Idd, forceren is geen goede zaak. Maar voor ik op de date ga, kan ik het goed vinden met hem dus uiteindelijk ligt het aan mijn gedrag denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
hoe losser de knoopjes, hoe losser het gesprek!
Meid, maak je niet zo druk, het gaat vanzelf, gaat het niet vanzelf en moet je het forceren is het hem toch net weer niet denk ik
I know. Want je hele verlegenheid etc komt voort uit onzekerheid over hoe je te gedragen tegenover je date. Wellicht zelfs bang om iets verkeerds te zeggen waardoor diegene op je afknapt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:42 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ik kan er wel over praten.. maar is dat niet een afknapper of zoiets?
Wil niet echt dat degene waarmee ik dan op een date ben iets van medelijden met mij krijgt
Ik persoonlijk zou het wel schattig en mezelf een beetje gevleid voelen als de dame (die ik leuk vind omdat : date) mij zegt zenuwachtig te zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:42 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ik kan er wel over praten.. maar is dat niet een afknapper of zoiets?
Wil niet echt dat degene waarmee ik dan op een date ben iets van medelijden met mij krijgt
[..]
Idd, forceren is geen goede zaak. Maar voor ik op de date ga, kan ik het goed vinden met hem dus uiteindelijk ligt het aan mijn gedrag denk ik
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:51 schreef rozecroc het volgende:
Als vrouw hoef je je hierover niet zo druk te maken. De man heeft je uitgevraagd dus vindt jou blijkbaar knap genoeg. Dan maakt het voor veel mannen niet eens meer veel uit of je boring bent, als je maar toehapt op het moment suprême.
klopt, als jij daar stil voor je uit staart en je geeft het toe, dan voelt de man zich leuk, als de man dat niet weet kan ie denken dat je saai bentquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:23 schreef Gary_Oak het volgende:
De situatie gewoon benoemen kan een hoop schelen, geloof me.Gewoon toegeven dat hij je verlegen maakt, wij mannen diggen dat.
Precies, als je gewoon zegt dat je gewoon wat nerveus bent zal hij dat, neem ik aan, toch niet een heel groot probleem gaan vinden.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:50 schreef bijdehand het volgende:
Je moet gewoon praten op een eerste date en het gesprek zo sturen dat je kan zeggen dat je een beetje zenuwachtig bent
Dat is zelf een compliment lijkt mijquote:Op woensdag 18 april 2012 09:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies, als je gewoon zegt dat je gewoon wat nerveus bent zal hij dat, neem ik aan, toch niet een heel groot probleem gaan vinden.
Precies!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is zelf een compliment lijkt mij
Ja, ik voel me dan iig gevleidquote:Op woensdag 18 april 2012 09:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies!
Ik ga als ik nerveus ben alleen nog maar meer praten, gelukkig valt het dan minder op.
Maar ik denk dat degene die je tegenover je hebt zich alleen maar gevleid kan voelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |