Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Wat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Xbox zit vol met van die kiddo's die elkaar van de server af-booten
Weet je niet wat booten is?quote:
Zelfde als ik het over ouwe lullen heb van 34quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij kraamt weer onzin uit om erbij te horen.
Ja, daar zit het ongetwijfeld VOL mee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet je niet wat booten is?
Ga maar eens naar hackingfora, daar heb je zelf programma's die gemaakt zijn om mensen van de server te booten.
In plaats vanquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, daar zit het ongetwijfeld VOL mee.
Beter stop je gewoon met je bullshit-praatjes altijd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In plaats vangeven kan je beter even zoeken
DDoS-en bedoel je?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet je niet wat booten is?
Ga maar eens naar hackingfora, daar heb je zelf programma's die gemaakt zijn om mensen van de server te booten.
Een DoS gewoon.quote:
Allemaal levenservaringquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GJE spreekt ook natuurlijk uit ervaring.
Like i said, zoek het op.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Beter stop je gewoon met je bullshit-praatjes altijd.
Zat*quote:
Goedkopere SIF arfatwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 17:09:35Let's talk Happy Hours! Two chances today - 6pm 7pm BST / London time (10am 11am PDT) and 6pm 7pm EST / New York time (4pm 5pm PDT) reageer retweet
Ga dan ook niet anderen verwijten van bullshit praten.quote:
Jij praat altijd bullshit, jochie. Waarom nu dan ineens niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga dan ook niet anderen verwijten van bullshit praten.
Dankjewel.
Mooie zin.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga dan ook niet anderen verwijten van bullshit praten.
Laucas had gisteren verloren van een 14 jarige. Dus ik vroeg wat zijn GT was zodat ik hem kon uitdagen. ik had dit gestuurd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:08 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Nieuw vlees
Wie the hell was dat eigenlijk, die foto van facebook?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij praat altijd bullshit, jochie. Waarom nu dan ineens niet?
Je bent ook gewoon een jochie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beetje zo praten omdat je ouder bent
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Laucas had gisteren verloren van een 14 jarige. Dus ik vroeg wat zijn GT was zodat ik hem kon uitdagen. ik had dit gestuurd.
[ afbeelding ]
Hij stuurde me daarna gelijk een invite dus ik ging streamen zodat jullie mee konden kijken. Na afloop hadi k hem een party invite gestuurd en kwame er ook een paar andere fokkers die tegen hem gingen spelen. We vroegen pics van zn zusje maar hij wou het niet zeggen. Wel gaf die steeds hints. Hij bleef maar zeggen: HAHAH JULLIE RADEN HET NOOIT. JE ZIT ER ECHT VER NAAST blabla. Maar toen hij tegen Kamiekazie ging spelen en 5-0 verloor hadden we zijn Hyves gevonden en gingen we hem uitl;achen. En weg was die.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Laucas had gisteren verloren van een 14 jarige. Dus ik vroeg wat zijn GT was zodat ik hem kon uitdagen. ik had dit gestuurd.
[ afbeelding ]
Hij stuurde me daarna gelijk een invite dus ik ging streamen zodat jullie mee konden kijken. Na afloop hadi k hem een party invite gestuurd en kwame er ook een paar andere fokkers die tegen hem gingen spelen. We vroegen pics van zn zusje maar hij wou het niet zeggen. Wel gaf die steeds hints. Hij bleef maar zeggen: HAHAH JULLIE RADEN HET NOOIT. JE ZIT ER ECHT VER NAAST blabla. Maar toen hij tegen Kamiekazie ging spelen en 5-0 verloor hadden we zijn Hyves gevonden en gingen we hem uitl;achen. En weg was die.
En jij bent zeker een 'man' ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een jochie.
Maar ik zal me weer eens distantiëren van dit intens saaie topic tegenwoordig. [ afbeelding ]
Hij wel ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En jij bent zeker een 'man' ?
Qua leeftijd en geest zeker. Qua gedrag niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En jij bent zeker een 'man' ?
Helaas nog niet op je gezichtjequote:Op dinsdag 17 april 2012 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Qua leeftijd en geest zeker. Qua gedrag niet. [ afbeelding ]
En ik heb haartjes op mijn pen0r.
Strontvervelend.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helaas nog niet op je gezichtje
Dude. Ik heb een foto van jou gezien, maar jij bent alles behalve volwassen te noemen. Kutkindquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helaas nog niet op je gezichtje
Iedereen mag op me reageren maar ik mag niets terugzeggen.quote:
Je bent veranderd man, echt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dude. Ik heb een foto van jou gezien, maar jij bent alles behalve volwassen te noemen. Kutkind.
Hey volgende keer als jij verliest ga je even hier ragen en stuur je zijn of haar GT en dan zal ik degene wel even verslaan en hier posten dat ik er wel van gewonnen heb, ok?quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je bent veranderd man, echt.
Ik snap dat je je moet bewijzen hier maar toch.
Gelukkig heb ik mezelf nergens volwassen genoemd.
het lijkt wel of SB zijn account heeft gehacktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst aardig doen en zulks, en dan zo doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ik ben niet veranderd. Ik kan alleen niet tegen die domme praatjes van je. Je maakt jezelf dag in dag uit steeds meer onsterfelijk belachelijk hier.
Alleen als jij dan ook pics van zijn zusje zoektquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Hey volgende keer als jij verliest ga je even hier ragen en stuur je zijn of haar GT en dan zal ik degene wel even verslaan en hier posten dat ik er wel van gewonnen heb, ok?
Idd, maar had ook 1x geluk hoor. Goed gespeeld en el kabir is jou man ofniet :pquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Waren leuke wedstrijden, jij had wel pech met de bal op de paal 2 of 3 keer.
Heb je het gevoel dat je Lindgren niet eens meer kent?quote:
Ik mag toch gewoon discussieren?quote:
Tegen Luiz heeft hij het meestal zwaar, maar in de 1e wedstrijd dit keer niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Idd, maar had ook 1x geluk hoor. Goed gespeeld en el kabir is jou man ofniet :p
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je het gevoel dat je Lindgren niet eens meer kent?
FR-Schuurman (tevens in OP). Maakt mij niet uit. We doen toch 2 potjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
PSN naam?en speel jij eerst thuis of ikke?
ho ho, mij hoor je hier nooit over. Dus niet iedereen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:24 schreef marcie216 het volgende:
Iedereen zegt wel dat GJE zit te mekkeren enzo, maar hij is het nooit alleen...
Moet je geen teams maken knul?quote:
Niet gezienquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
FR-Schuurman (tevens in OP). Maakt mij niet uit. We doen toch 2 potjes.
Nodig jij mij eerst maar uit
Hou op man je lokt het uitquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je geen teams maken knul?
OH SNAP!!11!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet 'ie er zich niet mee bemoeien toch?quote:
Haha oke oke, bijna iedereen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ho ho, mij hoor je hier nooit over. Dus niet iedereen.
Oh nee hoor, als je even goed meeleest reageer ik op elke post die naar mij gericht is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
GJE denkt zijn redding gevonden te hebben door nu over iemand anders te beginnen, niet voor het eerst
Och och.. GJE is pissig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op Rijst.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet 'ie er zich niet mee bemoeien toch?
Easy as pie
Laat maar even uitrazen. Hierna gaat hij stampvoetend weg, en keert de rust weder. Ik ga bijna SB missen.quote:
Moet je je maar niet proberen te mengen in een gesprek dat al tegen zijn einde aanloopt.quote:
Ik antwoord gewoon op Rijst, wat zeik je nou?!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je je maar niet proberen te mengen in een gesprek dat al tegen zijn einde aanloopt.
quote:
Ik heb het gevoel dat ik je niet eens meer kenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je je maar niet proberen te mengen in een gesprek dat al tegen zijn einde aanloopt.
okee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:30 schreef Fuszy het volgende:
IEDEREEN KAP HIER GODVERDOMME MEE EN GA WEER OVER FIFA/FUT PRATEN...
jullie lopen elkaar alleen maar uit te lokken. Het is er niet één, niet twee, maar er zijn er heel veel schuldig aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is al wel 3 minuten stilquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
okee.
Ik ga 30 juni naar Electronic family in het Amsterdamse Bos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Fuszy, als ik zeg; ik ga in FUThead wat doen of ik ga een nieuw team maken, krijg ik de volle bak eroverheen. Dus ik kan eigenlijk daar niks over posten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:30 schreef Fuszy het volgende:
IEDEREEN KAP HIER GODVERDOMME MEE EN GA WEER OVER FIFA/FUT PRATEN...
jullie lopen elkaar alleen maar uit te lokken. Het is er niet één, niet twee, maar er zijn er heel veel schuldig aan.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik je niet eens meer ken
Eerst was je zo schattig en ignorant..nu ben je ineens arrogant, irritant en ignorant
We proberen je alleen te helpen met wijze levenslessen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:33 schreef Walxie het volgende:
Wanneer komt er toernooi op Xbox?Of je post gewoon niks meer. Problem solvedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar Fuszy, als ik zeg; ik ga in FUThead wat doen of ik ga een nieuw team maken, krijg ik de volle bak eroverheen. Dus ik kan eigenlijk daar niks over posten?![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:33 schreef Walxie het volgende:
Wanneer komt er toernooi op Xbox?Je hebt ook al 100 teams gemaakt in een maand tijd. Dat maakt het natuurlijk niet goed, maar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar Fuszy, als ik zeg; ik ga in FUThead wat doen of ik ga een nieuw team maken, krijg ik de volle bak eroverheen. Dus ik kan eigenlijk daar niks over posten?. Ik kan me best vinden in irritaties wanneer mensen je een aantal keer hebben geholpen met teams en dat team binnen een dag op de tradepile gaat.
Feyenoord Rotterdam
Dit vind ik nou ook weer overdreven, en als mensen mij helpen dan is dat helemaal prima, en dat waardeer ik ook; maar ik speel sinds een paar maanden FUT, en ik weet nog niet wat voor teams het beste spelen. H2H is heel anders, daar speel je op een team in.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt ook al 100 teams gemaakt in een maand tijd. Dat maakt het natuurlijk niet goed, maar ja. Ik kan me best vinden in irritaties wanneer mensen je een aantal keer hebben geholpen met teams en dat team binnen een dag op de tradepile gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |