geen antwoord?quote:
Nooooquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:52 schreef Incantrix het volgende:
Spees, achteraan aansluiten, sorry.. Er zijn 4 wachtenden voor je vanwege de Mariokamer
paint van je nagels!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:55 schreef Wart01 het volgende:
ik heb nog geen camera die moet ik kopen dus kan nog geen foto maken sorry. mijn nagels zijn wel schoon!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:56 schreef Wart01 het volgende:
[..]
je bedoelt met het programa paint van windows?
Heb jij een trampstamp?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:00 schreef Debsterr het volgende:
Mss, nog even anteoord op je vraag: trampstamp, 3 sterretjes op m'n heup, en een klein kruis (Jezus kruis zeg maar) aan de binnenzijde van m'n enkel.
En je hebt ook geen telefoon?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:55 schreef Wart01 het volgende:
ik heb nog geen camera die moet ik kopen dus kan nog geen foto maken sorry. mijn nagels zijn wel schoon!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben vooral nieuwsgierig naar zijn hoofdaccount:D
die heb ik wel maar zit geen camera opquote:
quote:
Picsquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Op m'n 15e laten zetten voor m'n 16e verjaardag.. in augustus ofzo 9 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Op m'n 15e laten zetten voor m'n 16e verjaardag.. in augustus ofzo 9 jaar geleden.
Nog niet. Is morgen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Priem hoe ging de laatste passing van je trouwjurk?
Spannond!quote:
Gaan ze inderdaad in DA's en in de Etos doorvoeren, ook bij Promiss zag ik flesjes! Speciale lijn voor ongeveer 10 euro, en de gewone lijn voor 14quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O misschien een beetje oud nieuws maar de DA in oud rijswijk (centrum) verkoopt sinds kort Essie
Mooi Debsquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:13 schreef Debsterr het volgende:
Hier was 'ie nog niet zo oud, maar verder is er nooit een foto van gemaakt!
[ afbeelding ]
toen was je bezig met een of andere foto van jezelf en iemand anders te vergelijken. en zulks.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal gemist jonguh
Whut?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toen was je bezig met een of andere foto van jezelf en iemand anders te vergelijken. en zulks.
dat iedereen moest lachen.quote:
Ik snap het niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat iedereen moest lachen.
domme koequote:
Nee, bijna.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |