SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan Kapiteintje voor de OP
Met groeten van Steven, Kapitein, HMF en nog vele anderen achter dit idee
Haten op Stevenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is wel trouwens een waar verhaal
Ik zou toch nooit onzin schrijven Steven?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is wel trouwens een waar verhaal
kloptquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou toch nooit onzin schrijven Steven?
Representquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn geen eisen. Zolang je maar een baas bent en alles aan kunt.
ja moet ik eerst mijn salaris krijgenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:25 schreef sinepedraap het volgende:
Geef mij een naam en een foto en ik los het op voor 20k ongemarkeerde biljetten maar ik werk wel alleen.
grote piemol moet je wel hebbenquote:
ff territorium afbakenenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jeweetzelf. Onzin is vanaf nu ons domein.
Heb ik je toestemming gegeven om iets tegen mij te zeggen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haten op StevenVooral iemand zoals jij hoort dat niet te zeggen
[..]
Ik ben gek op pannenkoeken, is dat ook al voldoende?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zijn je karakteristieken, dan zeggen we wel of 't voldoende is.
Wat moet je met al die a4'tjes dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:25 schreef sinepedraap het volgende:
Geef mij een naam en een foto en ik los het op voor 20k ongemarkeerde biljetten maar ik werk wel alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |