abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110434352
Ik heb dit probleem al een hele tijd en ik zit er echt mee..

Meestal kan ik het echt goed vinden met degene die mij uitvraagt voordat ik op een date met hem ga, maar tijdens de date ben ik zo verlegen, serieus en stil dat ik me afvraag wat er met me gebeurt. En ik heb het elke keer, behalve als de jongens gewoon vrienden van me zijn. Het lukt me trouwens niet tijdens een date te doen alsof het 'gewone' vrienden van me zijn.
Last van misselijkheid komt ook wel eens voor bij mij, maar lijkt me dat dit niet zo bijzonder ongewoon is.
Eigenlijk wilde ik dit dus begrijpen zodat ik volgende keer niet weer zo vreemd doe, want zo kom ik natuurlijk niet al te best over :{
pi_110434438
Praten over een van de 100 standaard topics, biertje erbij, en je bent zo een paar uur bezig.
pi_110434653
hoe losser de knoopjes, hoe losser het gesprek!

Meid, maak je niet zo druk, het gaat vanzelf, gaat het niet vanzelf en moet je het forceren is het hem toch net weer niet denk ik :@
pi_110434703
Praat erover met je date op t moment zelf als je er echt zo mee zit. Laat de ander proberen je het vertrouwen te geven dat t oke is. Zodra je gevoel wat meer rust heeft zul je ook minder verlegen zijn.
pi_110435011
Ik kan er wel over praten.. maar is dat niet een afknapper of zoiets?
Wil niet echt dat degene waarmee ik dan op een date ben iets van medelijden met mij krijgt
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
hoe losser de knoopjes, hoe losser het gesprek!

Meid, maak je niet zo druk, het gaat vanzelf, gaat het niet vanzelf en moet je het forceren is het hem toch net weer niet denk ik :@
Idd, forceren is geen goede zaak. Maar voor ik op de date ga, kan ik het goed vinden met hem dus uiteindelijk ligt het aan mijn gedrag denk ik
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:46:10 #6
301635 Sjebbige
Gewoon, omdat het kan!
pi_110435112
Hoi Patricia, zou je een keer met mij willen blinddaten?
pi_110435185
Zeg gewoon dat je een beetje zenuwachtig bent. Dan kan de man jou ook beter plaatsen.
pi_110435200
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:42 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Wil niet echt dat degene waarmee ik dan op een date ben iets van medelijden met mij krijgt
I know. Want je hele verlegenheid etc komt voort uit onzekerheid over hoe je te gedragen tegenover je date. Wellicht zelfs bang om iets verkeerds te zeggen waardoor diegene op je afknapt.

Het lijkt mij eerder dat het gezien wordt als schattig, zo zou ik het in ieder geval zien.
Daarbij, en ik weet wat voor clichee het is maar t klopt, als je date al meteen het als een afknapper ziet als je verteld dat je een beetje verlegen bent en daardoor stiller bent dan normaal dan is het maar een vreemde kerel en kun je beter verder zoeken. Dan is het dus niks voor jou.
Daarbij, een beetje man mag ook wel wat begrip en inlevingsvermogen in zich hebben en geen begrip voor iets normaals als onzekerheid en verlegenheid is arrogant en bot.

Je hebt niks te verliezen dus erover praten kan geen kwaad. T zal je grote kans verbazen hoe begripvol de ander is en wat voor last er van je schouders valt zodra je merkt dat je gevoel erna meer op zijn gemak is.
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:51:00 #9
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_110435308
Als vrouw hoef je je hierover niet zo druk te maken. De man heeft je uitgevraagd dus vindt jou blijkbaar knap genoeg. Dan maakt het voor veel mannen niet eens meer veel uit of je boring bent, als je maar toehapt op het moment suprême.
Als je een man was zou je echter wel een probleem hebben, dan moet je het gesprek kunnen leiden en boeiend zijn anders kan je het in veel gevallen schudden. Dan is verlegenheid wel echt een killer.

Maar nu dan de tip: luister goed naar zijn vragen, ga erop in en stel een wedervraag. Als hij voor jou boeiende onderwerpen weet aan te snijden en jij luistert er oprecht naar, dan moet de bal terugkaatsen niet zo lastig meer zijn en voor je het weet heb je een goed gesprek waardoor je je op je gemak voelt en moet je erop vertrouwen dat lichaamstaal de rest doet.
pi_110435415
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:42 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Idd, forceren is geen goede zaak. Maar voor ik op de date ga, kan ik het goed vinden met hem dus uiteindelijk ligt het aan mijn gedrag denk ik
Ik persoonlijk zou het wel schattig en mezelf een beetje gevleid voelen als de dame (die ik leuk vind omdat : date) mij zegt zenuwachtig te zijn. O+ Maargoed, zo ben ik. Ik denk idd dat het aangeven een goede optie is. Weet de man ook waarom je misschien geen oogcontact maakt of misschien wat stamelend praat o.i.d. :)

Succes :Y *G*
pi_110436306
Wat een lieve antwoorden haha

Thanks voor jullie advies, ik weet wat ik de volgende keer beter kan doen :Y
pi_110445018
Stoppen met proberen om op je best over te komen en proberen jezelf te blijven :). Verder kun je ook zelf het gesprek sturen door goed te luisteren en vragen te stellen of een ander onderwerp aan te snijden. :)
pi_110445840
Waar ga je heen ? Als het een café ofzo is... kies wellicht een plek waar sowieso meer te zien/doen is. Maakt het stoppen van stiltes wat eenvoudiger.
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:23:57 #14
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_110463261
De situatie gewoon benoemen kan een hoop schelen, geloof me. ;) Gewoon toegeven dat hij je verlegen maakt, wij mannen diggen dat. O+
pi_110463576
Wees jezelf, probeer niet te saai te zijn door alle standaard troep te vragen zoals wat voor studie/hoe oud/etc.. dan maak je het nogal saai.

Praat gewoon over dingen die gebeuren of wat er in je opkomt, wil je de studie weten, zeg dan bv 'volgens mij doe je een sport opleiding want je ziet er redelijk fit uit' hoeft niet te kloppen natuurlijk probeer gewoon lol te hebben :P
Zolang je maar niet teveel vraagt en te serieus bent, op een gegeven moment vind je vast wel een onderwerp dat jullie beiden interesseert.

En die ander is ook net zo nerveus ook al lijkt dat misschien niet zo. :9
  woensdag 18 april 2012 @ 08:16:36 #16
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110471967
Drink een glas alcohol als je denkt dat het helpt en bereid je date "voor" en onvoorbereid sollicitatie gesprek kan ook stroef verlopen als je er geen natural in bent :) Niets mis mee met een beetje voorbereiding!

Ik moet zeggen dat dates bij mij eigenlijk altijd wel goed gaan, tenzij de vrouw in kwestie een ware gespreks doder is, maar dan valt ze ook behoorlijk af bij mij :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_110472013
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:51 schreef rozecroc het volgende:
Als vrouw hoef je je hierover niet zo druk te maken. De man heeft je uitgevraagd dus vindt jou blijkbaar knap genoeg. Dan maakt het voor veel mannen niet eens meer veel uit of je boring bent, als je maar toehapt op het moment suprême.

:')
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110472419
Je moet gewoon praten op een eerste date en het gesprek zo sturen dat je kan zeggen dat je een beetje zenuwachtig bent :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 18 april 2012 @ 09:17:22 #19
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110473026
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:23 schreef Gary_Oak het volgende:
De situatie gewoon benoemen kan een hoop schelen, geloof me. ;) Gewoon toegeven dat hij je verlegen maakt, wij mannen diggen dat. O+
klopt, als jij daar stil voor je uit staart en je geeft het toe, dan voelt de man zich leuk, als de man dat niet weet kan ie denken dat je saai bent :)
pi_110473106
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 08:50 schreef bijdehand het volgende:
Je moet gewoon praten op een eerste date en het gesprek zo sturen dat je kan zeggen dat je een beetje zenuwachtig bent :7
Precies, als je gewoon zegt dat je gewoon wat nerveus bent zal hij dat, neem ik aan, toch niet een heel groot probleem gaan vinden.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_110473501
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:20 schreef Kluts het volgende:

[..]

Precies, als je gewoon zegt dat je gewoon wat nerveus bent zal hij dat, neem ik aan, toch niet een heel groot probleem gaan vinden.
Dat is zelf een compliment lijkt mij :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_110473596
Heb/had ik ook last van, maar als ik een klik voel gaat dat vanzelf over.
pi_110473727
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is zelf een compliment lijkt mij :)
Precies!

Ik ga als ik nerveus ben alleen nog maar meer praten, gelukkig valt het dan minder op. :')
Maar ik denk dat degene die je tegenover je hebt zich alleen maar gevleid kan voelen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_110473908
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:43 schreef Kluts het volgende:

[..]

Precies!

Ik ga als ik nerveus ben alleen nog maar meer praten, gelukkig valt het dan minder op. :')
Maar ik denk dat degene die je tegenover je hebt zich alleen maar gevleid kan voelen.
Ja, ik voel me dan iig gevleid :D
pi_110476866
Volgens mij zal ik dan in de toekomst een hoop mannen gaan vleien met mijn verlegenheid/nerveusheid haha :P
Is gelukkig niet al te erg of zo, blijkbaar.
Voel me gerustgesteld.
pi_110477006
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:17 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

klopt, als jij daar stil voor je uit staart en je geeft het toe, dan voelt de man zich leuk, als de man dat niet weet kan ie denken dat je saai bent :)
Nou ja... Als ze god weet hoe lang zo blijft... Dan lijkt dat me wellicht geen verkeerde aanname.
pi_110477271
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 11:26 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Nou ja... Als ze god weet hoe lang zo blijft... Dan lijkt dat me wellicht geen verkeerde aanname.
"Meestal kan ik het echt goed vinden met degene die mij uitvraagt voordat ik op een date met hem ga, maar tijdens de date ben ik zo verlegen, serieus en stil dat ik me afvraag wat er met me gebeurt."

Ik kan het goed met ze vinden voor ik op een date met ze ga, en ik ken ze meestal ook best goed. Lijkt me dan niet dat ze me saai vinden als ze me ook nog uitvragen, het is gewoon tijdens de date dat ik een beetje dichtklap.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2012 11:36:45 ]
pi_110482046
Ja en daarna?

En hoe ken je ze dan? Internet ofzo?
pi_110482308
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Ja en daarna?

Als ik een meisje ken (irl) en we gaan ooit daten, dan ben ik ook zenuwachtig hoor ;) En als we normaal met elkaar omgaan totaal niet.
pi_110497602
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Ja en daarna?

Nee niet via internet, meestal via via of ik ken ze nog van de middelbare school (ik studeer nu).
Heb wel eens met iemand gedate die ik tegen was gekomen in de metro, maar dat was wel echt een uitzondering haha :)
Maar het is eigenlijk gewoon stom, is dus niet zo dat ik ze nog nooit heb gezien ofzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2012 19:07:51 ]
  woensdag 18 april 2012 @ 19:08:15 #31
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110497670
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:06 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Nee niet via internet, meestal via via of ik ken ze nog van de middelbare school (ik studeer nu).
Heb wel eens met iemand gedate die ik tegen was gekomen in de metro, maar dat was wel echt een uitzondering haha :)
Maar het is eigenlijk gewoon stom, is dus niet zo dat ik ze nog nooit heb gezien ofzo.
wat gaat er op zo een moment door je heen als je dichtklapt?
pi_110497887
Hij zal dit vast raar (of saai) vinden/
Wat ik wil zeggen doet er niet echt toe, zijn maar details/
Oh god wat zei ik nou, kan maar beter even niks zeggen

zulke dingen, dat ik niet leuk genoeg ben of zo.
Denk dat ik aan mijn zelfvertrouwen moet gaan werken als ik dit terug lees.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2012 19:14:23 ]
  woensdag 18 april 2012 @ 19:16:06 #33
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110498114
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:11 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Hij zal dit vast raar (of saai) vinden/
Wat ik wil zeggen doet er niet echt toe, zijn maar details/
Oh god wat zei ik nou, kan maar beter even niks zeggen

zulke dingen, dat ik niet leuk genoeg ben of zo.
Denk dat ik aan mijn zelfvertrouwen moet gaan werken als ik dit terug lees.
dat denk ik ook :) je zal moeten gaan leren inzien dat wat hij denkt irrelevant is, dit ben jij en zo vind hij je maar leuk!
pi_110498215
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:16 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

dat denk ik ook :) je zal moeten gaan leren inzien dat wat hij denkt irrelevant is, dit ben jij en zo vind hij je maar leuk!
Inderdaad, denk ik ook
  woensdag 18 april 2012 @ 19:20:53 #35
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110498344
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:18 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Inderdaad, denk ik ook
waarom zakt op zo een moment je zelfvertrouwen?
pi_110498740
Omdat ik het idee heb dat ik dan misschien iets stoms zeg wat hij totaal niet kan waarderen -O-
pi_110498866
Wat een lieverdje ben je :o
Excuses, ik zal proberen op je probleem te reageren..

Ik denk dat je gewoon veel moet oefenen, rustig adem halen en geïnteresseerd zijn in de ander, vestig je aandacht op hem ipv jezelf op hoe je overkomt. :)
Rustig aan.
pi_110499300
Thanks Kingtoppie ^^
Moet idd minder op mezelf letten.
pi_110499608
Oh oh, Frag_adder: heb messenger weg geklikt en ben redelijk nieuw hier (geen idee waar dat ding moet zitten) dus zeg het maar zo: lijkt me een goed idee dat ik iets voorstel. Kan ik ook iets bedenken waarbij ik + date genoeg te zeggen hebben tegen elkaar ;)
pi_110499938
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:39 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Thanks Kingtoppie ^^
Moet idd minder op mezelf letten.
En zoen hem vol met passie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
pi_110499995
quote:
17s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En zoen hem vol met passie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Oh Kingtoppie!" smaksmaksmak
haha :)
pi_110500054
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

haha :)
:@ Ik had het over je date maar dit is ook wel goed :s)
Rustig aan.
pi_110500122
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:@ Ik had het over je date maar dit is ook wel goed :s)
Oh sorry, misunderstood haha :@
Fora.. :N

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2012 20:18:59 ]
pi_110517906
Vrouwen die vanaf dag 1 eerlijk en duidelijk zijn.
Wie wil zoekt een mogelijkheid, wie niet wil zoekt een excuus.
pi_110519137
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als ik een meisje ken (irl) en we gaan ooit daten, dan ben ik ook zenuwachtig hoor ;) En als we normaal met elkaar omgaan totaal niet.
Geen last van.

probeer de dingen minder zwart zit te zien. Die date is niets anders dan andere omgang die je met elkaar hebt.
  donderdag 19 april 2012 @ 07:26:59 #46
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_110519435
Het lijkt alsof je teveel 'druk' op de date legt. Je wil graag dat de date slaagt, dat je in de smaak valt, daarom denk je heel goed na over wat je wil zeggen en op welk moment, waardoor je dichtklapt en er nog niet uitkomt. Leg wat minder druk op de date, het hoeft geen relatie te worden, hell, probeer als test het eens geen date meer te noemen, maar gewoon een leuke afspraak. Of ga op 'date' in een situatie die je wel prettig vindt (als je iemand toch al van een feestje kent....). Vooral benoemen dat je zenuwachtig bent, want het lijkt ook niet alsof je enorme kletskousen tegenover je hebt zitten, want dat helpt ook nog wel eens om uit je schulpt te kruipen....
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_110520120
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 05:31 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Geen last van.

probeer de dingen minder zwart zit te zien. Die date is niets anders dan andere omgang die je met elkaar hebt.
Die date is wél anders, en dat maakt het juist leuk. En zenuwachtig zijn is helemaal niet erg :)
pi_110520177
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die date is wél anders, en dat maakt het juist leuk. En zenuwachtig zijn is helemaal niet erg :)
Ik ervaar het anders.

Hetgeen waar die date om draait is namelijk een continu proces. Het is al begonnen voor de date en stopt niet na de date.

Ik denk toch dat dat iets is voor verlegen mensen.
pi_110520213
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:42 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Ik ervaar het anders.

Hetgeen waar die date om draait is namelijk een continu proces. Het is al begonnen voor de date en stopt niet na de date.

Ik denk toch dat dat iets is voor verlegen mensen.
Ik vind dat er een strikte scheiding is tussen daten en afspreken als vrienden. Er hangt een heel andere lading aan en het eerste is een stuk spannender/leuker.
pi_110520355
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vind dat er een strikte scheiding is tussen daten en afspreken als vrienden. Er hangt een heel andere lading aan en het eerste is een stuk spannender/leuker.
Ik ervaar die scheiding niet :)

Als ik een meisje leuk vind flirt ik er toch wel mee, als me de kans geboden wordt.
pi_110520419
Wat ik wel heb is als ik iemand na een keer te hebben gezien weer op die manier ontmoet, dat ik dan spanning ervaar voor het weerzien. Maar dat duurt hooguit een paar minuten en is alleen maar leuk.
  Moderator donderdag 19 april 2012 @ 11:19:49 #52
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_110524445
Ik ben ooit eens tijdens een 1e date meteen een drinkwedstrijd begonnen met de dame in kwestie... het werd toen al snel een stuk losser en gezelliger :P
pi_110524592
sowieso moet er lekker gedronken worden!

De bedoeling is dat het leuk is. En een dag lang erbij zitten als op de gemiddelde verjaardag is dat niet.
pi_110524874
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:24 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
sowieso moet er lekker gedronken worden!

De bedoeling is dat het leuk is. En een dag lang erbij zitten als op de gemiddelde verjaardag is dat niet.
Nou, als je genoeg stof hebt om over te praten is dat natuurlijk wel leuk! Maarja, alcohol maakt je wel wat losser als je iets verder wil gaan. Iets wat ik niet durf ;(
pi_110525104
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou, als je genoeg stof hebt om over te praten is dat natuurlijk wel leuk! Maarja, alcohol maakt je wel wat losser als je iets verder wil gaan. Iets wat ik niet durf ;(
Stof om over te praten :') Dat heb ik met mn oma.

Praten hoeft niet over afgebakende onderwerpen te gaan. Lul gewoon wat, doe gek. leef.

Godkanker zeg, vind je het gek dat en mens zich doodverveelt tussen al dat ingedutte zuinige volk op deze aardkloot.

/frustraties :')
pi_110525142
Maar wat bedoel je eigenlijk met dat durf je niet? :D
pi_110525173
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:38 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Stof om over te praten :') Dat heb ik met mn oma.

Praten hoeft niet over afgebakende onderwerpen te gaan. Lul gewoon wat, doe gek. leef.

Godkanker zeg, vind je het gek dat en mens zich doodverveelt tussen al dat ingedutte zuinige volk op deze aardkloot.

/frustraties :')
Ja hoho, stof om te praten bedoel ik meer dat er geen kutstiltes vallen :') Ik ga het echt niet hebben over de geopolitieke problemen in het Midden Oosten of de hongersnood in Somalië.
pi_110525188
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:39 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Maar wat bedoel je eigenlijk met dat durf je niet? :D
Lang verhaal, komt er op neer dat ik geen initiatief neem :P
pi_110525373
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lang verhaal, komt er op neer dat ik geen initiatief neem :P
Met wat? Drinken bestellen?
pi_110525460
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:45 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Met limbodansen.
Nee gast, je snapt me wel :P
  Moderator donderdag 19 april 2012 @ 11:51:30 #61
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_110525577
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:45 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Tja, daar kan je lang over dicusieren... maar bottom line is, dat je dat dan gewoon moet doen.
Is moeilijk, ik heb er ook moeite mee gehad in het verleden... maar alle keren dat ik dacht, fuck it, ik doe het gewoon, lukte verbazingwekkend veel :Y

edit - ik doelde trouwens op het initiatief nemen, ik quote de verkeerde post :P
pi_110525639
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Tja, daar kan je lang over dicusieren... maar bottom line is, dat je dat dan gewoon moet doen.
Is moeilijk, ik heb er ook moeite mee gehad in het verleden... maar alle keren dat ik dacht, fuck it, ik doe het gewoon, lukte verbazingwekkend veel :Y

edit - ik doelde trouwens op het initiatief nemen, ik quote de verkeerde post :P
Geloof me, daar ben ik pas op een kutmanier achtergekomen en daar wordt aan gewerkt :P
pi_110525732
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Met limbodansen.
Nee gast, je snapt me wel :P
Aha, met wipperdewapski :D naughty boy!

tsja. Ik doe altijd maar wat, maar volgens mij ben ik een open boek en leg ik daarmee effectief de bal bij de dame in kwestie en die weet dan heus wel dat ze meer dan welkom is.

Maar ik stond er vroeger ook wat minder makkelijk in. Wat er in de tussentijd gebeurd is weet ik niet. Ik werd me bewust van mn sterfelijkheid denk ik :P
pi_110525876
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:55 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Aha, met wipperdewapski :D naughty boy!

tsja. Ik doe altijd maar wat, maar volgens mij ben ik een open boek en leg ik daarmee effectief de bal bij de dame in kwestie en die weet dan heus wel dat ze meer dan welkom is.

Maar ik stond er vroeger ook wat minder makkelijk in. Wat er in de tussentijd gebeurd is weet ik niet. Ik werd me bewust van mn sterfelijkheid denk ik :P
Nee, het is echt gewoon de eerste stap. Als ik iemand echt leuk vind dan durf ik niks hoor ;) En ik ben wel een open boek, maar als je een chick hebt die vindt dat alle initiatief van de man af moet komen dan heb je er nog niks aan.
pi_110526034
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, het is echt gewoon de eerste stap. Als ik iemand echt leuk vind dan durf ik niks hoor ;) En ik ben wel een open boek, maar als je een chick hebt die vindt dat alle initiatief van de man af moet komen dan heb je er nog niks aan.
Waarom zou je genoegen nemen met zo'n passieve tuthola?

Er zijn er genoeg die het initiatief nemen als je een beetje interesse toont.
pi_110526090
Maar een eerste stap, goeie vraag. Ik ben daar ook niet zo'n ster in denk ik. ik doe maar wat.
pi_110526116
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:05 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Ja ik snap het ook niet :')_! vrouwen...
Ach volgende keer beter.
pi_110526309
Kvind het wel een goeie voor op date... Wat vind jij van de hongersnood in Somalië?
Rustig aan.
pi_110528088
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het wel een goeie voor op date... Wat vind jij van de hongersnood in Somalië?
Voor een date waarbij je halverwege het gevoel hebt dat je het niks vindt wel ja. En dan wat zij ook beweerd, gewoon het tegenovergesteld beweren :D
pi_110536773
Kan wel natuurlijk, zo'n onderwerp. Weet je ook gelijk of diegene het nieuws volgt/ verstand heeft van economische/maatschappelijke kwesties enzo. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:05 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

For the record, Prins_Eerlijk: ik ben niet passief. Ik wil mijn situatie duidelijk verbeteren en ik weet dat ik met m'n verlegenheid waarschijnlijk een beetje saai of slecht overkwam op mijn date(s). Het gaat volgende keer vast beter als ik me meer openstel en niet zo onzeker doe.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 16:20:20 ]
pi_110537569
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Voor een date waarbij je halverwege het gevoel hebt dat je het niks vindt wel ja. En dan wat zij ook beweerd, gewoon het tegenovergesteld beweren :D
Das leuk man :) Lekker trollen op date.
Rustig aan.
pi_110537611
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:19 schreef PatriciaPrecies het volgende:
For the record, Prins_Eerlijk: ik ben niet passief. Ik wil mijn situatie duidelijk verbeteren en ik weet dat ik met m'n verlegenheid waarschijnlijk een beetje saai of slecht overkwam op mijn date(s). Het gaat volgende keer vast beter als ik me meer openstel en niet zo onzeker doe.
Ik vond je niet zo onzeker... :o
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

:9
Haha, nu draag ik je bij me in mijn ''signature'' :o
Rustig aan.
pi_110538006
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vond je niet zo onzeker... :o

[..]

Haha, nu draag ik je bij me in mijn ''signature'' :o
Noooooo
Ik wist wel dat je dat zou doen, ook al wist ik het zeker haha. Mag hoor :)
pi_110538050
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:46 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Noooooo
Ik wist wel dat je dat zou doen, ook al wist ik het zeker haha. Mag hoor :)
En anders pech :(
Rustig aan.
pi_110538130
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En anders pech :(
*kruipt terug in haar mand* hihi :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 16:50:34 ]
pi_110538218
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

*kruipt terug in haar mand* hihi :P
Brave poes. :)
Rustig aan.
pi_110540600
E-flirten _O_
pi_110540848
Ooit al geprobeerd om eerlijk te zijn tegen je date?

Gewoon tijdens de date (of het moment dat hij je uitvraagt) zeggen dat je altijd extreem nerveus en stil wordt tijdens dates, dat het er niet aan ligt dat je je date niet leuk vindt, maar gewoon zenuwen die ergens vandaan komen. En ook vooral dat het niet is hoe je normaal bent.

Het kan echt enorm helpen :)
pi_110546703
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:51 schreef rozecroc het volgende:
Als je een man was zou je echter wel een probleem hebben, dan moet je het gesprek kunnen leiden en boeiend zijn anders kan je het in veel gevallen schudden. Dan is verlegenheid wel echt een killer.

Maar nu dan de tip: luister goed naar zijn vragen, ga erop in en stel een wedervraag. Als hij voor jou boeiende onderwerpen weet aan te snijden en jij luistert er oprecht naar, dan moet de bal terugkaatsen niet zo lastig meer zijn en voor je het weet heb je een goed gesprek waardoor je je op je gemak voelt en moet je erop vertrouwen dat lichaamstaal de rest doet.
? eh ik weet niet wat je nu zegt maar het moet altijd van twee kanten komen hoor...
There are only 151 Pokémon.
pi_110550093
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:19 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Kan wel natuurlijk, zo'n onderwerp. Weet je ook gelijk of diegene het nieuws volgt/ verstand heeft van economische/maatschappelijke kwesties enzo. :)

[..]

Had het niet over jou :)
pi_110611631
quote:
17s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:25 schreef sjanszon het volgende:
Vrouwen die vanaf dag 1 eerlijk en duidelijk zijn.
En wie ben jij nou weer? :)
Do what you love, love what you do!
pi_111030236
Jongens, heb vanmiddag weer een date
Duim voor me :D
  woensdag 2 mei 2012 @ 11:04:49 #83
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111031206
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 10:34 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Duim voor me :D
klok eerst eens een flesje wijn leeg onder het genot van een pornofilm.

Dan ga je daten.
pi_111031521
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 10:34 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ik ook :')
pi_111031534
Haha, Prins_eerlijk ik heb helaas geen wijn in huis nu, maar thanks voor je advies ;)
pi_111031545
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ook :')
Succes!!! Is dit de eerste date voor jullie?

Watleuk :D
pi_111031570
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:14 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Succes!!! Is dit de eerste date voor jullie?

Watleuk :D
Nee, maar dit gaat wel een belangrijke worden: stoppen we of gaan we door? :P We hebben nog niks maar toch :D
pi_111031586
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, maar dit gaat wel een belangrijke worden: stoppen we of gaan we door? :P We hebben nog niks maar toch :D
Spannend! Ben je nerveus?
pi_111031588
Ik zeg misschien iets geks, maar als TS gewoon nu niet meer gaat daten?

je kent ze toch al vantevoren, ga van daaruit iets leuks doen. Als je zin in seks hebt doe je dat gewoon, hoef je ook niet zo gemaakt opgedirkt in een cafe over jezelf vertellen. Gewoon met de groep gaan mountianbiken, en daarna hem je bed in slepen :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_111031616
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:16 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Spannend! Ben je nerveus?
Nee. Ik heb er wel zin in :P We hebben elkaar beloofd duidelijkheid te geven, dus even geen hints of subtiliteiten :D
pi_111031797
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee. Ik heb er wel zin in :P We hebben elkaar beloofd duidelijkheid te geven, dus even geen hints of subtiliteiten :D
Ik ben benieuwd! Hoe lang ken je haar al dan?
quote:
3s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:16 schreef Godshand het volgende:
Ik zeg misschien iets geks, maar als TS gewoon nu niet meer gaat daten?

je kent ze toch al vantevoren, ga van daaruit iets leuks doen. Als je zin in seks hebt doe je dat gewoon, hoef je ook niet zo gemaakt opgedirkt in een cafe over jezelf vertellen. Gewoon met de groep gaan mountianbiken, en daarna hem je bed in slepen :P
Het bed in slepen is in ieder geval een stuk directer dan daten en al die zooi, maar jongens/mannen mogen best een beetje moeite doen voor ze mij het bed in krijgen haha :)
Ik ben heus de moeite waard hoor :Y)
pi_111031848
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:23 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Half jaar. In het begin hebben we gedate, is niks geworden (oktober). In februari probeerden we het opnieuw en nu hebben we een aantal keer gedate, maar nu wil ik duidelijkheid hahaha
pi_111032004
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Half jaar. In het begin hebben we gedate, is niks geworden (oktober). In februari probeerden we het opnieuw en nu hebben we een aantal keer gedate, maar nu wil ik duidelijkheid hahaha
Oooh oke, wat gaan jullie doen?
pi_111032407
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:23 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

[..]

Het bed in slepen is in ieder geval een stuk directer dan daten en al die zooi, maar jongens/mannen mogen best een beetje moeite doen voor ze mij het bed in krijgen haha :)
Ik ben heus de moeite waard hoor :Y)
Ik zeg toch niet dat ze geen moeite moeten doen? Gewoon, noem het geen date, zeg gewoon, we gaan naar de bios, desnoods met vrienden erbij. Als het meer klikt kan je elkaar even apart nemen.

Je maakt het te beladen door het date te noemen. Ik bedoel, wat ga je vanmiddag nou helemaal doen?
pi_111032585
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat ze geen moeite moeten doen? Gewoon, noem het geen date, zeg gewoon, we gaan naar de bios, desnoods met vrienden erbij. Als het meer klikt kan je elkaar even apart nemen.

Je maakt het te beladen door het date te noemen. Ik bedoel, wat ga je vanmiddag nou helemaal doen?
Mja je hebt wel gelijk. Waarom moeilijk doen als makkelijk kan idd
  woensdag 2 mei 2012 @ 11:46:47 #96
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111032710
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:14 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Haha, Prins_eerlijk ik heb helaas geen wijn in huis nu, maar thanks voor je advies ;)
Als je wijn hebt hoor ik het wel :)
pi_111032816
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:28 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Oooh oke, wat gaan jullie doen?
Lunchen. En praten.
pi_111032877
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lunchen. En praten.
Ik wens bijdehand veel succes alvast :D
pi_111032915
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:51 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Ik wens bijdehand veel succes alvast :D
Niet nodig, faal toch wel :P
Jij ook veel succes en veel plezier :W
pi_111033144
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Niet nodig,faal haal het toch wel :P
Jij ook veel succes en veel plezier :W
Thanks Bijdehand :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2012 11:59:20 ]
  woensdag 2 mei 2012 @ 12:00:24 #101
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_111033205
Ga je iets doen met een vriend of met iemand die je nog minder goed kent?
pi_111033258
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 12:00 schreef bijdehand het volgende:
Ga je iets doen met een vriend of met iemand die je nog minder goed kent?
Iemand die bij me in de buurt woont, die ik tegen ben gekomen tijdens het uitgaan haha :)
Dus moet hem nog beter leren kennen en zo
  woensdag 2 mei 2012 @ 12:02:25 #103
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_111033293
Ah dat zijn de leukere dates :P Sterkte, ik ben er vandoor!
  woensdag 2 mei 2012 @ 13:11:37 #104
108913 Godshand
guide4you
pi_111035724
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 12:01 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Iemand die bij me in de buurt woont, die ik tegen ben gekomen tijdens het uitgaan haha :)
Dus moet hem nog beter leren kennen en zo
Ga dan niet een drankje doen ofzo, maar eerst iets aktiefs doen. Poolen, bowlen, tennissen, kantklossen ik noem maar wat. Daarna kan je daarover lullen met een drankje.

Fijne middag :)
  woensdag 2 mei 2012 @ 13:13:33 #105
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_111035814
Je bent te gespannen neem ik aan?

Ik lul weer te veel als ik gespannen ben hahaha
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
pi_111048072
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:13 schreef Erkannn het volgende:
Je bent te gespannen neem ik aan?

Ik lul weer te veel als ik gespannen ben hahaha
Ik ben dan idd te gespannen
Maar kijk, dat vult elkaar juist aan haha! Je moet gewoon een verlegen meisje te pakken krijgen :D
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:06:02 #107
108913 Godshand
guide4you
pi_111333444
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Ik ben dan idd te gespannen
Maar kijk, dat vult elkaar juist aan haha! Je moet gewoon een verlegen meisje te pakken krijgen :D
7 dagen weer verder, hoe was de date?
pi_111639380
Oké, ik ben weer gestrand.
Ik en die jongen hebben drie dates gehad, en de eerste twee waren leuk, maar de derde was niet zo leuk. Heb hem gewoon vanaf het begin verteld dat ik vaak nerveus ben en zo, en hij vond het niet erg..
ik heb op de eerste date zelfs meer gepraat dan hij (! haha). *O*

Ik denk dat ik de conclusie kan trekken dat open zijn helpt. En dat m'n zenuwachtigheid verschilt met elk persoon waar ik mee ben.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2012 20:34:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')