Regel dan voor me.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
verzin een ondertitel...
Klopt. Maar als ik nu zou gaan reizen dan zou ik 't gewoon weer oppakken. Tijdens het reizen moet ik het gewoon echt doen af en toe. Soort van houvast aan de andere kant van de wereld lijkt het wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je genoeg gerookt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
verzin een ondertitel...
Precies. Helemaal dan, tegen Ajax, PSV, Twente vorige week Roda steek ik soms gewoon de één met de ander aan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Precies. En in het stadion kan ik ook echt niet zonder. Gaat zo een pakkie doorheen tijdens een wedstrijd die ook maar ergens om gaat.
Tja, als je hier naar kijkt heb je iets meer begrip voor Ashley...quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
verzin een ondertitel...
Gastje is helemaal de weg kwijt man. Maargoed, sowieso als er ooit een meet zou komen dan MOET hij er echt bij zijn.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, als je hier naar kijkt heb je iets meer begrip voor Ashley...
Heb dan ook echt zo'n fucking droge smoel altijd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Helemaal dan, tegen Ajax, PSV, Twente vorige week Roda steek ik soms gewoon de één met de ander aan.![]()
Reactie Cheryl na uittrekken onderbroek Caland.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
verzin een ondertitel...
Ik denk niet dat hij mag van zijn oudersquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje is helemaal de weg kwijt man. Maargoed, sowieso als er ooit een meet zou komen dan MOET hij er echt bij zijn.
Oh ja ik ben ook een reizende roker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ik nu zou gaan reizen dan zou ik 't gewoon weer oppakken. Tijdens het reizen moet ik het gewoon echt doen af en toe. Soort van houvast aan de andere kant van de wereld lijkt het wel.
Als hij echt 14 is dan istie een beetje aan het doordraaien...quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje is helemaal de weg kwijt man.
Ik moestquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Reactie Cheryl na uittrekken onderbroek Caland.
Dan doen we het gewoon bij hem thuis man.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij mag van zijn ouders
Doe dan die laatste maar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, jojo bedoel je? Dat lukt me wel, maar jojo en Deevee niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |