Die mogen niet schieten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef drumstickNL het volgende:
Ons negert leger staat klaar voor 18:00
[ afbeelding ]
Hoax, huurwoning.quote:
Je hebt er wel een punt.. 18:00 dus!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eej bitch van me, accepteer nou gewoon hoe Mender het doet. Mender en ik zijn er allebei over eens dat op deze manier de gameplay langer is en nog veel leuker ook. Om 18:00 gaat het los en hard ook!
Daarnaast kun je nog naar iets uitkijken, ik zou ook het liefst nu spelen, maar zo is het leuker.
Die boy gebruikt gewoon teveel creatine.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zei toen ook, STING kan best een aardige jongen zijn en heb persoonlijk niks tegen hem, maar de manier waarop hij in DIT topic modereert is in mijn ogen niet goed.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef TJV het volgende:
Ik heb liever dat Sting langskomt dan Morpheus, die is helemaal waus.
QFT; STING ftw met zijn lieve appelwangetjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef TJV het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef TJV het volgende:
Zo sta ik ook bij Ajax.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:57 schreef TJV het volgende:
Offtopic is het nieuwe ontopic. Ontopic ga je maar in de GAM SC.
sting bestaat niet het is STINGquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:12 schreef Topiek het volgende:
Ik ken ze allebei niet goed, sting lijkt me van de minecraft servers wel een relaxte gozer
Verder ken ik ze niet!
Rood valt teveel op.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:15 schreef Topiek het volgende:
Misschien nog een ideetje:
Team rood: Klik
Team blauw: Klik
Om de mensen uit elkaar te houden
Armor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:15 schreef Topiek het volgende:
Misschien nog een ideetje:
Team rood: Klik
Team blauw: Klik
Om de mensen uit elkaar te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |