Mijn jeugd is verpestquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:03 schreef WasMachinator het volgende:
ff een fototje uit t vorige deel
[ afbeelding ]
dit was de reden dacht ik
awwquote:
Ja ik heb nog wat B&J'squote:Op dinsdag 17 april 2012 17:04 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
aww![]()
heb je nog wat B&J over van gisteren? kun je jezelf daarmee troosten..
ja ik had ook eenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:06 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja ik heb nog wat B&J'smaar het is ook niet echt grappig. Stom plaatje.
een wasmachine.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:18 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
* WasMachinator is een beetje inspiratie loos![]()
Ja heur, kom maar langsquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:07 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja ik had ook eenmomentje..
oeh, delen?
het is niet mijn UI dus ik ga niet nadenkenquote:
Hoeveel uur werk je per week?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:21 schreef Mystikvm het volgende:
Voorts heb ik pizza gekocht. Uit wraak omdat ik tot 5 uur moest werken. En ga ik rijst met boter en suiker als toetje eten.
Ik word een fatso
Op papier? 40 uur.quote:
Verrassendquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op papier? 40 uur.
In werkelijkheid nog geen 30, denk ikIk kan niet zo goed omgaan met vrijheid.
Ranzig, rijst met boter en suiker...quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:21 schreef Mystikvm het volgende:
Voorts heb ik pizza gekocht. Uit wraak omdat ik tot 5 uur moest werken. En ga ik rijst met boter en suiker als toetje eten.
Ik word een fatso
Goed zoquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik nodig je ook niet uit voor het eten
heyheyquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:29 schreef thatday het volgende:
Hallooo vanuit de metroooo. Eet smakelijk allemaal
Irritant maar ik was chago dus is altijd zo'n heerlijke wisselwerking.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:49 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
heyhey
danku en jij straks ook!
hoe waren de koters vandaag?
Jaloers! Mijn eerst volgende vakantie is de zomervakantiequote:Op dinsdag 17 april 2012 17:50 schreef thatday het volgende:
[..]
Irritant maar ik was chago dus is altijd zo'n heerlijke wisselwerking.
Bijnaaaa vakantie!!!!
Mag niet, picverbod opgelegd door haraquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:10 schreef Skv het volgende:
Ik zou er bijna een foto van posten, zo gelukkig als ik ben.
Maar het mag niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:10 schreef Skv het volgende:
Ik zou er bijna een foto van posten, zo gelukkig als ik ben.
Ohquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag niet, picverbod opgelegd door hara
hear, hear.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik blast kutmuziek dus ik hoor da nie hè.
Noes! Wat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik reageerde zojuist
Ik denk dat het lot ons wat wil vertellen..
Lol.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb Don't be afraid of the dark gedownload.
Mijne werkt nogquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:47 schreef Skv het volgende:
Mijn Gmail is niet meer bereikbaar. Iemand hetzelfde?
werkt hier gewoonquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:47 schreef Skv het volgende:
Mijn Gmail is niet meer bereikbaar. Iemand hetzelfde?
Dat wordt lopen naar het helpcentrumquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:51 schreef Skv het volgende:
Het spijt ons, maar je Gmail-account is tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak; probeer het over een paar minuten nog eens opnieuw.
Ga naar het Helpcentrum van Gmail » als het probleem zich blijft voordoen.
challenge acceptedquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Terminator ogen erboven en ik aanvaard je als medeBaas.
Nou, bij Terminator 2 (de beste) was ik al lekker 3 hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:02 schreef Crutch het volgende:
Jullie lagen nog in de wieg tijdens Terminator. Broekies.
10quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Nou, bij Terminator 2 (de beste) was ik al lekker 3 hoor
Ik speelde het op de Sega.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:02 schreef Crutch het volgende:
Jullie lagen nog in de wieg tijdens Terminator. Broekies.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je het op de Sega komt spelen.
hier moet toch een addertje onder het gras liggen, anders krijg je zo heel veel DM'squote:Op dinsdag 17 april 2012 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
Als je me uit level 1 van Jurassic Park helpt krijg je een blowjob cadeau.
Ja, Crutch, niet wie dan ook. Er staat nog net niet slet op mijn voorhoofd, dankjewel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:08 schreef sawadie het volgende:
[..]
hier moet toch een addertje onder het gras liggen, anders krijg je zo heel veel DM's
haha! Dat insinueer ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Crutch, niet wie dan ook. Er staat nog net niet slet op mijn voorhoofd, dankjewel.
Dus.. ik hoef je niet te DMmen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Crutch, niet wie dan ook. Er staat nog net niet slet op mijn voorhoofd, dankjewel.
/fixedquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, top 3, niet wie dan ook. Er staat nog net niet slet op mijn voorhoofd, dankjewel.
Why so?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben een beetje in een kutbui, don't mind me
Slechts 1 week per maand, de andere 3 moet je lief zijn voor ons!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
ZomaarEn dat schijnt te mogen als je een vrouw bent, soit.
Ook als man mag dat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
ZomaarEn dat schijnt te mogen als je een vrouw bent, soit.
Toen ik ongesteld was hebben jullie niets aan me gemerkt, dus k mag dit avondje wel vind ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:19 schreef sawadie het volgende:
[..]
Slechts 1 week per maand, de andere 3 moet je lief zijn voor ons!
Vrouwen mogen altijd zonder verklaarbare redenen pislink zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen ik ongesteld was hebben jullie niets aan me gemerkt, dus k mag dit avondje wel vind ik
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen mogen altijd zonder verklaarbare redenen pislink zijn
Jeej! Goeie muziek!quote:
Are you shitting mequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jeej! Goeie muziek!Das ook de eerste keer...
Toch IS het goed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Are you shitting me!!!! Dat luisterde ik toen ik nog alto en onbegrepen puber was
Dus je had wel smaak? Je bent alleen de verkeerde kant op gegaan. Shame!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:34 schreef Harajuku. het volgende:
Are you shitting me!!!! Dat luisterde ik toen ik nog alto en onbegrepen puber was
Jij wil gewoon weer helemaal onderaan belanden hèquote:
Ik heb ook nog wel smaak.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij wil gewoon weer helemaal onderaan belanden hè
Lekkaaaah!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ja fuck mijzelf, nu ga ik Korn youtuben
soooomething takessssss a part of meeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ken elk woord nog![]()
Ooohh, laat Crutch het maar niet horen.
Niks haten op persoonlijke ontwikkeling. Ik was een black metal altojongetje en wij klapten die emo'squote:Op dinsdag 17 april 2012 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zie ze haten op persoonlijke ontwikkeling.
Ja dag. Alleemaal debiel genoeg om het nu nog op te zetten, maar een hoodie gaat ze allemaal te furrquote:
Ooooooooooooooooooooooooohhh.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
soooomething takessssss a part of meeeeeeeeeeeeeeeeeh
Sowieso bandshirts/hoodiesquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja dag. Alleemaal debiel genoeg om het nu nog op te zetten, maar een hoodie gaat ze allemaal te furrWaz met jullie.
Korn, emo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niks haten op persoonlijke ontwikkeling. Ik was een black metal altojongetje en wij klapten die emo's![]()
Cemetary Gatesquote:
Vulgar Display of Power is wel een benchmark album!quote:
Slipknot is nog wel okay. INSIDE MY SHELL I WAIT AND BLEED!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik luisterde alles. Korn, SLipknotRamones
Sex Pistols
Cradle of filth
Nirvana natuurlijk.
Soulfly, Sepultura, Heideroosjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik luisterde alles. Korn, SLipknotRamones
Sex Pistols
Cradle of filth
Nirvana natuurlijk.
Slipknot en Rammstein zijn pure oorkkquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Slipknot is nog wel okay. INSIDE MY SHELL I WAIT AND BLEED!
Gelukkig ben ik nog opgegroeid met goede ouwe rock van mn vader, en niet alleen deze bagger.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sic en Iowa zijn fucking vet! Daarna... Not so much!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Hmm, ik vind mijn vroegere muzieksmaak totaal niet triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat vonden wij toen we 15 waren.
Wij luisterden dit:
Niet dat wij niet triest waren
Ze smelten 'mquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:47 schreef Crutch het volgende:
MAAR PAPA! PAASHAZEN BESTAAN TOCH HELEMAAL NIET?
This is wrong on so many levels! It makes me a sad panda!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:46 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig ben ik nog opgegroeid met goede ouwe rock van mn vader, en niet alleen deze bagger..
Tegenwoordig luister ik zelfs Rihanna soms
De muziek luister ik nog steeds. Het image vind ik heel triest. Maar dan ben je jong en je wilt je afzetten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hmm, ik vind mijn vroegere muzieksmaak totaal niet triest eigenlijk.
Nee man, PLEASE DONT STOP THE MUSIC THE MUSIC PLEASE DONT STOP THE MUSIC LALALALALLALALALAALLALAquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
This is wrong on so many levels! It makes me a sad panda!
Homelessquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
WE FOUND LOOOOOOOOOOVE INA HOOOOOOOOOOPELESS PLACELALLALALALAL
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
Voor Nederlands moesten we eens een gedicht schrijven, toen heb ik Heideroosjes-lyrics opgeschreven..
Über sadness.
/fixedquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:50 schreef Joysa het volgende:
Ik heb ook bandshirts enzo van vanalles ..
Wwe zitten allemaal rond dezelfde jaren hèquote:
Ik ben nog steeds alto! Ook al zit ik netjes op kantoor, rij ik in een leasebak, vergader ik meer dan mijn vader en luister ik BNR 'sochtends! Ik ben nog steeds alto!quote:
Eleven, tes she was eleven. pretty girl next door always smiling at me.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
Voor Nederlands moesten we eens een gedicht schrijven, toen heb ik Heideroosjes-lyrics opgeschreven..
Über sadness.
Ze was er niet blij mee hoor, ging per ongelukquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:50 schreef Crutch het volgende:
"I dont want to beheeee, a murderer"
en dan:
"Rampampampam, I shot a man down."
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
When marimba rhythms start to play
Dance with me, make me sway
Like a lazy ocean hugs the shore
Hold me close, sway me more
Like a flower bending in the breeze
Bend with me, sway with ease
When we dance you have a way with me
Stay with me, sway with me
Deze blijft ook fantastisch
Ja maar we zijn alleen nog maar van binnen "True". We hebben allemaal pakken enzo terwijl we vroeger riepen dat nooit te dragen etc enzquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds alto! Ook al zit ik netjes op kantoor, rij ik in een leasebak, vergader ik meer dan mijn vader en luister ik BNR 'sochtends! Ik ben nog steeds alto!
Happy hardcore is anders nog steeds de shitquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:52 schreef Crutch het volgende:
Ja. Anders was je gabber.
Maar dan werk je nu in een kaasfabriek ofzo met je gehoorbeschadiging en je verdwenen neusbotje.
Neusschotje, tomato potato.
Deze komt nog uit die tijd, draag ik nog altijd in huisquote:
Ja, kut eigenlijk!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:54 schreef shifto het volgende:
Ja maar we zijn alleen nog maar van binnen "True". We hebben allemaal pakken enzo terwijl we vroeger riepen dat nooit te dragen etc enz
Draag ook nog gewoon band shirts thuis of in vrije tijd, en een hele grote wijde broek heb ik altijd aan na het douchen achter de compquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Deze komt nog uit die tijd, draag ik nog altijd in huis
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Happy hardcore is anders nog steeds de shit
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Deze komt nog uit die tijd, draag ik nog altijd in huis
[ afbeelding ]
Chicks moeten juist je overhemd aantrekken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn "metal kleding" word altijd gebruikt door chicks als pyama enzo.
Slapen in iets met knoopjes?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Chicks moeten juist je overhemd aantrekken.
Kut ja, dat vind ik ook nog steeds leuk! Op een feestje.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kut ja, dat vind ik ook nog steeds leuk! Op een feestje.Laatst nog Charly Lownoise en Mental Theo gezien...
Ja ik vind het ook leuk hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kut ja, dat vind ik ook nog steeds leuk! Op een feestje.Laatst nog Charly Lownoise en Mental Theo gezien...
Elke zaterdga komen er weer 1 of 2 voorbij in de club. Iedereen gaat dan helemaal losquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gekundquote:
Wat?quote:
Dus je kan hakken!quote:
Sterke boy.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je het zien op de cam?![]()
![]()
Check die spierenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nee, dat jullie stoppen met liegen dat ik spaghettiarmen hebquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Als in dat je nu echte spierballen wil zien?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat jullie stoppen met liegen dat ik spaghettiarmen heb
quote:
Spaghetti is het ook niet, meer Tagliatelle!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, dat jullie stoppen met liegen dat ik spaghettiarmen heb
Sterf, ik heb spierbal!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Spaghetti is het ook niet, meer Tagliatelle!
Nee, je ziet en voelt het echt wel irl. Maar er moet nog wel een beetje vet af jaquote:
Meer vet af? Je houd dan niks over...quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, je ziet en voelt het echt wel irl. Maar er moet nog wel een beetje vet af ja
Ja, al het vet eraf! Naar de sportschool met je assquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, je ziet en voelt het echt wel irl. Maar er moet nog wel een beetje vet af ja
Waz met jouwquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tagliatelle met spierbal in tomatensaus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ALLEBEI.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Waz met jouw
Er hoeft geen vet af, er moet meer spier bijMaar ook maar een klein beetje hoor. Anders... jwz
Ik vind drie keer per week wel genoeg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, al het vet eraf! Naar de sportschool met je ass
Deze fitness boi blijft ook maar stil, heb spierpijn van gisterenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Tagliatelle met spierbal in tomatensaus!
Maargoed, deze roomblanke draadnagel zal niet teveel commentaar leveren!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef Murdera het volgende:
Hara:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tyft op
Nu even crosstrainen, doei.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik hoef je niet meer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
Maar er moet nog wel een beetje vet af ja
Zo, nu al?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Tyft op
Nu even crosstrainen, doei.
Die hebben tenminste nog wat te doen thuis. Ik ben zowaar weer aan het werk gegaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef SicSicSics het volgende:
Nou, werk is weer klaar. Dan ga ik maar weer eens in mijn eentje bier drinken, gezellig! Kansloze vrienden van mij zitten allemaal onder de plak thuis!
Jij gaat serieus aan het werk thuis? In je vrije tijd?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die hebben tenminste nog wat te doen thuis. Ik ben zowaar weer aan het werk gegaan
Ik ben weer door mijn werk heen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:51 schreef Cue_ het volgende:
Die hebben tenminste nog wat te doen thuis. Ik ben zowaar weer aan het werk gegaan
Ja!quote:
Nee, tijd voor tijd! Kom nou, ik ben een hoer, gratis bestaat niet!quote:In je vrije tijd?
Heeeeeee!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
Kijk ovoxo het feminisme weer even 30 jaar terugdraaien.
Yup.. moest nog klote klusje afmaken.. en verder niets beters te doen momenteelquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij gaat serieus aan het werk thuis? In je vrije tijd?
Dat is niet goedquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben weer door mijn werk heen.Dat gebeurd me niet vaak!
Dat klopt!quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat klopt!
Het is 'gebeurt'! Scherp hoor!
Ik denk dat er over het algemeen weinig mensen zijn die minder gaan drinken net na een break-upquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:06 schreef SicSicSics het volgende:
Nu zit ik kansloos alleen bier te drinken, dat is ook niet goed!
Nou, ik hooor daar iig niet bijquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk dat er over het algemeen weinig mensen zijn die minder gaan drinken net na een break-up
* WasMachinator kan dat beamenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk dat er over het algemeen weinig mensen zijn die minder gaan drinken net na een break-up
ik zat zondag bij een teamgenoot in de auto en hij had de cd van asot 550 erop staan. Klonk stiekem toch wel erg lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik zie dat ik qua muzieksmaak buiten de boot val met mijn trance ;')
Was 3 weken geleden nog bij Armin van Buuren (omdat het gratis wasquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik zie dat ik qua muzieksmaak buiten de boot val met mijn trance ;')
Armin's mam is een vriendin van mijn mam.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Was 3 weken geleden nog bij Armin van Buuren (omdat het gratis was)
Aangezien ik daar ook zijn originele nieuwe CD verkregen heb (op eenzelfde minder legale manier denk ikquote:
In de kroeg?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:06 schreef SicSicSics het volgende:
Nu zit ik kansloos alleen bier te drinken, dat is ook niet goed!
homoquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Was 3 weken geleden nog bij Armin van Buuren (omdat het gratis was)
mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Armin's mam is een vriendin van mijn mam.
Dat hoeft nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Aangezien ik daar ook zijn originele nieuwe CD verkregen heb (op eenzelfde minder legale manier denk ik) kun je die wel hebben als je wilt
Ik ga hem toch nooit ook maar open maken
Folie zit er nog omheen
Dat maakt het nog geen goed idee!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef shifto het volgende:
Nee, thuis! Op de bank!quote:
ah ja die ken ik wel, die draait hij op de radio. Ik luistet vaak naar tiesto, oakenfold, ferry corsten en soms armin. Meerendeel is wel wat veroudert thoquote:
Owja dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:43 schreef SicSicSics het volgende:
Nee, thuis! Op de bank!Echt hoor, de afwas gedaan, de was gedaan, schone was opgevouwen, nieuwe opgehangen... Eigenlijk moet ik nog zuigen, maar daar heb ik dan weer geen zin in!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja dat kan natuurlijk ook
ik zou ook niet willen zuigen om half 10 savonds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Must... not...quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:45 schreef Cue_ het volgende:
Owja dat kan natuurlijk ook
ik zou ook niet willen zuigen om half 10 savonds
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:46 schreef Murdera het volgende:
Haha. Hij was ook te makkelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:48 schreef shifto het volgende:
[..]
We hebben een reputatie laag te houden hè
zekerquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:48 schreef shifto het volgende:
[..]
We hebben een reputatie hoog te houden hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |