Ik had laatst een fles champagne cognac van henessy gekregen, maar die was wel erg lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik krijg het ook niet weg. net als cognac.
Nuquote:
Kijk jij snapt het! Meid naar mijn hart.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das goed en snel weg te drinken ja
quote:
Dat hoeft van mij niet zo nodig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik drink dan cocktailsOh wacht, dat doe ik in de winter ook
Ik wel! Supertofquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij niet zo nodig.
De nieuwe Game of Thrones al gezien?
Wat alleraardigst van die hennessy!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had laatst een fles champagne cognac van henessy gekregen, maar die was wel erg lekker
de Whisky mag jezelf opdrinkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:34 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Kijk jij snapt het! Meid naar mijn hart.
Ja, en ze gaven ook nog een leuk gratis feestjequote:Op dinsdag 17 april 2012 17:35 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Wat alleraardigst van die hennessy!
Yupquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
The horrorquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:35 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Wat alleraardigst van die hennessy!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
We doen wel keer een proefavondje beginnen we rechts en werken we naar links toe.quote:
Btw, jij geen cocktail? Ik vond jou echt zo´n Cosmopolitan meisjequote:Op dinsdag 17 april 2012 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja jequote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Sorry, ben een beetje melig van het wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
ik heb 1 keer n slokje geproefd en vond het heel vies, die rooksmaakquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:36 schreef Partingglass het volgende:
[..]
We doen wel keer een proefavondje beginnen we rechts en werken we naar links toe.
Ja! En de vrouw van Renley is tof. En de imp is nog steeds tofquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja je! Die dikke van de wacht was echt schattig, hoe hij dat flesje weggaf.
Maergery Tyrrelquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja! En de vrouw van Renley is tof. En de imp is nog steeds tof
Ik drink ook wel cocktails, maar ik heb gewoon liever bier.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Btw, jij geen cocktail? Ik vond jou echt zo´n Cosmopolitan meisje
Dan geef ik je geen rokerige. Geen lagavullin of bowmore voor jou. Een glenmorangie ofzo.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb 1 keer n slokje geproefd en vond het heel vies, die rooksmaak
Grolsch beugelquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink ook wel cocktails, maar ik heb gewoon liever bier.
Ja, hij is gewoonquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja! En de vrouw van Renley is tof. En de imp is nog steeds tof
Ja, of wat lekkers van Brew Dog of De Molen of zo.quote:
ok denk ik, drink ik t wel boven de gootsteen opquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:39 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dan geef ik je geen rokerige. Geen lagavullin of bowmore voor jou. Een glenmorangie ofzo.
Heb je speciaal voor mijn verjaardag vrij genomen? Wat lief!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:44 schreef Kluts het volgende:
Zo, anders ben ik ff onwijs blij dat deze werkdag erop zit en ik morgen vrij ben zeg.
Ik wou dat ik een gootsteen had toen ik whisky proefde. Ben de hele avond misselijk geweestquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ok denk ik, drink ik t wel boven de gootsteen op
Ja die spoiler had ik al ergens gezienquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij was wel weer een beetje gay of thrones
Yupquote:
Ik moet ineens aan Kees Torn denkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:39 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dan geef ik je geen rokerige. Geen lagavullin of bowmore voor jou. Een glenmorangie ofzo.
Dan ben je al verder dan ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:51 schreef Kluts het volgende:
En geen GoT spoilers hier graag want ik ben pas bij afl. 2 van seizoen 1.
Ja, beetman heeft het me al eerder aan proberen te praten, maar ik dacht "huuu.. fantasy achtige shit en zulksquote:
Ja, dat komt nog welquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, beetman heeft het me al eerder aan proberen te praten, maar ik dacht "huuu.. fantasy achtige shit en zulks" Maar toch maar gaan kijken, moet wel zeggen dat ik het wel oke vindt maar het grijpt me nog niet echt, komt misschien nog.
Ik ga toch meer voor True Blood en American Horror Story denk ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, beetman heeft het me al eerder aan proberen te praten, maar ik dacht "huuu.. fantasy achtige shit en zulks" Maar toch maar gaan kijken, moet wel zeggen dat ik het wel oke vindt maar het grijpt me nog niet echt, komt misschien nog.
True Blood.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga toch meer voor True Blood en American Horror Story denk ik.
Nee hoor.quote:
Jarig?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor.
WAAAT? BIJNA JARIG???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe oud wordt je?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor.
WAAAT? BIJNA JARIG???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe oud wordt je?
Joh, ik ben 28, maar moet elke 4 weken verven omdat ik al hartstikke grijs word.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Heul oud, ik heb al grijze haren in mijn baard
Zo veel zorgen in je leven?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joh, ik ben 28, maar moet elke 4 weken verven omdat ik al hartstikke grijs word.
Je bent zeker niet de enigstequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joh, ik ben 28, maar moet elke 4 weken verven omdat ik al hartstikke grijs word.
Ja, ook ik ben 1 maal per jaar jarigquote:
37 alweerquote:
Ik eens de 4 jaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ook ik ben 1 maal per jaar jarig
dat zeggen ze allemaal inderdaad. snap ik wel, het is natuurlijk niet leuk om vanaf je 35e in de spiegel te kijken heh.quote:
Lucky bastardquote:
Ik ben pas 7quote:
Behalve als je er zo stralend uitziet als ik natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal inderdaad. snap ik wel, het is natuurlijk niet leuk om vanaf je 35e in de spiegel te kijken heh.
laat me raden. komt door het zonnige klimaat daar zeker?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Behalve als je er zo stralend uitziet als ik natuurlijk![]()
![]()
![]()
Dan zou ik er eerder uitzien als schuurpapierquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
laat me raden. komt door het zonnige klimaat daar zeker?
dat is de alcohol hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zou ik er eerder uitzien als schuurpapier
Oh. Kutjequote:
Nog niet. Morgen pasquote:
Moet ik nu een moter kopen en een 10 jaar jonger vriendinnetje regelen voor mijn midlife crisis?quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet ik nu een moter kopen en een 10 jaar jonger vriendinnetje regelen voor mijn midlife crisis?
Nee, dat is sneuquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet ik nu een moter kopen en een 10 jaar jonger vriendinnetje regelen voor mijn midlife crisis?
Mijn huidige vriendin is 11 jaar jongerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn huidige vriendin is 11 jaar jonger
Goed bezig, ouwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Dank u wel, jonge meneerquote:
45quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik dacht trouwens dat jullie dat wel wisten, dat ik geen 25 meer was. Hoe oud dachten jullie dat ik was joh?
Weet niet of ik dat ga halenquote:
Ik dacht dat je een jaar of 30 wasquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik dacht trouwens dat jullie dat wel wisten, dat ik geen 25 meer was. Hoe oud dachten jullie dat ik was joh?
Dus ik zie er nog steeds jeugdig uit?quote:
Ik zeg er maar meteen bij dat ik heel slecht ben in leeftijden schattenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ik zie er nog steeds jeugdig uit?
Dank jequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg er maar meteen bij dat ik heel slecht ben in leeftijden schatten. Maar ik vind je er, van de foto's gezien, niet oud uitzien.
Ah, dan mag je mij ook schatten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg er maar meteen bij dat ik heel slecht ben in leeftijden schatten. Maar ik vind je er, van de foto's gezien, niet oud uitzien.
Doet bijna pijn aan mijn ogenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe. En ja, ze zijn knalroze. En ja, ik vind ze fantastisch
!
Net zoals ik, tijdloos natuurlijk.quote:
Oeh, Lord of the Rings, the extended edition. Jammer dat die roze mormels ervoor staan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
!
Whoah, that´s a lot of pinkquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, Lord of the Rings, the extended edition. Jammer dat die roze mormels ervoor staan.
Ik snap dat ze voor een zestiger wat fel aan de oogjes zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, Lord of the Rings, the extended edition. Jammer dat die roze mormels ervoor staan.
Ja, ze zijn echt zo gaafquote:
Oe, pics!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
Ja, ze zijn echt zo gaaf. Met een zwart jurkje of zo, jeej. Volgende week de turquoise, dan komen die weer binnen
.
Het schort inderdaad nog enigzins aan je vermogen om leeftijden te schatten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
Ik snap dat ze voor een zestiger wat fel aan de oogjes zijn.
Volgende week, dan zijn ze binnen.quote:
Of jij ziet er gewoon oud uitquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het schort inderdaad nog enigzins aan je vermogen om leeftijden te schatten.
Ja, ik voorspel bij dezen dat er gewonnen wordtquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:01 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, ik ga Champions League kijken, eens zien of er wat te winnen valt
Zou kunnen...quote:
Door mij -Engel-, door mij!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, ik voorspel bij dezen dat er gewonnen wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
toffe pumps!
hier kwamen deze 2 paar uit usa binnen vandaagOe die onderste... I likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan er niet op lopen maar I like
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |