Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Wat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Xbox zit vol met van die kiddo's die elkaar van de server af-booten
Weet je niet wat booten is?quote:
Zelfde als ik het over ouwe lullen heb van 34quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij kraamt weer onzin uit om erbij te horen.
Ja, daar zit het ongetwijfeld VOL mee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet je niet wat booten is?
Ga maar eens naar hackingfora, daar heb je zelf programma's die gemaakt zijn om mensen van de server te booten.
In plaats vanquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, daar zit het ongetwijfeld VOL mee.
Beter stop je gewoon met je bullshit-praatjes altijd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In plaats vangeven kan je beter even zoeken
DDoS-en bedoel je?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet je niet wat booten is?
Ga maar eens naar hackingfora, daar heb je zelf programma's die gemaakt zijn om mensen van de server te booten.
Een DoS gewoon.quote:
Allemaal levenservaringquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GJE spreekt ook natuurlijk uit ervaring.
Like i said, zoek het op.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Beter stop je gewoon met je bullshit-praatjes altijd.
Zat*quote:
Goedkopere SIF arfatwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 17:09:35Let's talk Happy Hours! Two chances today - 6pm 7pm BST / London time (10am 11am PDT) and 6pm 7pm EST / New York time (4pm 5pm PDT) reageer retweet
Ga dan ook niet anderen verwijten van bullshit praten.quote:
Jij praat altijd bullshit, jochie. Waarom nu dan ineens niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga dan ook niet anderen verwijten van bullshit praten.
Dankjewel.
Mooie zin.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga dan ook niet anderen verwijten van bullshit praten.
Laucas had gisteren verloren van een 14 jarige. Dus ik vroeg wat zijn GT was zodat ik hem kon uitdagen. ik had dit gestuurd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:08 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Nieuw vlees
Wie the hell was dat eigenlijk, die foto van facebook?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij praat altijd bullshit, jochie. Waarom nu dan ineens niet?
Je bent ook gewoon een jochie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beetje zo praten omdat je ouder bent
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Laucas had gisteren verloren van een 14 jarige. Dus ik vroeg wat zijn GT was zodat ik hem kon uitdagen. ik had dit gestuurd.
[ afbeelding ]
Hij stuurde me daarna gelijk een invite dus ik ging streamen zodat jullie mee konden kijken. Na afloop hadi k hem een party invite gestuurd en kwame er ook een paar andere fokkers die tegen hem gingen spelen. We vroegen pics van zn zusje maar hij wou het niet zeggen. Wel gaf die steeds hints. Hij bleef maar zeggen: HAHAH JULLIE RADEN HET NOOIT. JE ZIT ER ECHT VER NAAST blabla. Maar toen hij tegen Kamiekazie ging spelen en 5-0 verloor hadden we zijn Hyves gevonden en gingen we hem uitl;achen. En weg was die.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Laucas had gisteren verloren van een 14 jarige. Dus ik vroeg wat zijn GT was zodat ik hem kon uitdagen. ik had dit gestuurd.
[ afbeelding ]
Hij stuurde me daarna gelijk een invite dus ik ging streamen zodat jullie mee konden kijken. Na afloop hadi k hem een party invite gestuurd en kwame er ook een paar andere fokkers die tegen hem gingen spelen. We vroegen pics van zn zusje maar hij wou het niet zeggen. Wel gaf die steeds hints. Hij bleef maar zeggen: HAHAH JULLIE RADEN HET NOOIT. JE ZIT ER ECHT VER NAAST blabla. Maar toen hij tegen Kamiekazie ging spelen en 5-0 verloor hadden we zijn Hyves gevonden en gingen we hem uitl;achen. En weg was die.
En jij bent zeker een 'man' ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een jochie.
Maar ik zal me weer eens distantiëren van dit intens saaie topic tegenwoordig. [ afbeelding ]
Hij wel ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En jij bent zeker een 'man' ?
Qua leeftijd en geest zeker. Qua gedrag niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En jij bent zeker een 'man' ?
Helaas nog niet op je gezichtjequote:Op dinsdag 17 april 2012 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Qua leeftijd en geest zeker. Qua gedrag niet. [ afbeelding ]
En ik heb haartjes op mijn pen0r.
Strontvervelend.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helaas nog niet op je gezichtje
Dude. Ik heb een foto van jou gezien, maar jij bent alles behalve volwassen te noemen. Kutkindquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helaas nog niet op je gezichtje
Iedereen mag op me reageren maar ik mag niets terugzeggen.quote:
Je bent veranderd man, echt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dude. Ik heb een foto van jou gezien, maar jij bent alles behalve volwassen te noemen. Kutkind.
Hey volgende keer als jij verliest ga je even hier ragen en stuur je zijn of haar GT en dan zal ik degene wel even verslaan en hier posten dat ik er wel van gewonnen heb, ok?quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je bent veranderd man, echt.
Ik snap dat je je moet bewijzen hier maar toch.
Gelukkig heb ik mezelf nergens volwassen genoemd.
het lijkt wel of SB zijn account heeft gehacktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst aardig doen en zulks, en dan zo doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ik ben niet veranderd. Ik kan alleen niet tegen die domme praatjes van je. Je maakt jezelf dag in dag uit steeds meer onsterfelijk belachelijk hier.
Alleen als jij dan ook pics van zijn zusje zoektquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Hey volgende keer als jij verliest ga je even hier ragen en stuur je zijn of haar GT en dan zal ik degene wel even verslaan en hier posten dat ik er wel van gewonnen heb, ok?
Idd, maar had ook 1x geluk hoor. Goed gespeeld en el kabir is jou man ofniet :pquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Waren leuke wedstrijden, jij had wel pech met de bal op de paal 2 of 3 keer.
Heb je het gevoel dat je Lindgren niet eens meer kent?quote:
Ik mag toch gewoon discussieren?quote:
Tegen Luiz heeft hij het meestal zwaar, maar in de 1e wedstrijd dit keer niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Idd, maar had ook 1x geluk hoor. Goed gespeeld en el kabir is jou man ofniet :p
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je het gevoel dat je Lindgren niet eens meer kent?
FR-Schuurman (tevens in OP). Maakt mij niet uit. We doen toch 2 potjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
PSN naam?en speel jij eerst thuis of ikke?
ho ho, mij hoor je hier nooit over. Dus niet iedereen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:24 schreef marcie216 het volgende:
Iedereen zegt wel dat GJE zit te mekkeren enzo, maar hij is het nooit alleen...
Moet je geen teams maken knul?quote:
Niet gezienquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
FR-Schuurman (tevens in OP). Maakt mij niet uit. We doen toch 2 potjes.
Nodig jij mij eerst maar uit
Hou op man je lokt het uitquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je geen teams maken knul?
OH SNAP!!11!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet 'ie er zich niet mee bemoeien toch?quote:
Haha oke oke, bijna iedereen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ho ho, mij hoor je hier nooit over. Dus niet iedereen.
Oh nee hoor, als je even goed meeleest reageer ik op elke post die naar mij gericht is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
GJE denkt zijn redding gevonden te hebben door nu over iemand anders te beginnen, niet voor het eerst
Och och.. GJE is pissig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op Rijst.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet 'ie er zich niet mee bemoeien toch?
Easy as pie
Laat maar even uitrazen. Hierna gaat hij stampvoetend weg, en keert de rust weder. Ik ga bijna SB missen.quote:
Moet je je maar niet proberen te mengen in een gesprek dat al tegen zijn einde aanloopt.quote:
Ik antwoord gewoon op Rijst, wat zeik je nou?!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je je maar niet proberen te mengen in een gesprek dat al tegen zijn einde aanloopt.
quote:
Ik heb het gevoel dat ik je niet eens meer kenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je je maar niet proberen te mengen in een gesprek dat al tegen zijn einde aanloopt.
okee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:30 schreef Fuszy het volgende:
IEDEREEN KAP HIER GODVERDOMME MEE EN GA WEER OVER FIFA/FUT PRATEN...
jullie lopen elkaar alleen maar uit te lokken. Het is er niet één, niet twee, maar er zijn er heel veel schuldig aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is al wel 3 minuten stilquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
okee.
Ik ga 30 juni naar Electronic family in het Amsterdamse Bos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Fuszy, als ik zeg; ik ga in FUThead wat doen of ik ga een nieuw team maken, krijg ik de volle bak eroverheen. Dus ik kan eigenlijk daar niks over posten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:30 schreef Fuszy het volgende:
IEDEREEN KAP HIER GODVERDOMME MEE EN GA WEER OVER FIFA/FUT PRATEN...
jullie lopen elkaar alleen maar uit te lokken. Het is er niet één, niet twee, maar er zijn er heel veel schuldig aan.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik je niet eens meer ken
Eerst was je zo schattig en ignorant..nu ben je ineens arrogant, irritant en ignorant
We proberen je alleen te helpen met wijze levenslessen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:33 schreef Walxie het volgende:
Wanneer komt er toernooi op Xbox?Of je post gewoon niks meer. Problem solvedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar Fuszy, als ik zeg; ik ga in FUThead wat doen of ik ga een nieuw team maken, krijg ik de volle bak eroverheen. Dus ik kan eigenlijk daar niks over posten?![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:33 schreef Walxie het volgende:
Wanneer komt er toernooi op Xbox?Je hebt ook al 100 teams gemaakt in een maand tijd. Dat maakt het natuurlijk niet goed, maar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar Fuszy, als ik zeg; ik ga in FUThead wat doen of ik ga een nieuw team maken, krijg ik de volle bak eroverheen. Dus ik kan eigenlijk daar niks over posten?. Ik kan me best vinden in irritaties wanneer mensen je een aantal keer hebben geholpen met teams en dat team binnen een dag op de tradepile gaat.
Feyenoord Rotterdam
Dit vind ik nou ook weer overdreven, en als mensen mij helpen dan is dat helemaal prima, en dat waardeer ik ook; maar ik speel sinds een paar maanden FUT, en ik weet nog niet wat voor teams het beste spelen. H2H is heel anders, daar speel je op een team in.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt ook al 100 teams gemaakt in een maand tijd. Dat maakt het natuurlijk niet goed, maar ja. Ik kan me best vinden in irritaties wanneer mensen je een aantal keer hebben geholpen met teams en dat team binnen een dag op de tradepile gaat.
Volgens mij was er ook 1 iemand die daar steeds op in ging. Ik heb ook weleens drie teams in een week gemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:37 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dit vind ik nou ook weer overdreven, en als mensen mij helpen dan is dat helemaal prima, en dat waardeer ik ook; maar ik speel sinds een paar maanden FUT, en ik weet nog niet wat voor teams het beste spelen. H2H is heel anders, daar speel je op een team in.
Wanneer is happy hour?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging voor het eerst sinds tijden weer naar de silver 59th minute en daar was bijna niks te halen. Wel schrok ik van sommige prijzen. Obi <2k, Danilinho 17k etc.
Vanavond dus weer goedkope consumables door happy hour, misschien moet ik dan maar wat inslaan om later te verkopen
Ja, en als diegene er op in gaat ga ik terug spreken, en zo krijg je deze onnodige discussies.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook 1 iemand die daar steeds op in ging. Ik heb ook weleens drie teams in een week gemaakt.
Waar ben je mee bezig?
Dat bedoel ik ook. Met welk team ben je bezig?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:39 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, en als diegene er op in gaat ga ik terug spreken, en zo krijg je deze onnodige discussies.
Maar ik houd er vanaf nu mee op, gewoon over FUT praten.
Wil je nog een potje doen op de xbox?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:39 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, en als diegene er op in gaat ga ik terug spreken, en zo krijg je deze onnodige discussies.
Maar ik houd er vanaf nu mee op, gewoon over FUT praten.
Nee sorry, ga zo eten en moet nog veel leren..quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wil je nog een potje doen op de xbox?
Haha, nee ik houd me Eredivisie silvers gewoon. Misschien haal ik de gouden IF's eruit en maak ik een andere squad.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Met welk team ben je bezig?
Goed gespeeldquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:44 schreef GekkeZuiden het volgende:
2de helft was veels te kortFuszy 4-1 verloren
van GekkeGerit
Oke bedankt, welke consumable zou je dan kopen, healing card of contracts.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
19:00-20:00 uur onze tijd en 0:00-1:00 volgens mij.
Ok isgoedquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Goed gespeeld. Moet nu wel weg, eten, maar ik kan denk ik vanavond nog wel return.
Dat weet ik nog niet, misschien ben ik er het 1e happy hour wel niet eens. Het 2e happy hour wel maar dan zullen er denk ik minder goedkope consumables komen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke bedankt, welke consumable zou je dan kopen, healing card of contracts.
En daarvoor maar 1,5 topic ofzo tussen 00.00 en 15uquote:
Toen waren de kleine kinderen ook nog op bed of naar school (including mequote:Op dinsdag 17 april 2012 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En daarvoor maar 1,5 topic ofzo tussen 00.00 en 15u
Nice, waar ergens? Weer is kut in eindhoven in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:58 schreef koenie95 het volgende:
Hoe is het weer in Nederland? Ben lekker een weekje in Spanje
Vakantie en dus regent hetquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:58 schreef koenie95 het volgende:
Hoe is het weer in Nederland? Ben lekker een weekje in Spanje
Callefal of iets in die richting. 50km onder Barcelona.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice, waar ergens? Weer is kut in eindhoven in ieder geval.
Mooi zo, veel plezierquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:04 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Callefal of iets in die richting. 50km onder Barcelona.
Hier is het in ieder geval lekker weer
Hebben we de laatste tijd veel vakerquote:
Heb zometeen mijn team af, heb je een halfuur?quote:
Met dat Franse team met die bronzen bank zeker?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:18 schreef Toefjes het volgende:
In het Fok toernooi kom ik niet helemaal uit de verf, maar wel mooi het Under the cap toernooi gewonnen, 5-1 in de finale gewoon, als een baas5722 coins erbij in 1 potje
Ok, maar ik ga van fok af dus stuur me maar bericht op PS3.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb zometeen mijn team af, heb je een halfuur?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, maar ik ga van fok af dus stuur me maar bericht op PS3.
Ja, kom ik precies op 4,5 ster. Maar heb alleen een gouden elftal en een bronzen elftal. Bronzen rusten als de gouden spelen en vice versa, speel altijd met een bronzen bank. Daarintegen heb ik met mn bronzes weer zwaardere tegenstanders.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met dat Franse team met die bronzen bank zeker?
Nice....quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:18 schreef Toefjes het volgende:
In het Fok toernooi kom ik niet helemaal uit de verf, maar wel mooi het Under the cap toernooi gewonnen, 5-1 in de finale gewoon, als een baas5722 coins erbij in 1 potje
Ik krijg er alleen maar hoofdpijn van. Die gast kan beter gaan zaalvoetballen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zieke skills heeft die jongen
Mooie edit ook
Triest kneusje idd. Geweldig talent, maar zijn gedrag is echt te triest. Hoop dat hij naar Real gaat en niet naar Barca.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik krijg er alleen maar hoofdpijn van. Die gast kan beter gaan zaalvoetballen.
Hoe is dat rood?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Triest kneusje idd. Geweldig talent, maar zijn gedrag is echt te triest. Hoop dat hij naar Real gaat en niet naar Barca.
Dit ook..speel je tegen fucking amateurs, ga je ze zo triest uit lopen dagen. Logisch dat je een schop krijgt, ik had hetzelfde gedaan.
En dan ook nog zo triest blijven rollen..werd amper geraakt
True, hij kan beter skillen dan voetballen..quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik krijg er alleen maar hoofdpijn van. Die gast kan beter gaan zaalvoetballen.
niet voor de bal gaan. Ik zie er ook geen rood in, maar na zo'n truc hem redelijk hard neerhalen lijkt me meer wraakquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Beter gaat Neymar naar Chelsea, dat zal Chelsea een heel nieuwe wending geven
Weet ik, maar stel je voorquote:
Engels voetbal is sowieso al wat 'ruiger' volgens mijquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef Tim86 het volgende:
Hij weet ook wel dat hij in Engeland binnen 3 wedstrijden wordt uitgekotst na 20 schwalbes en provocerende acties. Kans is ook groot dat een van de slagers van Stoke o.i.d. hem dan al een beenbreuk heeft bezorgd.
Jij bent de die hard Chelsea fan, je weet toch wel hoe het Engels voetbal werktquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet ik, maar stel je voor
[..]
Engels voetbal is sowieso al wat 'ruiger' volgens mij
Ik weet dat het al vaker is gevraagd, maar waarom ben je in vredesnaam voor Chelsea?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet ik, maar stel je voor
[..]
Engels voetbal is sowieso al wat 'ruiger' volgens mij
Ik zet er maar 'volgens mij' bij om verder opmerkingen te voorkomenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent de die hard Chelsea fan, je weet toch wel hoe het Engels voetbal werkt
Ik weet het niet, de club spreekt me gewoon aanquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet dat het al vaker is gevraagd, maar waarom ben je in vredesnaam voor Chelsea?die club heeft niets
Even 2 editsquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:45 schreef poker4lifee het volgende:
op die paar wedstrijden die je via streams kijkt is dat gebaseerd ja?
maarja Chelsea wel +1 door die chick daar op de bank
wel -1000 voor de rest tho
hahaha die laatste zin...quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zet er maar 'volgens mij' bij om verder opmerkingen te voorkomen
[..]
Ik weet het niet, de club spreekt me gewoon aan
En meestal chicks die Chelsea heten zijn heet
Echt he, vooral uit zijn mondquote:
Moet je maar eens op letten, is wel vaak zoquote:
quote:
Nou, wat een voorbeeld.quote:
Ja ik weet niet een was ik deedquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:50 schreef GekkeZuiden het volgende:
Met een beetje geluk penalty mee gekregen
Ik vind dat wel een lekker wijffie hoorquote:
Een of andere teen mom? Gast, kom eens wat vaker buitenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een lekker wijffie hoor
de skiller die niet meer skilltquote:
Hulde aan mijn kleine boerendorpquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een of andere teen mom? Gast, kom eens wat vaker buiten
19.00-20.00quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:53 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Goedenavond, iemand de precieze tijden van de Happy Hours?
Hij was altijd tof, maar speelt nu alleen maar met Doumbia.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Neppo is super saai als je gewend bent om te kijken naar aa9skillz ofzo
ik vond ze allebei makkelijk gegeven. Maar goed, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
1ste wedstrijd van het toernooi gewonnen door 2penaltys waarvan 1 terecht denk ik
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:00 schreef Walxie het volgende:
Wil het laatste team gaan maken voor komende 2 maanden, tips?Ik dacht zelf aan Nederlands of Zuid-Amerika. Ik doe dit alleen omdat ik mijn silvers houd, maar ik verder niet echt iets heb voor online toernooien..
4321, en rond de 70-90k ongv.budget? formatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Dankje, ik kon Di Natale niet af stoppenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ik vond ze allebei makkelijk gegeven. Maar goed, gefeliciteerd![]()
Even PM'en!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dankje, ik kon Di Natale niet af stoppen. Hem denk ik ook maar eens halen
@Fuszy ik heb met 3-2 gewonnen van GekkeGerrit
Jaa dat is echt een beest. Glipt bij mij overal tussen door, en DAT SCHOTquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dankje, ik kon Di Natale niet af stoppen. Hem denk ik ook maar eens halen
@Fuszy ik heb met 3-2 gewonnen van GekkeGerrit
Die wasquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jaa dat is echt een beest. Glipt bij mij overal tussen door, en DAT SCHOT![]()
FAPFAP
Dat bedoel ikquote:
Helemaal geen voorkeur? 1 of 2 spelers die erin moeten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:02 schreef Walxie het volgende:
[..]
Zie edit, mag ook andere formatie en competitie zijn; leef je uit!
Niet echt, zolang er maar beesten in zitten zoals Di Natale, Eto'o en Suaréz etc..quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
[..]
Helemaal geen voorkeur? 1 of 2 spelers die erin moeten?
Toevallig was de enige speler met 9 chem zijn UP Courtois. 100 reddingen.quote:
http://www.futhead.com/12/squad/503995quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:02 schreef Walxie het volgende:
[..]
Zie edit, mag ook andere formatie en competitie zijn; leef je uit!
Kom maar opquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:08 schreef Toefjes het volgende:
Okee, zuiden/gerrit, laat ik het toernooi maar snel afwerken, wie?
Ik ook van gisteren, laten we gewoon met onze eigen zaken bezig houden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sorry van vanmiddag nog jongens, ik liet me weer even gaan..
Hardoplachen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:08 schreef Tim86 het volgende:
Geniaal team. Enige klacht: Keeper heet Thibaut.
Die NIF is echt beestquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:09 schreef poker4lifee het volgende:
if Robinho na 3 potjes maar weer de TP op. Duurste speler so far maar merk te weinig verschil tov z'n nif
Geweldig, die voorhoedequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/503995
België
Geniaal team. Enige klacht: Keeper heet Thibaut.
Heb hem eventjes gehad, maar als CF scoorde hij zo een beetje alle 'redelijke' kansenquote:
Laat maar je speelt al tegen GekkeGerrit-quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:08 schreef Toefjes het volgende:
Okee, zuiden/gerrit, laat ik het toernooi maar snel afwerken, wie?
Overigens is Özil ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
[..]
Helemaal geen voorkeur? 1 of 2 spelers die erin moeten?
je kunt er maar van af zijn. Speel compeet ruk, niks tegen je in te brengen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Goed gespeeld Toefjes. Doen we meteen de terugwedstrijd?
Ik had moeten winnenquote:
We hadden allebei nauwelijks kansen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had moeten winnen![]()
8 schoten tegen 2.
Reemi scoorde uit cross met Ronaldo, ik met finesse schot rand 16 van Nani. Portugeze LW's FTW.
EA en uploaden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dit echt relaxte goals om te maken
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/119743316
Tevens deze van gisteren in de 119e minuut bij 4-4 stand
KUT EA
Als je 2 tegelijk upload fuckt EA je
Komt die op TV eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik kan eventueel vanavond na Bayern - Real.
Nee, je hebt een speciale vervormer nodig om het uit de radio te krijgen.quote:
Die speler had wel 4 meter nodig om een skill move uit te voerenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dit echt relaxte goals om te maken
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/119743316
Tevens deze van gisteren in de 119e minuut bij 4-4 stand
KUT EA
Als je 2 tegelijk upload fuckt EA je
Zijn genoeg wedstrijden die niet uitgezonden worden, maar bedankt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, je hebt een speciale vervormer nodig om het uit de radio te krijgen.
Dan staat hij er toch alsnog bij? Alleen als hij nog niet over de lijn is staat hij er niet bij dacht ik..quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
Ik scoorde met Dembele van 40 meter + echt een heroisch schot, leaved die eikel tijdens het juichensay goodbye replay
Ook nog hatenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die speler had wel 4 meter nodig om een skill move uit te voeren
Thanksquote:
Nee, als hij niet aan de aftrap verschijnt dan zit de herhaling er ook niet bijquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan staat hij er toch alsnog bij? Alleen als hij nog niet over de lijn is staat hij er niet bij dacht ik..
Mijn goede goals staan er nooit bijquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan staat hij er toch alsnog bij? Alleen als hij nog niet over de lijn is staat hij er niet bij dacht ik..
Watquote:
Matig uitgevoerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat
Het was toch gewoon een matig uitgevoerde Ronaldo-chop en daarna een schijnschot..als dat onder skillen valt dan kan ik het ook
Was geen schijnschot, was zo een Eriksen balletjequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat
Het was toch gewoon een matig uitgevoerde Ronaldo-chop en daarna een schijnschot..als dat onder skillen valt dan kan ik het ook
Je snapt wel wat ik bedoel. Je hebt zoveel ruimte nodig dat je 9 van de 10 keer de bal verloren had als hij niet zo achterlijk stond opgesteld...totaal geen vloeiende beweging..net alsof je zelf schrok van wat er uit je controller kwam.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Matig uitgevoerdik eis dat je hetzelfde doet.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel. Je hebt zoveel ruimte nodig dat je 9 van de 10 keer de bal verloren had als hij niet zo achterlijk stond opgesteld...totaal geen vloeiende beweging..net alsof je zelf schrok van wat er uit je controller kwam.
die scoop turn was echt niet bewustquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]____! Je hebt helemaal gelijk, ik rommel maar wat aan
Als je met een 5 star skiller een schijnschot doet dan komt hij er ook vaak zo uit. Al heb je wellicht gelijk omdat hij bijna door draait tot de cornervlag..dat gebeurt alleen als het per ongeluk is hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was geen schijnschot, was zo een Eriksen balletje
Edit: Scoop turn dus
Is geen 5* skillerquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je met een 5 star skiller een schijnschot doet dan komt hij er ook vaak zo uit. Al heb je wellicht gelijk omdat hij bijna door draait tot de cornervlag..dat gebeurt alleen als het per ongeluk is hoor
Meestal heb je met een 5 star skiller fake shot alsnog dat 'ie ineens scherp draait, deze bal was subtiel meegenomenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je met een 5 star skiller een schijnschot doet dan komt hij er ook vaak zo uit. Al heb je wellicht gelijk omdat hij bijna door draait tot de cornervlag..dat gebeurt alleen als het per ongeluk is hoor
Nou, het spijt me dat ik kritisch ben op je goal. De dingen die Lindgren vaak laat zien zijn gewoon soepel uitgevoerd, dit totaal niet aangezien je veel te ver door draaide. Als je geen kritiek kan hebben moet je je shit niet uploaden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]____! Je hebt helemaal gelijk, ik rommel maar wat aan
Ik kan er ook voor kiezen om gewoon te schieten omdat hij zoveel afstand houdt.
Ja, weet ik en daarom die scoop turn er achter aan.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/504253
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:42 schreef Walxie het volgende:
Nog meer sweaty teams in 4321 voor 70-90k?
Ik kan van iedereen kritiek hebben behalve van ajacieden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou, het spijt me dat ik kritisch ben op je goal. De dingen die Lindgren vaak laat zien zijn gewoon soepel uitgevoerd, dit totaal niet aangezien je veel te ver door draaide. Als je geen kritiek kan hebben moet je je shit niet uploaden.
fake shot als je stil staat + een kant op. Met 4* of 5* skillers.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Fuszy het volgende:
Hoe doe je de scoop turn?Ik kan echt niet skillen
Krijgen we dat weer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan van iedereen kritiek hebben behalve van ajacieden.
+Linkertriggerquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
fake shot als je stil staat + een kant op. Met 4* of 5* skillers.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan van iedereen kritiek hebben behalve van ajacieden.
Hoeft niet en dan is het bijna altijd ronaldo chop.quote:
Heb je dan niet vaak dat je al schiet voordat je op X of A kan drukken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
fake shot als je stil staat + een kant op. Met 4* of 5* skillers.
Nee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je dan niet vaak dat je al schiet voordat je op X of A kan drukken?
Moet je wel even mee oefenen, de truc is om met je duim over de 2 knoppen te 'rollen'quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je dan niet vaak dat je al schiet voordat je op X of A kan drukken?
Noobquote:
Ik heb nog nooit geragequitquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zegt degene die na een doelpunt vanuit een voorzet gaat ragequitten.
Jonge, dat doe ik alleen maar dan kan ik zeggen dat ik niet verloren hebquote:
Netjes!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:53 schreef DutchSL het volgende:
Open mijn eerste gouden pakje in lange tijd en whoppa Fabregas zit er in.
Dan wil ik ook een pakje openen maar ik weet al dat er toch niks in zitquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:53 schreef DutchSL het volgende:
Open mijn eerste gouden pakje in lange tijd en whoppa Fabregas zit er in.
dat zou wel briljant zijn als dat waar wastwitter:MattHDGamer twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 19:51:18#BREAKINGNEWS - Real Madrid Players have had their Boots Stolen from the Dressing Room! reageer retweet
Pfoe, wat voor pakje?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:59 schreef DutchSL het volgende:
Lolol, pakje op tweede account en er zit een Gerrard in plus een shiny Brasilver. Al zal die wel niks waard zijn met 43 pace (Da Silva).
Feeling lucky?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:59 schreef DutchSL het volgende:
Lolol, pakje op tweede account en er zit een Gerrard in plus een shiny Brasilver. Al zal die wel niks waard zijn met 43 pace (Da Silva).
Hij heeft wel 85 curve en 86 free kicks.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:59 schreef DutchSL het volgende:
Hoe gingen we het nou doen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef Fuszy het volgende:
Totale dominatie voor Gekkegerrit en Reemi tot nu toe
2quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe gingen we het nou doen?
Eerste 2,3 of 4 ?
Nee vind het gewoon beetje saai in FUT dat standen als 5-4, 5-5 (onze vorige wedstrijd) etc normaal zijn terwijl dat heel onrealistisch is. Leuke hoekschop trouwens ....quote:
Dat maakt FUT juist zo spannendquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee vind het gewoon beetje saai in FUT dat standen als 5-4, 5-5 (onze vorige wedstrijd) etc normaal zijn terwijl dat heel onrealistisch is. Leuke hoekschop trouwens ....
Maar goed gespeeld
hahaha hard voor die homoquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:23 schreef Thorb het volgende:
Er schijnen 3 paar schoenen van Ronaldo gestolen te zijnHoeveel paar zal hij bij zich hebben
Ja inderdaad, want hij kan ook geen schoenen meer kopen want het is al 8 uur geweest HAHAHAHAquote:
bijnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |