Chill.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:19 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb hier dan geen tv nog... maar kan GTST momenteel meeluisteren met mn bovenburen
Ik kijk altijd via RTL XL dat kan je nu ook al kijken..quote:Op woensdag 18 april 2012 20:19 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb hier dan geen tv nog... maar kan GTST momenteel meeluisteren met mn bovenburen
Ja maar wij weten toch ook dat Nick de schuldige is en niet Maxime. Dat weten de Meerdijkers ook niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het gaat er toch om wat wij weten ?
Ik denk Bramquote:Op woensdag 18 april 2012 20:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja dat zijn we ja. ik denk dat Bing de stalker is
Ik lift momenteel mee op een niet al te sterke/snelle onbeveiligde internetverbinding van een van de burenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:20 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Ik kijk altijd via RTL XL dat kan je nu ook al kijken..
waarom laten ze dat dan niet echt zien en gaan ze er nog een tijd geheimzinnig over doen?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar wij weten toch ook dat Nick de schuldige is en niet Maxime. Dat weten de Meerdijkers ook niet.
Je moet toch wat voor de mensen die het niet door hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
waarom laten ze dat dan niet echt zien en gaan ze er nog een tijd geheimzinnig over doen?
ze denken echt dat we dom zijn
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je moet toch wat voor de mensen die het niet door hebben.Of er komt straks een hele andere wending
Wie? Jef?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat wijf is gek! Ik zou hem zo bespringen, no probs.
Maar ook dat zien de kijkers aankomen, daarom maken ze Mike weer niet de stalker. Maar ook dat zien de kijkers aankomen, dus wordt Mike de stalker weer wel. Maar ook dat zien de kij-quote:Op woensdag 18 april 2012 20:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Of de schrijvers denken: "De kijkers denken nu vast dat het Mike NIET is omdat hij zo verdacht is en dat teveel voor de hand liggend is... dus we maken van Mike juist WEL de stalker want dat verwachten ze niet"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |