k wil t anders ook wel even doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 08:49 schreef livelink het volgende:
De historie en handige linkjes.
Hier staat de link naar de kalender van OUD in wiki. Hij is echt wel al behoorlijk gedateerd, dus even bijwerken is niet zo makkelijk. Ik wil me er wel een keer in verdiepen, maar ik weet niet wanneer dat gaat lukken.
is geen probleemquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:44 schreef Lois het volgende:
Oh heel graag Ynske, ik word enigzins geremd door zieke Iris en gebrek aan kennis van wiki
quote:
als elin erin staat moet lex ook natuurlijk, 28 sept.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:55 schreef Ynske het volgende:
Hij is helemaal bijgewerkthttp://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender
donequote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als elin erin staat moet lex ook natuurlijk, 28 sept.
en mijn verjaardag is nogal een populaire dag jeumig(23 sep)
Voor zover ik weet is de wiki ook gewoon googlebaar?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als de lijstjes niet googlebaar meer zijn zal ik Puck ook weer even toevoegen
Ik was verbaasd dat ik Puck er met z'n eigen naam in zag staan...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als de lijstjes niet googlebaar meer zijn zal ik Puck ook weer even toevoegen
Ik heb serieus al die tijd gedacht dat dat gewoon de echte naam wasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was verbaasd dat ik Puck er met z'n eigen naam in zag staan...
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:22 schreef hexje het volgende:
Generatie 2010 # 5 Kan dicht. Is al een deel 5.
Sorry, overheen gelezen. Hij is dichtquote:
Goeie vraag.. Ik vind alleen maar hele oude topics dus een nieuw topic dan maar?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:01 schreef -Spring het volgende:
Is er ergens een speciaal kinderfietsentopic? Ik vind alleen 'fietsen met kinderen' maar dat gaat enkel over zitjes op grote-mensenfietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |