quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:22 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Dat meidje van je UI, ben jij dat?
Neem aan dat jij dat wel van jou UI bent?quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:41 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Neem aan dat jij dat wel van jou UI bent?
Je bent nummer zoveel al,quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Konijnenjager het volgende:
Sinds de update naar ICS (ging overigens verbazingwekkend soepel met KIES) is mijn batterij compleet vertiefd. Na uurtje browsen of gamen gewoon al leeg. Even kijken of het na een paar cycli beter wordt.
Hier ook. Red er geen dag meer mee, terwijl ik hiervoor 2dagen haalde, en soms 3quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Konijnenjager het volgende:
Sinds de update naar ICS (ging overigens verbazingwekkend soepel met KIES) is mijn batterij compleet vertiefd. Na uurtje browsen of gamen gewoon al leeg. Even kijken of het na een paar cycli beter wordt.
Ik welquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:56 schreef automatic_ het volgende:
Twee dagen?!
Dat heb ik nog nooit gehaald
Jemie... Ik voel mijzelf even een telefoon-verslaafdequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik wel
Vrijdagmorgen van de lader, zondagavond weer erin
Iemand? Ik vind het gruwelijk irritant dat ik alles dubbel loop te verwijderenquote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb ook een vraagje!
Bij de oude versie werd een mailtje meteen op mijn hotmail account gewist als ik hem op mijn telefoon had verwijderd. Nu is dat niet meer en ik kan het zo 123 ook niet vinden. Iemand een idee waar dat staat?
hahahahaa, op het werk loop ik er ook constant mee hoor. vooral het whatsappen gaat maar doorquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... Ik voel mijzelf even een telefoon-verslaafde
Geen idee. Ik heb m er gewoon uitgehaald.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:06 schreef Olle. het volgende:
Mensen.
Vandaag heb ik mijn nieuwe batterij binnen gekregen.
is het verstandig mijn "oude" batterij nog gedeeltelijk op te laden voordat ik hem weg leg?
haha doe ik dat ook ik wil hem gebruikenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb m er gewoon uitgehaald.
Oude batterij zo'n 40% volladen en dan wegleggen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:06 schreef Olle. het volgende:
Mensen.
Vandaag heb ik mijn nieuwe batterij binnen gekregen.
is het verstandig mijn "oude" batterij nog gedeeltelijk op te laden voordat ik hem weg leg?
Goeie tip. Straks ff kijken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oude batterij zo'n 40% volladen en dan wegleggen.
Dat is voor Li-Ion batterijen het beste.
gast Li-ion...quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oude batterij zo'n 40% volladen en dan wegleggen.
Dat is voor Li-Ion batterijen het beste.
Is er niet. Dat staat standaard bij WA. Ze gaan niet per telefoon kijken of er een lampje op zitquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef Thaboel het volgende:
Er staat dat er ook een ledje is voor meldingen? (zoals bij een blackberry) Hoe le fúck krijg ik die aan? Bij whatsapp wel de optie in het menu aangezet maar er gebeurd weinig
Argh, enigste wat ik ECHT mis van me blackberryquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is er niet. Dat staat standaard bij WA. Ze gaan niet per telefoon kijken of er een lampje op zit
Gelukkig heb ik een Galaxy Nexus:)quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Argh, enigste wat ik ECHT mis van me blackberry
Hoezo gelukkig? Enigste wat er anders is is het OS, design en een mindere camera?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:14 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een Galaxy Nexus:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |