Kun jij als vrouwmensch niet gewoon even smeren voor ons mannen?quote:
Neequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Kun jij als vrouwmensch niet gewoon even smeren voor ons mannen?
Geen/weinig tijd om ze op te eten.. maar ze zijn er welquote:
Omdat ik verder weinig in huis heb om afwisseling te gevenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:53 schreef SicSicSics het volgende:
Ik haat brood smeren de avond van te voren.Hoe weet je nou vandaag al wat je morgen op brood wil?
QFT!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik verder weinig in huis heb om afwisseling te geven
daarbij vind ik het smorgens stinken en lig ik liever langer in bed.
Fair enough!quote:
het is dat ik mijn uren perfect geregeld heb bij de ah, anders zou ik zo bij de floriade komen werkenquote:
Ik werk alleen maar toevallig op het terrein van de floriade.. verder weinig mee te maken heurquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:56 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
het is dat ik mijn uren perfect geregeld heb bij de ah, anders zou ik zo bij de floriade komen werken.
gratis broodjes zijn gratis broodjesquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik werk alleen maar toevallig op het terrein van de floriade.. verder weinig mee te maken heur
Gratis? Waar heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:57 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
gratis broodjes zijn gratis broodjes
Lief lachen!?!quote:
Nee, vergeten op te schrijven dat we hebben gegetenquote:
Living on the edge!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:05 schreef Joysa het volgende:
Nee, vergeten op te schrijven dat we hebben gegeten
Meestal is het bij mij ook vlees en/of kaas. maar soms eigenlijk best vaak, zondig ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:15 schreef SicSicSics het volgende:
Zoete blerf op brood? Tjah, nee, toch liever good old kaas en worst!
idem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:52 schreef WasMachinator het volgende:
Ugh, voel me zo gefrustreerd vanavond..
als je in de buurt woonde zou ik voorstellen om een pilsje te doenquote:
Ik mag 7 dagen geen bier drinken verdulleme.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:05 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
als je in de buurt woonde zou ik voorstellen om een pilsje te doen..
gaat het wel al beter verder?quote:
Of series volgenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:53 schreef ovoxo het volgende:
Woeh, we hebben een nieuwe tv en hij is zooooo groot. Lekker films kijken die ik wil, yeah.
Ja idd! Ik heb vandaag seizoen 1 van New Girl gedownload en nog wat filmsquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:58 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Of series volgen![]()
Laat me eraan denken dat ik nog een hele berg aan series moet/wil gaan inhalen
ik moet nog ep 2 afkijken, net als ep 2 van Treme.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:06 schreef sawadie het volgende:
Net Game of Thrones ep3 gezienMooie afleiding op een slechte avond!
hahaquote:Op woensdag 18 april 2012 00:09 schreef sawadie het volgende:
Dan heb je iig nog iets te doen dit weekend
Ooh, das dan wel weer coolquote:Op woensdag 18 april 2012 00:10 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
haha, en in de trein en op de uni.. heb toch HBO Go dus dan kan ik ook gewoon streamen
ik vergeet meestal mijn gedownloade films en series over te zetten op de laptop, download alles op mijn pc omdat die een netwerk kabel heeft en tenminste snel downloadquote:Op woensdag 18 april 2012 00:11 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ooh, das dan wel weer coolHeb hem moeten downloaden
Leven is zwaar....
Dat eerste ken ik welquote:Op woensdag 18 april 2012 00:13 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik vergeet meestal mijn gedownloade films en series over te zetten op de laptop, download alles op mijn pc omdat die een netwerk kabel heeft en tenminste snel download. Dus dan is HBO Go wel enorm handig
ik vanaf komend studiejaar ook, is de bedoeling tenminstequote:Op woensdag 18 april 2012 00:15 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat eerste ken ik welMaar ik zit niet vaak genoeg id trein om daar ook echt iets aan te hebben
Uni op fietsafstand hier!
Ken het, zit nu ook met de Sennheiser op, maar bepaalde nummers worden zorgvuldig gemeden...quote:Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik vanaf komend studiejaar ook, is de bedoeling tenminste..
pff ik kan met moeite naar Snow Patrol, mijn favoriete band, luisteren.. Moet echt meteen aan haar denken dan..
Te herkenbaar ja..quote:Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ken het, zit nu ook met de Sennheiser op, maar bepaalde nummers worden zorgvuldig gemeden...
Weltrusten! Ga zo ook maar es het licht uit doen....quote:Op woensdag 18 april 2012 00:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Te herkenbaar ja..
Nu lekker in bed liggen, oortjes in en Treme kijken..
Truste! En ook voor de andere nachtbrakers hierquote:Op woensdag 18 april 2012 00:25 schreef sawadie het volgende:
[..]
Weltrusten! Ga zo ook maar es het licht uit doen....
Ga naar de dokterquote:Op woensdag 18 april 2012 08:10 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb de laatste 2 weken dat ik elke ochtend ineens moet niezen. Maar dat is alleen 's ochtends, tot een uur of 9, daarna nergens last van
Ik vind het nogal raar om voor af en toe niezen naar de dokter te gaan. We betalen al zoveel premie omdat de wachtkamer vol zit met mensen die met pijn in hun nek zijn opgestaan, niet willen werken en daarom maar naar de dokter gaan terwijl er niks aan de hand is.quote:
Wil jij naakt broodjes serveren op mijn begrafenis?quote:Op woensdag 18 april 2012 08:16 schreef Joysa het volgende:
Je gaat gewoon volgende week dood myst. Verder niets aan de hand!
Off to work
Ik zal nog eens een groot maatschappelijk probleem aankaarten in deze SCquote:
Dat mag bestquote:Op woensdag 18 april 2012 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zal nog eens een groot maatschappelijk probleem aankaarten in deze SC![]()
Zullen we het dan maar weer over seks hebben?
Nee ik moet poepenquote:Op woensdag 18 april 2012 08:22 schreef twi het volgende:
Hoofdpijn? Moet je ook eens naar de dokter.
Overdreven hygiene.. daar heb je zeker een punt. Maar er zijn gewoon grenzenquote:Op woensdag 18 april 2012 08:31 schreef twi het volgende:
Hygiëne is overrated, daar gaat ons immuunsysteem van naar de klote. Ga je 's ochtends van niezen zodra je wakker wordt tot een uur of 9, ofzo.
Zolang jij niet bovenop zit heb je al flink punten gescoord op hygiënequote:Op woensdag 18 april 2012 08:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hou gewoon wel een beetje van hygiëne.
Tijdens het poepen.. of gewoon uberhaupt?quote:Op woensdag 18 april 2012 08:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zolang jij niet bovenop zit heb je al flink punten gescoord op hygiëne
Überhaupt ligt eraan hoe jij verder je kont afveegt natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tijdens het poepen.. of gewoon uberhaupt?
Ik kon het ook al niet zo goed visualiseren. De zwaartekracht helpt toch beter mee wanneer je boven zit. Licht toe, Mystik.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tijdens het poepen.. of gewoon uberhaupt?
Tijdens het poepen, natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kon het ook al niet zo goed visualiseren. De zwaartekracht helpt toch beter mee wanneer je boven zit. Licht toe, Mystik.
Mocht ik dat niet doen dan zou ik als man liever hebben dat ik bovenop zit (met gezicht naar je toe), dan dat je doggy doet bv.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Überhaupt ligt eraan hoe jij verder je kont afveegt natuurlijk.
Dan heb ik liever dat je gewoon wel je billetjes afveegt.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mocht ik dat niet doen dan zou ik als man liever hebben dat ik bovenop zit (met gezicht naar je toe), dan dat je doggy doet bv.
Maar dat ligt natuurlijk aan je voorkeuren
Same herequote:Op woensdag 18 april 2012 08:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat je gewoon wel je billetjes afveegt.
Ja joh.. allang!quote:Op woensdag 18 april 2012 08:40 schreef twi het volgende:
Ben je nu al naar de WC geweest? Dan kunnen we 't weer over seks hebben.
Niks, ik wilde het liever over ernstige maatschappelijke problemen hebben maar dat is hier niet mogelijkquote:Op woensdag 18 april 2012 08:42 schreef twi het volgende:
Goed, ik ben wel benieuwd wat Mystik erover kwijt wilde.
Ik weet dat de afterparty met scalpels en kettingzagen voor jou interessanter is. Maar ja, dat heeft niet iedereen.quote:
Je hebt het nog niet geprobeerdquote:Op woensdag 18 april 2012 08:44 schreef Mystikvm het volgende:
Niks, ik wilde het liever over ernstige maatschappelijke problemen hebben maar dat is hier niet mogelijk
Typisch ja, ik had gedacht dat Cue_ wel meer voor de serieuze onderwerpen zou zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niks, ik wilde het liever over ernstige maatschappelijke problemen hebben maar dat is hier niet mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |