geen antwoord?quote:
Nooooquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:52 schreef Incantrix het volgende:
Spees, achteraan aansluiten, sorry.. Er zijn 4 wachtenden voor je vanwege de Mariokamer
paint van je nagels!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:55 schreef Wart01 het volgende:
ik heb nog geen camera die moet ik kopen dus kan nog geen foto maken sorry. mijn nagels zijn wel schoon!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:56 schreef Wart01 het volgende:
[..]
je bedoelt met het programa paint van windows?
Heb jij een trampstamp?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:00 schreef Debsterr het volgende:
Mss, nog even anteoord op je vraag: trampstamp, 3 sterretjes op m'n heup, en een klein kruis (Jezus kruis zeg maar) aan de binnenzijde van m'n enkel.
En je hebt ook geen telefoon?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:55 schreef Wart01 het volgende:
ik heb nog geen camera die moet ik kopen dus kan nog geen foto maken sorry. mijn nagels zijn wel schoon!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben vooral nieuwsgierig naar zijn hoofdaccount:D
die heb ik wel maar zit geen camera opquote:
quote:
Picsquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Op m'n 15e laten zetten voor m'n 16e verjaardag.. in augustus ofzo 9 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Op m'n 15e laten zetten voor m'n 16e verjaardag.. in augustus ofzo 9 jaar geleden.
Nog niet. Is morgen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Priem hoe ging de laatste passing van je trouwjurk?
Spannond!quote:
Gaan ze inderdaad in DA's en in de Etos doorvoeren, ook bij Promiss zag ik flesjes! Speciale lijn voor ongeveer 10 euro, en de gewone lijn voor 14quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O misschien een beetje oud nieuws maar de DA in oud rijswijk (centrum) verkoopt sinds kort Essie
Mooi Debsquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:13 schreef Debsterr het volgende:
Hier was 'ie nog niet zo oud, maar verder is er nooit een foto van gemaakt!
[ afbeelding ]
toen was je bezig met een of andere foto van jezelf en iemand anders te vergelijken. en zulks.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal gemist jonguh
Whut?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toen was je bezig met een of andere foto van jezelf en iemand anders te vergelijken. en zulks.
dat iedereen moest lachen.quote:
Ik snap het niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat iedereen moest lachen.
domme koequote:
Nee, bijna.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gaan ze inderdaad in DA's en in de Etos doorvoeren, ook bij Promiss zag ik flesjes! Speciale lijn voor ongeveer 10 euro, en de gewone lijn voor 14
Ik vind hem nog wel tof eikquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:13 schreef Debsterr het volgende:
Hier was 'ie nog niet zo oud, maar verder is er nooit een foto van gemaakt!
[ afbeelding ]
Femme fatalequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Heeft er iemand nog ervaring met Teeez nagellak trouwens?
Heb twee meegenomen maar nog nooit mee gelakt
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Heeft er iemand nog ervaring met Teeez nagellak trouwens?
Heb twee meegenomen maar nog nooit mee gelakt
Haha thanks! Is er wel 1 uit een boek maar heb er best lang naar gezocht, ook geen spijt van want vanaf m'n 13e wilde ik al een tattoo op die plek. Alleen past 'ie nu gewoon niet meer zo bij me, dus daarom coveren. Al zal dat nooit helemaal gaan denk ik.quote:
Gewoon je heule rug volquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha thanks! Is er wel 1 uit een boek maar heb er best lang naar gezocht, ook geen spijt van want vanaf m'n 13e wilde ik al een tattoo op die plek. Alleen past 'ie nu gewoon niet meer zo bij me, dus daarom coveren. Al zal dat nooit helemaal gaan denk ik.
Dat mag hoor, als ik nu opnieuw iets zou kiezen zou het ook echt niet dit zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind hem niet zo heel mooi debsmaar ik hou gewoon niet zo van die aarsgeweien of tribals
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat mag hoor, als ik nu opnieuw iets zou kiezen zou het ook echt niet dit zijn.
Nee coveren van zoiets wordt lastig... te dikke lijnen; maar ergens in verwerken kan welquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha thanks! Is er wel 1 uit een boek maar heb er best lang naar gezocht, ook geen spijt van want vanaf m'n 13e wilde ik al een tattoo op die plek. Alleen past 'ie nu gewoon niet meer zo bij me, dus daarom coveren. Al zal dat nooit helemaal gaan denk ik.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn zus had een vet grote cobra op dr tieten laten zetten toen ze dronken was
yes, ze was toen 17 dacht ik ... en ook niet een kleine ofzo, echt een over een hele boob heen, t kwam ook net boven truitjes uit, en ze heeft grote boobs dus t was best wel huge ding lolquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yes, ze was toen 17 dacht ik ... en ook niet een kleine ofzo, echt een over een hele boob heen, t kwam ook net boven truitjes uit, en ze heeft grote boobs dus t was best wel huge ding lol
WTF?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn zus had een vet grote cobra op dr tieten laten zetten toen ze dronken was
Nee, dat had je nog wel geweten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
TELL ME![]()
was ik uft haar tieten aan het nadoen?
Hmz dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, dat had je nog wel geweten.
no.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hmz dan weet ik het nietTell me fiets
IK HAD OOK EPICquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:52 schreef Debsterr het volgende:
OH MY GOD M'N SPRING SURPRISE KOMT NET BINNEN 6 LAKJESEN HERSHEY'S EN GRANOLA THINS
Van wie!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:52 schreef Debsterr het volgende:
OH MY GOD M'N SPRING SURPRISE KOMT NET BINNEN 6 LAKJESEN HERSHEY'S EN GRANOLA THINS
2x Sinful, 2x Wet 'n Wild, Spoiled en Kleancolorquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK HAD OOK EPIC
2 revlons, 2 NYC's en een mini dollish polish
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
2x Sinful, 2x Wet 'n Wild, Spoiled en Kleancolor.
Nee niet die enequote:
Dat zeg ik ook over mijn aarsgewei. Twee van m`n andere tattoos ook trouwens. Zitten gewoon een beetje op een nare plekquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat mag hoor, als ik nu opnieuw iets zou kiezen zou het ook echt niet dit zijn.
Nicequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had revlon royal, revlon smoldering, nyc scenestealer grey, nyc scandalous blue glitter en mini dollish polish expecto patronum.
en nog een notitieblokje, beauty gummen(gummen in vorm van lipstick, nagellak) en ronde stickers voor halfmoon mani's
Gooi ze in de swap!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
OJA Ik had ook een spoiled pet my peacock
Die heb ik nu ook dubbel
Nah weet niet, revlon royal is pretty. Revlon smoldering ook en pet my peacock is leuk voor frankensquote:
Puberquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, ik ben fun dip aan het nommen
Met jou?
Ik ging foto's maken van lakjons maar toen was opeens de camera leegquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Puber. Ik moet bloggen maar ben snel afgeleid
waardoor ik uiteindelijk over anderhalf uur denk KUT blogpost KUT nagels nog lakken..
Haat aan lege camera'squote:Op dinsdag 17 april 2012 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ging foto's maken van lakjons maar toen was opeens de camera leeg
Awwquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb trek, maar ik durf niet goed te nommen.
quote:Thank you for shopping with Apotothica.
Mwah, gaat best goed eigenlijk, waarschijnlijk gewoon wat raars gegeten.quote:
Ja dat heb je dan even een tijdje ja. Maar gewoon beginnen met kleine beetjesquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, gaat best goed eigenlijk, waarschijnlijk gewoon wat raars gegeten.Maar nu zit ik alles te bekijken van "O WEE als je me ziek maakt"
Ja, straks even een paar crackers opduiken ofzo, da's altijd wel safe.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat heb je dan even een tijdje ja. Maar gewoon beginnen met kleine beetjesdat voelt veiliger vaak.
quote:
Da's hendig ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, goeien noms gehad vanavond, ik had gisteren een shit load aan groenters en wat kip gesneden en allemaal klaar gemaakt als zijnde Thaise groene curry, lang niet meer gegeten dus was weer extra lekker
En vandaag makkelijk, alleen even rijst gekookt en *PING* de groente in saus opgewarmd
Hendig sjiek lekker gek! Jonge, BAM!quote:
Hij heeft toch lege nagels genoeg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net een layercombo op nick uitgeprobeerd
Hippe sjit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb gewoon 2 fucking job offers overgehouden aan mijn tripje naar Zwitserland dit weekend
Verhuizenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb gewoon 2 fucking job offers overgehouden aan mijn tripje naar Zwitserland dit weekend
Goed voor den ego wel jaquote:
wel 3 a 4 keer zoveel verdienen als hier man.... damn... iets van 10 procent belasting betalen over je loon.... klonk wel goed op zich...quote:
w000tquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nog geprobeerd om een (te grote) tube mayonaise die heel lekker scheen te zijn mee te smokkelen naar Nederland, maar helaas niet gelukt![]()
Mens op de luchthaven becomplimenteerde me nog met de keuze voor deze mayo, maar mocht het echt niet door laten gaan helaas![]()
Ik heb me echt kapot gelachen daaro![]()
Nog anderhalve week en dan weer op vakantie
voor de vakantie of mijn mayo-vakantie-avonturen?quote:
Verkansie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nog geprobeerd om een (te grote) tube mayonaise die heel lekker scheen te zijn mee te smokkelen naar Nederland, maar helaas niet gelukt![]()
Mens op de luchthaven becomplimenteerde me nog met de keuze voor deze mayo, maar mocht het echt niet door laten gaan helaas![]()
Ik heb me echt kapot gelachen daaro![]()
Nog anderhalve week en dan weer op vakantie
Voor allesquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
voor de vakantie of mijn mayo-vakantie-avonturen?
Mini vakantie, kamperen, dagje naar Delft, whatever, cheap ass vakanties zijn vaak nog de leuksten ook vind ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ok
ben al minstens 4 jaar niet op vakantie geweest![]()
Joaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
Mmmm mayo
Ik ben momenteel aan het zoeken voor huwelijksreis![]()
Nee we zijn er nog steeds niet uit. Nog een weekje werken en dan 3,5 week vrij
![]()
Wanneer gaan we samen koken danquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Joaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh
Mag ik het komen opeten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen koken dan![]()
Altijd leukquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mini vakantie, kamperen, dagje naar Delft, whatever, cheap ass vakanties zijn vaak nog de leuksten ook vind ik
Volgende meet als we er beide zijn?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen koken dan![]()
Ik woonde in Rijswijk en heb serieus een dagje Delft gedaan met mijn zusje toen we allebei cheap ass waren.quote:
Die ansichtkaarten doen het hemquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik woonde in Rijswijk en heb serieus een dagje Delft gedaan met mijn zusje toen we allebei cheap ass waren.
Met de tram erheen, kerken bezoeken, rondlopen en dan foto's maken Like a Tourist
Ergens hapje eten (cheap ass uitsmijter bij Kobus Kuch), ansichtkaart kopen en opsturen naar onze vriendjes en toen weer met de tram naar huis![]()
![]()
Ik was er vorige week nogquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die ansichtkaarten doen het hem.
Als je nu naar Delft komt kan je ook naar het poedel-safari-huis![]()
Thehehequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Lekker stel zijn jullie ook!
Vakantie in Place de la Balconia is nog boekbaar overigens
Je mag de dieren tijdens een safari toch niet voerenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik was er vorige week nog
Ik heb niet zo heel veel sokken meer, dus ik pass eventjes
ja kut is dat hequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe
Jongeuh er is nog keiveel te boeken !!!
Ik had net dé vakantie uitgezocht ! Dat ik weer 1 had uitgezocht die 300 euro per nacht was; is dan weer bijzaak uiteraardKut. Wel met jacuzzi in slaapkamer
![]()
Ik heb een te dure smaak
spreek eens hardop uit mutsiequote:
mag dat niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag de dieren tijdens een safari toch niet voeren
Nopequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja kut is dat he![]()
Had ik ook met het hotel in Santorini waar een collega mee aan kwam. Ik helemaal zo van![]()
![]()
![]()
![]()
en toen zag ik de prijs a 400 euro per nacht ofzo
![]()
![]()
![]()
![]()
Weten jullie wel al wáár je naartoe wilt?
Geen sokken in ieder gevalquote:
Ik heb nog wel wat beugel BH's over die niet lekker meer zitten, ook goed?quote:
hehehehehe.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NopeOf griekenland... of canarische eilanden... of turkijke (
) of..............
![]()
Weet niet of hij dat uitgekotst krijgtquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat beugel BH's over die niet lekker meer zitten, ook goed?
Trek je er wel makkelijker uit, beetje flossen hier en daar
De hele dag je klem-eten, want gratis en anders is het zonde!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehehe.
Als je maar niet all inclusive gaat, dat lijkt me zo'n horror
Zulke grote tetters heb ik ook weer niet ja!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet niet of hij dat uitgekotst krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Tussen de Russen die een hele taart opscheppen, tokkies en bejaarde baklappenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De hele dag je klem-eten, want gratis en anders is het zonde!
Mmmm... mwa..... Wij hadden deze eik gezien: http://www.zoover.nl/grie(...)-island-villas/hotel maar is wel duurquote:
1x gedaan in Egypte... nooooooooooooit meerquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tussen de Russen die een hele taart opscheppen, tokkies en bejaarde baklappenen dan op zo'n resort met hekken er omheen endezo, de hele dag met je bandje om lopen vreten halen, zhe horror....
Want die van die link is gegarandeerd een heerlijk verblijf met lieve eigenaren en een goeie keukenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mmmm... mwa..... Wij hadden deze eik gezien: http://www.zoover.nl/grie(...)-island-villas/hotel maar is wel duur
Ik ben nu aan het zoeken naar een wat goedkopere; zodat we ook nog een paar dagen naar europapark kunnen in duitsland; want pretparken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net Nick zijn cuticles geremoved en met nagelolie ingesmeerd
Hij wilde het proberen op 1 nagel en toen moest ik opeens alle 10 doen![]()
Zoberzo: Elizaquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Want die van die link is gegarandeerd een heerlijk verblijf met lieve eigenaren en een goeie keuken. Daar zaten wij namelijk!
Hoe dat zoquote:
Omdat het kanquote:
En omdat je Spees dat toe laatquote:
Ik zat er voor de gein met vriendinnen over te denken of we een weekje kansloos naar Turkije zouden gaan all inclusive, gewoon om eens mee te maken. Maar na 5 seconden zaten we allemaal al zo te kijkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1x gedaan in Egypte... nooooooooooooit meer![]()
Club paradiso in Alanya , mogen geen Polen en Russen komenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zat er voor de gein met vriendinnen over te denken of we een weekje kansloos naar Turkije zouden gaan all inclusive, gewoon om eens mee te maken. Maar na 5 seconden zaten we allemaal al zo te kijkendus hebben we dan maar heul snel geschrapt als idee
![]()
Waarom maakt dat ding geluid?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Club paradiso in Alanya , mogen geen Polen en Russen komen
http://www.club-paradiso.net/
Ja die is wel tofferder vind ik dan die van die andere reisaanbiederquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
Oeehhhh: http://www.elizawashere.n(...)as.htm?view=roomtype
400 euro per persoon als je met 6 personen bent he?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
Oeehhhh: http://www.elizawashere.n(...)as.htm?view=roomtype
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Club paradiso in Alanya , mogen geen Polen en Russen komen
http://www.club-paradiso.net/
quote:Kortom, bent u op zoek naar de ideale vakantieplaats waar u in luxe en met de grootste zorg voor services en kwaliteit met uw gezin vakantie wilt vieren komt u dan naar Club Paradiso.
In oktoberquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
400 euro per persoon als je met 6 personen bent he?
Maar Zakynthos is mooi!
Ook nogquote:
Je kunt vaak met Eliza wel wat regelen. Maar je kunt bij die standaard toch ook langer? Of zit dat vol?quote:
Je gaat maar 1 keer op huwelijksreis als het goed is he?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die prijzen![]()
Ik heb nog nooit meer dan 400 euro voor een vakantie betaald![]()
O ja 1 keer, 500 euro. Maar toen waren er ineens heul geen last-minutes dus dat was ongeveer de enige reis die nog beschikbaar was 2 dagen voor vertrek
oh je bent er serieus een keer geweestquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
BIj die club paradiso hadden we elke fucking dag een ander buffet. Kebabspies bladiebla elke keer ander thema en toetjes oh god
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh je bent er serieus een keer geweest![]()
![]()
Je vergeet heul hoe gierig ik benquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je gaat maar 1 keer op huwelijksreis als het goed is he?
Je betaalt even wat, maar dan heb je ook wat
Dat was idd beter ja, lekker op strand liggen. Watermeloen eten, drankje erbij en daarna gewoon lekker eten op het strandquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met midnight snacks tot 3 uur snachts -lees pizza en hamburgers met friet
Ook eten te krijgen op het strand van het hotel
Is daar verder iets te doen; rondom hotel/landhuis? Of staat het echt apart en moet je sowieso auto pakken om ergens te komen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt vaak met Eliza wel wat regelen. Maar je kunt bij die standaard toch ook langer? Of zit dat vol?
ik kan je deze erg aanraden
http://www.elizawashere.nl/spanje/mallorca/alaro/solivaret.htm
Was onze huwelijksreis bestemming![]()
En verrrrrry jummy restaurant
Ik al 3x zelfsquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh je bent er serieus een keer geweest![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:05 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben nu ook aan het kijken voor vakanties met mamamama wil iig niet naar Alanya want ze zag net die foto hierboven
![]()
Wij hebben er 2 weken gezeten en hebben ons geen dag verveeld ofzo. Het is heel klein en daardoor super rustig, op een goeie manier. Aardige staff, gingen ons stiekem cava geven bij ontbijt enzo omdat we getrouwd waren (keer of 5 in die 2 weken, hehehehe) en leuke gesprekjes enzo. Was echt een topvakantiequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
Nee die zitten al vol kip; maar ik was de reviews en aan het lezen en toen zei ik tg cif: OMG DIE MOETEN WIJ BOEKEN! SCHOONMAAKSTER DOET ZELFS DE AFWAS VOOR ONS![]()
Ik moest hardop lachen!quote:
Ik las caviaquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wij hebben er 2 weken gezeten en hebben ons geen dag verveeld ofzo. Het is heel klein en daardoor super rustig, op een goeie manier. Aardige staff, gingen ons stiekem cava geven bij ontbijt enzo omdat we getrouwd waren (keer of 5 in die 2 weken, hehehehe) en leuke gesprekjes enzo. Was echt een topvakantie![]()
Maar jammer dat die vol zit wel, is echt een aanrader.
Ik denk hetquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je vergeet heul hoe gierig ik ben
Op den BBQ, omnomnom!quote:
En dat doet je aan mij denken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk het
ik heb dit weekend nog aan je gedacht toen een gast een hele foute poging deed een meisje te versieren
Ja boeiend, als je gierig wilt zijn moet je lekker thuisblijven of gaan janken bij alberto stegeman omdat je 200 euro hebt betaald voor 2 weken appartement in spanje met -1 sterquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
Oh onze duurste vakantie was in Bardolino bij gardameerAls ik me niet vergis 1800 pp (enkel ontbijt). Maar zeer luxe en erg de moeite waard. Ja was duur; maar echt on-ver-getelijk
Ik vind jullie ook leeeeukquote:
Dat kent je mama der nog niet goed genoegquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja boeiend, als je gierig wilt zijn moet je lekker thuisblijven of gaan janken bij alberto stegeman omdat je 200 euro hebt betaald voor 2 weken appartement in spanje met -1 ster
STFU of ik gooi aceton over je hoofd ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat kent je mama der nog niet goed genoeg
Die mensen die bij red mijn vakantie komen daar wordt ik echt boos van. 9/10 doen het zelf toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben met mijn girige hoofd trouwens altijd gewoon heul hard aan het genieten van mijn sneuen hotelkamer met minibalkon![]()
(hoewel, 3 van de 4 keer een megabalkon getroffen tot nu toe)
Het ligt tussen 2 bergen in, waar je vrij uitzicht hebt over de vallei.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is daar verder iets te doen; rondom hotel/landhuis? Of staat het echt apart en moet je sowieso auto pakken om ergens te komen?
Wij zijn nogal van: geef ons hotel/villa dicht bij stadje; zodat we daar 's avonds een terrasje kunnen pakken
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja boeiend, als je gierig wilt zijn moet je lekker thuisblijven of gaan janken bij alberto stegeman omdat je 200 euro hebt betaald voor 2 weken appartement in spanje met -1 ster
onze vakantie dit jaar is rond de 3000 pp maar ja, dan heb je ook watquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
Oh onze duurste vakantie was in Bardolino bij gardameerAls ik me niet vergis 1800 pp (enkel ontbijt). Maar zeer luxe en erg de moeite waard. Ja was duur; maar echt on-ver-getelijk
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind jullie ook leeeeuk![]()
Ik kom snel langs mkaaay
En dan moet je mama niet wegvluchten mehehe
Én WAT voor vakantiequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
onze vakantie dit jaar is rond de 3000 pp maar ja, dan heb je ook wat![]()
Meneer hier krijgt een vette bonus dit jaar op werk, dus dat komt goed uit zeg maar
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh ik weet het niehhhieeettttt... Ik heb een hekel aan vakantie uitzoeken![]()
9 van de 10 keer zijn het tokkies die voor een duppie op de eerste rang willen zitten inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die mensen die bij red mijn vakantie komen daar wordt ik echt boos van. 9/10 doen het zelf toch?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het tokkies die voor een duppie op de eerste rang willen zitten inderdaad.
Oma heeft last van de herrie en jongeren in Salou... WAT VREEMD![]()
![]()
Maar zooooo gaaf.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Meneer hier krijgt een vette bonus dit jaar op werk, dus dat komt goed uit zeg maar
Mama wil je Gwennie noemen omdat je zo klein bentquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mama wil je Gwennie noemen omdat je zo klein bent
Zijn opening:quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat doet je aan mij denken?
Wij zijn samen iets van 4500 kwijt geloof ik. Lang leve belastinggeldquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
O wat slechtquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zijn opening:
"Are you a vegetarian?"
"Uhmmm nope, why?"
"Then you won't mind a big sausage in your mouth, I guess"
*PATS*, hand in zijn gezicht![]()
Duitsers en hun humor/versieringspogingenquote:
Middle name doen we niet aan maar we kunnen wel wat regelen met een bakjequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Mag ik dan een middle name? En een cornflake slurp kommetje?
![]()
Ah, gezellig!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Én WAT voor vakantieIk ga stiekem mee in jullie koffert
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Middle name doen we niet aan maar we kunnen wel wat regelen met een bakje
Pahahahaha sleckten matigen humor... jij keek uiteraard zo:quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zijn opening:
"Are you a vegetarian?"
"Uhmmm nope, why?"
"Then you won't mind a big sausage in your mouth, I guess"
*PATS*, hand in zijn gezicht![]()
Zoek ook even de huwelijksreis van cif en ik uit; kthxbyequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:18 schreef Diconnected het volgende:
Goed ik ga verder kijken met de vakanties
Ook bayern aan het kijken? Cif houdt zich nog kalm zelfsquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
hihi nick denkt dat de scheidsrechter hem kan horen
Dat hebben ze in het hotel verteltquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar hoe kan je nou zien dat Russen enzo geweigerd worden in dat El Paradizeau?
Uiteraard jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
Op een gegeven moment ben ik het zo beu qua zoeken dat ik gewoon de eerste de beste link aanklik en zeg 'jaja doe die maar.....'Daarom moet cif em ook uitzoeken nonde.....
[..]
Pahahahaha sleckten matigen humor... jij keek uiteraard zo:
Humor. Maar ik dacht, even kijken op de website, maar ik zie het nergens.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat hebben ze in het hotel vertelt
Er waren er ook werkelijk geen![]()
Was vrouwtje van excursies
Deed ie nog een high-five met zijn 'buddy' naar zijn sleckten pick-up line?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uiteraard ja![]()
En het sneue was dat hij volgens mij niet echt door had dat het echt geen succesvolle versieringspoging had kunnen zijn![]()
Nogmaals: Duitsers
Yesquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook bayern aan het kijken? Cif houdt zich nog kalm zelfs
Lolquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Humor. Maar ik dacht, even kijken op de website, maar ik zie het nergens.
Zijn Turken ook verboden trouwens?
Ik denk dat je een internationale rel hebt als je dat zo op je website zetquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
We face palmed him to the groundquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deed ie nog een high-five met zijn 'buddy' naar zijn sleckten pick-up line?Had het helemaal afgemaakt voor een facepalm zelfs
Net alsof de gemiddelde turk het kan betalenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat je een internationale rel hebt als je dat zo op je website zet
Ohhhh, die zijn echt mega lekker!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
er zat ook zo'n turks vrouwtje hele dag een soort van pannekoeken shizzle te maken. Gevuld met spinazie/gehakt/feta/suiker. OMNOMNOM vers als je er om vroeg
daarom was ik ook aan het zoekenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat je een internationale rel hebt als je dat zo op je website zet
hoe heet datquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhh, die zijn echt mega lekker!
Die maakte mijn (superleuke) Turkse stagiaire weleens voor ons
Nope niet verboden. Maar die zitten er amper, meeste kunnen het niet betalen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel als ze 12 schoonmaakbanen hebben, of als ze een lening afsluiten bij Frisiaquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net alsof de gemiddelde turk het kan betalen
geen idee en ik heb geen contact meer met haarquote:
Daar krijg je van alles wat over is een doggy bag mee naar huis ook nog?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je kunt ook naar dat titanic hotel in antalya. Daar hebben ze ultra all in
Is m'n vriendin een paar keer geweest buiten het seizoen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je kunt ook naar dat titanic hotel in antalya. Daar hebben ze ultra all in
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee en ik heb geen contact meer met haar![]()
Mail het hotel eens met die vraag![]()
(en dan onderaan je vraag zetten "greetings, Vladimir Slowskotski")
In Turkije zitten sowieso veel Turkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je wilt zien waar de Turken vakantie vieren moet je naar Gumbet, bij Bodrum. Zitten ontzettend veel Turken.
Heul niet in die vakantieoordenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Turkije zitten sowieso veel Turken
14.gifquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
<Geert Wilders> In Nederland ook </Geert Wilders>quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lees eens gewoon wat er staatquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heul niet in die vakantieoorden![]()
Maar daar vieren ze dus daadwerkelijk vakantie
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
<Geert Wilders> In Nederland ook </Geert Wilders>
quote:
Toch zie je weinig Turken in de vakantie-oorden.quote:
Bwehehehequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehehe... ik had een reis gezien.. half cruise.. dus ik zei.. 'das met een boot'.....
ik kreeg een facepalm en een![]()
![]()
![]()
Ik snap de garp nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehehe... ik had een reis gezien.. half cruise.. dus ik zei.. 'das met een boot'.....
![]()
![]()
*blubblubblub*quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
NEVER LET GO CIF.... NEVER.... LET GO....
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Dezen?quote:
Neen, die half cruisequote:
Ik had het er gewoon over dat er sowieso veel Turken in Turkije zitten , meer nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toch zie je weinig Turken in de vakantie-oorden.
Ongeveer hetzelfde percentage als dat er Nederlanders in de Keukenhof zitten
half cruise en half op land, gok ikquote:
4 dagen met cruise; 5 dagen aan land in hotel.quote:
En ik over dat er heul niet zoveel Turken in vakantieoorden zitten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had het er gewoon over dat er sowieso veel Turken in Turkije zitten , meer niet
Dan had je toch heul gelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
4 dagen met cruise; 5 dagen aan land in hotel.
Dat idee had ik al na jou 1ste reactiequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ik over dat er heul niet zoveel Turken in vakantieoorden zitten.
Dus dan hebben we het allebei over iets anders ergo is dit een zinlozen discussie
Meer een "No shit Sherlock"-moment gok ik.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
En all-inclusive
"Hierbij dopen wij deze boot, en we noemen haar.... de snaaitanic"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |