abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:55:04 #1
240618 Micson
The lonely stoner
pi_110435462
Hallo iedereen,

Vorig jaar in Augustus werd ik halsoverkop verliefd op een meisje, en het bleek wederzijds te zijn. We zijn inmiddels zo'n 8 maanden verder en de blinde verliefdheid is wel een beetje weggeebt, hoewel ik haar nog steeds heel erg leuk vind en we het nog steeds heel fijn met elkaar hebben.

Ik ben echter een jonge kerel van 20 die nog lang niet uitgekeken is op het scharrelen met vrouwen en het nachtleven in zijn algemeen. Dit meisje is ook het eerste en enige meisje waar ik seks mee heb gehad. Ik ben zelf al de vijfde jongen waarmee zij seks heeft gehad, en af en toe knaagt dat best wel aan mij. Als je maar in een auto hebt gereden en je ziet overal om je heen andere mooie auto's, wil je natuurlijk daar ook wel eens een testritje in maken. Nouja, je zou dus zeggen : maak het uit, probeer verschillende auto's uit tot je weet welke auto je het liefst in rijd, en blijf dan trouw aan deze auto.

Het probleem is alleen dat ik denk dat dit meisje wel eens het beste zou kunnen zijn wat me ooit zal overkomen. Ze past goed bij mij, heeft dezelfde soort humor en kan omgaan met alle rare trekjes die ik af en toe heb. Ik kan de hele dag met haar in bed blijven liggen, maar ook met zijn tweeen gaan stappen, en het is altijd heel erg leuk. Als ik haar nu laat gaan, denk ik dat ik haar nooit meer terug krijg. Elke keer als ik er ook maar over nadenk wat ik met deze relatie aanmoet, lijkt future-Micson mij te waarschuwen dat ik het niet moet doen omdat ik daar heel veel spijt van ga krijgen.

Ik bevind me dus in een moeilijke situatie. Van de ene kant ben ik denk ik gewoon nog niet 'volwassen' genoeg voor om deze relatie duurzaam te laten blijken, maar van de andere kant heb ik iemand gevonden die perfect bij me past. Het was beter geweest als ik haar rond mijn 25-ste had ontmoet, dan had ik iig mijn wilde jaren wel achter de rug gehad.

Ik weet nu dus niet wat ik moet doen, heeft iemand hier zulke situatie ook meegemaakt? Als ik het uitmaak, blijft zij mijn hele leven 'the one that got away'. Als ik het niet doe, laat ik de jaren waarin het geaccepteerd is om in het rond te scharrelen, aan mij voorbijgaan. ;(
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:56:10 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_110435505
Ik zou het niet laten schieten als ik jou was. Dat scharrelen bedoel ik.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_110435510
Ik heb zoveel auto's gereden, maar ik blijf trouw aan Italiaanse. Die zijn toch het mooist en rijden het lekkerst!

*;
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_110435521
Ow dat was geen beeldspraak. Ik had het gewoon over auto's :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_110435580
Ok, dus als ik het begrijp twijfel je tussen de ware liefde en dronken seks op vieze WC's tijdens het uitgaan.

Aangezien deze keuze makkelijker is dan je denkt, zou ik zeggen: maak het uit, zij verdient beter.

:W
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:58:49 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_110435609
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:58 schreef starla het volgende:
Ok, dus als ik het begrijp twijfel je tussen de ware liefde en dronken seks op vieze WC's tijdens het uitgaan.

Aangezien deze keuze makkelijker is dan je denkt, zou ik zeggen: maak het uit, zij verdient beter.

Dit. Lang gedacht dat ik ook wilde jaren wilde hebben, maar nee, ik wil inhoud.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:59:01 #7
240618 Micson
The lonely stoner
pi_110435616
quote:

Jij bent een vrouw, jij hebt geen zaadverspreidingsdrang zoals elke gezonde man dit heeft.
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:59:46 #8
240618 Micson
The lonely stoner
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:00:05 #9
365231 Fera
Fire & Blood
pi_110435659
Ik denk dat je zelf moet bepalen wat het belangrijkste is. Wat telt voor jou het meest op dit moment? Zoals je praat over je relatie lijkt deze gewoon heel erg goed, maar kan het niet zijn dat het voor jou een beetje saai is geworden? En wat heeft het voor zin om andere auto's te proberen als je zelf al denkt bij deze terug te willen komen?

Het is het één of het ander. Tenzij ze instemt met een open relatie. :P
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:00:08 #10
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_110435662
Typisch probleem van deze tijd. Waar je vroeger als maagd het huwelijk in moest, is het nu bijna not-done om voor je 30e aan een relatie-voor-het-leven te beginnen. Onzin, eigenlijk.

Maar het zal niet zoveel uitmaken wat je doet. Je komt er toch nooit achter of het het scharrelen enerzijds, of de relatie met dit meisje anderzijds meer zou missen.
...as always
pi_110435711
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:59 schreef Micson het volgende:

[..]

Jij bent een vrouw, jij hebt geen zaadverspreidingsdrang zoals elke gezonde man dit heeft.
Nee, jij probeert een excuus te vinden om de domste fout in je leven te maken. Be my guest.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:04:03 #12
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_110435827
quote:
Ik weet nu dus niet wat ik moet doen, heeft iemand hier zulke situatie ook meegemaakt? Als ik het uitmaak, blijft zij mijn hele leven 'the one that got away'. Als ik het niet doe, laat ik de jaren waarin het geaccepteerd is om in het rond te scharrelen, aan mij voorbijgaan. ;(
Ja ik heb deze situatie meegemaakt. Had het destijds heel leuk met haar, maar was nieuwsgierig naar andere auto's en heb het daardoor uitgemaakt. Heb sindsdien ook veel rondgewipkipt maar tot een relatie is het nooit meer gekomen omdat zij op een of andere manier een referentiekader voor mij is geworden die nooit meer is overtroffen. Heb er soms best spijt van. Aan de andere kant, als ik wel bij haar was gebleven, was ik altijd de zucht naar andere vrouwen blijven houden. Lelijk dilemma dit als ik het over mocht doen.
pi_110435869
Ik herken het gevoel; heb afgelopen jaar hetzelfde meegemaakt; alleen heeft mijn relatie niet lang geduurd. Toch had ik tijdens de relatie al de ideëen "wat als het zo blijft, ik zou ook wel eens met een andere vrouw seks willen". Nu ben ik weer single en verlang ik terug naar een relatie.

Moraal van het verhaal; geniet van wat je hebt in de situatie waarin je je bevindt.
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:06:13 #14
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_110435909
Als je haar leuk vind en het echt goed met elkaar vind dan niet doen. Je zou er best wel veel spijt van kunnen krijgen. Overigens houdt een relatie in dat je niet met andere vrouwen mag flirten/praten. Je jagersdrang wordt dan bevestigd. Zolang je geen stomme fouten maakt...
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_110435926
Minder naar je piemel luisteren, meer naar je hart.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:07:16 #16
362546 Hello_Quickie
Ik houd van cavia's
pi_110435958
quote:

Dit.
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:07:17 #17
214255 Convergence
Procrastinator
pi_110435959
Later heb je meer spijt van de dingen die je niet gedaan hebt dan van de dingen die je wel gedaan hebt.

quote:
Nee, jij probeert een excuus te vinden om de domste fout in je leven te maken. Be my guest.
Mensen die nooit fouten maken zullen nooit leren.
Zat van de huidige Fok! layout? Alternatief hier.
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:07:38 #18
240618 Micson
The lonely stoner
pi_110435981
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:01 schreef starla het volgende:

[..]

Nee vrouwen hebben hier niet veel zinnigs over te zeggen. Jullie zitten genetisch gewoon anders in elkaar.

De mannen hier onder jou weten waar ik het over heb. En Anyanka boven je heeft ook wel gelijk. Het is eigenlijk een duivels dilemma, want ik word er waarschijnlijk in beide gevallen ongelukkig van.
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:07:56 #19
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_110435994
Misschien is dit te makkelijk gedacht, maar als je haar zo perfect vindt, waarom wil je dan nog met andere vrouwen neuken?
Hoeveel geef je dan werkelijk om haar?
geen.
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:08:05 #20
362546 Hello_Quickie
Ik houd van cavia's
pi_110436004
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef Convergence het volgende:
Later heb je meer spijt van de dingen die je niet gedaan hebt dan van de dingen die je wel gedaan hebt.

Spijt hebben is een keuze.
pi_110436036
mensen kunnen ook leren door te observeren ,
ongetwijfeld wel mensen gezien die oo kdit soort fouten hadden gemaakt.
ik zou ook zeggen, maak het uit want zij verdient beter..
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:10:03 #22
214255 Convergence
Procrastinator
pi_110436095
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:08 schreef Hello_Quickie het volgende:

[..]

Spijt hebben is een keuze.
Als dat zo was waarom lijden nog zoveel mensen dagelijks vrijwillig onder spijt.
Zat van de huidige Fok! layout? Alternatief hier.
pi_110436113
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef Isis20 het volgende:
Misschien is dit te makkelijk gedacht, maar als je haar zo perfect vindt, waarom wil je dan nog met andere vrouwen neuken?
Dit :)

Zij verdient inderdaad beter. Sowieso. Of je nou bij haar blijft of het uit maakt, ze verdient beter dan iemand die twijfelt "omdat hij niet rondgeneukt heeft" :|W
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:11:01 #24
240618 Micson
The lonely stoner
pi_110436145
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef Isis20 het volgende:
Als je de muziek die je het mooist vindt honderd keer achter elkaar luistert, wordt het gewoon een beetje saai en raak je nieuwsgierig naar andere muziek. Titanic is na 100 keer niet meer zo leuk, als je weet dat er ook andere films draaien. Zelfs al zijn deze niet zo leuk als de Titanic
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:13:04 #25
240618 Micson
The lonely stoner
pi_110436243
''Ze verdient beter'', in elke relaties heb je ups en downs, twijfels en onzekerheden. Beetje dom om dan meteen te roepen dat ''ze beter verdient''. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')