quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb van het weekend trouwens mijn eerste 2 flesjes bier verkocht and 2 mensen
Er is ieder jaar een soort kunstroute en dan ga ik altijd bij een vriend langs. Daar stond mijn bier en dat was ik aan het proeven.
Wilden ze ook proeven, ze vonden het erg lekker en hebben maar gelijk 2 flesjes gekocht zodat ze samen met Franse vrienden kunnen proeven binnenkort
In dit geval voor 2 euro per stuk.quote:
Yupquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]een goed begin is het halve werk
Dat is ook een schappelijke prijsquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat wil ik er ook best voor betalen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook een schappelijke prijs
Maar als je 7 mei komt, dan kun je het gratis meekrijgen
Ware het niet dat ik het nog niet mag verkopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:45 schreef wyccie het volgende:
Je moet stickers erop plakken met de tekst 'Introductieprijs'. Marketing.
De verzendkosten zouden de grootste kostenpost zijnquote:
Dan noem je het flesverhuur/borg, met gratis drank.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ware het niet dat ik het nog niet mag verkopen
Officieel mag dat ook niet want weggeven mag nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan noem je het flesverhuur/borg, met gratis drank.
En je zal niet de enige zijn. Ik had er al een beetje op gerekend dat er meer kandidaten zijnquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gewoon veel H&M-retourzendingen.
Een rol breed plakband en een schaar doen het ook samenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:05 schreef wyccie het volgende:
Iemand een idee waar ik nog goedkoper een taperoller kan kopen dan hier (¤5,- vzk)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |