abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 april 2012 @ 06:41:19 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_110426509
Venlo, stad en gemeente in de regio Noord-Limburg, gelegen in de Nederlandse provincie Limburg met ruim 106.000 inwoners.

Naam
De oorsprong van de naam Venlo is niet zeker. Een gangbare theorie is dat \"ven\" moeras betekent, en \"lo\" bos, dus \"een moeras in het bos\". Merk op dat Leuven een zelfde betekenis heeft.

Wapenspreuk
De wapenspreuk van Venlo is Festina lente, cauta fac omnia mente, hetgeen betekent: Haast je langzaam, doe alles met verstand. De Venlose vertaling is “ Spooj dich lanksaam, gebroëk diene kiëbus.

Geschiedenis
De eerste bewoners waarvan sporen zijn achtergebleven zijn van boeren uit de bronstijd en vroege ijzertijd zoals verscheidene grafheuvels getuigen. De best onderzochte bevinden zich in het Jammerdal dicht bij de Duitse grens. Venlo is sinds de Romeinse tijd bewoond. Dit is recentelijk aangetoond door opgravingen langs de maasboulevard. Waarschijnlijk is de bewoning sindsdien min of meer continu gebleven wegens een belangrijke kruising van wegen en een oversteekplaats over de Maas waar zelfs resten van een romeinse houten brug zijn gevonden. Tijdens de chaotische Grote Volksverhuizing werd het Maasdal en ook Venlo grotendeels ontvolkt maar toen de rust weergekeerd was toen de Franken hun macht hadden geconsolideerd begon de bevolking en de regionale handel zich weer langzaam te herstellen. In de bisschoppelijke archieven van Keulen wordt Venlo in de 8ste eeuw alweer genoemd als een centrum van handel aan de Maas.

In de Middeleeuwen was Venlo een van de belangrijkere stapelplaatsen aan de Maas, die behoorde tot het Gelderse Overkwartier en die lid was van de Hanze. In 1343 verleende hertog Reinald II van Gelre stadsrechten aan Venlo.

Het hertogdom Gelre kwam als laatste gewest bij de val van Venlo in 1543 de facto, en bij het Tractaat van Venlo de jure in handen van keizer Karel V, die het met de rest van zijn Nederlandse bezittingen verenigde. Tijdens de Tachtigjarige Oorlog werd geregeld slag geleverd om de stad en de Vrede van Münster wees in 1648 het Overkwartier en daarmee Venlo toe aan Spanje.

In de 17de eeuw was Venlo afwisselend Spaans en Staats bezit; tot aan de Spaanse Successieoorlog, die leidde tot het Barriëretractaat, waarbij het Overkwartier tijdens de Vrede van Utrecht 1713 werd opgedeeld tussen Pruisen, Oostenrijk en de Nederlandse Republiek.De stad werd onderdeel van de Republiek en kwam te liggen in het het generaliteitsland Staats-Opper-Gelre.

Heel Staats-Oppergelre werd in 1795 door het Franse revolutionaire leger veroverd. Gedurende deze “Franse Tijd” werd de Venlose sociale, bestuurlijke en maatschappelijke structuur grondig op zijn kop gezet door de nieuwe revolutionaire machthebbers. Dit was trouwens in alle landen het geval die door hen en iets later Napoleon veroverd werden. Na het definitieve vertrek van de Fransen in 1814 bleven veel vernieuwingen gehandhaafd en ging Venlo tot de nieuwgevormde provincie Limburg behoren, die in 1839 gesplitst werd in een Belgisch en Nederlands deel. Anders dan de rest van het gebied, dat omschreven kan worden als het huidige Limburg, werd Venlo (evenals Maastricht) geen lid van de Duitse Bond.

In 1867 werd besloten om de stadswallen te slechten en kon Venlo beginnen met uitbreiding. Dit was hard nodig om het overbevolkte stadscentrum te ontlasten. Ook kon Venlo eindelijk beginnen met de aanleg van een fatsoenlijke infrastructuur. Hierna maakte de stad een stormachtige groei door.

Op 9 november 1939 vond in Venlo het Venlo-incident plaats. Aan het eind van de Tweede Wereldoorlog leed Venlo veel schade, mede doordat de frontlinie 3 maanden lang door het centrum liep. Tot oktober 1944 was Venlo nauwelijks getroffen door de oorlog maar dat veranderde toen de gevechtsfronten Limburg naderden. Bij hevige geallieerde bombardementen op de strategische Maasbrug en het nabije Duitse vliegveld, werd ook het stadscentrum deels verwoest en kwamen veel burgers om. De stad werd op 1 maart 1945 bevrijd door de Amerikanen.

Cultuur
Door deze bombardementen tijdens de oorlog zijn veel historische gebouwen uit de Venlose binnenstad verdwenen. Gelukkig is Venlo's voornaamste monument, het 17e eeuwse stadhuis aan de sfeervolle Markt, ongeschonden gebleven. Ook het middeleeuwse stratenplan van de binnenstad is, vrij zeldzaam voor Nederland, goed bewaard gebleven. In de gemeente zijn vele culturele verenigingen actief waaronder de carnavalsvereniging Jocus en vele muziek- en toneelverenigingen. Op sportgebied is voetbalclub VVV-Venlo landelijk bekend. Het Limburgs Museum is van nationale betekenis voor de geschiedenis en cultuur van Limburg. Het museum vam Bommel van Dam is een museum voor moderne beeldende kunst, waar u kennis kunt maken met de artistieke ontwikkelingen in Nederland, de regio en de Eurregio. In de zomermaand Augustus vindt in Venlo het gratis toegankelijke Zomerparkfeest plaats; een festival voor muziek, (straat-)theater, film en kunst.

Venlo is ook bekend vanwege zijn Vastelaovend.

Valuas is ook eeuwenlang verbonden met de Venlose cultuur. Nadat omstreeks 1740 de bisschop van Roermond verboden had Goliath (en zijn vrouw) in de Venlose processies mee te laten lopen, werd Goliath omgetoverd tot de legende Valuas. Hij zou in 96 na Christus gevlucht zijn naar een vruchtbaar stuk grond aan de maas, waar hij Venlo gesticht zou hebben.

Economie
Bekende Venlose bedrijven zijn kopieer- en printergigant Océ en het voormalig vervoersbedrijf Frans Maas. Vooral in de vervoersbranche werd Venlo aan het begin van de twintigste eeuw groot, door een strategische ligging aan de grens op een kruising van de Maas en het spoor. De grootste bedrijven-terreinen zijn gelegen in stadsdeel Blerick aan de snelwegen A73 en A67 (Knooppunt Zaarderheiken). Hier ligt ook de grote groente- en fruitveiling ZON. Er is een goede verbinding met de Duitse A61 (de Linksrheinische Autobahn) en de A40, richting Duisburg. De Maas wordt tegenwoordig in mindere mate gebruikt als vervoersinfrastructuur. Daarnaast is Venlo het centrum van de Nederlandse enveloppenfabricage.

In de binnenstad wordt veel verdiend aan Duitsers die Venlo bezoeken. Deze komen uit de Duitse grensstreek om in Venlo op koopjesjacht te gaan. Vooral op Duitse feestdagen is het vaak druk in Venlo. In bepaalde winkels, in de zgn. Duitse- hoek, wordt men vaak eerst in het Duits aangesproken, alvorens op het Nederlands of dialect over te gaan. Ook de prijzen stonden bij deze winkels tot voor de invoering van de euro vermeld in de eertijdse munteenheid Duitse Mark (DM). Vooral groente en fruit zijn geliefd bij de Duitse bezoekers. Opmerkelijk is dat het Venlose dialect ook wordt gesproken in het Duitse gebied tot kilometers over de grens.

Groot-Venlo
In 2001 vond wederom een herindeling plaats. Ditmaal werden Tegelen (met zijn dorp Steyl) en Belfeld toegevoegd aan de gemeente Venlo.

In het kader van de gemeentelijke herindeling in Noord-Limburg hebben de gemeenteraden van Arcen en Velden en Venlo op 13 maart 2008 unaniem ingestemd met een fusie van beide gemeenten, die op 1 januari 2010 plaatsvond. Daarmee bereikte de gemeente Venlo het inwonertal van 100.000. Zij is na Maastricht nu de grootste gemeente van Nederlands Limburg.

Onze jongens!

Beroemde Venlonaren
Frans Boermans (liedjesschrijver, zanger)
Harry Bordon
Willy Caron (zanger)
Mathieu Cordang (Wielrenner)
Paul Cox (regisseur, producer, acteur)
Sef Derkx (weam kint um neet )
Guusje Eybers (actrice)
Carolus Antonius Fodor (componist)
Hendrick Goltzius (schilder en graveur 1558-1617)
Saskia Linssen (actrice)
Mgr Willem Nolens (bisschop, politicus, formateur)
Puteanus (wetenschapper)
Fransz Rombouts (oprichter ZPF)
Frank Scheffer (regisseur, producer, schrijver)
Reinier Selen (producer)
Edward Stelder (acteur, schrijver)
Evert Thielen (society schilder)
Boris Titulaer winnaar (2004) van het TV programma Idols
Chriet Titulaer (wetenschapsgoeroe en voormalig media persoon)
Sjuulke Titulaer (zangeres)
Lex Uiting (presentator bij de VARA)
Bende van Venlo (beruchte moordenaars bende)
Jan van Venlo (schilder)
Geert Wilders (politicus)
Jolande Sap (politicus)
Mark Verheijen (politicus, jong politicus van het jaar 2005)
Jan Klaassens (voetballer)
Glenn Corneille (pianist)
Myra Ward (actrice)
Jeu Sprengers,(Voormalig voorzitter VVV-Venlo, KNVB en UEFA)

Beroemde Tegelenaren/ Venlonaren
André van den Heuvel (acteur)
Chantal Janzen (musicalster, actrice, zangeres, presentatrice)
Huub Stapel (acteur)
Carla Beurskens(Nederlands atlete)
Ben Verbong,(Nederlands filmregisseur)

Beroemde Belfeldenaren:
Sander Schutgens - atleet
Marco Gielen – atleet

Beroemde Veldenaren/Arcenaren/Lommenaren:

Stan Valkx (voetballer)

Vorige deel:
Venlo # 20 a.k.a. Bouwputcity!

En weer vaerder! :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:14:16 #2
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_110433912

quote:
De overvaller is een blanke man van ongeveer 1.90 meter. Hij sprak Nederlands met een Limburgs accent en droeg zwarte kleding met een zwarte wollen muts
Staat er toch mooi en duidelijk op voor een overvaller :)
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/14308
pi_110435853
omroepvenlo twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 11:50:40 Mans voorgedragen als waarnemend burgemeester: De vertrouwenscommissie van de gemeenteraad heeft Jan Mans voorge... http://t.co/m4xT1lNp reageer retweet
Juiste man voor dit (tijdelijke) klusje. :) Of ze hadden Schrijen kunnen vragen. ;)
pi_110522894
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:04 schreef fratsman het volgende:
omroepvenlo twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 11:50:40 Mans voorgedragen als waarnemend burgemeester: De vertrouwenscommissie van de gemeenteraad heeft Jan Mans voorge... http://t.co/m4xT1lNp reageer retweet
Juiste man voor dit (tijdelijke) klusje. :) Of ze hadden Schrijen kunnen vragen. ;)
en wordt de volgende burgemeester er eentje van de PVV? :')
pi_110525298
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:25 schreef Ruder het volgende:

[..]

Heb je de lolbroek weer aan? :')
  donderdag 19 april 2012 @ 11:47:49 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_110525438
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:25 schreef Ruder het volgende:

[..]

Dan wordt ik moslim, gewoon om te pesten :P
pi_110525563
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:47 schreef Klonk het volgende:

[..]

Dan wordt ik moslim, gewoon om te pesten :P
Ben eens benieuwd of de burgemeester nu eens een keer niet van de VVD/CDA is. Wat dat betreft heeft Venlo toch voornamelijk VVD-burgemeesters gehad.
  donderdag 19 april 2012 @ 11:56:43 #8
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_110525757
Kan Mans eigenlijk niet gewoon een keer blijven, is wel een capabel iemand volgens mij :)
pi_110525875
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:56 schreef Klonk het volgende:
Kan Mans eigenlijk niet gewoon een keer blijven, is wel een capabel iemand volgens mij :)
Er zal vast weer een of andere CDA prominent uit Zuid-Limburg gekozen worden :P

Edit: Okee alleen Bruls van het CDA dan :P haha

[ Bericht 12% gewijzigd door Ruder op 20-04-2012 10:39:13 ]
  donderdag 19 april 2012 @ 12:08:41 #10
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_110526126
Tijd voor een shortlist van vvd politici die zin in hebben in iets anders dan de landelijke politiek of weggepromoveerd worden :P
pi_110526427
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:08 schreef Klonk het volgende:
Tijd voor een shortlist van vvd politici die zin in hebben in iets anders dan de landelijke politiek of weggepromoveerd worden :P
Asjeblieft geen hotemetoot van boven de rivieren die denkt dat ie hier wel een paar jaar pluche kan plakken. :{w Hoe lang is het eigenlijk geleden dat we voor het laatst een geboren Venlonaar als burgemeester hebben gehad?
pi_110526472
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:17 schreef fratsman het volgende:

[quote]0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:00 schreef Ruder het volgende:

[..]

@ Fratsman Bruls en Schrijen zijn toch van de CDA.
quote:
J.J. (Jan) Schrijen (Sittard, 1952) is een Nederlandse bioloog en politicus voor de VVD.
:P
  donderdag 19 april 2012 @ 12:19:48 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_110526478
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:17 schreef fratsman het volgende:

[..]

Asjeblieft geen hotemetoot van boven de rivieren die denkt dat ie hier wel een paar jaar pluche kan plakken. :{w Hoe lang is het eigenlijk geleden dat we voor het laatst een geboren Venlonaar als burgemeester hebben gehad?
Geen flauw idee, iets met heel lang denk ik :P
pi_110526783
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:19 schreef Klonk het volgende:

[..]

Geen flauw idee, iets met heel lang denk ik :P
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bernard_Berger_%28burgemeester%29

60 jaar geleden alweer.
  donderdag 19 april 2012 @ 12:30:07 #15
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_110526834
klaar:
pi_110527197
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:30 schreef Klonk het volgende:
klaar:
[ afbeelding ]
:D No way. :{w
pi_110554095
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:41 schreef fratsman het volgende:

[..]

:D No way. :{w
Oeps Schrijen ook al van de VVD, had ik dat toch ff moeten googlen.

Is Mark Verheijen niet geschikt?
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:08:12 #18
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_110554612
Die heeft andere ambities in Den Haag
pi_110557138
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:08 schreef Klonk het volgende:
Die heeft andere ambities in Den Haag
Mits de VVD de komende jaren in een kabinet zit, denk ik dat ie binnen 5 jaar minister is.
pi_110558177
Een PVV burgemeester?!? Ze kunnen het provinciaal al niet met elkaar eens zijn! :D :r
  vrijdag 20 april 2012 @ 15:05:50 #21
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_110558285
Is toch wel ironisch dat een Turkse president een coalitie kan laten vallen, ik vind het best, stelletje mafkezen van de PVV :')
pi_110558334
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:05 schreef Klonk het volgende:
Is toch wel ironisch dat een Turkse president een coalitie kan laten vallen, ik vind het best, stelletje mafkezen van de PVV :')
Inderdaad. Opbokken.
  vrijdag 20 april 2012 @ 15:20:11 #23
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_110558456
Stiekem hoop ik dat dit het eerste dominosteentje is wat omgaat, ik snap dat dit waarschijnlijk niet de beste tijd is voor een flinke crisis in de landelijke politiek maar een gedoogpartner die de regeringspartijen zo gijzelt heeft ook niemand wat aan.

Zouden we dan nu ook nieuwe verkiezingen krijgen in Limburg, geen flauw idee eigenlijk
  vrijdag 20 april 2012 @ 16:16:52 #24
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_110560103
Volgens mij kunnen ze nog proberen te lijmen. Maar wmb gewoon nieuwe verkiezingen.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  vrijdag 20 april 2012 @ 16:19:21 #25
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_110560204
Nieuwe verkiezingen zijn niet mogelijk in deze situatie: [CENTRAAL]Coalitie Limburg gevallen
pi_110560559
Ik ben benieuwd naar de wekelijkse peilingen zondag. :P
pi_110790210
omroepvenlo twitterde op woensdag 25-04-2012 om 21:21:48 Plannen voor kazerneterrein aangenomen. Meerderheid van VVD, CDA, Lokale Democraten, D66 en drie leden PvdA. reageer retweet
  woensdag 25 april 2012 @ 22:00:57 #28
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_110790475
hallo artikel 12...
pi_110790613
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 22:00 schreef Klonk het volgende:
hallo artikel 12...
Dat heb ik ff gemist en heb ik al een paar keer voorbij zien komen. Leg eens uit? :)
  woensdag 25 april 2012 @ 22:15:42 #30
112339 MPG
pi_110791528
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef fratsman het volgende:

[..]

Dat heb ik ff gemist en heb ik al een paar keer voorbij zien komen. Leg eens uit? :)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Artikel_12-status:

quote:
Een gemeente met een artikel 12-status is een Nederlandse gemeente die onder financiële curatele is gesteld door het Rijk vanwege een structureel slechte financiële situatie. Deze gemeenten krijgen van de rijksoverheid extra geld in ruil voor een streng financieel toezicht. Zo moeten de gemeenten met de artikel 12-status voor grotere uitgaven toestemming aan het rijk vragen. Artikel 12 is het 12e artikel uit de Financiële-verhoudingswet

... etc
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_111006365
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/14406

Drugsrunners zijn al volop bezig om buitenlandse klanten te werven nu deze niet meer welkom zijn in de Venlose coffeeshops.

Joh..
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_111007337
dit is nu allemaal door jullie zelf gebeurd jullie stemmen allemaal vvd en pvv en kijk wat voor sporen diot kabinet heeft achergelaten, en die runners ja vraag en aanbod te maken, jullie maken jullie eigen land onleefbaar om door die stomme partijen te stemmen, ik zou ook geen enkele medelijden met jullie hebben nu dit land nog verotter is, allemaal aan jezelf te danken met je pvv ;)
pi_111007383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Gulmez het volgende:
dit is nu allemaal door jullie zelf gebeurd jullie stemmen allemaal vvd en pvv en kijk wat voor sporen diot kabinet heeft achergelaten, en die runners ja vraag en aanbod te maken, jullie maken jullie eigen land onleefbaar om door die stomme partijen te stemmen, ik zou ook geen enkele medelijden met jullie hebben nu dit land nog onveilig word!!
:') gast.
Ga het eerst eens in fatsoenlijk Nederlands zetten, dan doe ik misschien nog een poging om serieus te reageren.
pi_111007409
jullie hebben massaal; pvv gestemd in limburg, door jullie is het nog grotere zooi geworden
pi_111007447
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Gulmez het volgende:
jullie hebben massaal; pvv gestemd in limburg, door jullie is het nog grotere zooi geworden
Met 'jullie' bedoel je alle limburgers?
Ik heb daar niet op gestemd ^O^
pi_111007602
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef Joysa het volgende:

[..]

Met 'jullie' bedoel je alle limburgers?
Ik heb daar niet op gestemd ^O^
naja, ik krijg een haat naar nederlanders dat komt omdat ik zelfs vandaag gediscrimneerd ben, ik reeed perongelijk een eenrichtingsstraat in gaat er een oude vent midden op de weg staan, en ik vraag gewoon waarom hij voor me auto staat, zegt hij.. ik praat niet met jullie soort..

waar bemoeit die vent zich mee, en je kan ook normaal zeggen dat ik eenrichting rij, door jullie is alle ellende gekomen, eerst hebben jullie mensen nodig en nu een haat hebben!
pi_111007653
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef Gulmez het volgende:

[..]

naja, ik krijg een haat naar nederlanders dat komt omdat ik zelfs vandaag gediscrimneerd ben, ik reeed perongelijk een eenrichtingsstraat in gaat er een oude vent midden op de weg staan, en ik vraag gewoon waarom hij voor me auto staat, zegt hij.. ik praat niet met jullie soort..

waar bemoeit die vent zich mee, en je kan ook normaal zeggen dat ik eenrichting rij, door jullie is alle ellende gekomen, eerst hebben jullie mensen nodig en nu een haat hebben!
Woon jij in mijn buurt hier ofzo? :')
pi_111007707
Ik bedoel, zie iedereen als een los persoon.

tuurlijk is een groepje die overvallen pleegt van alle landen komen ze, maar dat komt niet omdat ie turk want kijk tegenwoordig heb je last van oostblokkers, van elk land komt tuig.. maakt niet uit welk land.
pi_111007734
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:31 schreef Joysa het volgende:

[..]

Woon jij in mijn buurt hier ofzo? :')
Zwolle
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:33:54 #40
112339 MPG
pi_111007778
quote:
:')
Ga ergens anders lopen generaliseren joh. Met zo'n uitspraken ben je namelijk geen haar beter dan degenen die je zo verafschuwt.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_111007819
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:33 schreef MPG het volgende:

[..]

Ga ergens anders lopen generaliseren joh. Met zo'n uitsprken ben je namelijk geen haar beter dan degenen die je zo verafschuwt.
Sorry ik ben even van slag, kijk maar op hyves, op de voorpagina, over die roofmoord uit Den Haag, kijk is naar al die reacties.. ik word er echt triest van.. hoe gemiddeld nederland denkt.

''Deponeren dat afval laat ze lekker in hun eigen land doen'

en allemaal dat soort reacties, 8)7

'''ik laat vanaf vandaag geen aloch tonen meer binnen'' ook zo'n zwakzinnige die niet eens nederlanbs kan, maar wel op anderen haten!!
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:34:54 #42
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111007827
quote:
lol whut, wat jij nu zit te droeftoeteren is net zo dom en discriminerend als dat ik nu zou roepen dat alle turken dieven zijn, alle egyptenaren schapen neuken en dat alle Marokkanen zakkenrollers zouden zijn...

groetjes van een sp stemmer...
pi_111007904
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:34 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Sorry ik ben even van slag, kijk maar op hyves, op de voorpagina, over die roofmoord uit Den Haag, kijk is naar al die reacties.. ik word er echt triest van.. hoe gemiddeld nederland denkt.

''Deponeren dat afval laat ze lekker in hun eigen land doen'

en allemaal dat soort reacties, 8)7

'''ik laat vanaf vandaag geen aloch tonen meer binnen'' ook zo'n zwakzinnige die niet eens nederlanbs kan, maar wel op anderen haten!!
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Dat zeg jij! _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_111007911
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:34 schreef Klonk het volgende:

[..]

lol whut, wat jij nu zit te droeftoeteren is net zo dom en discriminerend als dat ik nu zou roepen dat alle turken dieven zijn, alle egyptenaren schapen neuken en dat alle Marokkanen zakkenrollers zouden zijn...

groetjes van een sp stemmer...
Ik bedoel ermee te zeggen, beoordeel ieder persoon, als een mens, en niet aan een ras een label hangen..
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:38:51 #45
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111008046
Maar dat doe jij ook, alle limburgse mensen zijn domme pvv en vvd stemmers volgens jou.
pi_111008118
Ehm tjah dus..

Al iemand op de Floriade geweest? :D
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:41:42 #47
112339 MPG
pi_111008198
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:40 schreef Joysa het volgende:
Ehm tjah dus..

Nog niet, ik ga 3 juni.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_111008235
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:41 schreef MPG het volgende:

[..]

Nog niet, ik ga 3 juni.
:o tof!
Zelf? Of met werk ofzo?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:42:49 #49
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111008260
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:40 schreef Joysa het volgende:
Ehm tjah dus..

nog niet, ga als mijn ouders komen logeren, ergens in de zomer
pi_111008328
Ik ben er te vaak :')
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:45:14 #51
112339 MPG
pi_111008402
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:42 schreef Joysa het volgende:

[..]

:o tof!
Zelf? Of met werk ofzo?
Met werk inderdaad. Baas betaalt, en 's avonds hebben we nog een BBQ :9 .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_111008438
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef MPG het volgende:

[..]

Met werk inderdaad. Baas betaalt, en 's avonds hebben we nog een BBQ :9 .
Ook een koffie ontvangst of lunch of iets daar? :@ (ik sta altijd op van die 'afgehuurde' plekken namelijk :+ )
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:49:03 #53
112339 MPG
pi_111008617
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ook een koffie ontvangst of lunch of iets daar? :@ (ik sta altijd op van die 'afgehuurde' plekken namelijk :+ )
De baas cq de personeelsfeestjes kennende, zit dat er wel in ja :9 .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_111008643
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef MPG het volgende:

[..]

De baas cq de personeelsfeestjes kennende, zit dat er wel in ja :9 .
OEEEEEH ik ga het in de gaten houden! :D Dan wil ik daar wel staan :D
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:50:26 #55
112339 MPG
pi_111008694
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Joysa het volgende:

[..]

OEEEEEH ik ga het in de gaten houden! :D Dan wil ik daar wel staan :D
:D Gezellig *O*
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_111008745
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef MPG het volgende:

[..]

:D Gezellig *O*
Doe me voor die tijd nog even een whatsapp reminder wil je :D
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:54:14 #57
112339 MPG
pi_111008903
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:51 schreef Joysa het volgende:

[..]

Doe me voor die tijd nog even een whatsapp reminder wil je :D
Will do.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_111010267
Gulmez de troll-Turk in het Venlo-topic! *O* Iedere dag in z'' n Audi A4 naar het werk bij de mac. :')
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:29:10 #59
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111010844
Stond vanmiddag trouwens goed vast op de Kaldenkerkerweg en het zou me niets verbazen als het klem stond tot aan Leuth, stelletje autitische Duitsers willen persé op hun manier Venlo uit :')
pi_111012574
Edit.

[ Bericht 95% gewijzigd door Gulmez op 01-05-2012 21:05:18 ]
pi_111012615
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:17 schreef fratsman het volgende:
Gulmez Iedere dag in z'' n Audi A4 naar het werk bij de mac. :')
klopt
pi_111013590
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:29 schreef Klonk het volgende:
Stond vanmiddag trouwens goed vast op de Kaldenkerkerweg en het zou me niets verbazen als het klem stond tot aan Leuth, stelletje autitische Duitsers willen persé op hun manier Venlo uit :')
Ze vervloeken die nieuwe snelweg. En maar klagen dat ze niet meer via "Schwanenhaus" kunnen rijden. :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 17:20:41 #63
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111046550
pi_111046964
quote:
Ik zag het al op Twitter. Zeg me dat dit een grap is. :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 17:31:09 #65
164755 Mss
kutHOEr
pi_111046972
Ik heb koninginnedag in Venlo gevierd :D.
Aids.
pi_111047017
quote:
17s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:31 schreef Mss het volgende:
Ik heb koninginnedag in Venlo gevierd :D.
koninginnedag vieren in Venlo? Waar? Er is bijna geen fuck te doen hier. :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 17:34:34 #67
164755 Mss
kutHOEr
pi_111047118
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:32 schreef fratsman het volgende:

[..]

koninginnedag vieren in Venlo? Waar? Er is bijna geen fuck te doen hier. :')
Daarom juist, maar ik had geen zin in Amsterdamse toestanden. Ik heb gewoon gewinkeld :D
Aids.
pi_111047178
quote:
17s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:34 schreef Mss het volgende:

[..]

Daarom juist, maar ik had geen zin in Amsterdamse toestanden. Ik heb gewoon gewinkeld :D
:D :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:01:14 #69
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111048249
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:31 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik zag het al op Twitter. Zeg me dat dit een grap is. :')
1 April is al geweest vrees ik :')

http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/14415
pi_111051580
Ik vind het wel mooi.
pi_111052118
En dan ook met de Deutschen Adler erin verwerkt. Zullen die bejaarden van de Beerendonck leuk vinden. :+
pi_111059377
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:37 schreef fratsman het volgende:
En dan ook met de Deutschen Adler erin verwerkt. Zullen die bejaarden van de Beerendonck leuk vinden. :+
Die Duitse adelaar bevalt me wel :P
pi_111068036
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:39 schreef Ruder het volgende:

[..]

Die Duitse adelaar bevalt me wel :P
Jij bent dan ook onderhand een halve Pruus ;)
pi_111086313
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:59 schreef fratsman het volgende:

[..]

Jij bent dan ook onderhand een halve Pruus ;)
en daar ben ik stolz auf!
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:18:14 #75
112339 MPG
pi_111089571
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:37 schreef fratsman het volgende:
:D !
Dat zei ik gister thuis ook al :P .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:49:13 #76
164755 Mss
kutHOEr
pi_111091000
Wát een lillik ding :').
Aids.
pi_111130549
Bufkes is de nieuwe hotspot van Venlo :P
pi_111130575
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:57 schreef Ruder het volgende:
Komende week maar ff een broodje scoren daar. :)
pi_111130687
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:57 schreef fratsman het volgende:

[..]

Komende week maar ff een broodje scoren daar. :)
Ik ben er al 2x geweest :D

Volle bak en veel bekenden :)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:04:09 #80
112339 MPG
pi_111130763
quote:
Dat geloof ik graag.
Binnenkort maar eens een broodje gaan scoren :9 .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_111144764
quote:
Broodje Limburger :9~
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_111201287
quote:
Nog geen 10 meter van de coffeeshop vandaan..
pi_111231409
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:42 schreef Joysa het volgende:

[..]

Nog geen 10 meter van de coffeeshop vandaan..
Ja zo zie je maar hoe stom de Nederlandse overheid is.

Die Wietpas is gewoon het domste idee ever en dit zal in het grensgebied nog voor veel problemen gaan zorgen. Hopelijk verzetten shops zich er tegen en maken ze duidelijk dat dit echt niet kan.

Verbied dan wiet helemaal ipv zo'n idiote regelgeving.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ruder op 07-05-2012 00:10:43 ]
pi_111250899
Bij mij achterom (steegje achter de C&A, voor de splinter) is het een af en aan rijden van ongure types in iets te snelle auto's. Is Venlo eindelijk een beetje een fatsoenlijke stad het worden, krijg je deze kwats...
  maandag 7 mei 2012 @ 17:22:43 #86
112339 MPG
pi_111254615
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_111402245
Even een foto die bij de TT past.

Vanuit de lift gemaakt van de 16e etage in de Innovatoren.
pi_111711079
Hmm apart... Ik was het topic kwijt op de mobiele site.. Maar nu weer gevonden ^^

Ik woon in de buurt van Nobody's Place en ik moet zeggen dat het inderdaad wel scheelt qua 'overlast', je ziet er nooit meer iemand binnen. Maar van die straatdealers merk ik dan weer weinig, ben zelf nog nooit aangesproken terwijl ik er dagelijks langs loop.

Fijn weekend :)
pi_111735593
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:50 schreef afsje het volgende:
Hmm apart... Ik was het topic kwijt op de mobiele site.. Maar nu weer gevonden ^^

Ik woon in de buurt van Nobody's Place en ik moet zeggen dat het inderdaad wel scheelt qua 'overlast', je ziet er nooit meer iemand binnen. Maar van die straatdealers merk ik dan weer weinig, ben zelf nog nooit aangesproken terwijl ik er dagelijks langs loop.

Fijn weekend :)
Venlo heeft er gewoon een groot aantal zzper's bij gekregen :D Met dank aan de regering.

Ik snap trouwens niet waarom ze die shops niet gewoon dichtgooien dan. Zo heeft het toch ook geen nut meer?!
pi_111736013
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 11:28 schreef Ruder het volgende:

[..]

Venlo heeft er gewoon een groot aantal zzper's bij gekregen :D Met dank aan de regering.

Ik snap trouwens niet waarom ze die shops niet gewoon dichtgooien dan. Zo heeft het toch ook geen nut meer?!
LOL zzp'ers. :')

Wat merk je er in Q4 van?
  woensdag 23 mei 2012 @ 14:18:59 #91
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111926319
www.omroepvenlo.nl/nieuws/14569

Dikke bezuigingen maar we krijgen wel een nieuw stadion voor een club die zich net in de hoogste divisie heeft weten te houden, kwestie van prioriteiten stellen natuurlijk...
pi_111928736
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 14:18 schreef Klonk het volgende:
www.omroepvenlo.nl/nieuws/14569

Dikke bezuigingen maar we krijgen wel een nieuw stadion voor een club die zich net in de hoogste divisie heeft weten te houden, kwestie van prioriteiten stellen natuurlijk...
Tuurlijk. Hogere gemeentelijke belastingen. Hogere OZB. Ik ben al huiverig om te verhuizen (lees: te gaan kopen.) maar dit soort dingen maken de beslissing echt niet makkelijker. :r
  donderdag 24 mei 2012 @ 10:53:10 #93
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_111962137
Ik zit er meer en meer over te denken om naar Duitsland te verhuizen. (moet ik misschien wel een cursusje "hoe zeg ik het in het Duits" ertegenaan gooien :@ ) Lijkt me daar eerlijk gezegd veel prettiger wonen en ik werk er toch al.
Hallon!
pi_111973228
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 11:44 schreef fratsman het volgende:

[..]

LOL zzp'ers. :')

Wat merk je er in Q4 van?
Het valt nog mee. Ik denk echter dat er wel meer overlast komen gaat, nu zijn er werkzaamheden dus zijn de omstandigheden niet ideaal, maar als dadelijk alles klaar is...

@ Bluemage: Ja in Duitsland wonen was ik al van plan, maar door al die plannen van de regering en nutteloze uitgaven van de gemeente Venlo (nieuw stadion voor een club die met moeite in de eredivisie kan blijven, duizenden euro's in dubieuze kunstprojecten stoppen, straten op de schop gooien die er nog prima bijlagen, De stationsomgeving tot 3x toe wijzigen (doe het dan in een keer goed), geld steken in dubieuze projecten etc. etc. etc. ) krijg ik er nog meer zin in :)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:01:08 #96
112339 MPG
pi_112174619
quote:
*O* *O* *O* *O*
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_112175328
Waar is die hele coffeeshop eigenlijk? Naast dat studentencafé?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:21:53 #98
112339 MPG
pi_112175570
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:16 schreef datisstom het volgende:
Nee :') , niet pontificaal op de koninginnesingel.

Die shop ligt op de hoek Rodestraat / Sloterbeekstraat. andere kant van het spoor dus.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_112182671
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:16 schreef datisstom het volgende:
Bij studentencafé oversteken, onder de brug door, weer oversteken en dan naar links.

Nog steeds niks te beleven daar.

Zin in ZPF!! *O*
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:59:19 #100
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112183126
quote:
*O*

Dit jaar maar eens gaan dan. :)
Hallon!
pi_112184009
Ik denk dat ik om 12.00 al aan de poort sta. Rowwen Heze, en dan ook nog gratis, daar gaat behoorlijk wat volk op af komen. Ook van buiten Limburg! Als het goed weer is gaat het stampesvol worden! :D Goed voor het potje van het ZPF. :)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:19:09 #102
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112184449
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef fratsman het volgende:
Ik denk dat ik om 12.00 al aan de poort sta. Rowwen Heze, en dan ook nog gratis, daar gaat behoorlijk wat volk op af komen. Ook van buiten Limburg! Als het goed weer is gaat het stampesvol worden! :D Goed voor het potje van het ZPF. :)
Komen ze zondag? Heb de dag even gemist. :P Maar idd zeker omdat ZPF volgens mij vorig jaar verlies heeft gedraaid. Anderzijds...als ze het bier zo duur blijven houden zullen ze op mij niet veel winst maken. :P
Hallon!
pi_112185454
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Komen ze zondag? Heb de dag even gemist. :P Maar idd zeker omdat ZPF volgens mij vorig jaar verlies heeft gedraaid. Anderzijds...als ze het bier zo duur blijven houden zullen ze op mij niet veel winst maken. :P
Twee jaar geleden is de zondag volledig in het water gevallen, en de dagen daarvoor was het ook al niet veel door het koude weer. :{ Afgelopen jaar is de kaasschaaf er behoorlijk overheen gegaan om het verlies van het jaar daarvoor zsm weg te kunnen werken. Ook is er toen actief voor vrienden geworven. Mijn vriendin en ik, en nog een aantal vrienden zijn toen "vriend van" geworden. :)

Het ZPF is een festival waar je 4 dagen lang gratis binnen komt en wordt verwend met muziek, dans en cultuur. Als ik met 3 tientjes per jaar en 2 euro per pilsje een bijdrage kan leveren om dit feest nog lang voor de stad te behouden; graag. :)
pi_112185654
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:51 schreef afsje het volgende:

[..]

Bij studentencafé oversteken, onder de brug door, weer oversteken en dan naar links.

Nog steeds niks te beleven daar.

Zin in ZPF!! *O*
Oh eens kijken dan.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:15:07 #105
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_112311508
BREAKING NEWS

Revolutie op de Floriade :D
pi_112319087
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef Klonk het volgende:
BREAKING NEWS

:D _O_ _O_ :')
pi_112465959
Weet iemand of er met het EK nog voetbal op groot scherm te zien is ergens in de stad?
pi_112466098
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:32 schreef afsje het volgende:
Weet iemand of er met het EK nog voetbal op groot scherm te zien is ergens in de stad?
Op de Markt en op de Maasboulevard. :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:37:57 #109
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112466130
Als Nederland speelt ga ik wel even kijken daar :P alleen weet ik het speelschema niet echt. :@
Hallon!
pi_112466771
Thnx Frats!

@BlueMage: http://www.speelschemaek2012.nl/ ;-)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:56:00 #111
112339 MPG
pi_112469240
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef Klonk het volgende:
BREAKING NEWS

En druk dat het bij die ene frietkiosk die ze hebben was :') _O- ...
90% van de kiosk dingen was geen kut te doen, die ene die friet had stonden continu 30 man in de rij ofzo :') _O-
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:35:41 #112
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_112540481
Zo, kaartjes besteld voor Bertje Vischer, voor Maart 2013 :')
pi_112542225
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef Klonk het volgende:
Zo, kaartjes besteld voor Bertje Vischer, voor Maart 2013 :')
Ach, wij zijn ook al bezig met vastelaovend 2013. :')

Het kan maar geregeld zijn. :')
  donderdag 7 juni 2012 @ 07:42:36 #114
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_112555443
Duitse dag :D

Zal wel rustig blijven met dit weer :P
pi_112555897
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 07:42 schreef Klonk het volgende:

Welke Duitse dag is het dan?
  donderdag 7 juni 2012 @ 08:43:27 #116
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112556162
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 08:27 schreef fratsman het volgende:

[..]

Froh Leichname oid, kreeg vandaag dubbel betaald op m'n werk. :P
Hallon!
pi_112559092
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 08:27 schreef fratsman het volgende:

[..]

Fronleichnams.

Een feestdag die alleen in Nordrhein Westfalen gevierd wordt, ofterwijl kassa voor ons :D
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:47:21 #118
112339 MPG
pi_112561542
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 07:42 schreef Klonk het volgende:

Forget it :') .
De Goltziusstraat stond weer helemaal vast van Nolensgarage tot aan de Burgemeester Van Rijnsingel.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_112562686
Ik ben schon de gansen taag al Duits aan het reden. :+
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:22:18 #120
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_112562795
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:47 schreef MPG het volgende:

[..]

Forget it :') .
De Goltziusstraat stond weer helemaal vast van Nolensgarage tot aan de Burgemeester Van Rijnsingel.
kudt, kan ik vanmiddag weer vrede gaan stichten in een bus vol geestelijk gehandicapten die naar huis willen...
pi_112562881
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:22 schreef Klonk het volgende:

[..]

kudt, kan ik vanmiddag weer vrede gaan stichten in een bus vol geestelijk gehandicapten die naar huis willen...
Leer ze "Schade Deutschland alles ist forbei" en zet alle ramen open. Wedden dat ze de tijd van hun leven hebben? :D :+
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:28:00 #122
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_112563006
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:24 schreef fratsman het volgende:

[..]

Leer ze "Schade Deutschland alles ist forbei" en zet alle ramen open. Wedden dat ze de tijd van hun leven hebben? :D :+
whehehe, zou wel geniaal zijn maar ik vrees dat mijn invloed al slecht genoeg is op hun, als er weer eens een welgemeend kut uitkomt als een bejaarde ouwe opa weer iets doms doet en dat zeg. als we nu achter een langzaam rijdende auto rijden roepen ze dat het een bejaarde kut opa en dat ie niet weet waar het gaspedaal zit :')
pi_112563073
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:28 schreef Klonk het volgende:

[..]

whehehe, zou wel geniaal zijn maar ik vrees dat mijn invloed al slecht genoeg is op hun, als er weer eens een welgemeend kut uitkomt als een bejaarde ouwe opa weer iets doms doet en dat zeg. als we nu achter een langzaam rijdende auto rijden roepen ze dat het een bejaarde kut opa en dat ie niet weet waar het gaspedaal zit :')
_O- _O- :')
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:31:15 #124
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_112563104
maar aan de andere kant weten ze nu wel het verschil tussen een mannetjes en een vrouwtjes fazant en waarom dat zo is, dat heb ik ze ook geleerd :7 (nadat ik zo'n beest aan gort had gereden omdat ie besloot over te steken en daarbij een Opel te gaan koppen, voorste bank was in blinde paniek, was wel zielig eigenlijk)
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:37:41 #125
112339 MPG
pi_112563315
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:19 schreef fratsman het volgende:
Ik ben schon de gansen taag al Duits aan het reden. :+
Heb je de Angry German Kid nog niet in je winkel gehad :P ?

"Ich will spielen :( !!!!!!!!!"

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:28 schreef Klonk het volgende:

[..]

_O-
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:55:11 #126
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_112563865
En toch is het erg rustig op de A61 bij Schwanenhaus, zo rustig heb ik het er in jaren niet gezien op een Duitse dag, vreemd, heel vreemd...

120607_66470_A61.jpg
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:48:38 #127
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112570197
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:55 schreef Klonk het volgende:
En toch is het erg rustig op de A61 bij Schwanenhaus, zo rustig heb ik het er in jaren niet gezien op een Duitse dag, vreemd, heel vreemd...

[ afbeelding ]
Haha...in Nigeria zou dit een snelweg zijn. :P
Hallon!
pi_112570582
quote:

[ afbeelding ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:03:06 #129
112339 MPG
pi_112570779
quote:

[ afbeelding ]
Lol.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  woensdag 13 juni 2012 @ 23:07:33 #130
112339 MPG
pi_112866573
Vragen over supermarktkunst Venlo:

http://www.l1.nl/nieuws/1(...)t-venlo#.T9kA4mb7s5Y
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  woensdag 13 juni 2012 @ 23:13:53 #131
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112866960
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juni 2012 23:07 schreef MPG het volgende:
Vragen over supermarktkunst Venlo:

http://www.l1.nl/nieuws/1(...)t-venlo#.T9kA4mb7s5Y
Wat een spuuglelijk ding ook weer. :')
Hallon!
  woensdag 13 juni 2012 @ 23:50:54 #132
112339 MPG
pi_112869137
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juni 2012 23:13 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Wat een spuuglelijk ding ook weer. :')
Ja :') . Dat hadden we hier geloof ik al unaniem geconcludeerd. Terecht dus dat er nu vragen over komen in de raod :P .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  woensdag 13 juni 2012 @ 23:55:24 #133
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112869384
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juni 2012 23:50 schreef MPG het volgende:

[..]

Ja :') . Dat hadden we hier geloof ik al unaniem geconcludeerd. Terecht dus dat er nu vragen over komen in de raod :P .
Idd terecht. 2Brüder is sowieso al een kutwinkel, soort van Venlose Walmart. Die hebben echt niks bijgedragen aan de sfeer in de stad, met hun Duitse hoek. :')
Hallon!
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:08:30 #134
112339 MPG
pi_112870026
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 23:55 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Idd terecht. 2Brüder is sowieso al een kutwinkel, soort van Venlose Walmart. Die hebben echt niks bijgedragen aan de sfeer in de stad, met hun Duitse hoek. :')
Die Duitse hoek is imho 3x niks inderdaad. Naja, mooi moment om éven iets sneller te gaan lopen als ik richting stad wandel :P .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:10:11 #135
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112870115
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:08 schreef MPG het volgende:

[..]

Die Duitse hoek is imho 3x niks inderdaad. Naja, mooi moment om éven iets sneller te gaan lopen als ik richting stad wandel :P .
Ik kom er gewoon nooit, voordeel van dicht bij het centrum wonen. ;)
Hallon!
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:15:24 #136
112339 MPG
pi_112870348
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:10 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik kom er gewoon nooit, voordeel van dicht bij het centrum wonen. ;)
Ik woon ook dicht bij het centrum, maar moet er dus wél langs ;) .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:17:36 #137
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112870431
quote:
12s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef MPG het volgende:

[..]

Ik woon ook dicht bij het centrum, maar moet er dus wél langs ;) .
Tsja minder idd, ik woon vrij dicht bij de parade dus kan die hoek altijd ontwijken, kom er een enkele keer om naar de action te gaan hoewel sinds die ook in Blerick zitten hoef ik ook niet meer in Venlo daar te gaan winkelen. :P
Hallon!
pi_112966351
Ik ben dit weekend weer eens in Venlo en ik ga sinds lange tijd weer eens uit in Venlo, Wat zijn nog een beetje leuke kroegen??
No bitch to me
pi_112967513
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 13:35 schreef TornadoDK het volgende:
Ik ben dit weekend weer eens in Venlo en ik ga sinds lange tijd weer eens uit in Venlo, Wat zijn nog een beetje leuke kroegen??
http://www.dest1.nl/ deze :)
pi_112968038
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 14:20 schreef Joysa het volgende:

[..]

http://www.dest1.nl/ deze :)
Is dat de oude club 6?? dat was altijd wel een prima tent!
No bitch to me
pi_112968356
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 14:38 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Is dat de oude club 6?? dat was altijd wel een prima tent!
Exactly.
pi_112972730
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 14:48 schreef Joysa het volgende:

[..]

Exactly.
Nice. ik wist niet eens dat hij alweer open was..
No bitch to me
pi_112973232
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:17 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Nice. ik wist niet eens dat hij alweer open was..
Sinds december alweer geloof ik. :)
pi_113982507
dooie boel hier zeg :N
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_113982992
quote:
15s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef eight het volgende:
dooie boel hier zeg :N
Jep, 't is "mauw" :{
pi_113983822
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:18 schreef fratsman het volgende:

[..]

Jep, 't is "mauw" :{
Ik moest tot in de krochten van FOK! afdalen om dit topic weer boven water te halen.. :{
En dat terwijl er in Venlo toch genoeg te mopperen valt (zeikweer stereosunday, lek-mich-de-tes catering floriade, aankoopbeleid vvv :P )
pi_113984710
"Lekker greeke en näöle." :+
pi_113985692
Ik heb overigens wat om over te näöle. Dit jaar mag bij de picknick op het ZPF voor het eerst géén eten en drinken meegenomen worden. :r :r :(
  maandag 9 juli 2012 @ 21:46:48 #149
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113988010
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:05 schreef fratsman het volgende:
Ik heb overigens wat om over te näöle. Dit jaar mag bij de picknick op het ZPF voor het eerst géén eten en drinken meegenomen worden. :r :r :(
Gezellige picknick gaat dat dan worden. :') Tsja vermoed dat de verliezen die ZPF geleden heeft de laatste jaren hier mee te maken hebben: ze willen nu dat je alles op het terrein koopt.

Edit: zie dat Dries Roelvink tot overmaat van ramp ook nog komt optreden, tsja ik sla dit jaar maar over. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door BlueMage op 09-07-2012 21:53:23 ]
Hallon!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:51:15 #150
112339 MPG
pi_113997421
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:05 schreef fratsman het volgende:
Gezellige picknick wordt dat :') . Denk dat veel luuj dan overslaan.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  woensdag 25 juli 2012 @ 06:04:37 #151
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_114632281
pi_114715503
Blauwe Trap per direct dicht. What's next?
pi_114715541
Is er al eens iemand in 'De Burgemeister' geweest op de Parade?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:53:00 #154
112339 MPG
pi_114716457
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:27 schreef Joysa het volgende:
Ik niet :N .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:31:33 #155
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_114717586
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:27 schreef Joysa het volgende:
Ik ben een keer daar geweest maar ik vond het mwah.
Als 23-jarige ben je daar wel een van de jongste. Veel ouderen en ook best net geklede mensen (iig die keer dat ik er was).
All she wants and needs is just a little taste..
pi_114717620
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik ben een keer daar geweest maar ik vond het mwah.
Als 23-jarige ben je daar wel een van de jongste. Veel ouderen en ook best net geklede mensen (iig die keer dat ik er was).
De Burgemeister he! Niet de Brasserie. :+
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:33:02 #157
206580 Luxuria
pi_114717629
quote:
15s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:46 schreef BlueMage het volgende:

[..]
Edit: zie dat Dries Roelvink tot overmaat van ramp ook nog komt optreden, tsja ik sla dit jaar maar over. :')
Serious?? :')
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:35:00 #158
206580 Luxuria
pi_114717713
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:32 schreef fratsman het volgende:

[..]

Brasserie ben ik volgens mij nog nooit geweest :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:35:51 #159
112339 MPG
pi_114717749
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:32 schreef fratsman het volgende:

[..]

_O-
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:36:44 #160
206580 Luxuria
pi_114717790
Zijn jullie wel eens bij de Galerie?
Toffe tent! Alleen jammer dat die om 2u dicht gaat en dat je daar mag roken.
Maar als je er te vaak komt kun je al voorspellen welke liedjes er allemaal komen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:37:35 #161
112339 MPG
pi_114717824
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:36 schreef Luxuria het volgende:
Maar als je er te vaak komt kun je al voorspellen welke liedjes er allemaal komen.
Wel eens geweest ja, maar na een keer of 3, 4 hadden we het wel gezien, om de redenen die jij noemt :P .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:41:47 #162
206580 Luxuria
pi_114717994
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef MPG het volgende:

[..]

Wel eens geweest ja, maar na een keer of 3, 4 hadden we het wel gezien, om de redenen die jij noemt :P .
Ja dat vind ik wel echt jammer want het is altijd erg gezellig daar!
Maar iedere keer diezelfde liedjes... :N
pi_114718886
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:36 schreef Luxuria het volgende:
Dat is juist chill :D
pi_114785237
Ik vind t wel tijd voor een FOK-Venlo date, haha..
pi_114837978
Dat met de blauw trap was te verwachten.

Ik ben benieuwd hoe het nog afloopt met de St1. Erg druk is het daar de laatste maanden nou niet echt.

Wel vreemd dat Club zes op die locatie zo succesvol was en de St1 2 maanden goed heeft gedraaid en daarna meteen op sterven na dood is.
pi_114838709
Woensdag weer party in Motown :7
  maandag 30 juli 2012 @ 11:34:35 #168
206580 Luxuria
pi_114839570
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:04 schreef Joysa het volgende:
Dan is mijn oma jarig :+
  maandag 30 juli 2012 @ 11:35:55 #169
206580 Luxuria
pi_114839616
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:34 schreef Ruder het volgende:
Dat met de blauw trap was te verwachten.

Ik ben benieuwd hoe het nog afloopt met de St1. Erg druk is het daar de laatste maanden nou niet echt.

Wel vreemd dat Club zes op die locatie zo succesvol was en de St1 2 maanden goed heeft gedraaid en daarna meteen op sterven na dood is.
Wel jammer, want in het begin vond ik de st1 erg leuk.
Nu ben ik er ook al een tijdje niet meer geweest.
  maandag 30 juli 2012 @ 17:19:41 #170
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_114854865
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:34 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dan is mijn oma jarig :+
Mijn moeder is dan jarig. :+
Hallon!
pi_114855178
Gewoon naar de Baek. :+
  maandag 30 juli 2012 @ 17:29:10 #172
112339 MPG
pi_114855319
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:04 schreef Joysa het volgende:
Donderdag weer vroeg arbeiten.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_114856472
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 17:25 schreef fratsman het volgende:
Gewoon naar de Baek. :+
Eine kier en noeits mier :D

quote:
11s.gif Op maandag 30 juli 2012 17:29 schreef MPG het volgende:

[..]

Donderdag weer vroeg arbeiten.
Personeelsfeest, dus daar gaan ze geen rekening mee houden :')
pi_114891222
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:35 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Wel jammer, want in het begin vond ik de st1 erg leuk.
Nu ben ik er ook al een tijdje niet meer geweest.
Precies de reden waarom het onmogelijk is om in Venlo iets fatsoenlijks op te zetten. Zodra het niet meer nieuw voelt blijven Venlonaren weg.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:01:06 #175
206580 Luxuria
pi_114892088
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 12:36 schreef eight het volgende:

[..]

Precies de reden waarom het onmogelijk is om in Venlo iets fatsoenlijks op te zetten. Zodra het niet meer nieuw voelt blijven Venlonaren weg.
Wat een onzin eigenlijk, als het gezellig is, waarom zou je er dan niet meer komen.
pi_114935678
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 12:36 schreef eight het volgende:

[..]

Tenten als Motown, de Galerie en ook John Doe zijn toch ook nog steeds succesvol?

Ik denk dat het probleem bij de St1 is, dat het niet meer de sfeer heeft, die club zes wel op die plek had. Ofterwel goede (althans meestal) dancemuziek en een losse sfeer. Ook het feit dat ze zich nu beperkt hebben tot 1 etage, draagt mee aan de mindere sfeer. Al moet ik wel toegeven dat Club Zes ook redelijk vaak de boven verdieping gesloten had. Misschien is het ook net wat te 'steriel' opgeknapt. Ik vind bijvoorbeeld de zwarte/bruine gevel niet zo heel erg geslaagd.

We zullen zien hoe lang hij het nog volhoudt.

Het is niet onmogelijk om iets draaidende te houden in Venlo maar in sommige gevallen wel erg lastig :)
  woensdag 1 augustus 2012 @ 09:58:09 #177
206580 Luxuria
pi_114936301
Zo druk vind ik het sowieso eigenlijk niet echt meer in de kroegen in Venlo (ook voor de vakantie).
Alleen een paar kroegen zoals hierboven wordt genoemd, maar verder...
pi_114949818
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:58 schreef Luxuria het volgende:
Zo druk vind ik het sowieso eigenlijk niet echt meer in de kroegen in Venlo (ook voor de vakantie).
Alleen een paar kroegen zoals hierboven wordt genoemd, maar verder...
en bij Central op het terras bij lekker weer :P

Ach Venlo blijft een dorp af en toe he :P
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:58:20 #179
206580 Luxuria
pi_114951315
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:21 schreef Ruder het volgende:

[..]

en bij Central op het terras bij lekker weer :P

Ach Venlo blijft een dorp af en toe he :P
Dan zit het altijd wel lekker vol ja, heerlijk ook!
pi_115231065

Goed nummer, lekkere beat, maar kan iemand me uitleggen waarom ie zich ineens Bo Saris noemt? :') Ik associeer het alleen maar met het toenmalige plantencentrum in de Klingerberg. :')
pi_115237734
Niet op de Parkfeesten geweest Frats?
pi_115239539
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:10 schreef Ruder het volgende:
Niet op de Parkfeesten geweest Frats?
Alle dagen, behalve zaterdag. :)
pi_115243578
Parkfeesten hebben een uitstekende editie gedraaid, zo druk als zondag heb ik het nog nooit gezien... Die hebben nu hopelijk een buffertje voor de volgende jaren :)
Patat Friet
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:37:04 #184
206580 Luxuria
pi_115243861
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:31 schreef ganzenherder het volgende:
Parkfeesten hebben een uitstekende editie gedraaid, zo druk als zondag heb ik het nog nooit gezien... Die hebben nu hopelijk een buffertje voor de volgende jaren :)
Ja was echt top! ^O^
pi_115519951
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/15079

Jammer!! Ik ging er vroeger altijd lolly's halen. Vooral van die mislukt lolly's die waren super goedkoop :P
No bitch to me
pi_115522851
Jammer dat ik verzandde in 'n ruzie met een paar tokkies op de zondag over het feit of ik wel of niet zou zijn voorgekropen in de rij. (Park was sowieso vol en ging sluiten). :') Ben maar naar huis gegaan, verder vond ik het did jaar idd prima, Electric Wizard was echt geweldig, erg blij dat ik die gezien heb!
Hallon!
pi_115547886
Primark praat over vestiging Venlo

Ik ken de winkel niet, maar als ik verschillende vrouwen moet geloven is het een soort walhalla. :')
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:02:53 #188
206580 Luxuria
pi_115548788
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 10:31 schreef fratsman het volgende:

Ik ken de winkel niet, maar als ik verschillende vrouwen moet geloven is het een soort walhalla. :')
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:06:16 #189
112339 MPG
pi_115550604
quote:

Zoiets ja :') . Kan nog best een publiekstrekker worden, als ik hoor hoeveel vrouwen er nu voor naar rotterdam reizen :') ...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_115550643
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:06 schreef MPG het volgende:

[..]

Zoiets ja :') . Kan nog best een publiekstrekker worden, als ik hoor hoeveel vrouwen er nu voor naar rotterdam reizen :') ...
Maar in Nijmegen en Eindhoven komen ook vestigingen, dus dan is het zo speciaal niet meer.
pi_115551378
Op Twitter klagen er al mensen vrouwen "dat heel Venlo dan weer in het zelfde rondloopt" :')

dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:25:50 #192
206580 Luxuria
pi_115555867
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:29 schreef fratsman het volgende:
Op Twitter klagen er al mensen vrouwen "dat heel Venlo dan weer in het zelfde rondloopt" :')

[ afbeelding ]

_O-
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:28:23 #193
112339 MPG
pi_115575737
Twee gewonden bij steekpartij in Blerick

Toevallig iemand hier die er meer over heeft opgevangen :{ ?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_115576382
quote:

Help :').

Ik werk naast de Primark in Zaandam, en als ik zie wat dat voor winkel is dan bedank ik. Wát een chaos :').
Aids.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:03:01 #195
206580 Luxuria
pi_115577606
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:28 schreef MPG het volgende:
Twee gewonden bij steekpartij in Blerick

Toevallig iemand hier die er meer over heeft opgevangen :{ ?
Ken je daar mensen?
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:03:58 #196
206580 Luxuria
pi_115577660
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:04:43 #197
206580 Luxuria
pi_115577699
Ohh dat is daar! Ik dacht heel ergens anders, daar ben ik vanmiddag nog gefietst.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:08:44 #198
112339 MPG
pi_115577891
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:03 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ken je daar mensen?
Redelijk in de buurt woont een vage kennis, ja :o .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_115583875
Ik zat bij mijn schoonouders in de tuin (Vossener) en de pliesie-heli heeft meer dan een half uur rondgevlogen. Hebben ze die vent te pakken gekregen? :?
pi_115585247
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 01:40 schreef fratsman het volgende:
Ik zat bij mijn schoonouders in de tuin (Vossener) en de pliesie-heli heeft meer dan een half uur rondgevlogen. Hebben ze die vent te pakken gekregen? :?
In 't artikel staat dat er iemand opgepakt is. Idd wel heftig, heb verder niks gemerkt maar woon dan ook in Venlo.
Hallon!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:15:48 #201
206580 Luxuria
pi_115594103
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 01:40 schreef fratsman het volgende:
Ohhh daarom vloog die helicopter steeds over! Die heb ik ook veel gehoord.
pi_116442668
We hebben een nieuwe burgemeester! *O*

MaikelVorbach twitterde op woensdag 05-09-2012 om 19:18:16 Det wuurd lache op 11 van 11 en met de boerebroelof #bm077 #hardeG reageer retweet
:+
  woensdag 5 september 2012 @ 23:37:17 #203
112339 MPG
pi_116443622
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:15 schreef fratsman het volgende:
We hebben een nieuwe burgemeester! *O*

MaikelVorbach twitterde op woensdag 05-09-2012 om 19:18:16 Det wuurd lache op 11 van 11 en met de boerebroelof #bm077 #hardeG reageer retweet
:+
Het zal me benieuwen.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_116443902
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:37 schreef MPG het volgende:

[..]

Het zal me benieuwen.
Ik heb in het Zwijndrecht-topic even gevraagd wat ons te wachten staat. :+
  woensdag 12 september 2012 @ 20:18:16 #205
112339 MPG
pi_116702437
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_116703601
Bizar...ik fietste vaak die straat af naar m'n vorige werkplek enzo.
Hallon!
  donderdag 13 september 2012 @ 00:38:31 #207
112339 MPG
pi_116724441
quote:
15s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef BlueMage het volgende:
Bizar...ik fietste vaak die straat af naar m'n vorige werkplek enzo.
Ja, het is hier niet zo gek ver vandaan... Op de route naar het station, als ik niet dwars door de binnenstad wil, zegmaar...

Volgens foto's op L1 en Televaag zou het in 'n flat moeten zijn...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_116797112
Over een paar weken neemt dhr. H. Bruls als burgemeester van Nijmegen deel aan een symposium over Duitsland aan de Radboud Universiteit te Nijmegen.

Al helemaal ingeburgerd in Nijmegen dus :P
pi_116808464
Zometeen Boerebroelof vieren. :P
pi_117026713
Haha ik hoef niet naar het werk door de brand :D
pi_117026769
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:50 schreef Joysa het volgende:
Haha ik hoef niet naar het werk door de brand :D
Zeg maar dááááág tegen de 2 miljoen bezoekers! :D
pi_117026965
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:52 schreef fratsman het volgende:

[..]

Zeg maar dááááág tegen de 2 miljoen bezoekers! :D
:D
Zal de toren al zwart zijn ipv wit?
pi_117027321
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef Joysa het volgende:

[..]

:D
Zal de toren al zwart zijn ipv wit?
Kwam een paar foto's op internet tegen waarbij de Inovatoren vol in de rook stond... :P
pi_117027364
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:06 schreef fratsman het volgende:

[..]

Kwam een paar foto's op internet tegen waarbij de Innovatoren vol in de rook stond... :P
Daarom vroeg ik het me af. :D
pi_117028920
Aan facebook te zien fikt er iets in Venlo :+
Aids.
  donderdag 20 september 2012 @ 16:47:35 #217
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_117028937
Mijn ouwe baas en nee ik heb er niets mee te maken :P
pi_117087418
Heh fikte vanmorgen en vanmiddag nog toen ik erlangs fietste. Werk bij UPS, dus verderop maar ik dacht gister dat het ergens bij de buren brandde, bleek 't toch nog 'n km of twee meer richting Blerick/Venlo te zijn. :o
Hallon!
pi_117989923
Het is stil aan de overkant in het zuiden...
Aids.
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:26:17 #220
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_117990742
dooie boel in Venlo...
pi_117990772
Vrij letterlijk de laatste tijd :').
Aids.
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:33:54 #222
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_117990998
Bij jou in de buurt anders ook, die dooie die ze in Beringe uit het water hebben geplukt...
pi_117991607
Ik woon in Amsterdam ;). Maar hier worden ook geregeld dooien uit de grachten gevist hoor!
Aids.
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:54:10 #224
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_117991640
quote:
17s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:53 schreef Mss het volgende:
Ik woon in Amsterdam ;). Maar hier worden ook geregeld dooien uit de grachten gevist hoor!
apefuck, haal je ff door de war met iemand anders denk ik :@

maar idd in Amsterdam zal dat wat vaker gebeuren dan in Beringe :P
pi_117991697
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:54 schreef Klonk het volgende:

[..]

apefuck, haal je ff door de war met iemand anders denk ik :@

maar idd in Amsterdam zal dat wat vaker gebeuren dan in Beringe :P
Haha geen probleem hoor. Ja, hier donderen nog wel eens toeristen in de gracht. En een liquidatie op zijn tijd zijn ze hier ook niet vies van :').
Aids.
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:58:11 #226
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_117991762
quote:
17s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:56 schreef Mss het volgende:

[..]

Haha geen probleem hoor. Ja, hier donderen nog wel eens toeristen in de gracht. En een liquidatie op zijn tijd zijn ze hier ook niet vies van :').
moorden zijn daar toch alleen om jaren later mee op televisie te komen en als beroemdheid op een Vespa rond te rijden :P
pi_117991839
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:33 schreef Klonk het volgende:
Bij jou in de buurt anders ook, die dooie die ze in Beringe uit het water hebben geplukt...
ja, naar verhaal is dat.. :{
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:03:14 #228
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_117991934
ben idd benieuwd wat daar gebeurt is, moord of gewoon ietwat beschonken de vaart in gekukeld, zeker in een klein dorpje als beringe maakt zoiets diepe indruk...
pi_117992240
Ik denk het laatste.

Ben eens benieuwd of de politie de identiteit van die vrouw bekend gaat maken. Eng idee dat er een moordenaar in Venlo vrij rondloopt. :{
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:11:30 #230
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_117992281
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:10 schreef fratsman het volgende:
Ik denk het laatste.

Ben eens benieuwd of de politie de identiteit van die vrouw bekend gaat maken. Eng idee dat er een moordenaar in Venlo vrij rondloopt. :{
waar die vrouw gevonden is ben je ook zo in Duitsland natuurlijk, vind het raar dat je daar niets over hoort...
pi_117992319
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:11 schreef Klonk het volgende:

[..]

waar die vrouw gevonden is ben je ook zo in Duitsland natuurlijk, vind het raar dat je daar niets over hoort...
Inderdaad. Steenworp afstand van de grens...
pi_117992403
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:03 schreef Klonk het volgende:
ben idd benieuwd wat daar gebeurt is, moord of gewoon ietwat beschonken de vaart in gekukeld, zeker in een klein dorpje als beringe maakt zoiets diepe indruk...
wat ik van de mensen die hem nog gesproken hebben die avond heb gehoord, was hij niet dronken. Maar laten we maar hopen dat hij idd per ongeluk in de vaart terecht gekomen is, die andere optie is zoveel naarder...
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:24:28 #233
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_117992776
http://www.l1.nl/nieuws/1(...)enlijst#.UHvkIMVmIqc

maakt het niet makkelijker, toch iets met Duitsland, of verder Oost Europa in?
pi_117999217
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:14 schreef maen het volgende:

[..]

wat ik van de mensen die hem nog gesproken hebben die avond heb gehoord, was hij niet dronken. Maar laten we maar hopen dat hij idd per ongeluk in de vaart terecht gekomen is, die andere optie is zoveel naarder...
Op L1 staat al dat het een ongeluk is geweest.

Las hier en daar wat verhalen over een seriemoordenaar in de buurt van Venlo, word er niet echt vrolijk van :'(
pi_117999232
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:24 schreef Klonk het volgende:

Vraag me af hoe ze weten dat zij niet vermist is, als ze niet weten wie ze is..
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:27:41 #236
206580 Luxuria
pi_117999889
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:08 schreef afsje het volgende:

[..]

Op L1 staat al dat het een ongeluk is geweest.

Las hier en daar wat verhalen over een seriemoordenaar in de buurt van Venlo, word er niet echt vrolijk van :'(
Dat hoop ik toch niet :{
pi_117999964
Ja, een seriemoordenaar. Omdat er drie lichamen zijn gevonden. De een is vermoord, de ander een natuurlijke dood gestorven op een bankje en de derde in het water geflikkerd na een avondje kermis. :')
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:30:46 #238
112339 MPG
pi_118000010
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat hoop ik toch niet :{
1 natuurlijke dood, 1 ongeluk en 1 misdrijf. Bizar dat dat allemaal in 1 weekend is, maar imho geen reden tot paniek hoor...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_118000012
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:09 schreef afsje het volgende:

[..]

Vraag me af hoe ze weten dat zij niet vermist is, als ze niet weten wie ze is..
Ze is niet als vermist opgegeven, dat is een ander verhaal. Ze voldoet gewoon niet aan het signalement van mensen die wél als vermist zijn opgegeven.
Aids.
pi_118000315
quote:
17s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:30 schreef Mss het volgende:

[..]

Ze is niet als vermist opgegeven, dat is een ander verhaal. Ze voldoet gewoon niet aan het signalement van mensen die wél als vermist zijn opgegeven.
Maar in het nieuwsbericht staat dat ze niet vermist is. Wat ze dus imho niet kunnen weten, als ze misschien niet aan het signalement voldoet, kan ze nog wel vermist zijn.
pi_118000354
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ja, een seriemoordenaar. Omdat er drie lichamen zijn gevonden. De een is vermoord, de ander een natuurlijke dood gestorven op een bankje en de derde in het water geflikkerd na een avondje kermis. :')
Zeg ook niet dat ik dat denk, maar las het hier en daar.
Maar ga er niet van uit, haha.
pi_118000431
Dafuq.

quote:
Weddenschap wodka oorzaak dood dakloze
maandag 15 oktober 2012, 15:32

De 53-jarige dakloze Pool die zaterdag overleed in het Nolenspark is door een weddenschap om wodka om het leven gekomen. Dat zeggen althans zijn vrienden.

Volgens andere daklozen werd de man door een landgenoot vijf euro geboden om een fles wodka van 0,7 liter achterover te slaan. De 53-jarige ging in op het aanbod en moest dat uiteindelijk met de dood bekopen.

De daklozen hebben handboeien vastgemaakt aan het bankje waarop de man overleed. Die zijn volgens hen bedoeld voor de zwerver die de weddenschap afsloot. Vanavond in Venlo Vandaag vertellen de daklozen hun verhaal.

Bron: Omroep Venlo
Ik weet niet of ik het :') of :{ moet vinden.
pi_118000467
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dafuq.

[..]

:') én :{ .. Voor 5 euro..
Nou ja, misschien voor deze mensen veel :)
  maandag 15 oktober 2012 @ 16:46:57 #244
206580 Luxuria
pi_118003177
quote:
Dafuq.

[..]

Omg :')
pi_118003525
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef afsje het volgende:

[..]

Maar in het nieuwsbericht staat dat ze niet vermist is. Wat ze dus imho niet kunnen weten, als ze misschien niet aan het signalement voldoet, kan ze nog wel vermist zijn.
Nee okay, maar het lijkt me duidelijk dat ze daarmee 'geregistreerd vermist' bedoelen ;).
Aids.
  maandag 15 oktober 2012 @ 16:57:41 #246
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_118003592
quote:
11s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:30 schreef MPG het volgende:

[..]

1 natuurlijke dood, 1 ongeluk en 1 misdrijf. Bizar dat dat allemaal in 1 weekend is, maar imho geen reden tot paniek hoor...
Lijkt me idd stom toeval idd. Had het er op het werk ook nog over, zei ik ook dat het volgens mij allemaal toevallig bijelkaar is gekomen. Maar wel bizar dat veel van die lijken rond 't gebied gevonden zijn waar ik langs fietste op weg naar m'n voormalige werkplek. :o
Hallon!
pi_118003864
quote:
Dafuq.

[..]

Dat hele onderzoek afgelopen zaterdag zal ook wel weer handenvol geld hebben gekost. En waarvoor? Voor dit soort stupiditeiten. |:( |:( |:(

Ik blijf erbij; Wacht ze iedere morgen op bij de nachtopvang, prop ze allemaal in een busje en laat ze wijk voor wijk rotzooi rapen en onkruidrandjes krabben. Wie hier aan deelneemt krijgt maandelijks zijn uitkering. Zijn ze 's avonds goed moe,hebben ze geen tijd om rond te hangen en te zuipen, en leveren ze tenminste een bijdrage aan de samenleving. De rest die weigert krijgt niks, maar dan ook echt helemaal niks, geen hulp, geen subsidies, helemaal niks. Pak ze maar eens keihard aan in plaats van alles maar met de mantel der liefde te bedekken en te tolereren. :(

[ Bericht 2% gewijzigd door fratsman op 15-10-2012 17:12:51 ]
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:10:05 #248
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118003980
Volgens L1 was hij niemand tot last, met alle respect als je het normaal vind om een weddenschap af te sluiten om een fles wodka achterover te tikken op een Zondag dan kun je mij niet wijsmaken dat je niemand tot last bent.

Wat mij betreft zijn die gasten altijd lastig, ze zitten daar altijd op die bankjes, ze kunnen er beter een dak over heen zetten heb je 2 vliegen in een klap...
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:55:46 #250
206580 Luxuria
pi_118013569
Kijken jullie eigenlijk niet naar wie trouwt mijn zoon met Jeffrey?
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:57:34 #251
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118013678
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef Luxuria het volgende:
Gelukkig niet, kijk nog liever naar een vers uitgepoepte hondedrol terwijl mijn handen in een bak met kattenzeik zitten
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:58:43 #252
112339 MPG
pi_118013763
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef Luxuria het volgende:
Naar wat :? ?
Met wie :? ?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:00:58 #253
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118013927
quote:
5s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef MPG het volgende:

[..]

Naar wat :? ?
Met wie :? ?
kansloos programma waar een of ander kansloos gezin uit Venlo noord hun zoon probeert te slijten aan een bimbo die kansloze mamma goed moet keuren.

Je mist er niets aan :')
pi_118014701
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:00 schreef Klonk het volgende:

[..]

kansloos programma waar een of ander kansloos gezin uit Venlo noord hun zoon probeert te slijten aan een bimbo die kansloze mamma goed moet keuren.

Je mist er niets aan :')
Nee Nee! Hij komt niet uit Noord! Hij komt uit Blerick. :')
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:12:21 #255
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118014739
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:11 schreef fratsman het volgende:

[..]

Nee Nee! Hij komt niet uit Noord! Hij komt uit Blerick. :')
Blerick, Noord, een pot nat :{w

het zijn en blijven een soort van kruising tussen tokkies en kampers...
pi_118014911
quote:
16s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:12 schreef Klonk het volgende:

[..]

Blerick, Noord, een pot nat :{w

het zijn en blijven een soort van kruising tussen tokkies en kampers...

Vorige week had de stadsomroep een interview met die gast. Als ik het goed zag was het in een van die straten in de buurt van de Tollenstraat (speeltuin.) :P

Edit:
En ik woon in Noord, kom uit Blerick, maar ben geen tokkie of kamper. :7
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:20:14 #257
206580 Luxuria
pi_118015226
Ja hij is echt te erg!
pi_118015357
"Groëte moél, niks daor." :+
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:25:01 #259
206580 Luxuria
pi_118015561
Nu op 6.
pi_118021472
Zit hij nog steeds aan de apfelkorn of kan hij ondertussen zonder dat spul een 'fatsoenlijk' gesprek voeren met n meisje? :')
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:51:00 #261
206580 Luxuria
pi_118021591
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:49 schreef afsje het volgende:
Zit hij nog steeds aan de apfelkorn of kan hij ondertussen zonder dat spul een 'fatsoenlijk' gesprek voeren met n meisje? :')
Ik denk dat hij voor deze aflevering twee flessen achterover heeft geschud :')
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 06:53:37 #262
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118027278
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:15 schreef fratsman het volgende:

[..]

Vorige week had de stadsomroep een interview met die gast. Als ik het goed zag was het in een van die straten in de buurt van de Tollenstraat (speeltuin.) :P

Edit:
En ik woon in Noord, kom uit Blerick, maar ben geen tokkie of kamper. :7
zeggen ze allemaal :P
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:56:59 #264
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118032237
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:24 schreef Klonk het volgende:

Ik moet bij de pliesie gaan werken :D
pi_118032650
quote:
Die is ook flink jonger ingeschat dan!
Aids.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 13:50:50 #266
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118080028
pi_118080185
quote:
CSI Belfeld. :+
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:05:05 #268
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118080560
:7
pi_118083078
quote:
Of jij wist dit gewoon omdat jij er iets mee te maken hebt.... :D
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:12:05 #270
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118083094
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:11 schreef afsje het volgende:

[..]

Of jij wist dit gewoon omdat jij er iets mee te maken hebt.... :D
ik moet heel dringend weg :P
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:14:46 #271
112339 MPG
pi_118088235
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:54 schreef fratsman het volgende:

[..]

CSI Belfeld. :+
_O-
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:18:43 #272
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118088377
Ik reed net met een client over de Kaldenkerkergweg in Venlo, en er stond een dame van lichte zeden die daar vaker stond, dus vraagt die client wat doet die mevrouw daar en ik had geen zin om uit te leggen wat een hoer is dus ik heb hem verteld dat het een mevrouw was die in de buurt werkte en nu stond te wachten op haar man die haar met de auto op kwam halen :D
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:19:14 #273
112339 MPG
pi_118088398
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:18 schreef Klonk het volgende:
Ik reed net met een client over de Kaldenkerkergweg in Venlo, en er stond een dame van lichte zeden die daar vaker stond, dus vraagt die client wat doet die mevrouw daar en ik had geen zin om uit te leggen wat een hoer is dus ik heb hem verteld dat het een mevrouw was die in de buurt werkte en nu stond te wachten op haar man die haar met de auto op kwam halen :D
Was ze al afgewerkt dan :+ ?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:20:21 #274
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118088432
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:19 schreef MPG het volgende:

[..]

Was ze al afgewerkt dan :+ ?
zo zag ze er wel uit ja :P
pi_118118230
De Duitse media bericht altijd net ff wat interessanter (en tevens ook lomper maar dat is Bild) http://www.bild.de/region(...)r-26737826.bild.html

Düsseldorf/Venlo Ich bin eine wahre Schmusekatze mit einem total entspannenden Verwöhnprogramm...

So warb das Düsseldorfer Escort-Mädchen Nicky (37) im Internet für seine Dienste. Jetzt ist die junge Frau tot! Sie wurde ermordet kurz hinter der holländischen Grenze gefunden.

WAS WAR PASSIERT?

Am Samstag hatte ein Spaziergänger die Leiche einer Frau in einem Wald bei Venlo entdeckt. Die holländische Polizei konnte das Mordopfer zunächst nicht identifizieren, gab daher eine Beschreibung heraus: Blonde Haare, Muttermal am Kinn, rot lackierte Fußnägel.

Wenig später taucht in der internationalen Datenbank der Polizei die Vermissten-Meldung einer Frau aus Düsseldorf auf und alles passt! Die holländischen Ermittler nehmen Kontakt mit ihren Kollegen in Düsseldorf auf.

Und tatsächlich: Es ist Nicky. Eine Arbeitskollegin hatte sie als vermisst gemeldet, weil sie Freitagnacht in Düsseldorf verschwunden war.

Gestern Morgen durchsucht die Polizei dann Nickys Arbeitswohnung an der Schützenstraße in Düsseldorf. Spuren wurden gesichert. War etwa ihr letzter Freier der Mörder?

Der Leichnam von Nicky (gebürtige Ungarin) wurde zur Obduktion in die Gerichtsmedizin nach Den Haag gebracht. Die Polizei in Venlo teilte offiziell lediglich mit, dass die Frau einem Gewaltverbrechen zum Opfer fiel.

Ihre Kolleginnen trauern unterdessen um Nicky. Ihre ehemalige Chefin schrieb gestern im Internet: Du bleibst für immer in unseren Herzen. Unsere Engelchen werden immer bei DIR sein.
pi_118119577
Pics von die Nutte! :D

En tering, wat een Telegraaf-artikel. :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:07:24 #277
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118120460
Bild is de Telegraaf maar dan nog een paar tandjes erger hé, ik bedoel als er een regenfront aankomt dan is het bij Bild gelijk storm van de eeuw en verdwijnt heel Duitsland incl. de Alpen onder zeker 3 meter water :P
pi_118127606
Bild gaat nog even verder.

quote:
DUSSELDORF - Een Nederlander heeft afgelopen vrijdagavond de 37-jarige prostituee Nicky uit Düsseldorf in Venlo met grof geweld vermoord, na eerst een afspraak met haar gemaakt te hebben in de Limburgse stad. Dat suggereert althans de Duitse Bildzeitung vandag in een paginagroot bericht over de vermoorde vrouw.

Volgens Bild had ze vrijdagavond een afspraak in Venlo. Met een klant mogelijkerwijs. Als dat zo is, dan mag aangenomen worden dat die klant de laatste is geweest die haar levend gezien heeft. Afgezien van haar moordenaar dan. En mogelijk zijn klant en moordenaar dezelfde persoon.

Allemaal vragen die de Duitse journalisten oproepen, en waarop de Politie Limburg Noord niet in gaat.

Twee kinderen

De zaterdag in de bossen bij Venlo dood gevonden prostituee Nicky laat in haar geboorteland Hongarije twee kinderen achter, aldus Bild.

De 37-jarige verliet volgens Bild Hongarije na een echtscheiding om haar geluk te zoeken in Duitsland. Haar kinderen bracht ze onder bij haar moeder en een broer. In Düsseldorf kreeg ze al snel wat in Duitsland genoemd wordt vrijers (Freier). Veel klanten heeft ze volgens haar collega's nooit gehad.

Deze collega's noemen haar een eerlijke vrouw, integer, wars van alcohol en drugs.

Politie Limburg Noord

De politie Limburg Noord zwijgt intussen in alle talen. Letterlijk en figuurlijk, want ook de Duitse media moeten zich behelpen met de afdeling voorlichting door de politie in Venlo.

Terwijl de Duitse media de bewijzen opgestapeld hebben dat de vrouw in de prostitutie zat, is er bij de politie Limburg Noord nog geen begin van erkenning van dit gegeven. Doordat de politie geen adequate informatie geeft, is zij de regie over de informatievoorziening kwijt en gaan allerlei verhalen een eigen leven leiden.

Vanmiddag publiceerde de politie Limburg Noord een bericht op de website dat de familie van de vermoorde vrouw in Hongarije woont en hierheen komt. Het volledige bericht:

,,De politie Limburg-Noord heeft contact gehad met de familie van het slachtoffer dat afgelopen zaterdagochtend werd gevonden in een bossage aan de Postweg in Venlo. De familie uit Hongarije komt na het weekend naar de politie in Nederland, ondermeer voor de identificatie. Tot dat moment zal de politie geen verdere mededelingen doen over de identiteit van de vrouw of het onderzoek.''

Limburgse moordenaar?

Volgens de Duitse media had de prostituee vrijdag een afspraak met een ,,Freier'' in Venlo. Daarbij zou ze met grof geweld om het leven zijn gebracht. Dat zou kunnen betekenen dat de moordenaar een Limburger is.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_118129424
Zoals ik al eerder zei; eng idee dat er een moordenaar los rondloopt in Venlo. :{
pi_118140784
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:55 schreef fratsman het volgende:
Zoals ik al eerder zei; eng idee dat er een moordenaar los rondloopt in Venlo. :{
Inderdaad.. Ik ga voortaan met de fiets naar t station, zodat ik 's avonds in 3 minuten thuis ben, ipv in 10 minuten lopend.. :{
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:12:19 #281
206580 Luxuria
pi_118141028
Dus in Venlo niet meer met dates van het internet afspreken.

Maar ik vind het ook wel echt een eng idee :{
Ik fiets nu in het weekend na het stappen niet meer alleen naar huis van Venlo naar Hout-Blerick.
pi_118143876
Laat je afhalen of fiets met een groep mee. Zeker als vrouw zijnde. Beter voorkomen dan genezen. Die verkrachter van vorig jaar loopt ook nog steeds los rond. :(
  donderdag 18 oktober 2012 @ 21:41:04 #283
206580 Luxuria
pi_118146300
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef fratsman het volgende:
Laat je afhalen of fiets met een groep mee. Zeker als vrouw zijnde. Beter voorkomen dan genezen. Die verkrachter van vorig jaar loopt ook nog steeds los rond. :(
Ja eerst fietste ik meestal alleen, maar ik voel me de laatste maanden ook echt niet meer veilig.
Bijv. wel eens gehad dat er midden in de nacht een groepje jongens op straat stonden waar ik voorbij moest.
Nu blijf ik in Venlo slapen.
pi_118155466
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ja eerst fietste ik meestal alleen, maar ik voel me de laatste maanden ook echt niet meer veilig.
Bijv. wel eens gehad dat er midden in de nacht een groepje jongens op straat stonden waar ik voorbij moest.
Nu blijf ik in Venlo slapen.
Voel me ook niet echt veilig meer nee..
Ik ben net thuis van t werk, zaten allemaal ongure figuren in de trein. Kwam ik net op t station aan, stond in een x mn vriend daar, 'afsje sekjoeretie', zoals hij t noemde, haha. :D Dus werd naar huis geëscorteerd :D

Morgen met de auto naar t werk, want geen treinen naar Ehv het hele weekend.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:24:26 #285
206580 Luxuria
pi_118159618
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:41 schreef afsje het volgende:

[..]

Voel me ook niet echt veilig meer nee..
Ik ben net thuis van t werk, zaten allemaal ongure figuren in de trein. Kwam ik net op t station aan, stond in een x mn vriend daar, 'afsje sekjoeretie', zoals hij t noemde, haha. :D Dus werd naar huis geëscorteerd :D

Morgen met de auto naar t werk, want geen treinen naar Ehv het hele weekend.
Ahh dat is wel lief! O+
pi_118163112
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef fratsman het volgende:
Ik heb een keer een half uur bij het station gewacht, omdat een vriendin van mij daar op de taxi moest wachten. Nou in dat half uur kwamen er 2 keer vage gasten om geld bedelen en 2x rare gasten voorbij die haar aan het staren waren. Ze was dan ook heel blij dat ik gewacht heb, tot dat de taxi kwam :)

Trouwens over veiligheid gesproken, Ik voel me in Venlo wel veilig hier hoor. In de wijk waar ik woon ben ik ook wel wat gewend. Dus mij krijg je niet snel bang :D
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:05:32 #287
206580 Luxuria
pi_118163416
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:54 schreef Ruder het volgende:

[..]

Ik heb een keer een half uur bij het station gewacht, omdat een vriendin van mij daar op de taxi moest wachten. Nou in dat half uur kwamen er 2 keer vage gasten om geld bedelen en 2x rare gasten voorbij die haar aan het staren waren. Ze was dan ook heel blij dat ik gewacht heb, tot dat de taxi kwam :)

Trouwens over veiligheid gesproken, Ik voel me in Venlo wel veilig hier hoor. In de wijk waar ik woon ben ik ook wel wat gewend. Dus mij krijg je niet snel bang :D
Jij bent ook een man :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:25:11 #288
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118173125
Ik laat mijn vrouw alleen hier in Belfeld alleen over straat als het donker is. Zodra ze naar een van de buurdorpjes of Venlo gaat is het taxi klonk die in actie komt.
pi_118173288
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:25 schreef Klonk het volgende:
Ik laat mijn vrouw alleen hier in Belfeld alleen over straat als het donker is. Zodra ze naar een van de buurdorpjes of Venlo gaat is het taxi klonk die in actie komt.
Idem. Ik laat mijn vriendin ook niet na 20.00 over de Hogeweg fietsen. Als je kijkt wat voor gespuis er 's avonds bij Eugenia rondhangt...
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:32:02 #290
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118173378
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:28 schreef fratsman het volgende:

[..]

Idem. Ik laat mijn vriendin ook niet na 20.00 over de hogeweg fietsen. Als je kijkt wat voor gespuis er 's avonds bij Eugenia rondhangt...
en het debiele is dat mijn vrouw zich prima kan weren, zit op een vechtsport en is daar best goed in, maar ik vind het gewoon een onaangename gedachte.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:33:31 #291
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_118173446
Ik ga steeds alleen over straat in Venlo, altijd gedaan, er is tot nu toe niks gebeurd, maar misschien komt dat omdat ik zo'n manwijf ben ofzo. ;( :P
Hallon!
pi_118173892
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:32 schreef Klonk het volgende:

[..]

en het debiele is dat mijn vrouw zich prima kan weren, zit op een vechtsport en is daar best goed in, maar ik vind het gewoon een onaangename gedachte.
Inderdaad. Mijn vriendin kan zich prima zowel fysiek als verbaal verweren, maar het is gewoon een buitengewoon enge gedachte. Ook met dat geval van vorig jaar in het achterhoofd...
pi_118193042
Kwam er vandaag trouwens pas achter dat er vanaf vandaag kermis is in de stad :')

Is dat elk jaar? (woon pas een jaar in Venlo, en kan me niet herinneren dat ik t vorig jaar gezien heb..)
pi_118200517
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:28 schreef fratsman het volgende:

[..]

Idem. Ik laat mijn vriendin ook niet na 20.00 over de Hogeweg fietsen. Als je kijkt wat voor gespuis er 's avonds bij Eugenia rondhangt...
Ja, dankzij die fijne wietpas opereren er weer meer zzp'ers op die hoek. Al vind ik het nog wel meevallen, maar misschien ben ik er aan gewend geraakt omdat ik al 10 jaar op de Helbeek woon.

:)
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:35:03 #295
206580 Luxuria
pi_118202270
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:01 schreef afsje het volgende:
Kwam er vandaag trouwens pas achter dat er vanaf vandaag kermis is in de stad :')

Is dat elk jaar? (woon pas een jaar in Venlo, en kan me niet herinneren dat ik t vorig jaar gezien heb..)
Ik kwam er ook eergisteren pas achter :P

Is dit jaar voor het eerst in de binnenstad geloof ik.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 11:28:22 #296
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118203304
Vorig jaar was er ook kermis in de binnenstad ;)
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:36:54 #297
112339 MPG
pi_118212690
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 11:28 schreef Klonk het volgende:
Dat was voor het eerst, indd. Toen was het nog Oude Markt (zoepkoel dus :P ), maasboulevard en Kwartelenmarkt.

Afaik was dat best geslaagd, en hebben ze er dit jaar de Markt en het Vleesplein bij getrokken.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:52:55 #298
206580 Luxuria
pi_118213127
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 11:28 schreef Klonk het volgende:
Oh haha zoveel geef ik om de kermis dus :P
pi_118231731
Whooop, ik ben jariggg *O*
  zondag 21 oktober 2012 @ 03:43:54 #300
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_118232810
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 02:16 schreef afsje het volgende:
Whooop, ik ben jariggg *O*
Gefeliciteerd!.. :)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_118232948