nee johquote:Op donderdag 19 april 2012 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm to get a turkish pizza or to not get a turkish pizza, thats the question
jij bent ziek ja , jij kan niet denken op dit momentquote:
shut itquote:Op donderdag 19 april 2012 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij bent ziek ja , jij kan niet denken op dit moment
Magnetronquote:
Ik eet nu alles dat me voorgezet wordtquote:
Is dat lekker? nog nooit gehadquote:Op donderdag 19 april 2012 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning schept een bordje haggis op
ik heb het ook nog nooit gegeten, maar ik heb het een aantal keer op tv gezien in een programma, en die gingen echt zowat over hun nek. dus lekker lijkt me het niet eerlijk gezegdquote:Op donderdag 19 april 2012 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is dat lekker? nog nooit gehad
Weet wat het is en wat er in zit, maar nog nooit geproeft
Ik ben niet zo'n selectieve eter
Ik zou het best eens willen proevenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het ook nog nooit gegeten, maar ik heb het een aantal keer op tv gezien in een programma, en die gingen echt zowat over hun nek. dus lekker lijkt me het niet eerlijk gezegd
en dan schep je het maar op ?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het ook nog nooit gegeten, maar ik heb het een aantal keer op tv gezien in een programma, en die gingen echt zowat over hun nek. dus lekker lijkt me het niet eerlijk gezegd
Geloof dat het voor mij opgeschept werdquote:
ja kloptquote:Op donderdag 19 april 2012 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geloof dat het voor mij opgeschept werd
Waarom krijg ik daar rare ideeën bij, zeker als ik kijk naar de ui van WLquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
crazy-m is gewoon jaloers volgens mij
* WhiteLightning schept nog een bord op
geen idee, leg het eens uit ?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waarom krijg ik daar rare ideeën bij, zeker als ik kijk naar de ui van WL
geen ideequote:Op donderdag 19 april 2012 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waarom krijg ik daar rare ideeën bij, zeker als ik kijk naar de ui van WL
WL moest eens wetenquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee
[..]
WL moest eens weten![]()
![]()
ik vraag naar het waarom... dan moet je niet de vraag terugkaatsenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee, leg het eens uit ?
maar jij krijgt de rare ideeen. ik niet. dus vandaar de vraag. sorry ik ben geen dr. philquote:Op donderdag 19 april 2012 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik vraag naar het waarom... dan moet je niet de vraag terugkaatsen
doe jij altijd toch ?quote:
gister al op tv gezien jahquote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk eens , best handig. (had wel ander bier gekozen dan) http://www.ad.nl/ad/nl/29(...)toeltje-EK-hit.dhtml
nee, als ik drink, dan zit ik niequote:
morgen ook weer eerst een paar uur werk bekijkenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
ik tot 5. ook geen zin meer. morgen gelukkig vrij.
morgen nog 3 uurtjes en dan is het weeeeeeeeeeeeeeeeeeekeeendquote:Op donderdag 19 april 2012 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen ook weer eerst een paar uur werk bekijken
nu heb ik nog veel minder zinquote:Op donderdag 19 april 2012 13:17 schreef tripack het volgende:
geen zin meer
moet nog tot 4 uur![]()
zo eerst maar even bespreking voor bereiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |