nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat ziet hij er crappy uit die foto
Het betekend dat jij een HET bent.. geen meisje geen jongen maar een HET, nou feel special heurquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:49 schreef Erkannn het volgende:
oww nu zie ik het hahahaha
jullie hebben dat niet? Ik voel me speciaal op moment :p
komt omdat je niet aangegeven of je man of vrouw bent.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:49 schreef Erkannn het volgende:
oww nu zie ik het hahahaha
jullie hebben dat niet? Ik voel me speciaal op moment :p
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het betekend dat jij een HET bent.. geen meisje geen jongen maar een HET, nou feel special heur
ja ik zat al te kieken maar krijgt hem niet mooier.. dus dacht.. ik plaats hem dan zie jij dat hij crappy kwaliteit is, ga jij pimpen en opnieuw plaatsenquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat ziet hij er crappy uit die foto
Fotoboekliefdequote:Op dinsdag 17 april 2012 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
komt omdat je niet aangegeven of je man of vrouw bent.
doe ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik zat al te kieken maar krijgt hem niet mooier.. dus dacht.. ik plaats hem dan zie jij dat hij crappy kwaliteit is, ga jij pimpen en opnieuw plaatsen
ik zal er eens een keer eentje heulemaal zelluf voor jou makenquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fotoboekliefde
ik zoek nog dat plaatje wat knetter gemaakt heeft voor me
je bent zelf een keer eentje helemaalquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zal er eens een keer eentje heulemaal zelluf voor jou maken
je bent zelf een na-aperquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
je bent zelf een keer eentje helemaal
ik zal jou eens helemaalquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
je bent zelf een keer eentje helemaal
dat is liefquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zal er eens een keer eentje heulemaal zelluf voor jou maken
ik zal jou eens na-aperquote:
je bent zelf een aperquote:
Gefeliciteerd het is een jongenquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:54 schreef Erkannn het volgende:
ik heb mn profiel aangevuld, loop ik nog blauwtjes?
alleen als iemand je keel dichtknijptquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:54 schreef Erkannn het volgende:
ik heb mn profiel aangevuld, loop ik nog blauwtjes?
hihihihihje hebt me deurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |