quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik leen sinds kort ook maximaal bij, waarschijnlijk tot ik afgestudeerd ben
Herkenbaar hoor, ik zoek ook altijd de grens op van wat er op mn rekening staat, maakt niet uit hoeveel ik heb. En altijd aan dingen waar ik niets aan overhoud zegmaar, dus geen spullen, maar inderdaad etentjes, reiskosten etc.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vooral aan etentjes en shizzle. Krijg nog wel wat geld terug, maar dan nog
Ik heb er niet op gelet. Maar geef facking veel uit aan eten. Kan echt niet winkelen bij de supermarkt voor minder dan een tientjequote:Op dinsdag 17 april 2012 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor, ik zoek ook altijd de grens op van wat er op mn rekening staat, maakt niet uit hoeveel ik heb. En altijd aan dingen waar ik niets aan overhoud zegmaar, dus geen spullen, maar inderdaad etentjes, reiskosten etc.
Ik ben over een maandje of 14 afgestudeerd. Geen probleem die lening heb ik zo weer weggewerktquote:
Is dat raar dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb er niet op gelet. Maar geef facking veel uit aan eten. Kan echt niet winkelen bij de supermarkt voor minder dan een tientjeEn dat al snel 2 of 3 keer per week. En dan nog extra eten daarbuiten er boven op...
Ik over een jaar of 5quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben over een maandje of 14 afgestudeerd. Geen probleem die lening heb ik zo weer weggewerkt
Jij wintquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
250 euro aan vreten per maand of zo
Ik koop altijd aldi ijsthee 40 cent per pak bij de aldi haal er altijd 16 op per keer. Kassamiepjes met moeite die tas verplaatsenquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deze maand al 110Besparen op de wat duurdere dingen dus. En ik koop niet eens cola en zo...
Dat doet mijn baas ook voor het personeel, ik kan die ijsthee niet meer zienquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik koop altijd aldi ijsthee 40 cent per pak bij de aldi haal er altijd 16 op per keer. Kassamiepjes met moeite die tas verplaatsen
Toch wel citroen he?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat doet mijn baas ook voor het personeel, ik kan die ijsthee niet meer zien
Ik kan dat niet hebben, zoveel suikerquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik drink ~50 liter van dat spul weg per maand
Is goed toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hebben, zoveel suiker
Dan wordt mijn kont nog dikker.
Als je nu ook direct gaat squatten word newb helemaal blijquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hebben, zoveel suiker
Dan wordt mijn kont nog dikker.
En dat post je dan hierquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:10 schreef Sneezeechu het volgende:
Oftewel skim weer eens een bankrekening Bulgarian-style
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topics van kree lezenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:34 schreef Myraela het volgende:
Mensen die zonder hoofdletters typen en na een punt of komma geen spatie doen.
Serieus ik lees een heel bericht en het is gewoon niet te lezen.Mijn hoofd gaat alles dan kei snel lezen en door elkaar halen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:43 schreef twi het volgende:
Mensen die zo typen,hebben meestal toch niets zinnigs te melden?Ik snap niet waarom je dan nog de moeite doet,om het bericht te lezen.Welke post was het,en waar staat 'ie?Want nu ben ik wel benieuwd.DM mag ook,haha.
Ik spreek het uit als spycholoogquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:47 schreef Myraela het volgende:
En mensen die psycholoog zo "phigoloog " schrijven moeten ook dood.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik spreek het uit als spycholoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:51 schreef kutkloon7 het volgende:
Kijk hoe pro ik benHier heb je alvast het model:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:51 schreef kutkloon7 het volgende:
Kijk hoe pro ik benBaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna ff door Mudbox halen.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En dat post je dan hierNiemand die dat serieus neemt heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef even je bankrekening in DM dan regel ik wel wat![]()
zorrie zou hed nyd meer doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:47 schreef Myraela het volgende:
En mensen die psycholoog zo "phigoloog " schrijven moeten ook dood.
Ach je leert het ooit wel Kree, of je moet snel een meisje zoeken die je helpt je huishouden op orde te krijgenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:57 schreef kree het volgende:
Nee, voel me de hele dag al ziek en verrot.
Denk dat ik weer iets heb gegeten wat over de datum was, oeps
Dat tweede zou de beste optie zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach je leert het ooit wel Kree, of je moet snel een meisje zoeken die je helpt je huishouden op orde te krijgen
Haha, toch wel. Huishouden is ook lastig. Zelfs ik heb er nog moeite mee na 5 jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |