Ik zal je binnenkort ff grijpenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb zwaar goede ideeën!
Wie wil me aanraken?
laten we nog een paar uur wachten op evt tegengeluiden maar dan is het gummen tot the max!quote:
Weet je, ik vraag mezelf nu al zo lang af of dat uberhaubt mogelijk is, een oxiderende anusquote:
Mss als je niet zo goed veegt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je, ik vraag mezelf nu al zo lang af of dat uberhaubt mogelijk is, een oxiderende anus
Verder geen mening overigens, die van mij bestaan toch wel, lijstje of niet. Het was alleen makkelijk bij het uitspeuren van kloons dat je effe het lijstje door kon lopen
quote:
+1quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:28 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik vind het niet nodig ze te verwijderen, wie er niet in wil kan dat toch aangeven? Laat dan de lijstjes weer door de posters aangepast worden, kan iemand zelf melden of haar kind in de lijst moet.
dit ja!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:28 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik vind het niet nodig ze te verwijderen, wie er niet in wil kan dat toch aangeven? Laat dan de lijstjes weer door de posters aangepast worden, kan iemand zelf melden of haar kind in de lijst moet.
dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |