Ik las enkel over slechte seks met hem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
Hij heeft daar net antwoord op gegeven
Ik krijg er tranen van, op die ene dag in 300 jaar dat ik mascara op hebquote:
Why?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik krijg er tranen van, op die ene dag in 300 jaar dat ik mascara op heb![]()
Sorry ik bedoelde "I feel your bra"quote:
Zelden dat zoiets kleins zoveel indruk maakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:19 schreef Murdera het volgende:
Grappig dat mijn micropenis toch weer als onderwerp terugkomt hier.
Wrijf er eens over, misschien komt er een geest uitquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:19 schreef Murdera het volgende:
Grappig dat mijn micropenis toch weer als onderwerp terugkomt hier.
Waz with youquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zelden dat zoiets kleins zoveel indruk maakt.
Misschien komt het door zijn endoforme uiterlijk
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zelden dat zoiets kleins zoveel indruk maakt.
Misschien komt het door zijn endoforme uiterlijk
in b4 pics ditdatquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen gewoon nooit genoeg krijgen van mijn penis.
Ik kende het helemaal niet!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb wel eens momenten op de dag dat ik aan dolan denk. Willekeurig. En dan barst ik in lachen uit
Ik kende het wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is nog niet heel oud. Wel 4chan, misschien daarom
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dan moet je enkel nog over mij heen!GaarneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loze woordenquote:
Thinking about thinking of you. ♫
Ik ben enkelvoudquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik verwacht bossche bollen op onze date.
Afhankelijk van hoe goed je bent, sta ik mijn plaats wel afquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ken geen schaamte, ik ga over iedereen heen om maar in de top 3 te komen
schaamte is niet voor alfamannetjes ')quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
/fixedquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onze, Jij en ik, romantisch diner, kaarsjes, biertjes, micropenissen.
Hara durft niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
Lees: spareribs, veel bier zuipen en kutkaars aansteken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onze, Jij en ik, romantisch diner, kaarsje, biertje, micropenis.
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik de "Say hello to my little friend." opmerking kan maken.
De ware connaisseur!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lees: spareribs, veel bier zuipen en kutkaars aansteken.
Toen je z'n haar diste.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:30 schreef Harajuku. het volgende:
En waar ergens is Skv eraf gevallen dan?
hoe is het met je necrofilie vandaagquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
Falling out of aeroplanes and hiding out in holes
Waiting for the sunset to come, people going home
Jump out from behind them and shoot them in the head
Now everybody dancing the dance of the dead,
the dance of the dead,
the dance of the dead
Hij gaat zijn vaste plekjes echt niet opgeven hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:45 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
hoe is het met je necrofilie vandaag?
Ja mooi he?quote:
ligt ook aan de band/artiestquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:56 schreef muhahaha het volgende:
Ik vind Nederlands prima maar de vertalingen vanuit het engels klinken zelden goed
Lol!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb wel radijsjes, heeeelee moooooooooie, witte en rooooooooooooieee
Zo hoor ik 90% van Nederlandstalige muziek.
Nah ook omdat de engels tekst vaak op elkaar rijmt of echt op elkaar af is gestemd, dit kun je nooit 1 op 1 omgooien. Naar geen enkele andere taalquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:58 schreef shifto het volgende:
Alstublieft excuseer mij, het was nooit mijn bedoeling je hart te breken, maar je brak het mijne. Hara is het te laat om sorry te zeggen? Hara, kunnen we het weer goed krijgen?
klopt, maar de mate in hoeverre een nederlandse artiest zwak begaafd is speelt ook zeker meequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lol!
[..]
Nah ook omdat de engels tekst vaak op elkaar rijmt of echt op elkaar af is gestemd, dit kun je nooit 1 op 1 omgooien. Naar geen enkele andere taal
Verkapte belediging naar Rinusquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:59 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
klopt, maar de mate in hoeverre een nederlandse artiest zwak begaafd is speelt ook zeker mee
Keep it on the down low, broeder!quote:
hihiquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Keep it on the down low, broeder!
Was wel grappig.
Pas maar op, hij probeert juist jou van je troon te stotenquote:
nog maar 2981 flauwe garpen en ik heb je in de pocketquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pas maar op, hij probeert juist jou van je troon te stoten
jwz, vooral jij jwzquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe blijf je er toch mee wegkomenBaas
Daar was toch niets slechts aan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe blijf je er toch mee wegkomenBaas
En daar heb jij geen zeggenschap over?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pas maar op, hij probeert juist jou van je troon te stoten
Ik schop hem juist de hele tijd weer naar beneden. Recht in z'n bakkes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
En daar heb jij geen zeggenschap over?
Ik voel alleen liefdequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik schop hem juist de hele tijd weer naar beneden. Recht in z'n bakkes.
Ik vind Marilyn wel leuk.quote:
Godverdomme, die is bijna niet noemenswaardig manquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik schop hem juist de hele tijd weer naar beneden. Recht in z'n bakkes.
Oh god, die ene over de hele dag, wtf doe ik je aanquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:10 schreef debeterebob het volgende:
Hara kan je niet gewoon een keer optyfen met al die lyrics...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als een baasIk ben de bedenker van de term 'vrouwvakker'.
Hara? Rook je shag..?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat voor shag rook je? Bedenk goed wat je antwoord.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat ben ik, een tokkie? Sigaretten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:16 schreef shifto het volgende:
[..]
God dank, zou ik bijna verliefd worden op een vrouwquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat ben ik, een tokkie? Sigaretten.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat ben ik, een tokkie? Sigaretten.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
God dank, zou ik bijna verliefd worden op een vrouw
Je spoort niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:18 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
![]()
Sigaretten hebben als enige nut een slechte vervanger te zijn voor shag tijdens het stappen, ivm draaien
Bitch please, ik mag je, dat komt al amper voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mee eens, het scheelt zooi in je bek, gedoe, en je kan hem opsteken in de regen, zonder onderdak te hoeven zoeken om te draaien.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:18 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
![]()
Sigaretten hebben als enige nut een slechte vervanger te zijn voor shag tijdens het stappen, ivm draaien
Voorwaarde van shag roken is dat je als een baas kan draaienquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet mee eens, het scheelt zooi in je bek, gedoe, en je kan hem opsteken in de regen, zonder onderdak te hoeven zoeken om te draaien.
Het liefst wissel ik het af.
Wat is het nut van een slechte vervanger?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:18 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben er ook nogquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik voel me nu behoorlijk alleen als niet-roker hier
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bitch please, ik mag je, dat komt al amper voor
You have a funny way of showing itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind shag echt smerig. En je ziet vrijwel alleen maar boeren en kankerkachelkezen met shag, daar wil ik niet bij horenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet mee eens, het scheelt zooi in je bek, gedoe, en je kan hem opsteken in de regen, zonder onderdak te hoeven zoeken om te draaien.
Het liefst wissel ik het af.!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Voorwaarde van shag roken is dat je als een baas kan draaienDan zijn bovengenoemde tegen argumenten niet valide.
Niet tegenin te brengenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You have a funny way of showing it [ afbeelding ]
Picsquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:23 schreef Skv het volgende:
Ik heb een nieuw shirt gekocht, een nieuw kapsel en 12 Breakers.
Ik kan shag roken als een bouwvakker. Dat was op de middelbare goedkoper dan sigaretten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan alleen immer goede joints draaien. Shaggies, neen. Douchehanden, regen, andere hindernissen, inbranders, luiheid.
Snap ik, was vouwen dit datquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan ook niet draaien, ik kan alleen vouwen.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
PicsSkv heeft fotoverbod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
PicsNee, doe ik niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie hebben het zelf verziekt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Kraanvogels en zulks??quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan ook niet draaien, ik kan alleen vouwen.
Ik was er niet bijquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet meer.Jullie hebben het zelf verziekt.
quote:
Challenge accepted!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kraanvogels en zulks??Kraanvogel roken
Dat rookt mijn pappa, vind het niet lekker voor een heel pakje, maar daar draai ik er altijd een van hemquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:24 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben een kankerkachelkees, want Javaanse Jongens
Maar ook vaak Gauloises. Als ik naar fatsoenlijke etablissementen ga om uit te gaan koop ik sigaretten. Daar wil ik niet gespot worden met shag
ier, een kraanvogel voor jou van Haraquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kraanvogels en zulks??Kraanvogel roken
Wat doe je man, ik begon je juist steeds grappiger en aardiger te vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:24 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben een kankerkachelkees, want Javaanse Jongens
Maar ook vaak Gauloises. Als ik naar fatsoenlijke etablissementen ga om uit te gaan koop ik sigaretten. Daar wil ik niet gespot worden met shag
Die naam ook, propje.jpg :quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
H
[..]
ier, een kraanvogel voor jou van Hara
[ afbeelding ]
Hij rookt, wat een pauper ehquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat doe je man, ik begon je juist steeds grappiger en aardiger te vinden.
Mochten wij elkaar ooit treffen dan zal ik zorgen dat er een pakje Gauloises (blauw) in de binnenzak van mijn colbertje zit. Dan gaan we samen elitair roken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat doe je man, ik begon je juist steeds grappiger en aardiger te vinden.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mochten wij elkaar ooit treffen dan zal ik zorgen dat er een pakje Gauloises (blauw) in de binnenzak van mijn colbertje zit. Dan gaan we samen elitair roken.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mochten wij elkaar ooit treffen dan zal ik zorgen dat er een pakje Gauloises (blauw) in de binnenzak van mijn colbertje zit. Dan gaan we samen elitair roken.
Ik heb heus mijn best gedaan, ik ben daar gewoon niet goed in.quote:
Camel vind ik echt een paupermerkquote:
Puntje gescoord.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij zal er ook niet minder om smakenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb heus mijn best gedaan, ik ben daar gewoon niet goed in.
Alsof dat niet elke avond is :")quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Camel vind ik echt een paupermerkDan kan ik net zo goed shag gaan zitten draaien naast je. Waarschijnlijk treffen we elkaar dan op de Hollandse avond op de camping.
Hee! Shagdraaiers worden al vertegenwoordigd jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Camel vind ik echt een paupermerkDan kan ik net zo goed shag gaan zitten draaien naast je. Waarschijnlijk treffen we elkaar dan op de Hollandse avond op de camping.
Welk merk?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hee! Shagdraaiers worden al vertegenwoordigd ja
Dude, weet je nog die homo's in de kroeg tijdje terug?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hee! Shagdraaiers worden al vertegenwoordigd ja
Hoezo kom jij in een gaybar?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, weet je nog die homo's in de kroeg tijdje terug?Volgens mij loopt er 1 hier stage
Maar durf het niet te zeggen want was zat, zou jij het weten als ik foto maak?
NIET!!! xD Nou ik weet alleen nog die ene met wie jij ruzie had en die andere die bang naast hem zatquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, weet je nog die homo's in de kroeg tijdje terug?Volgens mij loopt er 1 hier stage
Maar durf het niet te zeggen want was zat, zou jij het weten als ik foto maak?
Hier heeft Mystik wel gelijk. Camel is echt het merk voor paupers die shag kut vindenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen met Van Nelle kan je ermee door. Met Drum of Zilver (quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Of Van Nelle, of Drum, of Zilver Shag.
quote:
Ja die is het niet! Dat had ik wel gewetenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
NIET!!! xD Nou ik weet alleen nog die ene met wie jij ruzie had en die andere die bang naast hem zatBut give it a go, sowieso!
Wtf weet jij ervanquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier heeft Mystik wel gelijk. Camel is echt het merk voor paupers die shag kut vinden
En wat ga jij daar aan doen dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen met Van Nelle kan je ermee door. Met Drum of Zilver () kan je toch echt niet aankomen.
Hij rookt shagquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
En wat ga jij daar aan doen dan?
Plus, een peukenroker die denkt uitspraken te mogen doen over shag
'Doet'quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf weet jij ervan
Myst, bij jou denk ik nu altijd aan mijn moeder want die doet ook Javaanse Jongens
Ik rook al 12 jaar exclusief Javaanse Jongens en Gauloises. Omdat de rest pulp is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
En wat ga jij daar aan doen dan?
Plus, een peukenroker die denkt uitspraken te mogen doen over shag
Ik zie alleen maar paupers Camel rokenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf weet jij ervan
Myst, bij jou denk ik nu altijd aan mijn moeder want die doet ook Javaanse Jongens
....spijt me, Mystikvm...quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik rook al 12 jaar exclusief Javaanse Jongens en Gauloises. Omdat de rest pulp is.
![]()
Verder gewoon props voor shag roken. Als je nou nog beenwarmers zou dragen was je echt de droomvrouw
Paarse?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
....spijt me, Mystikvm...Ik kan wel beenwarmers aanschaffen om het goed te maken?
Davidoff straalt wel klasse uit, net als Dunhill.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:41 schreef Skv het volgende:
Marlboro light.
Lucky Strike (blauw of rood).
Davidoff![]()
of je rookt nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:41 schreef Skv het volgende:
Marlboro light.
Lucky Strike (blauw of rood).
Davidoff![]()
Daarom blijven we op onze meet ook angstvallig binnenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer met hem uit te gaan.
Ik rook nu al twee dagen niet vanwege mn bek.quote:
Deal!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Groene
Dan durf ik zelfs wel een Zilver van je te bietsen
Die zijn inderdaad ook niet te versmaden qua baasheid.quote:
Allemaal uit stress om onze exen te vergeten. jwz.quote:
Moet je juist roken, helpt met de wond.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik rook nu al twee dagen niet vanwege mn bek.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
Dan nu het favoriete biermerk van iedereen.
Campingmeet here we come!
Gooi hem naar beneden dan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
Godverdomme, nu komt mijn neefje steeds hieromdat ik moet kijken hoe hij de trapveer naar beneden gooit
HAAAAAAARAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAARAAAAAAA KOM JE HAAAAAARAAAAAA
Doei
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
Godverdomme, nu komt mijn neefje steeds hieromdat ik moet kijken hoe hij de trapveer naar beneden gooit
Doei
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
Doei
Zou nooit ruzie zoeken met jou!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer met hem uit te gaan.
Grolsch, Hertog-Jan, Leffe. Allemaal prima bier. Warsteiner ook te doen. Heineken, Dommelsch, Amstel en Bavaria laat ik staan als ik een alternatief hebquote:
Als je wint met armpje drukken zal ik je als mijn gelijke accepterenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:48 schreef Skv het volgende:
[..]!
Schop hem die trap af met die veer om z'n nek.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
GVD, lees ik de TT weer en zit ik weer hardop te lachen
Ik speel altijd vals.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je wint met armpje drukken zal ik je als mijn gelijke accepteren![]()
Welke armpjes heb je het dan overquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn biceps zijn groter dan de jouwequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik doe niet meer man godverdoemnis miljaar schavuit belhamel doerak kwajongen vlegelquote:
Doet ie al tongen met je gaycat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn biceps zijn groter dan de jouwe
Lol, ik hoor mijn moeder hier "Nee! Ophouden met schoonmaken nu!"
Mijn neefje wordt supergay :")
Dafuqqqqqqqqqqq, doe normaal manquote:
redquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:00 schreef muhahaha het volgende:
Dafaq je arme neefje![]()
![]()
Dat jij hem niet red uit de klauwen van het kwaad
Als ik hem nu laat gaan kan ik over een paar jaar de schoonmaakster ontslaan en hem tekeer laten gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:00 schreef muhahaha het volgende:
Dafaq je arme neefje![]()
![]()
Dat jij hem niet red uit de klauwen van het kwaad
Gerookt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:02 schreef Skv het volgende:
Ik heb echt een tyfusvieze smaak in m'n bek.
Redtquote:
Nee ik denk dat gat in mijn kaak zichzelf aan het verneuken is met mosterdgas.quote:
Ja.quote:
Als jij met armpje drukken wint van mij, krijg je 100 cashquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn biceps zijn groter dan de jouwe
Lol, ik hoor mijn moeder hier "Nee! Ophouden met schoonmaken nu!"
Mijn neefje wordt supergay :")
Dan ga je gewoon gelijk dood.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee ik denk dat gat in mijn kaak zichzelf aan het verneuken is met mosterdgas.
100 wat is dan de vraag.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Als jij met armpje drukken wint van mij, krijg je 100 cash![]()
Blijven allemaal etensresten in achter.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee ik denk dat gat in mijn kaak zichzelf aan het verneuken is met mosterdgas.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb zo;n tyfushekel aan mensen die in de kroeg ruzie gaan zoeken hè, opdonderen.
Heuj, jij joh, met je ruzie zoeken. Opdonderen man. Donder op! Opflikkeren met je kutte ruzie zoeken man. Jij, joh, hé. Wegwezen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb zo;n tyfushekel aan mensen die in de kroeg ruzie gaan zoeken hè, opdonderen.
Waz met jou?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
Idd, die barman bij Armin vroeg er ook omquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ook!!! Daarom vind ik dat er iemand is die er tegenin moet gaan, ze leren maar een keer hun lesje
Hoe krijg ik dat weg?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Blijven allemaal etensresten in achter.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Heuj, jij joh, met je ruzie zoeken. Opdonderen man. Donder op! Opflikkeren met je kutte ruzie zoeken man. Jij, joh, hé. Wegwezen!
Kreeg je geen spuit met een haak mee?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe krijg ik dat weg?Ik eet al niks behalve soep.
Die was mss wel mijn alcohol zijn schuldquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Idd, die barman bij Armin vroeg er ook omDe ploert!!
Ik heb gehoort dat Murdera graag tanden likt, misschien kan ie ook je holletje in je gebit leeg lepelenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe krijg ik dat weg?Ik eet al niks behalve soep.
Wat wil je nou bereiken dan? Bitch...quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hier heb je alleen maar dat soort mensen
hmmm lekker zuigenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:09 schreef muhahaha het volgende:
En anders gewoon de stofzuiger erop zetten
Nee, alleen een gaasje waar ik 30 minuten op moest bijten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kreeg je geen spuit met een haak mee?
Goddomme, dat klinkt wel érg aangenaam. Lekker pussabbelen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb gehoort dat Murdera graag tanden likt, misschien kan ie ook je holletje in je gebit leeg lepelen
.......quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Die was mss wel mijn alcohol zijn schuld
Mij verwarren met Geester is een goede reden voor een moord. NoJoke.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb gehoort dat Murdera graag tanden likt, misschien kan ie ook je holletje in je gebit leeg lepelen
Oh, ik kreeg die wel. Moet je dan water in je gat spuiten, maar wees niet terurig, want dat deed fucking pijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, alleen een gaasje waar ik 30 minuten op moest bijten.
Kom dan ik heb net een pipa gekochtquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mij verwarren met Geester is een goede reden voor een moord. NoJoke.
Ja murdera, kom dan, dan ben je meteen op Zuid en kun je meteen een biertje komen doen en je handjes wassenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom dan ik heb net een pipa gekocht
Dafaqquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja murdera, kom dan, dan ben je meteen op Zuid en kun je meteen een biertje komen doen en je handjes wassenOf moord jij zonder vlekken?
Handschoenen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja murdera, kom dan, dan ben je meteen op Zuid en kun je meteen een biertje komen doen en je handjes wassenOf moord jij zonder vlekken?
Is goed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom dan ik heb net een pipa gekocht
Sneakerquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch, is station-kroeg hak- of sneakerafstand? Ik kan het me niet meer herinneren.
Hehehequote:Op dinsdag 17 april 2012 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Navraag over een bestelling, dat bandje doet me denken aan Portal
Waarom ga ik dan stukquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat Dolan is echt totaal niet grappig ook
Sinds deel 1 heb ik nooit meer wat geopend.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:40 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
LaatsteNieuwe deel zal ik er (voorlopig) geen posten
Die eer moet je soms gewoon pakkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Sinds deel 1 heb ik nooit meer wat geopend.
slecht!!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Sinds deel 1 heb ik nooit meer wat geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |