Die winkels hebben wij inderdaad ook nog staan (staan lelijk in de weg achter) maar de winkelwagens enzo zijn er inderdaad niet meer. Najaar is wel heel erg laat. Misschien een nieuwe ronde mini's ook?quote:Op zondag 15 april 2012 21:45 schreef einschtein het volgende:
Die suggesties die ze er ook bij zetten. "Het is toch veel leuker om zelf een eigen winkeltje bij elkaar te knutselen?" euh, nee?![]()
Maar klopt ja, in het najaar kun je de dingen eenmalig kopen om je winkeltje vol te krijgen. Leuk feitje though, in de afgelopen 4 dagen is er net zo veel omzet gecreeerd wat normaal rond sinterklaas wordt gemaakt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:48 schreef plopkweker het volgende:
Vanaf welke leeftijd mag je een een Albert Heijn werken?
http://zakelijk.infonu.nl(...)albert-heijn-ah.htmlquote:De minimale leeftijd voor deze functie is 14 jaar. De meeste fillialen hanteren echter een leeftijdsgrens van 15 jaar, omdat 14 jarige veel handelingen niet zelfstandig mogen uitvoeren.
Ok thnx. Ff proberen te solliciteren als ze plek hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:50 schreef UncleSam het volgende:
[..]
[..]
http://zakelijk.infonu.nl(...)albert-heijn-ah.html
jong, vrouwelijk, goedkoop, opzegtermijn van niks. geen moeilijk gedoe dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:33 schreef Purdey het volgende:
Gefeliciteerd MFE15! Aparte manier van aannemen, maar ach, je hebt de baan!
Dankjewel! Klopt, een andere teamleider vond het ook grappig dat ''mijn'' teamleider het zo had gedaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:33 schreef Purdey het volgende:
Gefeliciteerd MFE15! Aparte manier van aannemen, maar ach, je hebt de baan!
17 jaar, mannelijk, duurder dan een 15/16 jarigequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jong, vrouwelijk, goedkoop, opzegtermijn van niks. geen moeilijk gedoe dus
Tja, najaar. Voor de klant is het laat, voor AH is dat denk ik op zijn vroegst. Aangezien het allemaal weer in Chine (:')) gemaaktmoet worden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:43 schreef LDS het volgende:
Laatste post:
[..]
Die winkels hebben wij inderdaad ook nog staan (staan lelijk in de weg achter) maar de winkelwagens enzo zijn er inderdaad niet meer. Najaar is wel heel erg laat. Misschien een nieuwe ronde mini's ook?
Handigquote:Op woensdag 18 april 2012 09:49 schreef Purdey het volgende:
M'n teamleidster vroeg ik of ik koninginnedag wilde werken. Dus ik zei dat ik dat geen probleem vond, maar wel in de ochtend tot maximaal 12:00. Nieuwe rooster verschijnt: 12:30-15:00. Is het nou echt zo moelijk
Volgens mij wel, ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:18 schreef NJ het volgende:
Bij welke periode zit het vakantiegeld eigenlijk? 5 zeker?
Zie:quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef sl44 het volgende:
Ik zag laatst op adam zuid een ah to go in grijze met paarse kleren, de hele zaak en ook het logo.
Is dit nieuw?
Ik snap niet dat ze van het blauw af gaan, vind het zelf niet zo slim... Blauw is toch herkenbaarheid van de AH?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:46 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Zie:
http://www.distrifood.nl/(...)nt-nieuw-gezicht.htm
en
http://www.distrifood.nl/(...)nieuwde-AH-to-go.htm
Hmm idd, ga je er nog achteraan dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:22 schreef Purdey het volgende:
@Monsterd. Bij ons draaien we gewoon 08:00-20:00. Ik had ook nog niet echt plannen, maar als.. Dan had ik in elk geval de middag vrij.
Of ik wil alsnog de ochtend, of ik wil gewoon een fatsoenlijke dag werken dan. Dan maar all the way. 07-17 is trouwens lekker Mons! Zeker met die % urenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm idd, ga je er nog achteraan dan?
Ik heb te horen gekregen dat ik van 07-17 mag. Opzich wel fijn, iig op tijd klaar!
Je krijg je Koninginnedag uren 200% en je krijgt je normale uren van maandag BCD.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:07 schreef Youriboy het volgende:
Aangezien ik wel wat centjes nodig heb sta ik er open voor om die dag te werken, want ik sta helemaal niet ingeroosterd. Het grappige is, de TL vraagt mensen in de ochtend of/en avond te werken en zoeken nog een groenteman voor 8-17 en allerlei mensen vragen of ik in de avond voor hun wil werken. Nou, mij als groenteman sowieso niet gezien hahahaha!![]()
Moet even zien te fixen of ik iemand zijn middagtaak kan overnemen voor de hele dag te werken (A)
Standaard als je op maandag werkt, dan krijg je 300% toch? En als je niet standaard op maandag (Koninginnedag) staat ingeroosterd 200%? Kan iemand dat bevestigen? :$
Nou, het is tenminste niet alles in het zwart ondergedompeld voor het pseudo-sjiek.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:46 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Zie:
http://www.distrifood.nl/(...)nt-nieuw-gezicht.htm
en
http://www.distrifood.nl/(...)nieuwde-AH-to-go.htm
Weet iemand waar die site te vinden is?!?quote:Winkelwedstrijd website op AH Plaza
Aanstaande maandag gaat ook de Winkelwedstrijd-website live met de 1ste informatie en tips. Voor aanvang van de wedstrijd (uiterlijk maandag 26 maart) voegen we hier aanvullende informatie, de spelregels en een uitgebreide uitleg over prijzen aan toe.
Zie hem nergensquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:34 schreef UncleSam het volgende:
Aan de zijkant staat er ergens n banner.
Jep.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:33 schreef Purdey het volgende:
Komt het salaris trouwens gewoon de 30e, aangezien het dan koninginnedag is natuurlijk?
T woord is beschikbaar of beschikbaarheid ofzoietsquote:Op woensdag 25 april 2012 19:47 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Zie hem nergens.
Heb die letter nodig voor die wedstrijd.
Eerst extra geld verdienen om het daarna weer hard te kunnen verzuipenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:33 schreef Purdey het volgende:
Komt het salaris trouwens gewoon de 30e, aangezien het dan koninginnedag is natuurlijk?
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 25 april 2012 22:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eerst extra geld verdienen om het daarna weer hard te kunnen verzuipen![]()
ze moet nog beginnenquote:Op donderdag 26 april 2012 10:53 schreef Kitlerrr het volgende:
@MFE En, hoe vond je het?
En kan iemand mij vertellen wanneer we weer de MVP uitbetaald krijgen? Is dat in mei?
Dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:36 schreef UncleSam het volgende:
Jij hebt all in loon dus je krijgt niets doorbetaald.
die 82 winkels zijn afkomstig van de Jumbo, maar die verkopen ze aan AH.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:29 schreef einschtein het volgende:
Iemand bij de conference-call geweest met (alle?) AH's en de CEO?
Kortom, AH heeft flinke plannen. 82 nieuwe winkels in Nederland en ze willen ook nog uitbreiden naar Duitsland (AH To Go) en meer winkels in Belgie.
Stimmt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:49 schreef houwert het volgende:
[..]
die 82 winkels zijn afkomstig van de Jumbo, maar die verkopen ze aan AH.
http://www.nu.nl/economie(...)en-samengevoegd.html
Het lijkt op een "Lief dagboek'-boek van de vakkenvuller.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:51 schreef Quatsch89 het volgende:
Ik altijd maar denken dat vakkenvullen simpel was. Er blijkt iemand een boek over geschreven te hebben
http://boekscout.nl/index(...)ler_of_Zakkenvuller?
Zou het een handleiding zijn?
Als vakkenvuller.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Sowieso, interessant doen over je werk bij een AH filliaal
http://www.telegraaf.nl/b(...)Koninginnedag__.htmlquote:Albert Heijn dicht op Koninginnedag
AMSTERDAM - Feestvierders in de Amsterdamse binnenstad die op Koninginnedag bij Alberth Heijn bier willen kopen, komen voor een dichte deur te staan. Op verzoek van burgemeester Eberhard van der Laan sluit de supermarktketen nagenoeg al haar vestigingen in het centrum. Van der Laan hoopt zo het alcoholmisbruik terug te dringen.
De burgemeester maakte de maatregel vrijdagavond bekend op stadszender AT5. Ook de horeca werkt mee door geen zogenoemde meters bier meer te verkopen.
Vorig jaar moest er in Amsterdam op Koninginnedag maar liefst 522 keer een ambulance uitrukken omdat iemand zich in coma had gezopen. Van der Laan stelde eerder al voor comazuipers te beboeten en hen zelf hun ambulancerit te laten betalen.
zag het al ja. Goed idee, een supermarkt runnen in de binnenstad word gewoon chaos.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:54 schreef coastguard_1557 het volgende:
Weet niet of jullie het al hadden gelezen.
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)Koninginnedag__.html
Daarnaast, hoeveel zal er op zo'n dag wel niet gestolen worden?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
zag het al ja. Goed idee, een supermarkt runnen in de binnenstad word gewoon chaos.
Om nog maar niet te spreken van de hoeveelheid troep die er word geschopt. Ik denk dat er zoveel kapot gaat vallen dat al je winst meteen weer verdamptquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:25 schreef Geelman het volgende:
[..]
Daarnaast, hoeveel zal er op zo'n dag wel niet gestolen worden?
Bij ons gebeurt er erg weinig, er zijn wel een aantal vriendengroepjes binnen het filiaal (in de praktijk de harde kern verkoopklaar en de verkoop afdeling, we zijn een vrij klein filiaal) maar vanuit de AH wordt er nauwelijks iets geregeld, een paar weken terug voor het eerst in de 55 jaar dat ik er werk een personeelsuitje gehad.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:53 schreef InterMilan het volgende:
Hoe zit het bij jullie met dingen buiten het werk om enzo?
Bij ons is sinds vorig jaar een nieuwe bedrijfsleider gekomen, in mijn ogen een saaie, inspiratieloze en totaal niet betrokken man...
Sindsdien is ook de personeelsvereniging compleet ingestort, hebben we voor het eerst in de 10 jaar dat ik bij AH werkzaam ben geen nieuwjaarsborrel gehad, gewoon helemaal niets. De sfeer op de werkvloer gaat er ook echt door achteruit. Vroeger was het echt een vriendengroep, nu zijn het aparte groepjes, geroddel en geklaag... Erg jammer...
55 jaar?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:37 schreef bigbass het volgende:
[..]
Bij ons gebeurt er erg weinig, er zijn wel een aantal vriendengroepjes binnen het filiaal (in de praktijk de harde kern verkoopklaar en de verkoop afdeling, we zijn een vrij klein filiaal) maar vanuit de AH wordt er nauwelijks iets geregeld, een paar weken terug voor het eerst in de 55 jaar dat ik er werk een personeelsuitje gehad.
Op zich verder ook niet heel veel behoefte aan, ik zit praktisch elke zaterdag met collega's in de stad, regelmatig zelfs vaker, daar heb je de albert heijn niet voor nodig wat mij betreft.
Ieder jaar een nieuwjaarsborrel bij ons en we gaan vaak ook uit eten (als afscheid) wanneer er iemand vertrekt. En dat is dan erg gezellig. (Bij een paar dingen mogen we als grote groep niet meer komenquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:53 schreef InterMilan het volgende:
Hoe zit het bij jullie met dingen buiten het werk om enzo?
Bij ons is sinds vorig jaar een nieuwe bedrijfsleider gekomen, in mijn ogen een saaie, inspiratieloze en totaal niet betrokken man...
Sindsdien is ook de personeelsvereniging compleet ingestort, hebben we voor het eerst in de 10 jaar dat ik bij AH werkzaam ben geen nieuwjaarsborrel gehad, gewoon helemaal niets. De sfeer op de werkvloer gaat er ook echt door achteruit. Vroeger was het echt een vriendengroep, nu zijn het aparte groepjes, geroddel en geklaag... Erg jammer...
5.5 moest dat zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
55 jaar?
Neem aan dat dat 5 jaar moet zijn.
Of ben je al boven de 70?
Same here hahaquote:Op maandag 30 april 2012 12:57 schreef einschtein het volgende:
Wel apart. Geen loonstrook, wel salaris.
Bij ons was 't ook rustig. 3 kassa's open, dus het liep wel aardig door. Ik zat in elk geval niet stilquote:Op maandag 30 april 2012 15:03 schreef Etsu het volgende:
Wat een poepdag.
Het is doodrustigstaan nu een beetje rond te lopen op brood
En waar is hier?quote:Op maandag 30 april 2012 17:39 schreef einschtein het volgende:
Bij ons in de winkel ook niets te doen.
Er zitten nu 2 C1000's en 2 Jumbo's hier. Dat gaan dus 4 Jumbo's worden. Shiiit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."When you poop in your dreams, you poop for real"
(Peter Griffin)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |