ja je bent wel erg grumpy tegen mij de laatste tijd, geen idee waaroom, maar zal wel aan mijquote:Op donderdag 19 april 2012 00:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Met kijken hoe iets in elkaar steekt help je niets naar de klote hoor.
Maar goed, die zogenaamde schattigheid werkt op mij als een rode lap op een stier maar dat ligt nu geheel aan mij want ik heb sowieso al nooit veel geduld maar ik ben vandaag ongesteld geworden dus vandaar dat ik wat meer grumpy ben dan anders.
Voor een nachtje... Verder geen idee....quote:Op donderdag 19 april 2012 00:15 schreef Staal het volgende:
[..]
IJzer smeden wanneer heet? Of vond je haar niet zo heel leuk om e.e.a. voort te zetten?
De laatste tijd? Pardon?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja je bent wel erg grumpy tegen mij de laatste tijd, geen idee waaroom, maar zal wel aan mij
liggen...
Slaap lekker Staal, ga ik ook doen.
Ja de vorige keer lag ik gewoon iets van het songfestival te kijken en toen dacht je datquote:
Oh, dat ik toen aangaf geen privecontact met deez of geen te willen hebben? Omdat ik niet meegezogen wil worden in een vreemd roddelachtig iets waar ik in alle jaren gepost te hebben op FOK! nog nooit iets mee te maken heb gehad en dat ook niet wil. Nee, dat ben ik absoluut niet vergeten.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja de vorige keer lag ik gewoon iets van het songfestival te kijken en toen dacht je dat
iedereen zat te Dmmmen![]()
weet je dat niet meer?
Je zou het niet zeggen maar de meeste users in deze reeks zijn het schoolpleinstadium al jaren voorbij hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
Oh, ik hoor van iemand dat schoolgenoten denken dat ik aan de drugs zit. Terwijl ze nooit een woord met me praten
Jouw feestje:quote:Op donderdag 19 april 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Is goed hoor staaltje
Maar schoolplein vind ik juist wel iets om over te praten voor 40+'ers
Ik ben er pas 39 mee geworden. Dus denk het wel.quote:
Ik ken het eik alleen als drank.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben er pas 39 mee geworden. Dus denk het wel.
Dan ben je meteen langer houdbaar wrs.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken het eik alleen als drank.
Bijna 53 en nog steeds blond.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan ben je meteen langer houdbaar wrs.
Nog even en je kan echt meeposten in 40+ ,meisje.quote:
Haast niks.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb je al uitgerekend hoeveel pensioen je over een paar jaar hebt golfer?
Krijg ik ook flink last van, voordeel bij mij is dat dan de pensioenpotten toch al zowat leeg zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Haast niks.
Teveel pensioenbreukjes.
Dat maakt niks uit. Ik heb bijna 40 jaar gewerkt en nog steeds nauwelijks pensioen opgebouwd.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:54 schreef Bluezz het volgende:
Gelukkig werk ik sinds mijn 16e bijna onafgebroken
Dat is dus al zo'n 37 jaar
Mijn favoriete oom noemt me altijd meisje. En ook zijn vrouw noemt hij altijd meisje. En ze zijn echt zwaar op leeftijd hoor. Zo lief is dat hoe dat onderling tussen hen gaat. Vijftig jaar huwelijksfeest gehad en nog altijd dol op elkaar.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog even en je kan echt meeposten in 40+ ,meisje.
Ik dacht al gisteren toen je over je haar begon, dat kan geen man zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 02:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Mijn favoriete oom noemt me altijd meisje. En ook zijn vrouw noemt hij altijd meisje. En ze zijn echt zwaar op leeftijd hoor. Zo lief is dat hoe dat onderling tussen hen gaat. Vijftig jaar huwelijksfeest gehad en nog altijd dol op elkaar.
Maar het gaat ineens heel rap naar legitiem posten in de 40+reeks inderdaad. Ben me ook niet voor niets een beetje mentaal aan het voorbereiden in 40+.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |