quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Terug naar haar pooier en vragen om een andere.
Lijkt me een compleet logische en legitieme vraagstelling waar best een hoop mensen tegenaan lopen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Pfff. Verzin eens wat nieuws man.
In 250 andere topicsquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Lijkt me een compleet logische en legitieme vraagstelling waar best een hoop mensen tegenaan lopen.
en gelukkig ben jij de eerste die zo'n topic opentquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Lijkt me een compleet logische en legitieme vraagstelling waar best een hoop mensen tegenaan lopen.
Ja, en ook echt nog nooooooit eerder gesteld ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik zit er zelf mee momenteel en had gehoopt op wat goede raad.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, en ook echt nog nooooooit eerder gesteld ook.
De enige raad die ik je kan geven is dat het verstandig is dat jij en je klonenkermis ergens anders gaan trollen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik zit er zelf mee momenteel en had gehoopt op wat goede raad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |