Ik las enkel over slechte seks met hem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
Hij heeft daar net antwoord op gegeven
Ik krijg er tranen van, op die ene dag in 300 jaar dat ik mascara op hebquote:
Why?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik krijg er tranen van, op die ene dag in 300 jaar dat ik mascara op heb![]()
Sorry ik bedoelde "I feel your bra"quote:
Zelden dat zoiets kleins zoveel indruk maakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:19 schreef Murdera het volgende:
Grappig dat mijn micropenis toch weer als onderwerp terugkomt hier.
Wrijf er eens over, misschien komt er een geest uitquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:19 schreef Murdera het volgende:
Grappig dat mijn micropenis toch weer als onderwerp terugkomt hier.
Waz with youquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zelden dat zoiets kleins zoveel indruk maakt.
Misschien komt het door zijn endoforme uiterlijk
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zelden dat zoiets kleins zoveel indruk maakt.
Misschien komt het door zijn endoforme uiterlijk
in b4 pics ditdatquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen gewoon nooit genoeg krijgen van mijn penis.
Ik kende het helemaal niet!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb wel eens momenten op de dag dat ik aan dolan denk. Willekeurig. En dan barst ik in lachen uit
Ik kende het wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is nog niet heel oud. Wel 4chan, misschien daarom
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dan moet je enkel nog over mij heen!GaarneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loze woordenquote:
Thinking about thinking of you. ♫
Ik ben enkelvoudquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik verwacht bossche bollen op onze date.
Afhankelijk van hoe goed je bent, sta ik mijn plaats wel afquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ken geen schaamte, ik ga over iedereen heen om maar in de top 3 te komen
schaamte is niet voor alfamannetjes ')quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
/fixedquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onze, Jij en ik, romantisch diner, kaarsjes, biertjes, micropenissen.
Hara durft niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
Lees: spareribs, veel bier zuipen en kutkaars aansteken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onze, Jij en ik, romantisch diner, kaarsje, biertje, micropenis.
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik de "Say hello to my little friend." opmerking kan maken.
De ware connaisseur!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lees: spareribs, veel bier zuipen en kutkaars aansteken.
Toen je z'n haar diste.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:30 schreef Harajuku. het volgende:
En waar ergens is Skv eraf gevallen dan?
hoe is het met je necrofilie vandaagquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
Falling out of aeroplanes and hiding out in holes
Waiting for the sunset to come, people going home
Jump out from behind them and shoot them in the head
Now everybody dancing the dance of the dead,
the dance of the dead,
the dance of the dead
Hij gaat zijn vaste plekjes echt niet opgeven hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:45 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
hoe is het met je necrofilie vandaag?
Ja mooi he?quote:
ligt ook aan de band/artiestquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:56 schreef muhahaha het volgende:
Ik vind Nederlands prima maar de vertalingen vanuit het engels klinken zelden goed
Lol!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb wel radijsjes, heeeelee moooooooooie, witte en rooooooooooooieee
Zo hoor ik 90% van Nederlandstalige muziek.
Nah ook omdat de engels tekst vaak op elkaar rijmt of echt op elkaar af is gestemd, dit kun je nooit 1 op 1 omgooien. Naar geen enkele andere taalquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:58 schreef shifto het volgende:
Alstublieft excuseer mij, het was nooit mijn bedoeling je hart te breken, maar je brak het mijne. Hara is het te laat om sorry te zeggen? Hara, kunnen we het weer goed krijgen?
klopt, maar de mate in hoeverre een nederlandse artiest zwak begaafd is speelt ook zeker meequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lol!
[..]
Nah ook omdat de engels tekst vaak op elkaar rijmt of echt op elkaar af is gestemd, dit kun je nooit 1 op 1 omgooien. Naar geen enkele andere taal
Verkapte belediging naar Rinusquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:59 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
klopt, maar de mate in hoeverre een nederlandse artiest zwak begaafd is speelt ook zeker mee
Keep it on the down low, broeder!quote:
hihiquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Keep it on the down low, broeder!
Was wel grappig.
Pas maar op, hij probeert juist jou van je troon te stotenquote:
nog maar 2981 flauwe garpen en ik heb je in de pocketquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pas maar op, hij probeert juist jou van je troon te stoten
jwz, vooral jij jwzquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe blijf je er toch mee wegkomenBaas
Daar was toch niets slechts aan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe blijf je er toch mee wegkomenBaas
En daar heb jij geen zeggenschap over?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pas maar op, hij probeert juist jou van je troon te stoten
Ik schop hem juist de hele tijd weer naar beneden. Recht in z'n bakkes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
En daar heb jij geen zeggenschap over?
Ik voel alleen liefdequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik schop hem juist de hele tijd weer naar beneden. Recht in z'n bakkes.
Ik vind Marilyn wel leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |