Kun jij als vrouwmensch niet gewoon even smeren voor ons mannen?quote:
Neequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Kun jij als vrouwmensch niet gewoon even smeren voor ons mannen?
Geen/weinig tijd om ze op te eten.. maar ze zijn er welquote:
Omdat ik verder weinig in huis heb om afwisseling te gevenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:53 schreef SicSicSics het volgende:
Ik haat brood smeren de avond van te voren.Hoe weet je nou vandaag al wat je morgen op brood wil?
QFT!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik verder weinig in huis heb om afwisseling te geven
daarbij vind ik het smorgens stinken en lig ik liever langer in bed.
Fair enough!quote:
het is dat ik mijn uren perfect geregeld heb bij de ah, anders zou ik zo bij de floriade komen werkenquote:
Ik werk alleen maar toevallig op het terrein van de floriade.. verder weinig mee te maken heurquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:56 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
het is dat ik mijn uren perfect geregeld heb bij de ah, anders zou ik zo bij de floriade komen werken.
gratis broodjes zijn gratis broodjesquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik werk alleen maar toevallig op het terrein van de floriade.. verder weinig mee te maken heur
Gratis? Waar heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:57 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
gratis broodjes zijn gratis broodjes
Lief lachen!?!quote:
Nee, vergeten op te schrijven dat we hebben gegetenquote:
Living on the edge!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:05 schreef Joysa het volgende:
Nee, vergeten op te schrijven dat we hebben gegeten
Meestal is het bij mij ook vlees en/of kaas. maar soms eigenlijk best vaak, zondig ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:15 schreef SicSicSics het volgende:
Zoete blerf op brood? Tjah, nee, toch liever good old kaas en worst!
idem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:52 schreef WasMachinator het volgende:
Ugh, voel me zo gefrustreerd vanavond..
als je in de buurt woonde zou ik voorstellen om een pilsje te doenquote:
Ik mag 7 dagen geen bier drinken verdulleme.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:05 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
als je in de buurt woonde zou ik voorstellen om een pilsje te doen..
gaat het wel al beter verder?quote:
Of series volgenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:53 schreef ovoxo het volgende:
Woeh, we hebben een nieuwe tv en hij is zooooo groot. Lekker films kijken die ik wil, yeah.
Ja idd! Ik heb vandaag seizoen 1 van New Girl gedownload en nog wat filmsquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:58 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Of series volgen![]()
Laat me eraan denken dat ik nog een hele berg aan series moet/wil gaan inhalen
ik moet nog ep 2 afkijken, net als ep 2 van Treme.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:06 schreef sawadie het volgende:
Net Game of Thrones ep3 gezienMooie afleiding op een slechte avond!
hahaquote:Op woensdag 18 april 2012 00:09 schreef sawadie het volgende:
Dan heb je iig nog iets te doen dit weekend
Ooh, das dan wel weer coolquote:Op woensdag 18 april 2012 00:10 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
haha, en in de trein en op de uni.. heb toch HBO Go dus dan kan ik ook gewoon streamen
ik vergeet meestal mijn gedownloade films en series over te zetten op de laptop, download alles op mijn pc omdat die een netwerk kabel heeft en tenminste snel downloadquote:Op woensdag 18 april 2012 00:11 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ooh, das dan wel weer coolHeb hem moeten downloaden
Leven is zwaar....
Dat eerste ken ik welquote:Op woensdag 18 april 2012 00:13 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik vergeet meestal mijn gedownloade films en series over te zetten op de laptop, download alles op mijn pc omdat die een netwerk kabel heeft en tenminste snel download. Dus dan is HBO Go wel enorm handig
ik vanaf komend studiejaar ook, is de bedoeling tenminstequote:Op woensdag 18 april 2012 00:15 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat eerste ken ik welMaar ik zit niet vaak genoeg id trein om daar ook echt iets aan te hebben
Uni op fietsafstand hier!
Ken het, zit nu ook met de Sennheiser op, maar bepaalde nummers worden zorgvuldig gemeden...quote:Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik vanaf komend studiejaar ook, is de bedoeling tenminste..
pff ik kan met moeite naar Snow Patrol, mijn favoriete band, luisteren.. Moet echt meteen aan haar denken dan..
Te herkenbaar ja..quote:Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ken het, zit nu ook met de Sennheiser op, maar bepaalde nummers worden zorgvuldig gemeden...
Weltrusten! Ga zo ook maar es het licht uit doen....quote:Op woensdag 18 april 2012 00:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Te herkenbaar ja..
Nu lekker in bed liggen, oortjes in en Treme kijken..
Truste! En ook voor de andere nachtbrakers hierquote:Op woensdag 18 april 2012 00:25 schreef sawadie het volgende:
[..]
Weltrusten! Ga zo ook maar es het licht uit doen....
Ga naar de dokterquote:Op woensdag 18 april 2012 08:10 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb de laatste 2 weken dat ik elke ochtend ineens moet niezen. Maar dat is alleen 's ochtends, tot een uur of 9, daarna nergens last van
Ik vind het nogal raar om voor af en toe niezen naar de dokter te gaan. We betalen al zoveel premie omdat de wachtkamer vol zit met mensen die met pijn in hun nek zijn opgestaan, niet willen werken en daarom maar naar de dokter gaan terwijl er niks aan de hand is.quote:
Wil jij naakt broodjes serveren op mijn begrafenis?quote:Op woensdag 18 april 2012 08:16 schreef Joysa het volgende:
Je gaat gewoon volgende week dood myst. Verder niets aan de hand!
Off to work
Ik zal nog eens een groot maatschappelijk probleem aankaarten in deze SCquote:
Dat mag bestquote:Op woensdag 18 april 2012 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zal nog eens een groot maatschappelijk probleem aankaarten in deze SC![]()
Zullen we het dan maar weer over seks hebben?
Nee ik moet poepenquote:Op woensdag 18 april 2012 08:22 schreef twi het volgende:
Hoofdpijn? Moet je ook eens naar de dokter.
Overdreven hygiene.. daar heb je zeker een punt. Maar er zijn gewoon grenzenquote:Op woensdag 18 april 2012 08:31 schreef twi het volgende:
Hygiëne is overrated, daar gaat ons immuunsysteem van naar de klote. Ga je 's ochtends van niezen zodra je wakker wordt tot een uur of 9, ofzo.
Zolang jij niet bovenop zit heb je al flink punten gescoord op hygiënequote:Op woensdag 18 april 2012 08:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hou gewoon wel een beetje van hygiëne.
Tijdens het poepen.. of gewoon uberhaupt?quote:Op woensdag 18 april 2012 08:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zolang jij niet bovenop zit heb je al flink punten gescoord op hygiëne
Überhaupt ligt eraan hoe jij verder je kont afveegt natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tijdens het poepen.. of gewoon uberhaupt?
Ik kon het ook al niet zo goed visualiseren. De zwaartekracht helpt toch beter mee wanneer je boven zit. Licht toe, Mystik.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tijdens het poepen.. of gewoon uberhaupt?
Tijdens het poepen, natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kon het ook al niet zo goed visualiseren. De zwaartekracht helpt toch beter mee wanneer je boven zit. Licht toe, Mystik.
Mocht ik dat niet doen dan zou ik als man liever hebben dat ik bovenop zit (met gezicht naar je toe), dan dat je doggy doet bv.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Überhaupt ligt eraan hoe jij verder je kont afveegt natuurlijk.
Dan heb ik liever dat je gewoon wel je billetjes afveegt.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mocht ik dat niet doen dan zou ik als man liever hebben dat ik bovenop zit (met gezicht naar je toe), dan dat je doggy doet bv.
Maar dat ligt natuurlijk aan je voorkeuren
Same herequote:Op woensdag 18 april 2012 08:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat je gewoon wel je billetjes afveegt.
Ja joh.. allang!quote:Op woensdag 18 april 2012 08:40 schreef twi het volgende:
Ben je nu al naar de WC geweest? Dan kunnen we 't weer over seks hebben.
Niks, ik wilde het liever over ernstige maatschappelijke problemen hebben maar dat is hier niet mogelijkquote:Op woensdag 18 april 2012 08:42 schreef twi het volgende:
Goed, ik ben wel benieuwd wat Mystik erover kwijt wilde.
Ik weet dat de afterparty met scalpels en kettingzagen voor jou interessanter is. Maar ja, dat heeft niet iedereen.quote:
Je hebt het nog niet geprobeerdquote:Op woensdag 18 april 2012 08:44 schreef Mystikvm het volgende:
Niks, ik wilde het liever over ernstige maatschappelijke problemen hebben maar dat is hier niet mogelijk
Typisch ja, ik had gedacht dat Cue_ wel meer voor de serieuze onderwerpen zou zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niks, ik wilde het liever over ernstige maatschappelijke problemen hebben maar dat is hier niet mogelijk
Ik gaf een voorzetje met dat wachtkamers vol zitten met werkontwijkers en hypochonders, hetgeen jij mooi de grond in boorde met de volgende opmerking:quote:
quote:
Dat ging over jezelf.. dat jij niet gelijk dood zou gaan!quote:Op woensdag 18 april 2012 08:47 schreef Mystikvm het volgende:
Ik gaf een voorzetje met dat wachtkamers vol zitten met werkontwijkers en hypochonders, hetgeen jij mooi de grond in boorde met de volgende opmerking:
En voor zover ik het gezien heb (als ik eens in een wachtkamer zit) zijn het vooral oudjes die altijd wel wat onder de leden hebben en wss graag met de dokter praten omdat het hen weer wat te doen geeft.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:47 schreef Mystikvm het volgende:
dat wachtkamers vol zitten met werkontwijkers en hypochonders
Ik heb één keer gedacht dat ik dood zou gaan op korte termijn, toen had ik weken een drukkend gevoel op mijn borst, vooral rond de hartstreek.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ging over jezelf.. dat jij niet gelijk dood zou gaan!
Dat vind ik goed. Maar jij bent dan ook een kerngezonde Katwijker. Toch raar, voor zo'n inteeltdorp zou je meer kwaaltjes verwachten.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:50 schreef twi het volgende:
Ik ben 15 jaar geleden van huisarts gewisseld en ben nog nooit in z'n praktijk geweest.
Dat is scaryquote:Op woensdag 18 april 2012 08:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb één keer gedacht dat ik dood zou gaan op korte termijn, toen had ik weken een drukkend gevoel op mijn borst, vooral rond de hartstreek.
Toen maar wel naar de dokter geweest, bleek het RSI
De deur plaatlopen vind ik toch wel een maandelijks bezoekje hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 08:52 schreef Mystikvm het volgende:
Nu is het net alsof ik daar de deur plat loop
Bleek omdat ik altijd scheef achter de PC zit, daardoor waren spieren in mijn linkerarm altijd aangespannen en dat trekt door naar de borst, schijnbaar. Relaxte houding aangemeten en een week later was het weg.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is scary![]()
RSI Is ook geen pretje natuurlijk, maar minder erg dan echte hartaandoening.
Je wil niet weten hoe vaak myst een soatest moet doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De deur plaatlopen vind ik toch wel een maandelijks bezoekje hoor
Gelukkigquote:Op woensdag 18 april 2012 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
Bleek omdat ik altijd scheef achter de PC zit, daardoor waren spieren in mijn linkerarm altijd aangespannen en dat trekt door naar de borst, schijnbaar. Relaxte houding aangemeten en een week later was het weg.
Of als je verkouden wordt krijg je ook last van die spier somsquote:Op woensdag 18 april 2012 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bleek omdat ik altijd scheef achter de PC zit, daardoor waren spieren in mijn linkerarm altijd aangespannen en dat trekt door naar de borst, schijnbaar. Relaxte houding aangemeten en een week later was het weg.
Dan nog heeft maandelijks niet echt nut.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak myst een soatest moet doen.
Soms heb ik wel eens last van mijn spier in mijn rechteronderarm ook zeer vervelendquote:Op woensdag 18 april 2012 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
GelukkigWant daar kan je echt lang last van hebben als je het goed te pakken hebt gehad.
Ik had ooit wel eens na een paar muisklikken last van een spiertje in m'n arm. Maar dat kwam gewoon doordat ik echt te veel klikspelletjes zat te spelenDaarmee gestopt en het was over
Ik ben te vaak met jou, dat is altijd Russisch roulette.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak myst een soatest moet doen.
Of dat die spieren rondom je hart ineens scheef zitten en je van die steken krijgt. Ook heel naarquote:Op woensdag 18 april 2012 08:56 schreef Geester het volgende:
[..]
Of als je verkouden wordt krijg je ook last van die spier soms
Dat is helemaal vervelend.quote:
Ik heb het zo af en toe.. Dan komt ie ineens. Vind het vaak wel geinig, want als ik dan voor de spiegel ga staan om ernaar te kijken.. dan stopt iequote:Op woensdag 18 april 2012 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is helemaal vervelend.
Is een bijwerking van die antibioticakuur die ik nu heb. Het went, maar eerst werd ik er gek van.
quote:Op woensdag 18 april 2012 08:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben te vaak met jou, dat is altijd Russisch roulette.
Nog nooit een soa bezeten.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
Wat is er met iedereen en soatesten hier?Wie heeft er wel eens een gehad?
Dat heb ik ook een tijdje gehad. Een paar weken lang zelfs, werd er echt knettergek vanquote:
Ik -bij mij weten- ook niet. Of ik loop er al já-ren mee rond.quote:
Nop nooit gehad. Maar ben wel zo slim om af en toe te laten testenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
De tests waren negatief.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
Alleen als je bij de dinges terecht kan. De GGD. (homoseksueel / onder de 25 / mee rdan 6 partners in een paar maanden tijd ofzoiets)quote:
Gewoon liegen over met hoeveel mensen je neukt dusquote:Op woensdag 18 april 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen als je bij de dinges terecht kan. De GGD. (homoseksueel / onder de 25 / mee rdan 6 partners in een paar maanden tijd ofzoiets)
Bij de dokter niet.
Ik heb net A Dance with Dragons uit, gister avond. Er gaan er nog zoveel dood!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:06 schreef sawadie het volgende:
Net Game of Thrones ep3 gezienMooie afleiding op een slechte avond!
Correctquote:Op woensdag 18 april 2012 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gewoon liegen over met hoeveel mensen je neukt dus
Wat waardeloos, nu lopen al die breezersletjes dus met beesjes in hun gleuf omdat ze anders moeten betalen?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen als je bij de dinges terecht kan. De GGD. (homoseksueel / onder de 25 / mee rdan 6 partners in een paar maanden tijd ofzoiets)
Bij de dokter niet.
Extra rondneuken voor een gratis test.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen als je bij de dinges terecht kan. De GGD. (homoseksueel / onder de 25 / meer dan 6 partners in een paar maanden tijd ofzoiets)
Bij de dokter niet.
Of gewoon eerlijk zijn als het er veel zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
Gewoon liegen over met hoeveel mensen je neukt dus
Zo jong zijn ze toch niet helemaal neit leukquote:Op woensdag 18 april 2012 09:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat waardeloos, nu lopen al die breezersletjes dus met beesjes in hun gleuf omdat ze anders moeten betalen?Blijf ik daar ook wel weer af.
Helaas kan ik de GGD-mevrouw daarmee niet impressen.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of gewoon eerlijk zijn als het er veel zijn
Zou ik ook niet eens willen proberenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
Helaas kan ik de GGD-mevrouw daarmee niet impressen.
Mission accomplishedquote:Op woensdag 18 april 2012 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou ik ook niet eens willen proberen
het gaat nu weer over seks![]()
Hoog tijd ook, 10 over 9 en mijn eerste koffie is alweer binnen! Ik vond het nog lang duren.quote:
Die heb je ook nog wel van 21-22 hoor. Ik zit even af te wachten voor een overleg met mn baas.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo jong zijn ze toch niet helemaal neit leuk
Goed of slecht nieuws?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
Ik zit even af te wachten voor een overleg met mn baas.
Want jouw baas is een autoriteit op het gebied van breezersletjes?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Die heb je ook nog wel van 21-22 hoor. Ik zit even af te wachten voor een overleg met mn baas.
Ik denk het eigenlijk wel, maar dan een jaar of 10 geleden.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want jouw baas is een autoriteit op het gebied van breezersletjes?
Als hij een met builen geïnfecteerd bloederig stompje uit zijn broek haalt en op het bureau kwakt dan weet je voldoende.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel, maar dan een jaar of 10 geleden.
Er was eigenlijk niet een directe relatie tussen de twee uitspraken in mijn vorige post. Desalniettemin zal ik zo even bij hem informeren naar zijn ervaringen met breezers en soa's.
Hopelijk welquote:Op woensdag 18 april 2012 09:20 schreef Skv het volgende:
Krijg je tegenwoordig overigens een wattenstaaf in je pisbuis geduwd bij zo'n test?
Dat moest ik nog doen ja. Condooms kopen!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:20 schreef Skv het volgende:
Krijg je tegenwoordig overigens een wattenstaaf in je pisbuis geduwd bij zo'n test?
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:20 schreef Skv het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Dat is alleen bij onderzoek naar bepaalde ziektes. Dacht bij de standaard test niet.
Standaar is pis/bloed testquote:Op woensdag 18 april 2012 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Dat is alleen bij onderzoek naar bepaalde ziektes. Dacht bij de standaard test niet.
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:24 schreef Geester het volgende:
Zou je dan een stijve moeten hebben voordat ie dr in kan? denk t wel toch?
Denk het niet, nee. Dat mag je zelf thuis doen met een roestige schroevendraaier.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:24 schreef Geester het volgende:
Zou je dan een stijve moeten hebben voordat ie dr in kan? denk t wel toch?
Ik dacht dat dat hele ding dr in geramt zou worden dus daarom dat ie stijf zou moeten zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]nee natuurlijk niet.
Maar als je er van houdt, kan het natuurlijk wel.
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:25 schreef Cue_ het volgende:
Och hoe heet dat ook alweer.. die mannen die dat lekker vinden, zo'n lange (steeds)dikkere staaf in hun lul.. Owja Sounding
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
--> BNWquote:Op woensdag 18 april 2012 09:28 schreef Murdera het volgende:
Bestaan van Chemtrails eindelijk toegegeven
Op de VN-conferentie te Nagoya is vandaag door de 193 lidstaten beslist om te stoppen met allerlei projecten en experimenten van ‘geoengineering’, dwz het kunstmatig en opzettelijk beïnvloeden van het klimaat. Verklaring: men begrijpt nu (plots …) de potentiële risico’s ervan. In bijlage vindt u de tekst van Reuter.
Lees meer: http://www.earth-matters.(...)ails-toegegeven.html
Ik mag geen opvallende dingen posten hier?quote:
Het bericht roept eigenlijk meer vragen op dan dat het antwoorden geeft. Zat dit ook op commerciele airliners? Is het over de hele wereld gebruikt? Zijn eventuele bijwerkingen inderdaad 'hersenloos consumeren en luisteren naar de overheid'? Ik snap hun jubel stemming, maar hun idioot klinkende claims zijn hier nog niet mee bewezen natuurlijk!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:30 schreef Murdera het volgende:
Ik mag geen opvallende dingen posten hier?
Het is maar goed dat jouw mening me echt geen hol kan schelen.
Hou je bek tegen Geester!!11! KLOOTZAK. Iedereen heeft recht op een mening, het is hier geen concentratiekamp etc etcquote:Op woensdag 18 april 2012 09:34 schreef Murdera het volgende:
Kom op geest, even terugbashen, dan hebben we ons ochtendrelletje weer snel achter de rug.
Het is ook een behoorlijke hippiesite als bron natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het bericht roept eigenlijk meer vragen op dan dat het antwoorden geeft. Zat dit ook op commerciele airliners? Is het over de hele wereld gebruikt? Zijn eventuele bijwerkingen inderdaad 'hersenloos consumeren en luisteren naar de overheid'? Ik snap hun jubel stemming, maar hun idioot klinkende claims zijn hier nog niet mee bewezen natuurlijk!
Eath matters, inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2012 09:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Het is ook een behoorlijke hippiesite als bron natuurlijk.
Ik blow al lang niet meer genoeg om nog in complot theorien te gelovenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Het is ook een behoorlijke hippiesite als bron natuurlijk.
Het hele bericht is een voorbeeld van selectief quoten.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het bericht roept eigenlijk meer vragen op dan dat het antwoorden geeft. Zat dit ook op commerciele airliners? Is het over de hele wereld gebruikt? Zijn eventuele bijwerkingen inderdaad 'hersenloos consumeren en luisteren naar de overheid'? Ik snap hun jubel stemming, maar hun idioot klinkende claims zijn hier nog niet mee bewezen natuurlijk!
Dude als het echt zo was waarom staat het dan nergens op voorpagina's ik bedoel dat betekent dat het volk is voorgelogen wat wereldnieuws zou zijn toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik mag geen opvallende dingen posten hier?
Het is maar goed dat jouw mening me echt geen hol kan schelen.
Volgens mij is het punt dat het nu in elk geval toegegeven is, en er dus wellicht antwoorden op de vragen aan zitten te komen.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Whine whine whine! De wereld is ook belangrijk hoor!quote:
Nee hoor, ze hebben het nooit ontkent.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:38 schreef Geester het volgende:
[..]
Dude als het echt zo was waarom staat het dan nergens op voorpagina's ik bedoel dat betekent dat het volk is voorgelogen wat wereldnieuws zou zijn toch?
En doet ie het altijd wel veiligquote:Op woensdag 18 april 2012 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
Skv waarom heb jij nooit soa-test gedaan
Omdat ie alleen meisjes neukte die nog maagd warenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
Hij denkt dat als je het niet merkt er geen probleem is misschien?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
Wat je niet ziet bestaat nietquote:Op woensdag 18 april 2012 09:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij denkt dat als je het niet merkt er geen probleem is misschien?
Lekker boeiend jij en ik kunnen er toch niks tegen doen mochten die shit zich plaatsvindenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben het nooit ontkent.
Ook niet toegegeven, maar dat is weer wat anders.
En dan nog mag je na 10 jaar actief wel eens testenquote:
Waarom wel?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 18 april 2012 09:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan nog mag je na 10 jaar actief wel eens testen
Ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Lekker boeiend jij en ik kunnen er toch niks tegen doen mochten die shit zich plaatsvinden
Als er bij een meisje haar ingewanden door haar kut naar buiten komen denderen maar hij heeft nergens last van is er ook niks aan de hand natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 09:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij denkt dat als je het niet merkt er geen probleem is misschien?
Omdat je zonder iets te merken kan zorgen dat vrouwen de rest van hun leven niet meer vruchtbaar zijn bijvoorbeeld?quote:
Altijd gepijpt met condoom??quote:Op woensdag 18 april 2012 09:42 schreef Skv het volgende:
Ik heb wel eens getest hoor, maar dan niet met zo'n wattenstaafje. En zoals gezegd werd: twee keer lange vaste relaties, een maagd tussendoor en verder altijd veilig.
Haha hara trollenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:42 schreef Skv het volgende:
Ik heb wel eens getest hoor, maar dan niet met zo'n wattenstaafje. En zoals gezegd werd: twee keer lange vaste relaties, een maagd tussendoor en verder altijd veilig.
Wilde even zien of Hara hapte. Gelukkig deed ze dat.
Ik laat me nooit pijpen met one-night stands.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik laat me nooit pijpen met one-night stands.
Inderdaad. Hoogstens vind ik het lekker warm.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als er bij een meisje haar ingewanden door haar kut naar buiten komen denderen maar hij heeft nergens last van is er ook niks aan de hand natuurlijk
Maargoed dan is het een relatie.. en dan dus eerst 3 maanden wachten voordat je dat wel laat doen?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:43 schreef Skv het volgende:
Ik laat me nooit pijpen met one-night stands.
Wat? Dat is gewoon zoenen, naakt, condoom er om en slapen.quote:
En die arme meid maar smeken.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maargoed dan is het een relatie.. en dan dus eerst 3 maanden wachten voordat je dat wel laat doen?
Waarom 3 maanden? Als je toch niet test ..quote:Op woensdag 18 april 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maargoed dan is het een relatie.. en dan dus eerst 3 maanden wachten voordat je dat wel laat doen?
Even aangepast naar de waarheidquote:Op woensdag 18 april 2012 09:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat? Dat is gewoon zoenen, naakt, kroelen en slapen.!
!
Doelde dan natuurlijk wel op een test.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:44 schreef muhahaha het volgende:
Waarom 3 maanden? Als je toch niet test ..
Jij laat je om de week testen ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik slaap ook altijd veiligquote:Op woensdag 18 april 2012 09:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat? Dat is gewoon zoenen, naakt, condoom er om en slapen.!
!
Ja, als ik bezopen ben en met een condoom ga hannesen dat wordt het toch niks meer.quote:
Plastic zakje met elastiek ftwquote:Op woensdag 18 april 2012 09:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, als ik bezopen ben en met een condoom ga hannesen dat wordt het toch niks meer.!
Ik heb een abonnementquote:Op woensdag 18 april 2012 09:45 schreef Skv het volgende:
Jij laat je om de week testen ofzo?
Maar misschien moet ik het binnenkort maar eens laten doen, voor de vorm. Maar heb me nog laten testen voor ik met mn ex kreeg vier jaar geleden (zij ook). Allebei clean. En daarna nog maar met één meisje het bed in gedoken en dat was veilig.
Jij bent nog maagd.quote:
Je hebt een wild seksleven?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb een abonnement![]()
Ligt natuurlijk beetje aan je seksleven. Weet niet hoe de jouwe eruit ziet. En zoals bovenstaande klinkt het wel oke
En alle zoen-soa's ben ik immuun voor, na een jaar pfeiffer. Behalve herpes maar ik zoen niet met meisjens met korstmondjes.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb een abonnement![]()
Ligt natuurlijk beetje aan je seksleven. Weet niet hoe de jouwe eruit ziet. En zoals bovenstaande klinkt het wel oke
Ik dacht dat jij wel een aardige slet zou zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij laat je om de week testen ofzo?
Maar misschien moet ik het binnenkort maar eens laten doen, voor de vorm. Maar heb me nog laten testen voor ik met mn ex kreeg vier jaar geleden (zij ook). Allebei clean. En daarna nog maar met één meisje het bed in gedoken en dat was veilig.
Je hebt al herpes?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:47 schreef Skv het volgende:
En alle zoen-soa's ben ik immuun voor, na een jaar pfeiffer. :p
Quanta Costa?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:48 schreef shifto het volgende:
Ik laat mij trouwens bijna na elke partner testen, altijd alleen bloed en urine. Nooit staafje in mijn schwanz
Ik had een ninja-edit.quote:
Sorry, die titel is alleen voor jou. Je staat op eenzame hoogte.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel een aardige slet zou zijn.
Haha, nice!quote:
Lekker gek en wilt!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat moest wel expres zijn, dacht ik././/
Je ben wilt en je jongd wadt!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, die titel is alleen voor jou. Je staat op eenzame hoogte.
"zolang hij drugs seks en Rock&Roll te bieden heeft, laat maar horen."quote:Op woensdag 18 april 2012 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had ooit Jehova's aan de deur die dachten mijn taal te spreken. "Bent u...ehmm..jij niet geïnteresseerd in het woord van God? Hij heeft ook veel voor jou te bieden. Je bent immers jong en je wilt wat, toch?"
Ik voelde me zo onbegrepen
"U stoort wel een beetje, ben net de heilige Maagd haar titel aan het ontnemen"quote:Op woensdag 18 april 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
"zolang hij drugs seks en Rock&Roll te bieden heeft, laat maar horen."
Seks met god? Ik weet niet hoor... Het moet wel goddelijk zijn, maar meestal wordt hij toch als man afgebeeld...quote:Op woensdag 18 april 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
"zolang hij drugs seks en Rock&Roll te bieden heeft, laat maar horen."
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"U stoort wel een beetje, ben net de heilige Maagd haar titel aan het ontnemen"
Jehova: dafuq did i jest herdquote:Op woensdag 18 april 2012 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"U stoort wel een beetje, ben net de heilige Maagd haar titel aan het ontnemen"
Die met de trapveer?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet een uur op mijn neefje passen. Een uur is echt too much.
Een uur is niks, zet gewoon Dora voor hem aan ofzoquote:Op woensdag 18 april 2012 09:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet een uur op mijn neefje passen. Een uur is echt too much.
Ik las Dolanquote:Op woensdag 18 april 2012 09:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Een uur is niks, zet gewoon Dora voor hem aan ofzo
Als jij het zegt is het hoogstens geil, niet irritant.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:59 schreef Harajuku. het volgende:
Hey Myst, heeeey,Myst, heeey.. hey Myst?
Check mijn sig, bitch.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als jij het zegt is het hoogstens geil, niet irritant.
Beter in een spoiler.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:01 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
You unleashed the kraken, moet ze weer posten nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Not this shit again..quote:Op woensdag 18 april 2012 10:01 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
You unleashed the kraken, moet ze weer posten nu
Dan zou ik hem niet 2 a 3 pagina's terug laten lezenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit hier met mn neefje, scroll hier
KIJK!
KIJK EENS WAT ZE DOEN!
KIJK EENS WAT DAT ZIJN!
Pinguins
Bij dolanplaatje
Ik zie niks?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf naar het midden kijken zonder te knipperen. Te raar
want.. dan.. ?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dusquote:
Dat gebeurt alleen bij mensen met een wilt seksleven en minstens 2 soa's!quote:Op woensdag 18 april 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
ow zo.. hij werd in eerste instantie scherper
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen bij mensen met een wilt seksleven en minstens 2 soa's!
Er zijn altijd uitzonderingenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:16 schreef SicSicSics het volgende:
Dat gebeurt alleen bij mensen met een wilt seksleven en minstens 2 soa's!
Foutje?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik maak ook 1 foutje, rest van me leven aanhoren
Dit klinkt wel een beetje verwijfd man, dalijk ga je nog die ene film kijken die op een bepaald boek is gebasseerdquote:Op woensdag 18 april 2012 10:26 schreef shifto het volgende:
Nieuwe New Girl gedownload in 22 seconden... Nu nog 8u wachten voor ik hem kan kijken
Bitch Pleasequote:Op woensdag 18 april 2012 10:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje verwijfd man, dalijk ga je nog die ene film kijken die op een bepaald boek is gebasseerd
Sorry ik ben nu McCloeds daughters aan het kijken, zo spannendquote:Op woensdag 18 april 2012 10:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch Please
Serie beoordelen op zijn naamGa kijken en kom dan vertellen hoe verwijfd het is
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry ik ben nu McCloeds daughters aan het kijken, zo spannend![]()
![]()
Ik keek dat eerder altijd met mijn moeder meequote:Op woensdag 18 april 2012 10:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
Lil house on the prairy.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:33 schreef shifto het volgende:
http://www.skoften.net/index/gallery/zou_je_dr_doen_343
GodverdommeZal vast het e.e.a. aan gesoept zijn, maar die zou ik wel kapot willen maken
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:35 schreef SicSicSics het volgende:
Toydoll! Voor de novalty factor zou ik hem er wel in willen stoppen ja!
Proxyfilterquote:Op woensdag 18 april 2012 10:33 schreef shifto het volgende:
http://www.skoften.net/index/gallery/zou_je_dr_doen_343
GodverdommeZal vast het e.e.a. aan gesoept zijn, maar die zou ik wel kapot willen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |