Je begrijpt natuurlijk wel dat je me nu gigantisch dissedquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zat even te kijken maar zie nog niet echt een leuke film voor in de bios "nu". Maar lijkt me leuk!
huhuh...... Als ik nu zeg.... tja... ik ben er bang voor dat ik over een uur ineens instort. lol. Maar nu als in ehm, deze week.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat je me nu gigantisch dissed
Maar oke
Mijn aanbod staat open kijk maarquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
huhuh...... Als ik nu zeg.... tja... ik ben er bang voor dat ik over een uur ineens instort. lol. Maar nu als in ehm, deze week.![]()
Deal.quote:
Scoort relatief laag eigenlijk... ook even op moviemeter opgezocht maar daar ook geen echte hoge scorequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dees zal het wel zijn
http://www.imdb.com/title/tt0471042/
Ow, hoezo?quote:
De lente in de luchtquote:
Dat wel maar je moet niet blind op de moviemeters afgaanquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Scoort relatief laag eigenlijk... ook even op moviemeter opgezocht maar daar ook geen echte hoge score
Dat is waarquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat wel maar je moet niet blind op de moviemeters afgaan
Ligt ook aan je eigen smaak
De Franse films die op tv5 komen die krijgen standaard boven een 7 maar dat zijn alleen Franse leraressen die daar op stemmen
Ja duh, andersom idem dito natuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dus ik kan je eigenljk geen advies geven want ik ken je niet
Ah nu komen we ergensquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh, andersom idem dito natuurlijk
Proest.... Nu nog geschikte film vinden dan die er bij pastquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah nu komen we ergens
De film die in de bios draait is daarom van ondergeschikt belang
Wat ga je met koninginnedag doen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Proest.... Nu nog geschikte film vinden dan die er bij past
Ow, geen idee eigenlijk. Heb er niet eens bij stil gestaan. lolquote:
Kom naar Amsterdamquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, geen idee eigenlijk. Heb er niet eens bij stil gestaan. lol
Leuke dingen te doen? De grote radiostations mochten er niet meer komen (hoorde ik een tijd geleden)quote:
Je neemt me toch niet in de maling he?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Leuke dingen te doen? De grote radiostations mochten er niet meer komen (hoorde ik een tijd geleden)
Het is dat je mij (nog) niet kent, anders had je die vraag niet gesteld. Ik ben serieus! Mag wel gedumpt zijn met kerst, maar betekent nog niet dat ik dan ook geen lol meer mag maken op leuke dagen!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je neemt me toch niet in de maling he?
SMS een idee of dp/mquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je neemt me toch niet in de maling he?
en dat "all in the open"quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:12 schreef Leandra het volgende:
Oeh, teruglezend is het wel heel smooth![]()
Have fun samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |