Ken jij Aziz bezemhoofd nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer?
Een kleurplaat?
Van hier, zo ken ik het ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, waar zou ik die van moeten kennen dan?
en het lukt ze aardig hier op het forumquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:21 schreef S1nn3rz het volgende:
Is dit de nieuwe humor? Is dit iemand die met dit debiele zinnetje wil doorbreken?
Dat zinnetje is al ouder dan het internetquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:21 schreef S1nn3rz het volgende:
Is dit de nieuwe humor? Is dit iemand die met dit debiele zinnetje wil doorbreken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:25 schreef Piye het volgende:
Ik houd het wel bij de ouderwetse Marokkanengrapjes.
Hoe noem je een Marokkaan onder een kameel?Moppentrommel #6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Zal wel., ook geen ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |