quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:12 schreef Dwyn het volgende:
Haaai.
Ik ga vandaag even naar Utrecht denk ik. Moet sowieso weer even wat spijkerbroeken halen. Ik had er net 1 in de hand die compleet uit gelubberd was.
Trololololquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja kut man hey, nou loop ik daar de komende 3 dagen weer mee in mijn kop
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja kut man hey, nou loop ik daar de komende 3 dagen weer mee in mijn kop
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij is mijn hont niet meer kapot
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
(en ik vermoed dat er gisteren nog iets via de achterkant naar buiten gekomen is. Dat maakt een totaal van 5 tot 6 stuks)
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
(en ik vermoed dat er gisteren nog iets via de achterkant naar buiten gekomen is. Dat maakt een totaal van 5 tot 6 stuks)
Oeh ik moet dat ook gaan gebruiken als ik deze twee vakken af hebquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat moeten we gaan doen terwijl we volgend semester pas statistiek krijgen
Gewoon officieel downloaden, op de uvt site staan de codes om hem te activerenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet spss kopen
Oh wait
[ afbeelding ]
leuk project voor Mir!quote:
ach, doe geen jurk aan en je ziet nog steeds een hamburger.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ach, doe geen jurk aan en je ziet nog steeds een hamburger.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ach, doe geen jurk aan en je ziet nog steeds een hamburger.
wat zijn ze nou weer aan t doen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:02 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuu ik moet naar de uni en ik zie net dat alles rond de Dam is afgesloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt als een zeer goeie basis om ja te gaan zeggen idd![]()
Ok ok dit was even mijn pauze; nu ga ik weer verder mgrpfl. drukte
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi !!!!
Man het trouwforum is echt vermaak.. nog steeds....
Post van iemand (nee niet van ik)
Ik zeg, doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt als een zeer goeie basis om ja te gaan zeggen idd![]()
Ok ok dit was even mijn pauze; nu ga ik weer verder mgrpfl. druktedisclaimer
mwehehehequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:28 schreef Dwyn het volgende:
Wel 4 topjes, een nagellakje, primer, vitaminepillen en haarspray. Geen spijkerbroek. #faal
Hoi !!!!
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt als een zeer goeie basis om ja te gaan zeggen idd![]()
Ok ok dit was even mijn pauze; nu ga ik weer verder mgrpfl. drukte![]()
ik had er bij de h&m eentje aan die net niet goed zat, maar 'low & straight' bestaat blijkbaar niet :p zit nog te twijfelen of ik arnhem dan nog ff in ga.quote:
Hoi !!!!
Waarom kunnen deze mensen nooit normaal nadenken... echt. Waarom zijn mensen niet in staat om doodsimpele beslissingen te nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt als een zeer goeie basis om ja te gaan zeggen idd![]()
Ok ok dit was even mijn pauze; nu ga ik weer verder mgrpfl. drukte
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Oehhh hier is ie meer betaalbaar dan topvintage: http://www.pinupgirlclothing.com/bp-alika-ny.htmlquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
PRIEM
http://www.pinupgirlclothing.com
Ik vind hem daar niet zo mooi hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oehhh hier is ie meer betaalbaar dan topvintage: http://www.pinupgirlclothing.com/bp-alika-ny.html
Nee hij valt heul niet mooiquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind hem daar niet zo mooi hoor
GOED VAN MIJ TOCH. Anders had je heb gekocht en was het vet tegen gevallenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee hij valt heul niet mooi![]()
Deceptie...
Die was sowieso te duur voor mequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
GOED VAN MIJ TOCH. Anders had je heb gekocht en was het vet tegen gevallen
Dat is twenties modequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh ! http://www.ilovevintage.n(...)-chevron-tabard.html
Prachtige vitrage
Thehehe
ging ik sowieso babequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
ga je dan met mij dansen op het rock en roll festival, priem?
Ja ik heb wat dubbele, die mogen vast ooit wel weg met swaps maar heb ze achter de lakjes in mn spreadsheet staan. Niet 2x in de spreadsheet. Zijn er max 10quote:
OMG is dat alleen van vandaag???quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
De buit:
China Glaze Polarized
China Glaze Ray-Diant
China Glaze Full Spectrum
China Glaze Liquid Crystal
China Glaze Optical Illusion
China Glaze Prism
Revlon Smoldering 2x
Revlon Royal 2x
Spoiled Pet My Peacock 2x
China Glaze Wicked Style
China Glaze Sweet Hook
China Glaze Electric Beat
China Glaze Kaleidoscope Him Out
OPI Vampsterdam
OPI Russian Navy Matte
Wet n Wild French White Creme
Petites Zodiac
Revlon Ocean Breeze
Sinful Colors Luminary
Sinful Colors Sweet Dreams
Sinful Colors Cinderella
Pure Ice Heart Breaker
Julep Portia
Dan kun je even vooruitquote:
Deze is wel gaaf vind ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh ! http://www.ilovevintage.n(...)-chevron-tabard.html
Prachtige vitrage
Thehehe
Jup, van vier pakketjesquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoii
[..]
OMG is dat alleen van vandaag???![]()
![]()
Wel vette lakjes though
[..]
Dan kun je even vooruit![]()
Al zit ik ook ergens in de 70 of zo inmiddels en met mijn 1x per week lakken momenteel gaat dat niet heel snel dalen
Hoi !!!!
OMG, klinkt als een geweldige basis om ja te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok ok dit was even mijn pauze; nu ga ik weer verder mgrpfl. drukteZe weet alleen nog niet tegen wie blijkbaar
Oeh, als ik daar toch het figuur voor had hequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die was sowieso te duur voor me
Deze is wel weer tof http://www.pinupgirlclothing.com/vanessa-ice-blue.html. Alleen die getatoeerde arm vind ik er dan weer niet zo bij passen
![]()
juist wel, rockchicks hebben tattoosquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
OMG, klinkt als een geweldige basis om ja te zeggenZe weet alleen nog niet tegen wie blijkbaar
[..]
Oeh, als ik daar toch het figuur voor had he. Alleen die getatoeerde arm vind ik er dan weer niet zo bij passen
Ik vind die jurk juist weer heel erg netjes hahaquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juist wel, rockchicks hebben tattoos
Oh ik heb daar juist helemaal niks mee...quote:
Naja piercings vind ik niet zo permanent, die heb ik gehad maar alles is eruitquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh ik heb daar juist helemaal niks mee...
Met geen enkele vorm van permanente versiering, geen tats en geen piercings voor mij![]()
Ik heb niet eens gaatjes in mijn oren
Littekensquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja piercings vind ik niet zo permanent, die heb ik gehad maar alles is eruit
Ik wens je succes met de mijne vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Littekens![]()
Ja, ook die mini puntjes van littekens vind ik irritant
Ik heb ook niets, maar vind het wel tof staanquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh ik heb daar juist helemaal niks mee...
Met geen enkele vorm van permanente versiering, geen tats en geen piercings voor mij![]()
Ik heb niet eens gaatjes in mijn oren
Mag ik zoeken dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wens je succes met de mijne vinden.
Ik heb alles op normaal zichtbare plekken gehad.quote:
Je ziet mijn offcenter labret alleen als je in mn gezicht hangt. In mn oren en mn tong zie je ook wel maar carequote:Op dinsdag 17 april 2012 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Littekens![]()
Ja, ook die mini puntjes van littekens vind ik irritant
En waarom doe je ze niet terug dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je ziet mijn offcenter labret alleen als je in mn gezicht hangt. In mn oren en mn tong zie je ook wel maar care![]()
IK WIL MIJN SMILEY TERUG EN EEN SEPTUM
Dunnoquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En waarom doe je ze niet terug dan?
Gaat sneller dan je denkt.quote:
Daar waar ik me al niet eens aan... Ik moet die dingen altijd passen, aangezien er van de 20 hoogstens 1 goed zit, als ik geluk heb...quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:21 schreef Dwyn het volgende:
Argh, wat een hel om online een goede spijkerbroek te vinden.
moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:21 schreef Dwyn het volgende:
Argh, wat een hel om online een goede spijkerbroek te vinden.
Dat.quote:
Ja, geen ervaring mee hahaquote:
Alles bij mij is gepiercet. Schieten is vragen om infecties bij mij.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, geen ervaring mee haha![]()
Mijn moeder vond gaatjes in mijn oren niet nodig (ze had ze zelf ook niet) en wilde ze dus pas laten schieten als ik er zelf bewust om zou vragen. En dat heb ik nooit gedaan
Smiley omdat nick ging zeuren dat t smerig was en een septum heb ik nooit gehad.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom heb je ze ooit weggedaan?
Dat is ook gewoon goorquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Smiley omdat nick ging zeuren dat t smerig was en een septum heb ik nooit gehad.
Wenkbrauw is compleet weggetrokken, onder m'n lip zie je alleen van 10 cm afstand.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik draag mijn neuspiercing al tien jaar niet meer en je ziet nog steeds een put.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Smiley omdat nick ging zeuren dat t smerig was en een septum heb ik nooit gehad.
quote:
Mijn schoonzusje heeft een tijdje terug ook een piercing onder haar lip genomen. Alleen moet die over een jaar in een representatieve functie waar ze hem waarschijnlijk niet in mag. Waarom neem je dan zo'n ding, vraag ik me altijd af...quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wenkbrauw is compleet weggetrokken, onder m'n lip zie je alleen van 10 cm afstand.
omdat je dan een jaar een toffe piercing hebt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje heeft een tijdje terug ook een piercing onder haar lip genomen. Alleen moet die over een jaar in een representatieve functie waar ze hem waarschijnlijk niet in mag. Waarom neem je dan zo'n ding, vraag ik me altijd af...
Omdat het tof is? Toen ik de mijne nam, wist ik ook dat 'ie niet voor eeuwig ging zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje heeft een tijdje terug ook een piercing onder haar lip genomen. Alleen moet die over een jaar in een representatieve functie waar ze hem waarschijnlijk niet in mag. Waarom neem je dan zo'n ding, vraag ik me altijd af...
Typisch wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij heb ik hem er toen uitgehaald omdat ik dan ook 50 euro van hem kreeg om te shoppen in antwerpen![]()
![]()
![]()
Antwoord: "Als ik tachtig ben, zie ik er sowieso niet meer uit."quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:30 schreef Dwyn het volgende:
Bij tatoeages roepen mensen altijd: 'Ja, dat ziet er toch niet meer uit als je tachtig bent!!'
![]()
![]()
![]()
Je mag hopen dat je überhaupt 80 wordtquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:30 schreef Dwyn het volgende:
Bij tatoeages roepen mensen altijd: 'Ja, dat ziet er toch niet meer uit als je tachtig bent!!'
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Antwoord: "Als ik tachtig ben, zie ik er sowieso niet meer uit."
Precies. Ik kan morgen wel onder de bus liggen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mag hopen dat je überhaupt 80 wordt
dit, ik haal dat toch nooit dus heb er echt schijt aanquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mag hopen dat je überhaupt 80 wordt
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
omdat je dan een jaar een toffe piercing hebt?
Hmm, okquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat het tof is? Toen ik de mijne nam, wist ik ook dat 'ie niet voor eeuwig ging zijn.
Dan is het sowieso geen overweging, dus mja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ok![]()
Zal denk ik ook niet meehelpen dat ik piercings sowieso niet zo tof vind
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:30 schreef Dwyn het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat is al 3 jaar terug en hij begonquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ditook wel beetje kansloos spees
Daar kun je nog overheen verven en niemand die het ziet. Of je wacht tot het uitgegroeid is en niemand die het ziet. Niet echt permanent dat..quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is het sowieso geen overweging, dus mja.
Zelfde effect als je haar in knalkleuren verven. Eigenlijk. Net zo permanent in ieder geval.
En piercing vis je eruit en niemand die het opvalt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar kun je nog overheen verven en niemand die het ziet. Of je wacht tot het uitgegroeid is en niemand die het ziet. Niet echt permanent dat..
Ja maar dat littekentje dahanquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En piercing vis je eruit en niemand die het opvalt.
uitgroeien kan jaren duren, piercing uithalen duurt nog geen minuutquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar kun je nog overheen verven en niemand die het ziet. Of je wacht tot het uitgegroeid is en niemand die het ziet. Niet echt permanent dat..
Alsof iemand volledig littekenvrij is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar dat littekentje dahan![]()
/emo
Nou ja dat niet, maar ik doe het niet bewust..quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof iemand volledig littekenvrij is.
Kan ook van een puist zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar dat littekentje dahan![]()
/emo
And as we speak ben ik weer een lading calendulan creme aan het smeren over een litteken van een oven-brandwond op mijn hand van vorige weekquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof iemand volledig littekenvrij is.
Is dat zo ja?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij heb ik hem er toen uitgehaald omdat ik dan ook 50 euro van hem kreeg om te shoppen in antwerpen![]()
![]()
![]()
Wat is kansloosquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ditook wel beetje kansloos spees
piercing eruit halen voor geld zodat je kunt shoppenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
[..]
Wat is kansloos?
Precies mijn punt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
And as we speak ben ik weer een lading calendulan creme aan het smeren over een litteken van een oven-brandwond op mijn hand van vorige week
Ja toen zei ik, 'wat krijg ik al;s ik het doe'quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
[..]
Wat is kansloos?
dit, en een smylie hou je geen litteken aan over, of iedereen moet onder je lip gaan kijken als je ze ontmoetquote:
Zo ding erin janken en daar voor betalen, dat is kansloosquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
piercing eruit halen voor geld zodat je kunt shoppen
ik vind het er echt heel vies uit zienquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo ding erin janken en daar voor betalen, dat is kansloos
Het is niet dat ik dat deed omdat ik geld kreeg heur. Ik was het sowieso al van planquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:42 schreef Loqi het volgende:
je vriendin geld geven om haar uiterlijk te veranderen voor jedat is pas kansloos
De kans dat ik er nog bij ga zetten is miniem, maar dat ze zķ permanent zijn is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
mja, ik hoef persoonlijk evenwel geen piercings meer
I know, maar dit was een (stom) ongeluk en daar baal ik best wel behoorlijk van.quote:
Dan is zo'n extra zakcentje wel lekker meegenomenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is niet dat ik dat deed omdat ik geld kreeg heur. Ik was het sowieso al van plan
het aannemen is kanslozerquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:42 schreef Loqi het volgende:
je vriendin geld geven om haar uiterlijk te veranderen voor jedat is pas kansloos
trollen maarquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is niet dat ik dat deed omdat ik geld kreeg heur. Ik was het sowieso al van plan
Niet misschien zo snel, maar mn tandvlees begon al weg te trekken en mijn tandarts begon te zeurenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ze toch al van plan was om hem eruit te halen, why not? Might as well make a buck...
zie hieronderquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ze toch al van plan was om hem eruit te halen, why not? Might as well make a buck...
JAJA< KUTWIJFquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zie hieronderwas spees maar aan t trollen
iedereen moet lekker zelf weten
Uiterlijk veranderenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:42 schreef Loqi het volgende:
Oh dat mag je me wel gevenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uiterlijk veranderen. Het is niet dat ze geld krijgt om der tieten op te vullen
ach je bent iig een echte man, gaat meteen over tietenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uiterlijk veranderen. Het is niet dat ze geld krijgt om der tieten op te vullen
Nja dat valt wel redelijk onder uiterlijk veranderen, zo'n dom achterlijk ding uit je bakkes halen niet echt..quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
ach je bent iig een echte man, gaat meteen over tieten
ik zou ook 30 centimeter lengte bestellen bij de chinees.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Giev boobies![]()
Neh eerst even sjaan dr shizzle afwachten
Waarom zou je zoeen nemen.quote:
Iemand op mijn stage had er zo een genomen. Onder werktijd. Ik ben nog steeds benieuwd naar de bazen toen ze het zagen.quote:
Die zie je toch bijna niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Iemand op mijn stage had er zo een genomen. Onder werktijd. Ik ben nog steeds benieuwd naar de bazen toen ze het zagen.
Ik wilde dat ook maar hij was er binnen 2 maanden uit omdat mijn gehemelte vet pijn ging doen zodat ik bijna niet kon etenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil al meer dan een jaar een tongpiercing.. maar ik ben nog steeds niet overtuigd genoeg om hem daadwerkelijk te nemenM.a.w. Er zal nooit een tongpiercing komen
Guus kom naar huus want de koeien staan op springen is het toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:05 schreef PriemGirl het volgende:
Naar huus.. zei kuus.. tegen guus... met den buus... gij truus !!!Kuch....
De varkens motten vreten en het hooi moet van het landquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Guus kom naar huus want de koeien staan op springen is het toch?
MARBLEN MET ALLEBEIquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil mijn muur lila verven, of mintkleurig. Ik wil verandering
Ik had em nog nooit eerder gezien. Net vandaag gekocht, dus het zal mij benieuwen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dies mooi![]()
Chipt bij mij alleen heel snel
Navelpiercingquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef Dwyn het volgende:
Als ik ooit nog eens een dunne buik krijg, wil ik een navelpiercing.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:18 schreef Mss het volgende:
Ik heb geen piercings en tattoos en die komen er ook niet!
De kans dat ik ooit nog een platte buik krijg, is ook niet zo grootquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Navelpiercing. Sorry maar dat vind ik na de wenkbrauwpiercing echt de meest white trash piercing
.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De kans dat ik ooit nog een platte buik krijg, is ook niet zo groot
Niet omdat ik er tegenstander van ben, maar ik ben een mietje wat betreft pijn. Ook zou ik niet weten wat voor piercing ik zou willen en ik zou al helemaal niet weten welke tattoo ik voor de rest van mijn leven zou willen.quote:
Als je het niet weet dan is het goed zo tochquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet omdat ik er tegenstander van ben, maar ik ben een mietje wat betreft pijn. Ook zou ik niet weten wat voor piercing ik zou willen en ik zou al helemaal niet weten welke tattoo ik voor de rest van mijn leven zou willen.
En een tattoo uit een boek uitkiestquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je het niet weet dan is het goed zo toch. Ik vind het altijd jammer dat iemand iets neemt om het 'te hebben' zeg maar.
Andere plek voor je papieren zoeken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:35 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb een probleem en misschien hebben jullie een geniale oplossing![]()
Ik heb een klein ladekastje met papier, oude tekeningen en meer papier. Nieuw papier voor tekenen, knutselen enzovoorts.
Ik wil alleen de kast waar dat ding in staat weg gaan doen, dus ik probeer alles weg te doen of op te ruimen in andere plekken in mijn kamer, en voor dat ding is geen ruimte. Niet als geheel.
Hoe zou ik dat op kunnen lossen? Ik weet het niet zo goed
[ afbeelding ]
Dit ughkastje.
Groot? Klein?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik heb ook niet de meest originele dingen maar ik heb het niet van iemand anders gezien
Daar probeer ik dus een oplossing voor te vinden, want dit kastje moet weg (En de opstelling dus). De tekeningen kan ik nog wel in plakboeken plakken of in een map steken, maar het tekenpapier weet ik geen oplossing voorquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Andere plek voor je papieren zoeken?
Zon documentenmap die je uit kunt vouwen? Ik kom even niet op de naamquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:35 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb een probleem en misschien hebben jullie een geniale oplossing![]()
Ik heb een klein ladekastje met papier, oude tekeningen en meer papier. Nieuw papier voor tekenen, knutselen enzovoorts.
Ik wil alleen de kast waar dat ding in staat weg gaan doen, dus ik probeer alles weg te doen of op te ruimen in andere plekken in mijn kamer, en voor dat ding is geen ruimte. Niet als geheel.
Hoe zou ik dat op kunnen lossen? Ik weet het niet zo goed
[ afbeelding ]
Dit ughkastje.
Ohja, dat is wel een ideequote:Op dinsdag 17 april 2012 17:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zon documentenmap die je uit kunt vouwen? Ik kom even niet op de naam
2 kleinequote:
Wanneer had je ze dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2 kleine
Ik ben een hipster, ik had een ster net voordat het cool werd![]()
Toen ging opeens iedereen en celebs zo'n ster nemen en was iedereen van OOH DAT IS EEN TREND HE![]()
Ik had die toen ik net nog geen 15 wasquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wanneer had je ze dan?Want ik kan me al herinneren dat ze hip waren toen jij echt minispees was
Ik denk toch wel 4 jaar geleden, misschien 5.
Je bent nu toch pas net 17 of zo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had die toen ik net nog geen 15 was
In september 5 jaar![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent nu toch pas net 17 of zo?
Wowww, dan heb je geluk gehad toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had die toen ik net nog geen 15 was
In september 5 jaar![]()
Ja en op mijn pols. Achteraf wel weird dat ze dat deden maar als je zo jong bent denk je er niet bij na dat het vreemd isquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wowww, dan heb je geluk gehad toch?Niet veel tattooshops doen dat zo jong, bedoel ik.
Wel vet.
Fiets suggereert de helmer die ik minder gebruik voor mijn papier, opgelost slotje held
JA best welquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en op mijn pols. Achteraf wel weird dat ze dat deden maar als je zo jong bent denk je er niet bij na dat het vreemd is![]()
Niet dat ik er spijt van heb, helemaal niet
Ja mama was erbijquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JA best welMoest je wel toestemming hebben van je ouders?
Da's ook belangrijk, want hij zit er toch maar. Verwijderen op zo'n plek lijkt me ook geen pretje.
Ah nee zonder was ik niet eens gegaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat scheelt weer (Anders is het ook best fout)
Meteen hele rug/arm volquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:55 schreef Incantrix het volgende:
Lief en ik hebben al afgesproken dat wij Stef's eerste tatoeage betalen ookals hij maar naar een goede tatoeëerder gaat
Mag. Wij rekenen op een full sleevequote:Op dinsdag 17 april 2012 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meteen hele rug/arm vol
Papa mama ik was bij een guest artist uit de USA en het kostte maar 2500 euro
Willen jullie mij adopteren?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mag. Wij rekenen op een full sleevemaar dan moet hij ook wél met een goed verhaal, een goede artist en doordacht ontwerp komen.
Straks wil-ie op hockeyquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:02 schreef Incantrix het volgende:
Alhoewel hij, als hij zich tegen ons af wil zetten, eerder op zijn 14e om polo's en lacostes zal vragen
Ik heb de handtekening van mijn vader in mijn nek, een schorpioen aan de binnenkant van mijn been, boven enkel en een rood hartje achter mijn oorquote:
Handtekening van vader vind ik wel mooi, ergens. Als ik dan toch ooit een tat zou willen, hypothetisch dan hč, dan zou het de handtekening van mama wordenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb de handtekening van mijn vader in mijn nek, een schorpioen aan de binnenkant van mijn been, boven enkel en een rood hartje achter mijn oor
Gaafquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb de handtekening van mijn vader in mijn nek, een schorpioen aan de binnenkant van mijn been, boven enkel en een rood hartje achter mijn oor
blijft perfect zichtbaar hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
GaafHoe blijft dat rode zichtbaar?Ik wou iets roods, maar dit werd me afgeraden
Mijn broer heeft een draak op zijn arm, ook deels in het rood, blijft ook heel goed zichtbaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
GaafHoe blijft dat rode zichtbaar?Ik wou iets roods, maar dit werd me afgeraden
Na je 16/17de heb je never nooit meer een platte buikquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De kans dat ik ooit nog een platte buik krijg, is ook niet zo groot
Een fietsquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik neem nooit een tattooo. Ik zou niet weten wat voor een ik zou moeten laten zetten. (3x werkwoordwaarde)
Ik ookquote:
jouw naam en chessquote:
EEN RENREN POPPETJE JAAAAA !quote:
quote:
Ik lasquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Kei-skattig. DAT JE SCHATTIG BENT RENNIE
vertel de garpquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol ik ging mijn zus bellen met mijn aspergersoepgrap maar ze vond hem niet grappig
quote:
Vandaar dat ze niet moest lachen.quote:
Mama moest wel lachen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat ze niet moest lachen.![]()
Heeft ze aspergers in haar hoofd zitten?
Snappen en garpig vinden zijn twee verschillende dingen hequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mama moest wel lachen.
En zus heeft ook te maken met aspergerkinderen dus ik dacht dat ze het wel zou snappen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mama moest wel lachen.
En zus heeft ook te maken met aspergerkinderen dus ik dacht dat ze het wel zou snappen
Ze snapte het niet, ik denk dat ik de r niet duidelijk genoeg uitsprakquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Snappen en garpig vinden zijn twee verschillende dingen he
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
moet je tegen iemand zeggen die het heeft. Dan ken je pas lachu jonguh
Ik ook, de kop van die hontquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:46 schreef PriemGirl het volgende:
HALLON BALLON
[ afbeelding ]
Thehehe waarom moet ik hier steeds om lolleren![]()
ik ben een man hoor hoe moet ik dat dan doen? heb geen borstenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Hai. Nieuwkomers moeten hun tieten posten. Kthnxbye
Ik ook steedsquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:46 schreef PriemGirl het volgende:
HALLON BALLON
[ afbeelding ]
De tetten van je chick danquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:47 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ik ben een man hoor hoe moet ik dat dan doen? heb geen borsten
Goeien bruiloftscadeauquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil nog steeds een mopshond.... EN die ballon
Oeeeehhoeeeehhhquote:
Het hoeft in ieder geval maar 1x alst goed is...quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:44 schreef PriemGirl het volgende:
Nou... ik ga zo nog maar wat naamkaartjes schrijven![]()
Die stoelendans klinkt meer en meer aanlokkelijk
Dez0n heeft den ballon doorgesliktquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:46 schreef PriemGirl het volgende:
HALLON BALLON
[ afbeelding ]
die heb ik niet meer ben alleen op dit moment!quote:
Pahahahhaquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dez0n heeft den ballon doorgeslikt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan van je borst of je nagels.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:47 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ik ben een man hoor hoe moet ik dat dan doen? heb geen borsten
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga jaarvergaderen tot 23:00![]()
![]()
Doeg!
Ja.. en nu ga ik écht naamkaartjes schrijven...quote:
Wij hebben een reguliere vergadering, maar die gaat ook minstens tot die tijd durenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga jaarvergaderen tot 23:00![]()
![]()
Doeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |