Dit. Lang gedacht dat ik ook wilde jaren wilde hebben, maar nee, ik wil inhoud.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:58 schreef starla het volgende:
Ok, dus als ik het begrijp twijfel je tussen de ware liefde en dronken seks op vieze WC's tijdens het uitgaan.
Aangezien deze keuze makkelijker is dan je denkt, zou ik zeggen: maak het uit, zij verdient beter.
Jij bent een vrouw, jij hebt geen zaadverspreidingsdrang zoals elke gezonde man dit heeft.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:58 schreef starla het volgende:
Ok, dus als ik het begrijp twijfel je tussen de ware liefde en dronken seks op vieze WC's tijdens het uitgaan.
Aangezien deze keuze makkelijker is dan je denkt, zou ik zeggen: maak het uit, zij verdient beter.
Nee, jij probeert een excuus te vinden om de domste fout in je leven te maken. Be my guest.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij hebt geen zaadverspreidingsdrang zoals elke gezonde man dit heeft.
Ja ik heb deze situatie meegemaakt. Had het destijds heel leuk met haar, maar was nieuwsgierig naar andere auto's en heb het daardoor uitgemaakt. Heb sindsdien ook veel rondgewipkipt maar tot een relatie is het nooit meer gekomen omdat zij op een of andere manier een referentiekader voor mij is geworden die nooit meer is overtroffen. Heb er soms best spijt van. Aan de andere kant, als ik wel bij haar was gebleven, was ik altijd de zucht naar andere vrouwen blijven houden. Lelijk dilemma dit als ik het over mocht doen.quote:Ik weet nu dus niet wat ik moet doen, heeft iemand hier zulke situatie ook meegemaakt? Als ik het uitmaak, blijft zij mijn hele leven 'the one that got away'. Als ik het niet doe, laat ik de jaren waarin het geaccepteerd is om in het rond te scharrelen, aan mij voorbijgaan.
Dit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:58 schreef starla het volgende:
Mensen die nooit fouten maken zullen nooit leren.quote:Nee, jij probeert een excuus te vinden om de domste fout in je leven te maken. Be my guest.
Nee vrouwen hebben hier niet veel zinnigs over te zeggen. Jullie zitten genetisch gewoon anders in elkaar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:01 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, jij probeert een excuus te vinden om de domste fout in je leven te maken. Be my guest.
Spijt hebben is een keuze.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef Convergence het volgende:
Later heb je meer spijt van de dingen die je niet gedaan hebt dan van de dingen die je wel gedaan hebt.
Als dat zo was waarom lijden nog zoveel mensen dagelijks vrijwillig onder spijt.quote:
Ditquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef Isis20 het volgende:
Misschien is dit te makkelijk gedacht, maar als je haar zo perfect vindt, waarom wil je dan nog met andere vrouwen neuken?
Hoeveel geef je dan werkelijk om haar?
Als je de muziek die je het mooist vindt honderd keer achter elkaar luistert, wordt het gewoon een beetje saai en raak je nieuwsgierig naar andere muziek. Titanic is na 100 keer niet meer zo leuk, als je weet dat er ook andere films draaien. Zelfs al zijn deze niet zo leuk als de Titanicquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef Isis20 het volgende:
Misschien is dit te makkelijk gedacht, maar als je haar zo perfect vindt, waarom wil je dan nog met andere vrouwen neuken?
Hoeveel geef je dan werkelijk om haar?
Ja laten we verliefdheid/liefde/houden van vergelijken met liedjes die je leuk vindt!quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:11 schreef Micson het volgende:
[..]
Als je de muziek die je het mooist vindt honderd keer achter elkaar kijkt, wordt het gewoon een beetje saai en raak je nieuwsgierig naar andere muziek. Titanic is na 100 keer niet meer zo leuk, als je weet dat er ook andere films draaien. Zelfs al zijn deze niet zo leuk als de Titanic
Ja, want vrouwen hebben geen behoefte aan seksquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee vrouwen hebben hier niet veel zinnigs over te zeggen. Jullie zitten genetisch gewoon anders in elkaar.
Vrouwen hebben die jagersmentaliteit niet, die zijn tevreden met een piemel als het de piemel is die hen kan onderhouden, waar ze van houden en die hen kan bevredigen. Geen hunkering naar het verboden fruit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:14 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen hebben geen behoefte aan seks![]()
Je brein is een beetje mistig op het moment. En dat heeft -in tegenstelling tot wat jij denkt- niets met man zijn te maken, maar met je leeftijd. Je had net zo goed een aantal vrouwen kunnen paaien vóór je relatie, maar blijkbaar ben je zo'n Don Juan, dat dat er niet van gekomen is.
Gezien de reacties op mensen die TS maar een lulletje rozewater vinden wat betreft volwassen in een relatie staan, is hij ogenschijnlijk op zoek naar reacties als:quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:16 schreef rozecroc het volgende:
Ik zou het uitmaken. Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan wat je nieuwsgierigheid betreft. Of ben je nog op zoek naar argumenten om deze moeiteloos te kunnen bedwingen en voor de relatie te gaan?
En jij was ál 20?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:17 schreef Micson het volgende:
[..]
Vrouwen hebben die jagersmentaliteit niet, die zijn tevreden met een piemel als het de piemel is die hen kan onderhouden, waar ze van houden en die hen kan bevredigen. Geen hunkering naar het verboden fruit.
Mijn hosselskills lijken me in deze kwestie niet echt relevant, toch?
Ik weet het op dit moment gewoon echt niet. Stoppen met iets wat je eigenlijk heel leuk vind, vind ik gewoon tamelijk raar om te doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:16 schreef rozecroc het volgende:
Ik zou het uitmaken. Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan wat je nieuwsgierigheid betreft. Of ben je nog op zoek naar argumenten om deze moeiteloos te kunnen bedwingen en voor de relatie te gaan?
Dat is heel iets anders dan "ik wil nog rondneuken"quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:13 schreef Micson het volgende:
''Ze verdient beter'', in elke relaties heb je ups en downs, twijfels en onzekerheden. Beetje dom om dan meteen te roepen dat ''ze beter verdient''.
Dit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:58 schreef starla het volgende:
Wat een onzin....quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:17 schreef Micson het volgende:
[..]
Vrouwen hebben die jagersmentaliteit niet, die zijn tevreden met een piemel als het de piemel is die hen kan onderhouden, waar ze van houden en die hen kan bevredigen. Geen hunkering naar het verboden fruit.
Als mijn vriend naar me toe zou komen en zeggen dat ie twijfelt omdat ie niet rondgeneukt heeft zou hij de beslissing om me te dumpen niet meer hoeven maken hoor, dan zou ik hem dumpenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:21 schreef elgringo het volgende:
Hangt er vanaf hoeveel waarde je aan het scharrelen hangt en of je dit ook waar gaat maken (mannen zijn interessanter als ze in een in relatie zitten). Verder ga je haar enorm kwetsen als je het uitmaakt om rond te neuken. Overleg met haar.
Mijn toenmalige vriendin had ook veel meer ervaring dan ik en stelde zelf voor dat ik rond ging neuken. Ik wilde dat echter niet en heb het nooit gedaan.
Overigens moet ik starla wel gelijk geven. Je gaat er later spijt van krijgen.
Dus eerst overleggen met haar en zeggen wat je dwars zit. Dan weer posten
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:21 schreef twentybirds het volgende:
dumpuh die sletje, niet stoer om maar 1 chickie te bangen mattie!
Inderdaad, dit lijkt me niet echt iets waar ik het met haar over kan hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als mijn vriend naar me toe zou komen en zeggen dat ie twijfelt omdat ie niet rondgeneukt heeft zou hij de beslissing om me te dumpen niet meer hoeven maken hoor, dan zou ik hem dumpen
Nou dan weet je dus al dat het niet kloptquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:23 schreef Micson het volgende:
[..]
Inderdaad, dit lijkt me niet echt iets waar ik het met haar over kan hebben
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:26 schreef Isis20 het volgende:
Het feit dat je uberhaupt twijfelt om je 'relatie' af te kappen voor dit, zegt al genoeg over hoe 'perfect' je haar wel niet vindt.
Lekker beargumenteerdquote:
Ik ben helemaal niet op zoek naar deze reacties, alleen met jouw reacties kan ik niet zoveel omdat jij het uberhaupt al niet snapt dat een jongeman van 20 jaar graag eens in een andere vagina zou willen roeren . Ik zeg het bij deze maar eens plat, want mijn metaforen raken op.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef starla het volgende:
[..]
Gezien de reacties op mensen die TS maar een lulletje rozewater vinden wat betreft volwassen in een relatie staan, is hij ogenschijnlijk op zoek naar reacties als:
ja mang! lekker neukuh jeweetz!
of
dumpuh die sletje, niet stoer om maar 1 chickie te bangen mattie!
Waarom zou ik liegen over wat ik van haar vind? Ik vind haar echt een heel leuk meisje, dat maakt het ook zo moeilijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:26 schreef Isis20 het volgende:
Het feit dat je uberhaupt twijfelt om je 'relatie' af te kappen voor dit, zegt al genoeg over hoe 'perfect' je haar wel niet vindt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:15 schreef jcdragon het volgende:
Naar dvp's een optie ? Je blijft wel trouw maar af en toe doe je het met verschillende hoeren om je lusten op uit te vieren.
Ik heb je tips gegeven. Wat vind je ervan ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef jcdragon het volgende:
Als je haar leuk vind en het echt goed met elkaar vind dan niet doen. Je zou er best wel veel spijt van kunnen krijgen. Overigens houdt een relatie in dat je niet met andere vrouwen mag flirten/praten. Je jagersdrang wordt dan bevestigd. Zolang je geen stomme fouten maakt...
Maar beste jongen, ik snap heel goed dat je lusten hebt en meerdere vagina's wil uitproberen. Ik snap alleen niet waarom de keuze zo moeilijk is tussen DE WARE LIEFDE en roeren in vagina's. Dáár val ik over, niet over het feit dat je seks wil.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:26 schreef Micson het volgende:
Ik ben helemaal niet op zoek naar deze reacties, alleen met jouw reacties kan ik niet zoveel omdat jij het uberhaupt al niet snapt dat een jongeman van 20 jaar graag eens in een andere vagina zou willen roeren .
Jij moet je aanmelden bij de PVV fractie, daar debatteren ze ook zo.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar is geen argumentatie voor nodig.
Daar gaat het allemaal niet om. Uiteraard voel ik me dan uiterst kut, maar mijn vraagstuk is hoe ik met deze goedlopende relatie verder moet terwijl ik kamp met nieuwsgierigheid naar andere vrouwen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:27 schreef rozecroc het volgende:
Stel je voor dat je het uitmaakt omdat je graag rond wil krikkeloeren. In die tijd scoor je niks en kom je haar een maand later weer tegen en vertelt ze jou dat ze inmiddels bij 5 andere mannen "troost" heeft gevonden. Heb je dan spijt?
Jij verdient haar niet als ze zo leuk is, ze zou een link naar dit topic moeten krijgenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:27 schreef Micson het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen over wat ik van haar vind? Ik vind haar echt een heel leuk meisje, dat maakt het ook zo moeilijk.
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:31 schreef Micson het volgende:
Jij moet je aanmelden bij de PVV fractie, daar debatteren ze ook zo.
Maar het feit DAT je twijfelt over je relatie om eens andere vrouwen uit te proberen, geeft toch al aan dat het vanuit jouw kant een relatie van niets is?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:31 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij moet je aanmelden bij de PVV fractie, daar debatteren ze ook zo.
[..]
Daar gaat het allemaal niet om. Uiteraard voel ik me dan uiterst kut, maar mijn vraagstuk is hoe ik met deze goedlopende relatie verder moet terwijl ik kamp met nieuwsgierigheid naar andere vrouwen.
Misschien ben ik inderdaad wel gewoon veels te lelijk om uberhaupt een andere vrouw te kunnen krijgen, maar dat staat hier gewoon buiten. Het punt is hoe ik met mijn twijfels om moet gaan.
Omdat soms de verbinding tussen amygdala/hippocampus met de frontale kwab even wat minder sterk is, oftewel, het dierlijk oerinstinct opspeelt. Met terugwerkende kracht blijken zijn andere vagina's inderdaad vaak overrated.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:29 schreef starla het volgende:
[..]
Maar beste jongen, ik snap heel goed dat je lusten hebt en meerdere vagina's wil uitproberen. Ik snap alleen niet waarom de keuze zo moeilijk is tussen DE WARE LIEFDE en roeren in vagina's. Dáár val ik over, niet over het feit dat je seks wil.
Sowieso zijn vagina's overrated. Die van jouw vriendin is net zo glibberig als al die andere, of je moet op post-menopauzale vrouwen vallen natuurlijk.
Dat dus. Andersmans vagina voelt heus niet anders aan hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:33 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Maar het feit DAT je twijfelt over je relatie om eens andere vrouwen uit te proberen, geeft toch al aan dat het vanuit jouw kant een relatie van niets is?
Je weet dat je hierover niet met haar kan praten, omdat ze er boos om zal worden, dus zit je sowieso fout.
Ze verdient beter dan een gozer die nog graag wat andere chicks wil neuken, gewoon om het neuken.
Dit! Verder, ts, als ze even haar best doet zal ze dit topic misschien wel vinden, ik heb met weinig moeite jou en haar op FaceBook gevonden namelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:34 schreef Leandra het volgende:
Als ze echt "the one" voor jou was dan zou je niet eens nadenken over een paar wilde rondneukjaren.
Dvp's, ik weet niet wat dat betekent. Maar dat van verschillende hoeren neuken, ik weet het niet hoor. Ik denk niet dat het een oplossing zou kunnen zijn. En met vrouwen praten krijg ik persoonlijk geen seksuele statisfactionquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:28 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[..]
Ik heb je tips gegeven. Wat vind je ervan ?
Nou, ik wil de relatie ook helemaal niet afkappen, dat geef ik ook aan. Maar als dit probleem sluimerend op de achtergrond aanwezig blijft, hoe moet ik hier dan mee omgaan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:29 schreef starla het volgende:
[..]
Maar beste jongen, ik snap heel goed dat je lusten hebt en meerdere vagina's wil uitproberen. Ik snap alleen niet waarom de keuze zo moeilijk is tussen DE WARE LIEFDE en roeren in vagina's. Dáár val ik over, niet over het feit dat je seks wil.
Sowieso zijn vagina's overrated. Die van jouw vriendin is net zo glibberig als al die andere, of je moet op post-menopauzale vrouwen vallen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit! Verder, ts, als ze even haar best doet zal ze dit topic misschien wel vinden, ik heb met weinig moeite jou en haar op FaceBook gevonden namelijk
Tip voor de toekomst
Nu ja, frontale desinhibitie komt veel voor bij jonge mensen aangezien de frontaalkwabben tot hun 30ste in ontwikkeling zijn. Een slippertje kan dus gebeuren. Echter, met voorbedachten rade neuken met andere vrouwen pleit tegen desinhibitie, maar voor een matig IQ.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:34 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Omdat soms de verbinding tussen amygdala/hippocampus met de frontale kwab even wat minder sterk is, oftewel, het dierlijk oerinstinct opspeelt. Met terugwerkende kracht blijken zijn andere vagina's inderdaad vaak overrated.
Zoals elke vent in een relatie ermee omgaat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:37 schreef Micson het volgende:
Nou, ik wil de relatie ook helemaal niet afkappen, dat geef ik ook aan. Maar als dit probleem sluimerend op de achtergrond aanwezig blijft, hoe moet ik hier dan mee omgaan?
Niet dat ik haar nu echt ga mailen ofzo hoorquote:
Toch herken ik mij erg in de TS. Als begin 20er had ik ook een hele leuke relatie en voelde ik mij ook echt verliefd. Toch was er ook de nieuwsgierigheid naar hoe seks met andere vrouwen zou zijn. Achteraf kan ik zeggen dat ik het plezier van het rondneuken zwaar heb overschat, maar ja, dat is achteraf.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:33 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Maar het feit DAT je twijfelt over je relatie om eens andere vrouwen uit te proberen, geeft toch al aan dat het vanuit jouw kant een relatie van niets is?
Lief van je, maar ik denk dat er ook een heleboel kwaadgezinde Fok!ers hier rondlopen. Was het via mijn Last.fm? Die heb ik maar even snel verwijderd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet dat ik haar nu echt ga mailen ofzo hoor
Maar beeeeeeeeeeeeeetje nadenken voordat je zoiets op internet gooit is wel slim
En dat idd, leeftijd en ervaring heeft er weinig mee te maken, en voor je het weet ben je een verlopen vijftiger die nog steeds ieder weekend in de kroeg loopt te verkondigen dat je liever een vrije jongen bent, en dat al die verplichtingen niks voor je zijn en dat je liever ieder weekend een ander hebt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:36 schreef Scorpie het volgende:
Als je zo graag een ander wijf dan je vriendin wil neuken dat je er continu mee bezig bent, ben je geen relatiemateriaal. Of je nou 15, 20, 30, 50 of 85 bent.
Nou ja, de naam daarin en dan met je username jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:41 schreef Micson het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik denk dat er ook een heleboel kwaadgezinde Fok!ers hier rondlopen. Was het via mijn Last.fm? Die heb ik maar even snel verwijderd.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:39 schreef starla het volgende:
[..]
Nu ja, frontale desinhibitie komt veel voor bij jonge mensen aangezien de frontaalkwabben tot hun 30ste in ontwikkeling zijn. Een slippertje kan dus gebeuren. Echter, met voorbedachten rade neuken met andere vrouwen pleit tegen desinhibitie, maar voor een matig IQ.
Combineer dat met het feit dat hoe ouder men wordt, hoe hoger de 'stakes' worden, en je bent als 20 jarige jongen een dief van je eigen piemel als je niet zoveel mogelijk jonge vrouwtjes eraan rijgt totdat de tijd komt om te settlen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat idd, leeftijd en ervaring heeft er weinig mee te maken, en voor je het weet ben je een verlopen vijftiger die nog steeds ieder weekend in de kroeg loopt te verkondigen dat je liever een vrije jongen bent, en dat al die verplichtingen niks voor je zijn en dat je liever ieder weekend een ander hebt.
Maar ondertussen zijn je echte vrije jaren allang voorbij en ben je vooral gevangene van het feit dat je gewoon niemand meer tegenkomt die het er met jou nog op wil wagen.
Ik zie carriere kansen als privedetectivequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit! Verder, ts, als ze even haar best doet zal ze dit topic misschien wel vinden, ik heb met weinig moeite jou en haar op FaceBook gevonden namelijk
Tip voor de toekomst
Ik vind je hier wel heel stellig. Zeker gezien er nog veel discussie bestaat over het wel/niet bestaan van ''de vrije wil'' en rationaliteit van de mens zwaar wordt overschat. Er is op dit terrein ook een verschuiving gaande waarin de emotiegestuurdheid van ons handelen steeds meer centraal komt te staan. Ik denk dus ik ben --> Ik voel dus ik ben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:39 schreef starla het volgende:
[..]
Nu ja, frontale desinhibitie komt veel voor bij jonge mensen aangezien de frontaalkwabben tot hun 30ste in ontwikkeling zijn. Een slippertje kan dus gebeuren. Echter, met voorbedachten rade neuken met andere vrouwen pleit tegen desinhibitie, maar voor een matig IQ.
Oeh dat lijkt me een leuke baanquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:46 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ik zie carriere kansen als privedetective
OT; ik vraag me af of TS het echt niet snapt of het niet WIL snappen...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:58 schreef starla het volgende:
DVP is dame van plezier.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:37 schreef Micson het volgende:
[..]
Dvp's, ik weet niet wat dat betekent. Maar dat van verschillende hoeren neuken, ik weet het niet hoor. Ik denk niet dat het een oplossing zou kunnen zijn. En met vrouwen praten krijg ik persoonlijk geen seksuele statisfaction
[..]
Nou, ik wil de relatie ook helemaal niet afkappen, dat geef ik ook aan. Maar als dit probleem sluimerend op de achtergrond aanwezig blijft, hoe moet ik hier dan mee omgaan?
Je begeeft je nu op het gebied van de wetenschapsfilosofie. Vanuit dat perspectief valt er veel te bediscussiëren waarbij het fatalisme de eeuwige drogreden lijkt te zijn. Vanuit een puur biologisch perspectief is het een stuk makkelijker: ik typ dit verhaal omdat mijn neo-cortex mijn armen aanstuurt, mede beïnvloed door bepaalde emoties (emoties heb je ALTIJD, soms ben je je er alleen niet bewust van). Ik kan dit verhaal net zo goed niet typen, dus een vrije wil is er zeker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik vind je hier wel heel stellig. Zeker gezien er nog veel discussie bestaat over het wel/niet bestaan van ''de vrije wil'' en rationaliteit van de mens zwaar wordt overschat. Er is op dit terrein ook een verschuiving gaande waarin de emotiegestuurdheid van ons handelen steeds meer centraal komt te staan. Ik denk dus ik ben --> Ik voel dus ik ben.
Hoe kan jij dat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
Zelf kan ik er echt niet mee zitten dat ik maar met een persoon seks heb gehad.
Maar mocht mijn vriend ermee zitten, zou hij voor mijn part best wat mogen rondneuken voor een tijdje zodat dat niet op den duur je relatie gaat lijden onder dat 'gemis'
Waarschijnlijk kom je er dan toch vanzelf achter dat dat allemaal niet zo bijzonder is.
Dit!quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Minder naar je piemel luisteren, meer naar je hart.
En jij gaat niet lijden om het feit dat ie met anderen neukt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
Zelf kan ik er echt niet mee zitten dat ik maar met een persoon seks heb gehad.
Maar mocht mijn vriend ermee zitten, zou hij voor mijn part best wat mogen rondneuken voor een tijdje zodat dat niet op den duur je relatie gaat lijden onder dat 'gemis'
Waarschijnlijk kom je er dan toch vanzelf achter dat dat allemaal niet zo bijzonder is.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:17 schreef Micson het volgende:
[..]
Mijn hosselskills lijken me in deze kwestie niet echt relevant, toch?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:58 schreef Rebubbled het volgende:
[..]Ik heb mijn portie pik wel gehad en dat was echt niet omdat ze me allemaal gingen onderhouden. Zelfde geldt waarschijnlijk ook voor je vriendinnetje. Vuige pikkenjagende slet.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:55 schreef Micson het volgende:Als ik het niet doe, laat ik de jaren waarin het geaccepteerd is om in het rond te scharrelen, aan mij voorbijgaan.
Sorry maar dit is waar. En je smoesjes zijn echt puberaal slecht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:58 schreef starla het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:58 schreef starla het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:14 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]Typische vrouwenreactie persé willen doen alsof je altijd alleen maar 100% aan je eigen partner denkt en dat anders je relatie niet goed zit.
Verder best een herkenbaar probleem heel veel (alpha) mannen hebben er last van. Denk niet dat je het gevoel dat je dingen mist heel snel minder zal gaan worden. Maar wanneer je het uitmaakt denk je waarschijnlijk fuuuuuck was dit nou het 'wilde leven' waar ik naar op zoek was? En heb je er spijt van, kortom je bent sowieso de lul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen.
ditquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:14 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]Typische vrouwenreactie persé willen doen alsof je altijd alleen maar 100% aan je eigen partner denkt en dat anders je relatie niet goed zit.
Verder best een herkenbaar probleem heel veel (alpha) mannen hebben er last van. Denk niet dat je het gevoel dat je dingen mist heel snel minder zal gaan worden. Maar wanneer je het uitmaakt denk je waarschijnlijk fuuuuuck was dit nou het 'wilde leven' waar ik naar op zoek was? En heb je er spijt van, kortom je bent sowieso de lul
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:14 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Verder best een herkenbaar probleem heel veel (alpha) mannen hebben er last van.
Nee je snapt het niet, dit meisje is z'n ware!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar je bent pas 20, grote kans dat de relatie toch binnen een paar jaar over is...
Ik ben het niet echt eens met de beeldvorming die hier over mij is ontstaan. Ik heb NERGENS een player gepretendeerd te zijn, en dit is ook geheel niet relevant. Ik heb gewoon bepaalde gevoelens die mijn relatie een beetje dwarsbomen, en waarvan ik niet weet hoe ik ermee om moet gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Trouwens je zegt dat je nog lang niet uitgekeken bent op het scharrelen met meisjes maar dat was voor je relatie ook niet zo succesvol gezien het feit dat zij je eerste is..
Dus of je interesse is pas gewekt sinds je een relatie hebt of je bent nou niet bepaald de player die je zelf wel denkt te zijn...
Je zegt in je OP letterlijk dat je niet uit bent gekeken op het scharrelen, vind je deze reacties dan echt zo raar?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:33 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik ben het niet echt eens met de beeldvorming die hier over mij is ontstaan. Ik heb NERGENS een player gepretendeerd te zijn, en dit is ook geheel niet relevant. Ik heb gewoon bepaalde gevoelens die mijn relatie een beetje dwarsbomen, en waarvan ik niet weet hoe ik ermee om moet gaan.
Maar in plaats daarvan gaat iedereen er vanuit dat ik een zelfbenoemde PUA ben. Valt me een beetje van jullie tegen, jongens.
Op slap geleuter van mensen als Dizorn ga ik al niet meer in.
Ook een beetje flauw dit , ik bedoel alleen dat ze qua karakter heel goed bij me past.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:26 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet, dit meisje is z'n ware!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |