Is dat niet een beetje heeeuul vroeg?quote:
100 dagen nog.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje heeeuul vroeg?
100dagen voor de start. Het mag nu welquote:Op woensdag 18 april 2012 10:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje heeeuul vroeg?
Dat is nog ver weg vind ikquote:
Ik val in een zwart gat halverwege augustus dat weet ik nu al met zo'n sportzomerquote:
ja voor Flirt je Stijfquote:Op woensdag 18 april 2012 10:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wie gebruiken hier nou een sampletje uit in hun programma? Timur en Ramon?
Ik nietquote:Op woensdag 18 april 2012 10:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik val in een zwart gat halverwege augustus dat weet ik nu al met zo'n sportzomer
Zo dikke bonus voor jou?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
Jeetje, alle offertes die ik afgelopen 2 weken de deur uit heb gedaan beginnen in orders te veranderen nu
Nice
Bonus? Nee zo werkt het helaas nietquote:Op woensdag 18 april 2012 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo dikke bonus voor jou?
Tevens, heb jij een twitter, Tinus?
Stuur hem mij ook ff danquote:Op woensdag 18 april 2012 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bonus? Nee zo werkt het helaas nietToch maar emigreren naar de VS, daar werk je tenminste vaak met commissies
Ja ik pm je wel ff 'm n account
Volg de Tour gewoon een beetje, verder het zwemmen, en ik moet ook gewoon nog vakantie houden natuurlijkquote:
Waar komt dat "Tinus" opeens vandaan trouwensquote:
Ach... Sjaak is wel eens wat in de warquote:Op woensdag 18 april 2012 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waar komt dat "Tinus" opeens vandaan trouwens?
Mozart op 3fm?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klassieker dan dit wordt het niet meer vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |