SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Geile TTI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wat nee?Mag ik even een emotioneel wrak zijn ja?!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Laat ze haten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Deathlift or Die.![]()
quote:Ik ga ook gewoon een potje grienen, backstage, weg van de haters.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Emotional fap.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Welke oorbellen?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kan ik trouwens via internet pics van mijn instagram halen of gaat dat niet? Of weet niemand dat?All good things are wild and free.![]()
Jammer van dat hoofd vooral.quote:
En aww
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wel zachter dan uggs.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jammer van dat hoofd vooral.
[ afbeelding ]
En aww
All good things are wild and free.![]()
Whehe. Zulke beestjes vind ik zo leukquote:Jammer alleen dat ze fucking lelijk worden zodra ze groot zijn.
Lelijk?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe. Zulke beestjes vind ik zo leukJammer alleen dat ze fucking lelijk worden zodra ze groot zijn.
Still cute![]()
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe. Zulke beestjes vind ik zo leukJammer alleen dat ze fucking lelijk worden zodra ze groot zijn.
Maar ze vreten echt enorm veel van die eucalyptusbladeren. Aan een stuk door.
Ik heb het al gevonden, maar bedankt voor de hulp enzo.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:46 schreef tliciouz het volgende:
Kan ik trouwens via internet pics van mijn instagram halen of gaat dat niet? Of weet niemand dat?All good things are wild and free.![]()
Ja, maar niet om mee te spelenquote:
Ik zag laatst op Animal Planet zo'n programma van mensen die van die dieren in huis houden tot ze groter worden. Dieren die in het wild niet zouden kunnen overleven enzo. Was een man die zo'n Tasmanian devil in huis had lopen en die altijd in een rugzak droegWil ik ook. Ik zou er alleen niet tegen kunnen dat ze dan na een tijdje wegmoeten
Ja dat heb ik ook gezien!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, maar niet om mee te spelen
Ik zag laatst op Animal Planet zo'n programma van mensen die van die dieren in huis houden tot ze groter worden. Dieren die in het wild niet zouden kunnen overleven enzo. Was een man die zo'n Tasmanian devil in huis had lopen en die altijd in een rugzak droegWil ik ook. Ik zou er alleen niet tegen kunnen dat ze dan na een tijdje wegmoeten
Je had ook eerst zo'n programma met een Australiër, nog een leuke ook nog
Die had van die dingo's in huis, zo cute.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik breek jullie schattige diertjes comboconvo.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
tasmaanse duivels wtf, die zijn kk gevaarlijk gekquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, maar niet om mee te spelen
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gezien!Je had ook eerst zo'n programma met een Australiër, nog een leuke ook nog
Die had van die dingo's in huis, zo cute.
[ afbeelding ]Chris was dat. Hij had 2000 dieren ofzo, fucking dope.
Ja, daarom moesten ze ook weg. Hij liet ze vrij in het bos en toen keek die tasmaanse duivel echt zo van "dude, wat doe je?" en toen moest ik bijna huilenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tasmaanse duivels wtf, die zijn kk gevaarlijk gek![]()
Ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met Dingo's dan. Als je ze echt afgezonderd van de wildernis hebt. Of ze dan min of meer kunnen functioneren en je niet gaan aanvallen oid.![]()
Hmm ik weet het niet, het blijven wilde dieren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met Dingo's dan. Als je ze echt afgezonderd van de wildernis hebt. Of ze dan min of meer kunnen functioneren en je niet gaan aanvallen oid.All good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:56 schreef Chocolatebear het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik breek jullie schattige diertjes comboconvo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ja hij!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
JaChris was dat. Hij had 2000 dieren ofzo, fucking dope.
[..]
Ja, daarom moesten ze ook weg. Hij liet ze vrij in het bos en toen keek die tasmaanse duivel echt zo van "dude, wat doe je?" en toen moest ik bijna huilen![]()
![]()
Hehe, ik ben ook echt een watje als het om dieren programma's aankomt. Ook die dierenpolitie, kei hard janken.
Ja, daar kan ik ook niet tegen. Van die mensen die dan hun Staffords verwaarlozen/mishandelen enzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja hij!Hehe, ik ben ook echt een watje als het om dieren programma's aankomt. Ook die dierenpolitie, kei hard janken.
Daar word ik echt agressief van.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]Ik was dit net aan het typen, maar je hebt al mijn vragen al gesteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sad story. Ik voel je wel hoor, mijne is ook een enorme klootzak.
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Sad story. Ik voel je wel hoor, mijne is ook een enorme klootzak.
"I'm good."quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Damn, niet tof ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]ChocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo is het maar net.
![]()
Morgen ga ik kankerhard: "PAPA, IK LIJK STEEDS MINDER OP JOU!" zingen tijdens het trainen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen ga ik kankerhard: "PAPA, IK LIJK STEEDS MINDER OP JOU!" zingen tijdens het trainen.
Ik ben vandaag mijn whey-shake na de training vergeten![]()
Deathlift or Die.![]()
Mensen zonder issues zijn eng en kan ik slecht mee opschieten.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hoe weet je zo zeker dat ze echt geen issues hebben dan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen zonder issues zijn eng en kan ik slecht mee opschieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies
![]()
Cher-quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen zonder issues zijn eng en kan ik slecht mee opschieten.Helaas welquote:![]()
![]()
Doe 't dan goed nigga.quote:![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat ze echt geen issues hebben dan.Vrienden die je goed kent maar niet veel mee deelt door hen gebrek aan levenservaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cher heeft een psychische aandoening. Kan ze weinig aan doen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Voor CB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Lief maar dit kon niet verder van de waarheid zijn. Hij gaat wél terug naar K1. En dit nieuws is pas deze week bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee joh, dat was een onzin bericht die op 1 april geplaatst werd. Hij is juist pas net overgegaan op boksen, dus lijkt me ook heel onlogisch.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:55 schreef Juminelle het volgende:
Voor CB.Dibs op blauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens zwak dit, ik verwachtte beeldmateriaal van jezelf.
Ik heb alleen-recht op sexy pics van Jumi.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Droom maar lekker verder.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:57 schreef Jajong het volgende:
Ik heb alleen-recht op sexy pics van Jumi.All good things are wild and free.![]()
Serieus? Vreemd. Kon er ook niet veel over vinden. Alleen een bericht op een BB forum waarin stond dat het om een 1 april grap ging.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lief maar dit kon niet verder van de waarheid zijn. Hij gaat wél terug naar K1. En dit nieuws is pas deze week bekend gemaakt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
vasje heeft gwn byna naaktpics vn my :$ :$:$ so spannund.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
ik ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:58 schreef Juminelle het volgende:
vasje heeft gwn byna naaktpics vn my :$ :$:$ so spannund.Deathlift or Die.![]()
quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik kwam 'm tegen en moest 'm er gewoon bij plaatsenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Die ondersteJumi, ik moest keihard lachen ik schrok
Hou je vmbo bek eens. Dankje.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
http://liverkick.com/inde(...)atid=34:demo-content
http://twitter.com/#!/BloodstainLane/statuses/191991027081547777[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
We hoeven onze relatie niet meer stil te houden lief. Ik heb het vanmiddag op het Waterlooplein luid verkondigd.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Lol @ fappen op plaatjes. Amateur.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:01 schreef o.us het volgende:
Lekker, ff mijn fapmap volmaken met de verse lading pics hier.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Had dat eergisteren even gedaan dan, daar stond mijn auto geparkeerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
We hoeven onze relatie niet meer stil te houden lief. Ik heb het vanmiddag op het Waterlooplein luid verkondigd.
Ik heb een 10voudigg orgasme gekregen op die bikinifoto van je die verder niemand gehad heeftquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:58 schreef Juminelle het volgende:
vasje heeft gwn byna naaktpics vn my :$ :$:$ so spannund.![]()
![]()
![]()
Ik fap nauwelijks meer, het is alleen maar een map met een naam dat de lading wel dekt.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
dm graagquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb een 10voudigg orgasme gekregen op die bikinifoto van je die verder niemand gehad heeft
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ook nog liegen ook.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Shit is soms nodig man. Als je r lang niet ziet wil je haar niet bezeren wanneer je spuit. Af en toe de druk er af halen.quote:
Want deze neger komt zo hard.
Grapje toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een beetje not done.
als je haar 2-3 dagen niet ziet, zie ik er het probleem niet van in hoorquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dat is juist facking lekker kill.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Shit is soms nodig man. Als je r lang niet ziet wil je haar niet bezeren wanneer je spuit. Af en toe de druk er af halen.
Want deze neger komt zo hard. [ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
Lol. Ik fap maar een klein beetje minder hoor sinds ik een chick heb. En als je zegt dat 't not done is.. Dan ben je ook gewoon beetje homosexueel ofzo.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jonge, jij weet niet hoe vaak ik haar zie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Die afstand Duivendrecht-Barendrecht is ook niet allesFeyenoord Rotterdam![]()
Je snapt me niet man. Die lading is dan letterlijk dodelijk voor haar.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik zeg niet dat ik het not done vind, alleen als je een paar dagen niet fapt en je gaat aan de slag. Die orgasme is lekkeeeeeeer killquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol. Ik fap maar een klein beetje minder hoor sinds ik een chick heb. En als je zegt dat 't not done is.. Dan ben je ook gewoon beetje homosexueel ofzo..
Feyenoord Rotterdam![]()
Ga mij homoseksueel noemenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol. Ik fap maar een klein beetje minder hoor sinds ik een chick heb. En als je zegt dat 't not done is.. Dan ben je ook gewoon beetje homosexueel ofzo.![]()
Deathlift or Die.![]()
U cereal?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je snapt me niet man. Die lading is dan letterlijk dodelijk voor haar.Feyenoord Rotterdam![]()
Klopt wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het not done vind, alleen als je een paar dagen niet fapt en je gaat aan de slag. Die orgasme is lekkeeeeeeer kill.
Je bent wel snel klaar altijd.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
I spray battery acid, nigguh.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
MOCRO ALERTquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het not done vind, alleen als je een paar dagen niet fapt en je gaat aan de slag. Die orgasme is lekkeeeeeeer kill.
DIE ORGASME
Brada brada, ga je Nederlands leren.![]()
Als ik 's ochtends mn chick bal, fap ik savonds weer. Geen punt voor Karwei. Deze nigga is insatiable.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: