SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Geile TTI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wat nee?Mag ik even een emotioneel wrak zijn ja?!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Laat ze haten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Deathlift or Die.![]()
quote:Ik ga ook gewoon een potje grienen, backstage, weg van de haters.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Emotional fap.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Welke oorbellen?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kan ik trouwens via internet pics van mijn instagram halen of gaat dat niet? Of weet niemand dat?All good things are wild and free.![]()
Jammer van dat hoofd vooral.quote:
En aww
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wel zachter dan uggs.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jammer van dat hoofd vooral.
[ afbeelding ]
En aww
All good things are wild and free.![]()
Whehe. Zulke beestjes vind ik zo leukquote:Jammer alleen dat ze fucking lelijk worden zodra ze groot zijn.
Lelijk?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe. Zulke beestjes vind ik zo leukJammer alleen dat ze fucking lelijk worden zodra ze groot zijn.
Still cute![]()
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe. Zulke beestjes vind ik zo leukJammer alleen dat ze fucking lelijk worden zodra ze groot zijn.
Maar ze vreten echt enorm veel van die eucalyptusbladeren. Aan een stuk door.
Ik heb het al gevonden, maar bedankt voor de hulp enzo.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:46 schreef tliciouz het volgende:
Kan ik trouwens via internet pics van mijn instagram halen of gaat dat niet? Of weet niemand dat?All good things are wild and free.![]()
Ja, maar niet om mee te spelenquote:
Ik zag laatst op Animal Planet zo'n programma van mensen die van die dieren in huis houden tot ze groter worden. Dieren die in het wild niet zouden kunnen overleven enzo. Was een man die zo'n Tasmanian devil in huis had lopen en die altijd in een rugzak droegWil ik ook. Ik zou er alleen niet tegen kunnen dat ze dan na een tijdje wegmoeten
Ja dat heb ik ook gezien!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, maar niet om mee te spelen
Ik zag laatst op Animal Planet zo'n programma van mensen die van die dieren in huis houden tot ze groter worden. Dieren die in het wild niet zouden kunnen overleven enzo. Was een man die zo'n Tasmanian devil in huis had lopen en die altijd in een rugzak droegWil ik ook. Ik zou er alleen niet tegen kunnen dat ze dan na een tijdje wegmoeten
Je had ook eerst zo'n programma met een Australiër, nog een leuke ook nog
Die had van die dingo's in huis, zo cute.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik breek jullie schattige diertjes comboconvo.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
tasmaanse duivels wtf, die zijn kk gevaarlijk gekquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, maar niet om mee te spelen
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gezien!Je had ook eerst zo'n programma met een Australiër, nog een leuke ook nog
Die had van die dingo's in huis, zo cute.
[ afbeelding ]Chris was dat. Hij had 2000 dieren ofzo, fucking dope.
Ja, daarom moesten ze ook weg. Hij liet ze vrij in het bos en toen keek die tasmaanse duivel echt zo van "dude, wat doe je?" en toen moest ik bijna huilenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tasmaanse duivels wtf, die zijn kk gevaarlijk gek![]()
Ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met Dingo's dan. Als je ze echt afgezonderd van de wildernis hebt. Of ze dan min of meer kunnen functioneren en je niet gaan aanvallen oid.![]()
Hmm ik weet het niet, het blijven wilde dieren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met Dingo's dan. Als je ze echt afgezonderd van de wildernis hebt. Of ze dan min of meer kunnen functioneren en je niet gaan aanvallen oid.All good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:56 schreef Chocolatebear het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik breek jullie schattige diertjes comboconvo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ja hij!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
JaChris was dat. Hij had 2000 dieren ofzo, fucking dope.
[..]
Ja, daarom moesten ze ook weg. Hij liet ze vrij in het bos en toen keek die tasmaanse duivel echt zo van "dude, wat doe je?" en toen moest ik bijna huilen![]()
![]()
Hehe, ik ben ook echt een watje als het om dieren programma's aankomt. Ook die dierenpolitie, kei hard janken.
Ja, daar kan ik ook niet tegen. Van die mensen die dan hun Staffords verwaarlozen/mishandelen enzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja hij!Hehe, ik ben ook echt een watje als het om dieren programma's aankomt. Ook die dierenpolitie, kei hard janken.
Daar word ik echt agressief van.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]Ik was dit net aan het typen, maar je hebt al mijn vragen al gesteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sad story. Ik voel je wel hoor, mijne is ook een enorme klootzak.
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Sad story. Ik voel je wel hoor, mijne is ook een enorme klootzak.
"I'm good."quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Damn, niet tof ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]ChocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo is het maar net.
![]()
Morgen ga ik kankerhard: "PAPA, IK LIJK STEEDS MINDER OP JOU!" zingen tijdens het trainen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen ga ik kankerhard: "PAPA, IK LIJK STEEDS MINDER OP JOU!" zingen tijdens het trainen.
Ik ben vandaag mijn whey-shake na de training vergeten![]()
Deathlift or Die.![]()
Mensen zonder issues zijn eng en kan ik slecht mee opschieten.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hoe weet je zo zeker dat ze echt geen issues hebben dan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen zonder issues zijn eng en kan ik slecht mee opschieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies
![]()
Cher-quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen zonder issues zijn eng en kan ik slecht mee opschieten.Helaas welquote:![]()
![]()
Doe 't dan goed nigga.quote:![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat ze echt geen issues hebben dan.Vrienden die je goed kent maar niet veel mee deelt door hen gebrek aan levenservaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cher heeft een psychische aandoening. Kan ze weinig aan doen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Voor CB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Lief maar dit kon niet verder van de waarheid zijn. Hij gaat wél terug naar K1. En dit nieuws is pas deze week bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee joh, dat was een onzin bericht die op 1 april geplaatst werd. Hij is juist pas net overgegaan op boksen, dus lijkt me ook heel onlogisch.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:55 schreef Juminelle het volgende:
Voor CB.Dibs op blauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens zwak dit, ik verwachtte beeldmateriaal van jezelf.
Ik heb alleen-recht op sexy pics van Jumi.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Droom maar lekker verder.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:57 schreef Jajong het volgende:
Ik heb alleen-recht op sexy pics van Jumi.All good things are wild and free.![]()
Serieus? Vreemd. Kon er ook niet veel over vinden. Alleen een bericht op een BB forum waarin stond dat het om een 1 april grap ging.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lief maar dit kon niet verder van de waarheid zijn. Hij gaat wél terug naar K1. En dit nieuws is pas deze week bekend gemaakt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
vasje heeft gwn byna naaktpics vn my :$ :$:$ so spannund.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
ik ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:58 schreef Juminelle het volgende:
vasje heeft gwn byna naaktpics vn my :$ :$:$ so spannund.Deathlift or Die.![]()
quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik kwam 'm tegen en moest 'm er gewoon bij plaatsenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Die ondersteJumi, ik moest keihard lachen ik schrok
Hou je vmbo bek eens. Dankje.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
http://liverkick.com/inde(...)atid=34:demo-content
http://twitter.com/#!/BloodstainLane/statuses/191991027081547777[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
We hoeven onze relatie niet meer stil te houden lief. Ik heb het vanmiddag op het Waterlooplein luid verkondigd.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Lol @ fappen op plaatjes. Amateur.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:01 schreef o.us het volgende:
Lekker, ff mijn fapmap volmaken met de verse lading pics hier.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Had dat eergisteren even gedaan dan, daar stond mijn auto geparkeerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
We hoeven onze relatie niet meer stil te houden lief. Ik heb het vanmiddag op het Waterlooplein luid verkondigd.
Ik heb een 10voudigg orgasme gekregen op die bikinifoto van je die verder niemand gehad heeftquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:58 schreef Juminelle het volgende:
vasje heeft gwn byna naaktpics vn my :$ :$:$ so spannund.![]()
![]()
![]()
Ik fap nauwelijks meer, het is alleen maar een map met een naam dat de lading wel dekt.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
dm graagquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb een 10voudigg orgasme gekregen op die bikinifoto van je die verder niemand gehad heeft
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ook nog liegen ook.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Shit is soms nodig man. Als je r lang niet ziet wil je haar niet bezeren wanneer je spuit. Af en toe de druk er af halen.quote:
Want deze neger komt zo hard.
Grapje toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een beetje not done.
als je haar 2-3 dagen niet ziet, zie ik er het probleem niet van in hoorquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dat is juist facking lekker kill.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Shit is soms nodig man. Als je r lang niet ziet wil je haar niet bezeren wanneer je spuit. Af en toe de druk er af halen.
Want deze neger komt zo hard. [ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
Lol. Ik fap maar een klein beetje minder hoor sinds ik een chick heb. En als je zegt dat 't not done is.. Dan ben je ook gewoon beetje homosexueel ofzo.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jonge, jij weet niet hoe vaak ik haar zie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Die afstand Duivendrecht-Barendrecht is ook niet allesFeyenoord Rotterdam![]()
Je snapt me niet man. Die lading is dan letterlijk dodelijk voor haar.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik zeg niet dat ik het not done vind, alleen als je een paar dagen niet fapt en je gaat aan de slag. Die orgasme is lekkeeeeeeer killquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol. Ik fap maar een klein beetje minder hoor sinds ik een chick heb. En als je zegt dat 't not done is.. Dan ben je ook gewoon beetje homosexueel ofzo..
Feyenoord Rotterdam![]()
Ga mij homoseksueel noemenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol. Ik fap maar een klein beetje minder hoor sinds ik een chick heb. En als je zegt dat 't not done is.. Dan ben je ook gewoon beetje homosexueel ofzo.![]()
Deathlift or Die.![]()
U cereal?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je snapt me niet man. Die lading is dan letterlijk dodelijk voor haar.Feyenoord Rotterdam![]()
Klopt wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het not done vind, alleen als je een paar dagen niet fapt en je gaat aan de slag. Die orgasme is lekkeeeeeeer kill.
Je bent wel snel klaar altijd.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
I spray battery acid, nigguh.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
MOCRO ALERTquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het not done vind, alleen als je een paar dagen niet fapt en je gaat aan de slag. Die orgasme is lekkeeeeeeer kill.
DIE ORGASME
Brada brada, ga je Nederlands leren.![]()
Als ik 's ochtends mn chick bal, fap ik savonds weer. Geen punt voor Karwei. Deze nigga is insatiable.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Gelukkigquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb een 10voudigg orgasme gekregen op die bikinifoto van je die verder niemand gehad heeft
Ik snap ook niet waarom dat niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:13 schreef Jajong het volgende:
Als ik 's ochtends mn chick bal, fap ik savonds weer. Geen punt voor Karwei. Deze nigga is insatiable.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ze denken dat het Napalm was in Vietnam, maar eigenlijk stond ik gewoon in de deuropening van die Huey's te fappen en te spuiten. Mensen weten nukssssss.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed zoeken en je ziet me.Prima toch.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:13 schreef Jajong het volgende:
Als ik 's ochtends mn chick bal, fap ik savonds weer. Geen punt voor Karwei. Deze nigga is insatiable.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Stiekem fappen deze boys doodquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik snap ook niet waarom dat niet zou kunnen.![]()
![]()
Ik las deze post met de stem van Sala.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doooooooodddddd fappen deze boys, doooooodddddd.![]()
Ewa dood harde fapper, G noh.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik las deze post met de stem van Sala.
Deze typte ik in de naam van Ricko
Deathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze denken dat het Napalm was in Vietnam, maar eigenlijk stond ik gewoon in de deuropening van die Huey's te fappen en te spuiten. Mensen weten nukssssss.Do you smell that? Napalm, son. I love the smell of napalm in the morning. It smells like... Victory.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed zoeken en je ziet me.![]()
VIESUH GAYTJESquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik las deze post met de stem van Sala.![]()
Fuaarkkkkkkkkkkkk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
KULAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRDeathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doooooooodddddd fappen deze boys, doooooodddddd.
Feyenoord Rotterdam![]()
LOLLLLLCAKES:D[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:quote:quote:quote:quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha krijg kanker schijtnegar lOLDddddddd
![]()
![]()
!
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:20 schreef junamii het volgende:
[..]
Do you smell that? Napalm, son. I love the smell of napalm in the morning. It smells like... Victory.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
dWc is jelly omdat hij weet ik meer chicks pull[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik hoop dat je goeie babbel hebt vriend want van je kop moet je 't niet hebben.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik ging kaolo stuk net, ben ik beetje bijgekomen komt dezequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:27 schreef Jajong het volgende:
dWc is jelly omdat hij weet ik meer chicks pullquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Edit : Het is ook wel een beetje een gaypose zo door de knietjes.![]()
![]()
![]()
Ik kan veel koppen trekken, dus daar ligt het niet aan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:28 schreef Jajong het volgende:
Ik hoop dat je goeie babbel hebt vriend want van je kop moet je 't niet hebben.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:28 schreef o.us het volgende:
Niet schrikken en niet klikken als er minderjarigen aanwezig zijn. Rating: kankerkopIk kwam klaar op het beeldschermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Vaseline_ op 17-04-2012 23:43:05 ]![]()
Anders paste ik niet op de spiegelquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ging kaolo stuk net, ben ik beetje bijgekomen komt deze
[..]![]()
.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:herkenbaar. Lange bwoi's problemen.
Bij nader inzien zak ik helemaal niet door mn knieen. Tenzij jij altijd met je knieen locked out staat?.
Ze zei ook zo van WTF OUS WAT DOE JE JE BENT KANKERLELIJK ZO.quote:
En het klopt.Feyenoord Rotterdam![]()
Yu mma pampan saka sakaquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Linke shit @ internetcafé in A'dam West.
![]()
![]()
Jajong je outfit man... zie je die guns van je nieteens.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:30 schreef Jajong het volgende:
Bij nader inzien zak ik helemaal niet door mn knieen. Tenzij jij altijd met je knieen locked out staat?.
Deathlift or Die.![]()
Bewaar die bosjestaal maar voor achter 't station.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dan verwijder ik je. Om mijzelf nachtmerries te besparen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
I know brah, ik hou van die schrikeffect jwt. Dat als ik mn kleren uit doe dan zijn chicks ineens van DAYUUUUUUUM JE BENT KANKERBREED.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jajong je outfit man... zie je die guns van je nieteens.
Als ik met chicks praat doe ik ook altijd net alsof ik kankerslecht ben in bed en een kleine piemel heb. Klinkt dom maar zo kan 't alleen maar goed uitpakken.
Hoezo heb je mij niet als Facebook vriendjuquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan verwijder ik je. Om mijzelf nachtmerries te besparen.
Vrienden vanavond 365quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan verwijder ik je. Om mijzelf nachtmerries te besparen.
Morgen 20
Feyenoord Rotterdam![]()
Verkapte kijk mij een vriend voor elke dag van 't jaar hebben-post.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
I know brah, ik hou van die schrikeffect jwt. Dat als ik mn kleren uit doe dan zijn chicks ineens van DAYUUUUUUUM JE BENT KANKERBREED.
Als ik met chicks praat doe ik ook altijd net alsof ik kankerslecht ben in bed en een kleine piemel heb. Klinkt dom maar zo kan 't alleen maar goed uitpakken.
Wauw.
Deathlift or Die.![]()
Leesvoer.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Was hypothetischquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij een vriend voor elke dag van 't jaar hebben-post.ik heb helemaal geen vrienden
Feyenoord Rotterdam![]()
Haters gon' hate.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Maar hoe doe je dat dan?quote:
'Wil je nog wat te drinken? Oh maar ik ben wel een beetje onzekur in bed hihi'
Deathlift or Die.![]()
"Mijn pik is 6 cm"quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan?
"Van de grond"
""
"Nee echt, hij is 6 cm"![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Mijn pik is 6 cm"
"Van de grond"
"[ afbeelding ]"
"Nee echt, hij is 6 cm"
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja weet niet, ik ben wel goed in shit tussen neus en lippen door vermelden. Subliminal messaging haast. (Ik wacht wel even terwijl je googled.) Je moet niet vergeten dat ik een meester PUA ben he. Veel mensen gaan opscheppen toch, en ook al ben je dan best goed dan valt 't toch vaak tegen. Works every time.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Net alsof dat hele PUA principe zo moeilijk isquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik ben wel goed in shit tussen neus en lippen door vermelden. Subliminal messaging haast. (Ik wacht wel even terwijl je googled.) Je moet niet vergeten dat ik een meester PUA ben he. Veel mensen gaan opscheppen toch, en ook al ben je dan best goed dan valt 't toch vaak tegen. Works every time.Daarbij gaat het er echt niet om om door te schemeren hoe slecht je bent.
Deathlift or Die.![]()
Hier moet ik je helaas wel gelijk in geven jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik ben wel goed in shit tussen neus en lippen door vermelden. Subliminal messaging haast. (Ik wacht wel even terwijl je googled.) Je moet niet vergeten dat ik een meester PUA ben he. Veel mensen gaan opscheppen toch, en ook al ben je dan best goed dan valt 't toch vaak tegen. Works every time.Opscheppers vallen tegen
![]()
Hoor je, dWc?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier moet ik je helaas wel gelijk in geven jaOpscheppers vallen tegen
Deathlift or Die.![]()
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste punt he. Waar zie je mij beweren dat dat deel uit maakt van het "PUA principe".quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Net alsof dat hele PUA principe zo moeilijk isDaarbij gaat het er echt niet om om door te schemeren hoe slecht je bent.
Maar goed, jij weet altijd alles beter toch?.
dWc pulled het minst van iedereen hier, sad but true. Wel een coole nigga verder.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Eerst zeg je dat je lage verwachtingen creëert, daarna zeg je dat je een meester PUA bent.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste punt he. Waar zie je mij beweren dat dat deel uit maakt van het "PUA principe".
Maar goed, jij weet altijd alles beter toch?.
Mijn punt was meer dat je geen verwachtingen hoeft te creëren, een chick denkt echt niet van iedere man die ze ziet van 'Wow, we hebben hier Rocco Siffredi.'
Deathlift or Die.![]()
Die dingen zijn niet mutually exclusive ofzo hoor. En nee het hoeft niet, maar ik doe het wel, en het werkt voor me. Ik zeg toch niet dat iedereen dat zou moeten doen ofzo.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat je lage verwachtingen creëert, daarna zeg je dat je een meester PUA bent.
Mijn punt was meer dat je geen verwachtingen hoeft te creëren.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Gimme, gimme, gimme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:57 schreef Juminelle het volgende:
Gimme, gimme, gimme
Oh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toen ik hem vroeg te PM'en stuurde hij serieus zijn telefoonnummer en e-mail naar mequote:Op woensdag 18 april 2012 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga heel serieus die spuug-man PM'enHet is echt geen trol.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 18-04-2012 00:09:43 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ik weet hoe Schenkstroop er uit ziet.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Kunnen jullie niet fulltime voor me spindoctoren?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:48 schreef Jajong het volgende:
dWc pulled het minst van iedereen hier, sad but true. Wel een coole nigga verder.![]()
Brand los.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik weet hoe Schenkstroop er uit ziet.![]()
ik ook!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik weet hoe Schenkstroop er uit ziet.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik weet hoe cher er uit ziet* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quequote:Op woensdag 18 april 2012 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dikke sneisi in een rolstoel met huidproblemos en een attitude van hier tot Tokyo.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
que roeka kenna sieejaaquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nietquote:
helemaalquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
niks mis meequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Klopt, maar wel even vissen he, dezen. Voor het geval dat.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Cher ziet er wsl zo uit:
Sowieso een mannelijke fokker die meerdere accounts heeft/had.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik ben blij dat ik er maar 2 ken van dat plaatje.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Mi gado.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:49 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ken ze allemaal, alleen Boosie van dat hele rijtje is wel een G![]()
blond, uggs, vuilniszak gedoe, tikkie arrogantquote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Let me see you.... ?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:03 schreef wise het volgende:
[..]
blond, uggs, vuilniszak gedoe, tikkie arrogant
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik denk van niet juistquote:Op woensdag 18 april 2012 14:03 schreef wise het volgende:
[..]
blond, uggs, vuilniszak gedoe, tikkie arrogantSowieso ga ik ervan uit dat het geen chick is.
Beta cinta Jumi gado gadoo[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
ik denk het het lamon isquote:Op woensdag 18 april 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik denk van niet juistSowieso ga ik ervan uit dat het geen chick is.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
kan ik ookquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
"Suckiest"quote:Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Ey dWc:
Rechtsonder, suck on that![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GTFO.
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef wise het volgende:
[..]
kan ik ookNat geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Hoe ist met je control-freak Maluku?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Gaat goed. Hij kijkt niet meer mee als ik aan het appen ben, ben ff boos geworden erover en toen stopte hij er mee. Thank goodness.quote:![]()
wat een malle jongenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gaat goed. Hij kijkt niet meer mee als ik aan het appen ben, ben ff boos geworden erover en toen stopte hij er mee. Thank goodness.![]()
Hij noemt het nieuwsgierigheid. Ahja, niemand is flawless en laten we het nu over iets anders hebben.quote:![]()
Ik begrijp echt niet waarom ik niet eerder aan de ibeats ben gegaan, wat een heldendingen.
![]()
o oo ooooI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ehI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
oh dear god yes!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef Juminelle het volgende:
CB, moest ik deze nou voor je kopen?
http://www.ebay.com/itm/180852926205?roken=br28yz
Tevens ga ik vanavond weer eens basketballen.
Dopequote:Op woensdag 18 april 2012 17:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
oh dear god yes!
Tevens ga ik vanavond weer eens basketballen.
Ik ben verdoemdSollicitatie bij Albert Heijn als cassière, ja als ik terug moet dan neem ik ook het makkelijkste
![]()
![]()
Muts! Ga ergens anders werken.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben verdoemdSollicitatie bij Albert Heijn als cassière, ja als ik terug moet dan neem ik ook het makkelijkste
![]()
Vas,
Werkstudent Amsterdam Leidsegracht
Leidsegracht 110 - 112
1016 CT Amsterdam
T 020 - 622 85 55
F 020 - 623 23 67
E amsterdam@werkstudent.nl
Succes.
Als je ze mailt voor een afspraak voor een intake heb je sowieso een paar dagen na die intake werk.
Tevens is mijn enkel echt verkankerd en moet ik misschien toch een keer naar de fysio.
Ja ik zat toevallig net al op die site te kijken maar er staan allemaal vage vacatures. Maar ik zal wel even mailen thanksquote:Op woensdag 18 april 2012 18:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Vas,
Werkstudent Amsterdam Leidsegracht
Leidsegracht 110 - 112
1016 CT Amsterdam
T 020 - 622 85 55
F 020 - 623 23 67
E amsterdam@werkstudent.nl
Succes.
Als je ze mailt voor een afspraak voor een intake heb je sowieso een paar dagen na die intake werk.
Tevens is mijn enkel echt verkankerd en moet ik misschien toch een keer naar de fysio.![]()
Niet zeuren maar mailen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik zat toevallig net al op die site te kijken maar er staan allemaal vage vacatures. Maar ik zal wel even mailen thanksThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dwc check wat ik net toevallig in de krant zie. Diddy is blijkbaar de rijkste.
http://www.telegraaf.nl/f(...)iphop-artiest__.htmlIf not now, then when.![]()
SPOILER: Dikke lijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toevallig man, hoorde Diddy deze gister spitten in Let It Go:
I remember I was countin five hundred milly
Around the same time weezy recorded a milly
http://nl.wikipedia.org/wiki/A_Milli - 23 april 2008
Snelle berekening leert mij dat hij 50 miljoen in 4 jaar heeft verdiend dus.
![]()
Nou nou.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik weet hoe Schenkstroop er uit ziet.![]()
Titi, heb je ooit iets besteld via Nastygal? Ik wil een bestelling plaatsen maar ik weet niet of de kwaliteit van de kleding een beetje oké is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zondag maar 2 cheapass dingetjes gekocht dus ik mag het nu inhalen van mezelfquote:Op woensdag 18 april 2012 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Jumi, hou nou eens op met shoppen. Eén week![]()
Gaarne pics van Jumi in die kleding
GAST.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
http://caliroots.com/sfd/product.asp?id=32207
Thank me later.
Ik verwachtte dope sneakers
Ligt het aan mij of zie ik een soort van kamelenteen?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
http://caliroots.com/sfd/product.asp?id=32207
Thank me later.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
50 mil maar.SPOILER: Dikke lijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toevallig man, hoorde Diddy deze gister spitten in Let It Go:
I remember I was countin five hundred milly
Around the same time weezy recorded a milly
http://nl.wikipedia.org/wiki/A_Milli - 23 april 2008
Snelle berekening leert mij dat hij 50 miljoen in 4 jaar heeft verdiend dus.
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:27 schreef Juminelle het volgende:
Titi, heb je ooit iets besteld via Nastygal? Ik wil een bestelling plaatsen maar ik weet niet of de kwaliteit van de kleding een beetje oké is
Je bent toch geen hoer ofniet? Bij die 1ste foto valt die tiet er bijna uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je bent toch geen hoer ofniet? Bij die 1ste foto valt die tiet er bijna uit.![]()
![]()
Gastquote:Op woensdag 18 april 2012 19:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent toch geen hoer ofniet? Bij die 1ste foto valt die tiet er bijna uit.Dat ga ik toch niet zo dragen.
Als ik dat tijdens het stalken zie dan smack ik je.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
GastDat ga ik toch niet zo dragen.
If not now, then when.![]()
Durf je nietquote:Op woensdag 18 april 2012 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik dat tijdens het stalken zie dan smack ik je.
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:27 schreef Juminelle het volgende:
Eerste shirtje en shortje is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nee, kun je er niets over vinden op internet?
Dat shortje koop ik niet. Gaat een beetje trashy staan denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerste shirtje en shortje is leukMaar nee, kun je er niets over vinden op internet?
Jawel, maar dat gaat vooral over die Jeffrey Campbell kleding die ze daar verkopen. Naja fuck it, ik stuur het wel terug als het niets is
Ik weet niet wat ik het moet noemen.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zie ik een soort van kamelenteen?
Meerkoetzwemvlies.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik het moet noemen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meerkoetzwemvlies.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meerkoetzwemvlies.
[ afbeelding ]
Drogba
LEKKER VOOR JE JUMI! CHELSEA
Omdat het Drogba was vind ik het nog niet zo heel erg.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Di Matteo
Lievelingsspeler bij FIFA 98
Vetste waren de WK's, met al die kwalificatiepoules enzoquote:
Ga jij lekker naar Madrid kijkenquote:![]()
Het zou trouwens wel grappig zijn als nu Bayern en Chelsea echt de finale halen
Jawel, je keek.![]()
Whuuuut? Jij was toch voor Barcaquote:?
neeee, junami is real fanquote:Op woensdag 18 april 2012 21:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whuuuut? Jij was toch voor Barca?
Hehehe dit dus. Realquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was gisteren tipsy en was echt vastbesloten om deze week Inglorious op mijn lichaam te zetten.
Als je zo doorgaat eindig je naast Vas manquote:Op woensdag 18 april 2012 22:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik was gisteren tipsy en was echt vastbesloten om deze week Inglorious op mijn lichaam te zetten..
0:51![]()
![]()
Omdat ik tipsy was of omdat ik een tat wilde laten zetten?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat eindig je naast Vas man.
0:51
Whehequote:Op woensdag 18 april 2012 22:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik was gisteren tipsy en was echt vastbesloten om deze week Inglorious op mijn lichaam te zetten.Zulke beslissingen maak ik dan ook altijd. Helaas heb ik bij mijn 1e tat ook toegegeven aan het besluit
Ik ben al een maand niet tipsy geweest mi mang.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat eindig je naast Vas man.
0:51![]()
Laat mij gewoon even een dom bruggetje naar het weer maken ja? Begrepen?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Omdat ik tipsy was of omdat ik een tat wilde laten zetten?Haha, je ging zeker elke dag van nuchter naar meteen waus.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben al een maand niet tipsy geweest mi mang.![]()
Ik bedenk me net dat ik vandaag alleen een Kapitein Koek-reepachtige unit en een broodje kaas + 2 gram sla op een kaolo gierig dun stokbroodje uit de kantine @ scorro heb gegeten. Volgens mij heb ik anorexia.
Even de leftovers risotto pakken.
![]()
Eigenlijk wil ik dan gelijk Inglorious Bastard er van maken en dan elke homo die roept: "Hahaha ja goeien filum dat" stompen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Terechte tattoo.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Eigenlijk wil ik dan gelijk Inglorious Bastard er van maken en dan elke homo die roept: "Hahaha ja goeien filum dat" stompen.![]()
hij is wel best kickequote:Op woensdag 18 april 2012 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Eigenlijk wil ik dan gelijk Inglorious Bastard er van maken en dan elke homo die roept: "Hahaha ja goeien filum dat" stompen.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Waarheid wel.quote:Join je?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haha, je ging zeker elke dag van nuchter naar meteen waus.![]()
If not now, then when.![]()
Fijn is dit zeg, kan je niet vroeg slapen want engelse buren doen gek en buren boven hebben een feestje ofzo![]()
![]()
Nuchter, wat is dat? Wakker geworden, tijd voor een lijntje.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laat mij gewoon even een dom bruggetje naar het weer maken ja? Begrepen?
[..]
Haha, je ging zeker elke dag van nuchter naar meteen waus.![]()
Jy kan t eg nie leuk hebbe sonder drugs hé ik heb niets nodig om t gezellie te hebbequote:Op donderdag 19 april 2012 07:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nuchter, wat is dat? Wakker geworden, tijd voor een lijntje.
Deathlift or Die.![]()
ik ben al geak genoeg van meselef hihiquote:Op donderdag 19 april 2012 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jy kan t eg nie leuk hebbe sonder drugs hé ik heb niets nodig om t gezellie te hebbe![]()
Mi gado mi jezus.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kankertroll.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
En hoe. Ik kan mij niet voorstellen dat dat echt een persoon is die daadwerkelijk zo denkt.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 19-04-2012 14:02:25 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Nee, hard to believe iddquote:Op donderdag 19 april 2012 14:02 schreef o.us het volgende:
En hoe. Ik kan mij niet voorstellen dat dat echt een persoon is die daadwerkelijk zo denkt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
En toch ga ik er op in he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Alsof we wat beters te doen hebben, anders zaten we niet op FOK!
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 19-04-2012 14:04:10 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ach het is wel vermakelijk... thazz all.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Als ze echt is zou ik haar haatneuken.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Als ze echt is zou ik haar kankerhard van de trap afduwen, haar m'n schoen laten likken en zelfs als ze huilt zou ik geen genade hebben maar genieten.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:02 schreef Chocolatebear het volgende:
En toch ga ik er op in he.DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk wil ik niet reageren maar ze is zo achterlijk dat ik er gewoon op in moet gaan.
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:02 schreef Chocolatebear het volgende:
En toch ga ik er op in he.Dat is toch juist wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik er geen zin in heb ga ik er ook niet op in.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Jouw hersenspinsels zijn grappig. Maar die van Choco zijn het grappigst.quote:
Waargebeurd verhaal.Feyenoord Rotterdam![]()
Maar ik kan d'r moeilijk haatneuken enzo.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Jouw hersenspinsels zijn grappig. Maar die van Choco zijn het grappigst.
Waargebeurd verhaal.![]()
![]()
Scharen een optie?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ik kan d'r moeilijk haatneuken enzo.Feyenoord Rotterdam![]()
Vasje kan haar haar vingerneuken met Freddy Krueger handschoenen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: