Die winkels hebben wij inderdaad ook nog staan (staan lelijk in de weg achter) maar de winkelwagens enzo zijn er inderdaad niet meer. Najaar is wel heel erg laat. Misschien een nieuwe ronde mini's ook?quote:Op zondag 15 april 2012 21:45 schreef einschtein het volgende:
Die suggesties die ze er ook bij zetten. "Het is toch veel leuker om zelf een eigen winkeltje bij elkaar te knutselen?" euh, nee?![]()
Maar klopt ja, in het najaar kun je de dingen eenmalig kopen om je winkeltje vol te krijgen. Leuk feitje though, in de afgelopen 4 dagen is er net zo veel omzet gecreeerd wat normaal rond sinterklaas wordt gemaakt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:48 schreef plopkweker het volgende:
Vanaf welke leeftijd mag je een een Albert Heijn werken?
http://zakelijk.infonu.nl(...)albert-heijn-ah.htmlquote:De minimale leeftijd voor deze functie is 14 jaar. De meeste fillialen hanteren echter een leeftijdsgrens van 15 jaar, omdat 14 jarige veel handelingen niet zelfstandig mogen uitvoeren.
Ok thnx. Ff proberen te solliciteren als ze plek hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:50 schreef UncleSam het volgende:
[..]
[..]
http://zakelijk.infonu.nl(...)albert-heijn-ah.html
jong, vrouwelijk, goedkoop, opzegtermijn van niks. geen moeilijk gedoe dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:33 schreef Purdey het volgende:
Gefeliciteerd MFE15! Aparte manier van aannemen, maar ach, je hebt de baan!
Dankjewel! Klopt, een andere teamleider vond het ook grappig dat ''mijn'' teamleider het zo had gedaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:33 schreef Purdey het volgende:
Gefeliciteerd MFE15! Aparte manier van aannemen, maar ach, je hebt de baan!
17 jaar, mannelijk, duurder dan een 15/16 jarigequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jong, vrouwelijk, goedkoop, opzegtermijn van niks. geen moeilijk gedoe dus
Tja, najaar. Voor de klant is het laat, voor AH is dat denk ik op zijn vroegst. Aangezien het allemaal weer in Chine (:')) gemaaktmoet worden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:43 schreef LDS het volgende:
Laatste post:
[..]
Die winkels hebben wij inderdaad ook nog staan (staan lelijk in de weg achter) maar de winkelwagens enzo zijn er inderdaad niet meer. Najaar is wel heel erg laat. Misschien een nieuwe ronde mini's ook?
Handigquote:Op woensdag 18 april 2012 09:49 schreef Purdey het volgende:
M'n teamleidster vroeg ik of ik koninginnedag wilde werken. Dus ik zei dat ik dat geen probleem vond, maar wel in de ochtend tot maximaal 12:00. Nieuwe rooster verschijnt: 12:30-15:00. Is het nou echt zo moelijk
Volgens mij wel, ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:18 schreef NJ het volgende:
Bij welke periode zit het vakantiegeld eigenlijk? 5 zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |