Als je een rare bent, dan moet je op somda zitten joh.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie? Ik![]()
"mijn wereldje"
Ik ben maar een rare af en toe
Daar ben ik niet raar genoeg voorquote:Op donderdag 19 april 2012 08:58 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Als je een rare bent, dan moet je op somda zitten joh.
Volgens diverse websites wel, maar als ik naar de website van de school in kwestie ga kan ik er ook niks over vinden. Dus waarschijnlijk toch nietquote:Op donderdag 19 april 2012 13:03 schreef greavy het volgende:
Opleiding in Rotterdam en Amsterdam zijn BOL.
Heeft Den Bosch ook de opleiding 'Machinist Railvervoer'? Die ken ik nog niet..
Jammer dattie niet langs Rotterdam kwam. Plan was eerst dat ie precies in de pauze langs Lombardijen kwam. Dus had daar dan ff heen gelopen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
jammer dat ze niet even een wisselstoring ingelegd hebben
En dat zouden meer mensen moeten doen!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:05 schreef greavy het volgende:
En natuurlijk overal tot op de minuut nauwkeurig op tijd.
hoe zag de opgepakte persoon eruit? Ken veel mensen daar waarvan ik weet dat ze af en toe geen kaartje hebben.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef greavy het volgende:
Ik liep vanmiddag rond 12:10 bij Lombardijen, zag ik op puntje perron spoor 2 (kant Barendrecht) een SLT-VI stil staan. Vlak daanra komen er 3 politiebusjes met sirene aan, en lopen in een snel tempo naar die SLT... De reizigers zaten er nog steeds in.
Circa 10 minuten later zag ik dat de agenten iemand geboeid meenamen, en toen kwam de volgende sprinter al aan. Daar zat een extra HC op en nog 4 andere NS-medewerkers, die daar de trein verlieten en de HC nam de trein op spoor 2 over. De HC die er oorspronkelijk op zat werd door collega's opgevangen.
Ik gok weer een gevalletje van zwartrijden, gepakt worden, en dan agressief worden ...
oh ken ik niet. Ken wel Jezus-look-a-likes.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef greavy het volgende:
Ik stond op een afstandje, kon het niet goed zien. Was een Marokkaan of Turk oid.
Bij Lille Flanders in ieder geval TGV en regionaal Coradia-spul.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:13 schreef greavy het volgende:
Darkwing! Jij weet vast wel wat van leuke reizigersmeuk er bij Lille Flandres / Lille Europe komt? Ik dacht ook wat dieselmeuk, of tegenwoordig niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |