Regel dan voor me.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
verzin een ondertitel...
Klopt. Maar als ik nu zou gaan reizen dan zou ik 't gewoon weer oppakken. Tijdens het reizen moet ik het gewoon echt doen af en toe. Soort van houvast aan de andere kant van de wereld lijkt het wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je genoeg gerookt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
verzin een ondertitel...
Precies. Helemaal dan, tegen Ajax, PSV, Twente vorige week Roda steek ik soms gewoon de één met de ander aan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Precies. En in het stadion kan ik ook echt niet zonder. Gaat zo een pakkie doorheen tijdens een wedstrijd die ook maar ergens om gaat.
Tja, als je hier naar kijkt heb je iets meer begrip voor Ashley...quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
verzin een ondertitel...
Gastje is helemaal de weg kwijt man. Maargoed, sowieso als er ooit een meet zou komen dan MOET hij er echt bij zijn.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, als je hier naar kijkt heb je iets meer begrip voor Ashley...
Heb dan ook echt zo'n fucking droge smoel altijd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Helemaal dan, tegen Ajax, PSV, Twente vorige week Roda steek ik soms gewoon de één met de ander aan.![]()
Reactie Cheryl na uittrekken onderbroek Caland.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
verzin een ondertitel...
Ik denk niet dat hij mag van zijn oudersquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje is helemaal de weg kwijt man. Maargoed, sowieso als er ooit een meet zou komen dan MOET hij er echt bij zijn.
Oh ja ik ben ook een reizende roker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ik nu zou gaan reizen dan zou ik 't gewoon weer oppakken. Tijdens het reizen moet ik het gewoon echt doen af en toe. Soort van houvast aan de andere kant van de wereld lijkt het wel.
Als hij echt 14 is dan istie een beetje aan het doordraaien...quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje is helemaal de weg kwijt man.
Ik moestquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Reactie Cheryl na uittrekken onderbroek Caland.
Dan doen we het gewoon bij hem thuis man.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij mag van zijn ouders
Doe dan die laatste maar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, jojo bedoel je? Dat lukt me wel, maar jojo en Deevee niet..
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
oooooooooooooooooow!
[ afbeelding ]
Maar hoe fucking chill is het om je reis met een lekker peukie te beginnen. Op Changi Airport in Singapore onder de fucking ventilators in een extreem mooi rokerstuintje een peukje te roken terwijl je op je overstap wacht. Echt fucking love it.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Oh ja ik ben ook een reizende roker.
Ik rook als ik in gezelschap ben van rokers (m'n vriendin rookt dus daar ga je al)
Maar gek genoeg als ik een week alleen ben dan rook ik 1 pakje (in een week dus)
Doe dit al 5 jaar en het bevalt me prima
Jup. Of nog erger, je aansteker het veld op gooien. Kan je de hele wedstrijd gaan schooien om vuur, of dus de één met de ander aansteken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb dan ook echt zo'n fucking droge smoel altijd.
Reactie Cheryl na zien banreden littlerabbit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
verzin een ondertitel...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
oooooooooooooooooow!
[ afbeelding ]
Dat ja. Het stadion in gaan met 20 aanstekers en dan nog de hele tijd vuur vragen aan mensen om je heen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Of nog erger, je aansteker het veld op gooien. Kan je de hele wedstrijd gaan schooien om vuur, of dus de één met de ander aansteken.
Ik verwacht wel snel resultaat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:35 schreef ajacied4lf het volgende:
GOOOOLASOOOO AJAAAX!!! KAMPIOEENEN!!!
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft gewoon alle gezicht expressies die je nodig hebt op fok.
doei.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:36 schreef inZanity het volgende:
Maare ik ga lekker een goed boek lezen.![]()
Fijne avond nog mensen
Ik ga zo Game of Thrones kijken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:36 schreef inZanity het volgende:
Maare ik ga lekker een goed boek lezen.![]()
Fijne avond nog mensen
Midnight in Paris, vraag niet waarom...quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga zo Game of Thrones kijken.
Nee man, ze willen jou niet.quote:
U vraagt, wij draaien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben jij nou voor pimp?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee man, ze willen jou niet.Stokstaart zou jou er wel bij willen hebben samen met Madame.. maar weet niet of jij dat wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Gast wtf is dit. Ik vind dit wel tegenvallen. Spam haar op FOK! danquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee man, ze willen jou niet.Stokstaart zou jou er wel bij willen hebben samen met Madame.. maar weet niet of jij dat wil.
Boeken ook gelezen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga zo Game of Thrones kijken.
Doe zelf joh. Ik heb het te druk met school enzo, jwz.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast wtf is dit. Ik vind dit wel tegenvallen. Spam haar op FOK! dan
FFS, eerst zorg je ervoor dat ik het verpest en nu doe je zo.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe zelf joh. Ik heb het te druk met school enzo, jwz.
Jij hebt alleen automaatrijbewijs?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gas rechts, rem links: all you need to know![]()
Succes!
Tsjah, je verpest het zelf he.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
FFS, eerst zorg je ervoor dat ik het verpest en nu doe je zo.
Ben jij zo'n automaat battie dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Succes!
Jammer, eigenlijk veel leuker om eerst te lezen, die figuren zelf bedenken met je fantasie, en dan is in de film kijken hoe dat strookt, andersom wordt em nooit zo, ben je opgezadeld met filmsterretjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ff rondvragen of iemand die heeft voor me.
89'er...quote:
Weet ik. Maar die blonde in episode 1 is al geil dus ik slaap er lekker door hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer, eigenlijk veel leuker om eerst te lezen, die figuren zelf bedenken met je fantasie, en dan is in de film kijken hoe dat strookt, andersom wordt em nooit zo, ben je opgezadeld met filmsterretjes.
Af en toe om me heen kijken was ik ook van plan...en schakelen enzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Succes!
Komt goed. Vraag het anders aan klein konijntje, heeft toch niks te doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jouw schuld. Miss als ze dit leest ....
Scheer je weg dan!quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
89'er...
Maar trots dat ik op het randje in de jaren 80 geboren ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar koppelen/schakelen is overrated
Gewoon alles in die 3.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar koppelen/schakelen is overrated
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Komt goed. Vraag het anders aan klein konijntje, heeft toch niks te doen.
Pet scheef, naar rechts hangen en met links sturenquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stoeltje in vliegtuigstand, jwz brada.
Ik ben al een poosjequote:Op dinsdag 17 april 2012 00:51 schreef inZanity het volgende:
Trouwens, over lekkere wijven gesproken. Google Cristina Scabbia!
Droomvrouw!![]()
En nu ga ik er echt vandoor
Ik ga hem ff downloaden. Thx.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter kijk Nachtrit.De Nederlandse Film.
Luchtgitaar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
he boelers, wie van jullie speelt er nog een instrument? Behalve de fluit van je gay-friend.
Ik op AZ en FCTquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb gewoon een ip ban op fctwente.net
Wie noem je jood wollah kbreek jou.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
Ga nou maar gewoon slapen joodjes van me.
Laterquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie noem je jood wollah kbreek jou.
Toedels he
Classified, sorry.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:54 schreef Geo4kant het volgende:
Sjaak hoe kom jij aan zoveel foto's van de Brabo Neger?
Dat is echt baasquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:38 schreef Bonkers. het volgende:
Dat eurosport WATTS blijft echt een geweldig programma
ik ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb gewoon een ip ban op fctwente.net
Jij kan dat, want geen tieten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:07 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga op mijn buik liggen en ben vertrokken
Ik beeld hmf mij in als klein mannetje met een grote waffel en een klein hartjequote:Op dinsdag 17 april 2012 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het? Nu is HMF een rare, maar ik ben toch vrij zeker dat het een kereltje is...
Wiebelt dat niet te veel?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:07 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga op mijn buik liggen en ben vertrokken
Ja zoiets idd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik beeld hmf mij in als klein mannetje met een grote waffel en een klein hartje
ergens is ie wel lief
Zal niet de eerste kerel zijn die zich aanmeld met een chickicon inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij gebrek aan foto's denk ik dat van jou ook.
Is ook zo.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij gebrek aan foto's denk ik dat van jou ook.
Ik ben ineens werkeloosquote:
Beetje gek doen en je,hebt een wajong uitkering.quote:
Steven is 55quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje gek doen en je,hebt een wajong uitkering.
40quote:
neequote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje gek doen en je,hebt een wajong uitkering.
Ik ben geen 40 nerdquote:
Nee ook nietquote:
Dat wist ik, maar die 26 kan alsnog je leeftijd zijn op dat momentquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
zal het verhaal omtrent username nog 1x uitleggen
Ik was mijn andere account zat en ging een nieuwe aanmaken op een zaterdagnacht
Was een beetje lam en wou koekenbakker doen en stevenmac26 als ww want dat was ook mijn ww op mijn werkpc, alleen ik verdraaide de dingen
Dus jou wachtwoord is nu koekenbakker? Just a secquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
zal het verhaal omtrent username nog 1x uitleggen
Ik was mijn andere account zat en ging een nieuwe aanmaken op een zaterdagnacht
Was een beetje lam en wou koekenbakker doen en stevenmac26 als ww want dat was ook mijn ww op mijn werkpc, alleen ik verdraaide de dingen
Nee niet meerquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus jou wachtwoord is nu koekenbakker? Just a sec
Zou kunnen ja, maar als je het verhaal al wist dan zou je weten dat het niet zo isquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar die 26 kan alsnog je leeftijd zijn op dat moment
Kloptquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is ook niet koekenbakker26 of donrajarules
Dat werkt bij mij niet echt, ik switch nogal vaak van laptop/locatie etc.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
ik heb nu gewoon zo'n standaard fok ww die je toegestuurd krijgt, automatisch inloggen ftw
Ik fok alleen wanneer ik thuis benquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij niet echt, ik switch nogal vaak van laptop/locatie etc.
Ik eigenlijk overal behalve thuis, dan wil ik vooral beeldschermen ontwijken...quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik fok alleen wanneer ik thuis ben
Maar hoe oud ben je nu echt ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
ik heb nu gewoon zo'n standaard fok ww die je toegestuurd krijgt, automatisch inloggen ftw
Sinds januari 26quote:
duurt nog wel een maand of 8quote:
Heb je je geld eigenlijk nog gekregen van die werkgever? (misschien al voorbij gekomen maar dat heb ik dan gemist)quote:
Niks mis meequote:
Noh manquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je je geld eigenlijk nog gekregen van die werkgever? (misschien al voorbij gekomen maar dat heb ik dan gemist)
Shit wat een teringstreekquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noh man
Sinds gisteren ook werkeloos, kwam in een lege kantoorpand aan
Wat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
En wij 12, shit ik ben wel de oudste hier
Ja, en het erge is dat ik voor een bekende ging werkenquote:
Oke man, niet verwacht maar ergens wel omdat je wel veel oude dingen over Ajax weetquote:
Fok! houdt je jongquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
En wij 12, shit ik ben wel de oudste hier
Dat is nog het meest klote, dat je je bezwaard voelt omdat je om jou eigen geld vraagt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, en het erge is dat ik voor een bekende ging werken
Maar volgens hem moet er vandaag geld op staan
Nee dit was voor mij ook de laatste keer dat ik voor een bekende ben gaan werkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is nog het meest klote, dat je je bezwaard voelt omdat je om jou eigen geld vraagt.
I learned it the hard way: met familie en vrienden doe ik geen zaken en ik leen ze geen geld. Als ze het nodig hebben en ik kan het missen, dan geef ik het ze gewoon.
Ik ga vanavond naar Tilburg--> eten van mamaquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
Saoto'tje staat op 't vuur. Niks mis mee.
Heerlijk man. Volgende week die surinaamse eettent maar eens proberen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Tilburg--> eten van mama![]()
Ja wat dat betreft is het in Tilburg, sinds Warung Tawi is gesloten echt behelpen...quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk man. Volgende week die surinaamse eettent maar eens proberen.
Het is sowieso behelpen hier man. In Rotterdam, Den Haag en Amsterdam struikel je werkelijk waar over de toko's en eettentjes en hier kun je er met moeite 1 vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft is het in Tilburg, sinds Warung Tawi is gesloten echt behelpen...
Ja, maar ook daar is het zoeken naar de echt goede eethuisjes. Er is vooral kwantiteit, weinig kwaliteit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is sowieso behelpen hier man. In Rotterda, Den Haag en Amsterdam struikel je werkelijk waar over de toko's en eettentjes en hier kun je er met moeite 1 vinden.
Ik eigenlijk meer op het werk dan thuis.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik fok alleen wanneer ik thuis ben
Jij slaagde op jouw 15e voor de middelbare school?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben met mijn bijna 24 dus nog niet zo oud. Kwam er laatst achter dat ik al iets van 9 jaar mijn middelbare school diploma heb. Sick man
ik 16 en was 1x blijven zittenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij slaagde op jouw 15e voor de middelbare school?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:43 schreef DonRaja het volgende:
Steven heeft nu zowel het actieve Ajax, Feyenoord als PSV topic geopend
Wat is dat precies?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef AryaMehr het volgende:
Deze man is baas:
http://en.akinator.com/
Bedenkt een persoon en hij weet het.
Zeg eens eerlijk, hoe lang hebben jullie nu internet in Zwolle: 1, 2 maanden?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef AryaMehr het volgende:
Deze man is baas:
http://en.akinator.com/
Bedenkt een persoon en hij weet het.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, hoe lang hebben jullie nu internet in Zwolle: 1, 2 maanden?
Ja man vroege leerling en de eerste examenklas van het Vmbo.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij slaagde op jouw 15e voor de middelbare school?
Kwam hem kort geleden tegen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, hoe lang hebben jullie nu internet in Zwolle: 1, 2 maanden?
Als je daarvoor zelfs een account moet gaan aanmaken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bedenk een persoon en hij stelt de vragen om er achter te komen wie je in je hoofd hebt.
Hoeft niet. Gewoon ff naam verzinnen, leeftijd en hij start.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je daarvoor zelfs een account moet gaan aanmaken.
Bij mij Suarezquote:
Nee, ze vroegen wel of ie iets mental had, heb maar met ja geantwoord toenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
'have your character ever bit someone in the neck' ?
Ron Vlaar werd Luuk de Jong.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
Nu heeft hij 't fout. Jan Vertonghen kent hij blijkbaar niet of te goed. Kreeg een plaatje van een aap.
Bij mij wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
Hij kent Lee Towers niet man. Wat een boeler!
quote:
quote:Royston Drenthe opent eigen kledingwinkel in Rotterdam
Voetballer Royston Drenthe opent binnenkort zijn eigen kledingwinkel 'Swagstore' in Rotterdam. De middenvelder van Everton heeft er tijd genoeg voor, nu hij door zijn club onlangs uit de selectie is gezet wegens disciplinaire redenen en hij dit seizoen waarschijnlijk niet meer in actie komt.
'De laatste jaren ben ik me steeds meer gaan verdiepen in de Fashion wereld. Ik wil er gewoon altijd Fresh uit zien en ben daar dan ook een groot gedeelte van mijn vrije tijd mee bezig. Ik ben totaal geen meeloper, ik hou van m'n eigen unieke stijl', schrijft Drenthe op de lifestyle-site van collega-voetballer en modekenner Demy de Zeeuw.[/i]
Drenthe is samen met een vriend, Michel Poldervaart, eigenaar van de kledingwinkel. Ook hun partners Daisy en Kim zijn betrokken bij het project en zullen de winkel gaan runnen. 'Natuurlijk ligt m'n grootste focus nog steeds bij het voetbal, maar ik vind het heel leuk om daarnaast andere dingen op te gaan bouwen', aldus Drenthe.
Over een maand hoopt de ex-voetballer van Feyenoord en Real Madrid zijn winkel te kunnen openen.
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-in-Rotterdam.dhtml
Poldervaart was toch ooit jeugdspeler van feyenoord?quote:
Echt he. HIj zit niet meer bij de selectie dus beter komt die bra gewoon met Dirk lekker terug volgend seizoen. Hebben we onze buitenspeler en spits ook gelijk binnen. Wordt een walk-over voor het kampioenschap man.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:17 schreef Grifte het volgende:
Jezus, Swagstore![]()
Kom nou maar gewoon bij Feijenoord voetballen Drenthe
Ze waren op.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:21 schreef Happel het volgende:
Waarom zijn hier geen gifjes meer te zien van Cheryl?
Blijkbaar is het een eerbetoon naar onze historie doordat er 'nieuwe meesters' in de binnenkant van de kraag staat...quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
Btw...dat nieuwe thuistenue van Nederland is toch ook weer niet te pruimen he.
Eckte swag man, kan zo bij Royston in de storequote:Op dinsdag 17 april 2012 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een eerbetoon naar onze historie doordat er 'nieuwe meesters' in de binnenkant van de kraag staat...
Maar waarom volledig oranje? Zo'n tenue zou pas mooi zijn met een zwart broekje en eventueel witte sokken. Maar helemaal oranje is echt smakeloos man.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een eerbetoon naar onze historie doordat er 'nieuwe meesters' in de binnenkant van de kraag staat...
Ik hoopte dat het een late 1 april grap wasquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
Oh ik had het nog niet compleet gezien, alleen de shirts.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom volledig oranje? Zo'n tenue zou pas mooi zijn met een zwart broekje en eventueel witte sokken. Maar helemaal oranje is echt smakeloos man.
in '88 waren de shirts ook spuuglelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het een late 1 april grap wasman wat lelijk met die vlakken erop.
Ja laten we het maar op bijgeloof gooienquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
in '88 waren de shirts ook spuuglelijk
Was al in november bekend ofzo.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het een late 1 april grap wasman wat lelijk met die vlakken erop.
En toen speelden ze ook een aantal maal compleet in oranje geloof ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is echt een foei lelijk shirt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
misschien worden ze nu weer kampioenquote:
Geheel oranje vind ik mooier, alleen deze shirts nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom volledig oranje? Zo'n tenue zou pas mooi zijn met een zwart broekje en eventueel witte sokken. Maar helemaal oranje is echt smakeloos man.
http://www.dailymotion.co(...)de-wibra-hangt_sportquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind het dan echt net van die vuilnismannen. Vind het wel mooi als dat oranje wat gebroken wordt door zwart en/of wit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geheel oranje vind ik mooier, alleen deze shirts niet
Maak er dan zo'n bombastisch Mexicaans shirt van, gewoon loeigroot een afbeelding van Beatrix erop ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
Het is 2012.. komen ze met van die ontwerpen aan die ridders vroeger haddenkom op man.
Denk dat Nike aardig schuift voor Oranje, is al een tijdje het hoogst geplaatste land in Nike outfit, voor dat geld moet je gewoon een beetje voor lul lopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Dat iemand zoiets lelijks ontwerp oke.. maar dan moet je die shit gewoon weigeren
Maar een mooi shirt verkoopt gewoon 10x beter dan een lelijk shirt. Soms is het niet zo moeilijk hoor om economisch te denken. Het is misschien wel de meest logische tak van wetenschap die je zult vinden:quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat Nike aardig schuift voor Oranje, is al een tijdje het hoogst geplaatste land in Nike outfit, voor dat geld moet je gewoon een beetje voor lul lopen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:47 schreef inZanity het volgende:
WTF die dingetje die personen raad had gewoon Jordy Clasie geraden!Wat een baas!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
Does your character yell out 'FUUUUUUU'
-Yes
I think of....
[ afbeelding ]
Nu had ik Guidetti.. Komt ie met Christian Eriksen aanzettenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:47 schreef inZanity het volgende:
WTF die dingetje die personen raad had gewoon Jordy Clasie geraden!Wat een baas!
ga daar maar een lekker gezond vegetarisch sigaretje op rokenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nu had ik Guidetti.. Komt ie met Christian Eriksen aanzetten
(hopen dat ze een illegale stream uitzenden via) Veetle.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:10 schreef AryaMehr het volgende:
Iemand een idee hoe ik de wedstrijd van vanavond kan zien online zonder Sopcast?
Woon je in nederland?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:10 schreef AryaMehr het volgende:
Iemand een idee hoe ik de wedstrijd van vanavond kan zien online zonder Sopcast?
Sport 1.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:10 schreef AryaMehr het volgende:
Is gewoon 20 questions, we kunnen dat spel hier zelfs spelen zonder dat programmaatje:quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
Hij kent gewoon Johnny (number) Fiveuit Short Circuit
Vraag ff een bewijsje van de overboeking, indien je dat ongemakkelijk vindt zeg je dat het is om te dubbelchecken of het rekeningnummer klopt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Godgloeiende teringtyfus
gast waar ik voor werkte en goed ken zegt gisteren nog tegen mij: Ja morgen heb je zeker je salaris op je rekening staan, 100% zeker, kijk ik verdomme net en staat er nog steeds niks
Ik neem aan dat je een arbeidscontract getekend hebt? Is die toko failliet gegaan dan ofzo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Godgloeiende teringtyfus
gast waar ik voor werkte en goed ken zegt gisteren nog tegen mij: Ja morgen heb je zeker je salaris op je rekening staan, 100% zeker, kijk ik verdomme net en staat er nog steeds niks
Ik ben sinds gisteren werkeloos, maar wacht al weken op mijn salarisquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een arbeidscontract getekend hebt? Is die toko failliet gegaan dan ofzo?
Ja, maar wat is de reden? Ontslag, proeftijd niet verlengd met contract, faillissement werkgever?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren werkeloos, maar wacht al weken op mijn salaris
Het begint nu serieus zwaar irritant te worden
Ze zijn met het project genoktquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar wat is de reden? Ontslag, proeftijd niet verlengd met contract, faillissement werkgever?
Is doir een mode homo ofzo bedacht inderdaad dat moet wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
Het is gewoon écht écht lelijk. Je gaat mij echt niet wijsmaken dat er daar iemand bij Nike zit die een goede smaak heeft en aanvoelt wat nu mooi is voor voetballers om te dragen. Dat hoeft helemaal niet superconservatief te zijn, maar dit is gewoon extreem lelijk.
Kantoor was overigens al leeg gehaald toen ik er gisteren kwamquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze zijn met het project genokt
Dus geen werk meer dus zogenaamd niet door mijn proeftijd
Houdt niet in dat ik dan niet betaald hoef te worden voor 6 weken werk
Wat dan?quote:
Na het inparkeren bij het weg rijden auto over het hoofd gezien en ook nog domme bocht gemaakt :pquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik heb het ook niet in 1 keer gehaald, kreeg als opmerking: Je bent nog jong, kom maar een keertje terug...
Hoeveelste keer was dit?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Na het inparkeren bij het weg rijden auto over het hoofd gezien en ook nog domme bocht gemaakt :p
Aah well
Benfica is wel erg sterk bezet op zijn positie hoor, maar waarschijnlijk verdient zijn makelaar gewoon meer bij Sporting.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:39 schreef Smoofie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)naar_Lissabon__.html
Als hij ook naar Benfica kon....
"Ik kan kiezen uit Ajax en AZ, maar ik kies AZ"
Echt kk dom zijn die voetballers ook hehquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Benfica is wel erg sterk bezet op zijn positie hoor, maar waarschijnlijk verdient zijn makelaar gewoon meer bij Sporting.
Ga gewoon langs op het hoofdkantoor en zeg dat je betaald wilt worden. Kan soms heel simpel zijn hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze zijn met het project genokt
Dus geen werk meer dus zogenaamd niet door mijn proeftijd
Houdt niet in dat ik dan niet betaald hoef te worden voor 6 weken werk
Dat was het hoofdkantoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga gewoon langs op het hoofdkantoor en zeg dat je betaald wilt worden. Kan soms heel simpel zijn hoor.
Worden helemaal gek gemaakt door die zaakwaarnemers. Dat zijn echt rioolratten man. Als mijn zoon voetballer was zou ik 'm altijd begeleiden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Echt kk dom zijn die voetballers ook heh.
Je zegt dat het een project is? Dan neem ik aan dat er nog een groter geheel achter dat project zit?quote:
De vader van Labyad is zijn zaakwaarnemerquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Worden helemaal gek gemaakt door die zaakwaarnemers. Dat zijn echt rioolratten man. Als mijn zoon voetballer was zou ik 'm altijd begeleiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |