En meestal zit ik hier te reageren op berichten van een dag ervoor. Ik ben er als de meeste er niet zijn en weer op bed als ze er wel zijn. Voelt soms wel "eenzaam", maar vermaak me prima weer met doornemen van de topic(s)quote:
Ja dat begrijp ik nuquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah, ging sinds eergisteren geloof ik, over dat programma "echt scheiden" en toen iets over verbroken relaties op fok en dat dan op fok "uitvechten".
Ja dat is de nieuwe tijd je hebt nu allebei een sociaal netwerk op internetquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah, ging sinds eergisteren geloof ik, over dat programma "echt scheiden" en toen iets over verbroken relaties op fok en dat dan op fok "uitvechten".
Lol, oudjes zijn ook niet meer zo snel tegenwoordigquote:
Hallo ik ben niet oud hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, oudjes zijn ook niet meer zo snel tegenwoordig
*Hap*quote:
Net zoals op de kast zitten?quote:
lol, soms moet je ook schoonmaken op de kast, anders word het een stofnestquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heb jij een moeilijk jeugd gehad
Op de kast zitten?
As the world turnsquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:10 schreef Mickeys het volgende:
Er is trouwens wederom niet zoveel op tv... tijd om eens wat leuke series op te zoeken. Nog tips?
Ik hoop/duim nu echt dat je dat niet echt meent!quote:
Films dan?quote:
Lastig, heb al veel gekeken zoals 24 maar ook modern family, 2 and a half men, friends, CSI LV en Miami maar ook V (SF)quote:
Nope, die ken ik niet. Wat voor genre?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik was wel onder de indruk van inception
Maar die heb je vast wel gezien
SF met een zweempje van romantiekquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nope, die ken ik niet. Wat voor genre?
Die maar eens er bij halen. Heb 2 weken geleden Twilight saga gekeken en die vind ik ook leuk, heel iets anders, dat wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
SF met een zweempje van romantiek
Echt een top film
Die heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die maar eens er bij halen. Heb 2 weken geleden Twilight saga gekeken en die vind ik ook leuk, heel iets anders, dat wel.
Paar weken daarvoor naar de bios geweest en Safe House gezien met Denzel Washington en moet zeggen dat ik onder de indruk was
Maar als je het gezellig vind kunnen we best een keertje naar de bios gaanquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die maar eens er bij halen. Heb 2 weken geleden Twilight saga gekeken en die vind ik ook leuk, heel iets anders, dat wel.
Paar weken daarvoor naar de bios geweest en Safe House gezien met Denzel Washington en moet zeggen dat ik onder de indruk was
Zat even te kijken maar zie nog niet echt een leuke film voor in de bios "nu". Maar lijkt me leuk!quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar als je het gezellig vind kunnen we best een keertje naar de bios gaan
Onlangs of langer geleden?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien
Je moet even op imdb kijken of in het film topic op fok
Het schijnt dat Eddie Murphy weer een goeie comedy heeft gemaakt, ik weet alleen niet hoe die heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |