smeltkaas is geen kaas, dat is plastic...quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:01 schreef Erkannn het volgende:
Kaas = lekkerrrrrrrrrrrr
Ik heb sinds vorige week smeltkaas ontdekt
meltaquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
smeltkaas is geen kaas, dat is plastic...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:00 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Wahahahah net zo kucuk als ik waarschijnlijk :p Ik ken Nederlanders die het beter spreken dan ik :p
kaas is slecht voro mij dus ik haat hetquote:
wahahaha nou zo smaakt het niet hoor, ik vind het erg lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
smeltkaas is geen kaas, dat is plastic...
wahahahahahquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:02 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
een verkaaste turk dus
[..]
kaas is slecht voro mij dus ik haat het
voorlopig is het een klus voor er bij, ondernemen begint immers ergensquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:57 schreef Inkomen het volgende:
[..]
dat is veel beterlaat me even weten als het goed gaat en je personeel nodig hebt, ik was toch al niet bezig met een carrière opbouwen
penirturkquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:03 schreef Erkannn het volgende:
[..]
wahahahahah
komt goed uit dat we het over kaas hebben dan :p
chemisch... dat kan nooit goed zijn voor je lijfquote:
waarom heb ik altijd vreemde gedachten, als jij zoiets zegt...quote:
bekertje ayran erbijquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
penirturk![]()
gvd nu wil ik yumurtan met sucuk
Er is zoveel chemisch tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
chemisch... dat kan nooit goed zijn voor je lijf
hmmm het water loopt nu in mn mond :pquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
penirturk![]()
gvd nu wil ik yumurtan met sucuk
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 17 april 2012 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom heb ik altijd vreemde gedachten, als jij zoiets zegt...
Wat is er tegenwoordig nog wel goed voor je lijfquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
chemisch... dat kan nooit goed zijn voor je lijf
Begin jij nu ook al Turks te lullen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:08 schreef MPG het volgende:
Wae kin dae turkse blaat heej effe in begriepelik huilands vertale veur mich?
Tuurlijk min jong we hadden het over eieren met worst en yoghurt drankquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:08 schreef MPG het volgende:
Is ja nait wat veur doe.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:08 schreef MPG het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |