abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:14:04 #276
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111341086
ik duim voor je klums :*
pi_111343092
Duimen draaien, duimen draaien... duimen draaien... *hoi Klumsy* O+
pi_111348673
Klums; ook hier wordt heel hard geduimd!

DV; geniet van je vakantie!

Tally; 11 juni is al best snel! Spannend hoor.

Wij hebben over 3 weken naar de prikinstructie en ik verwacht (als er geen wachtlijst is) eind juni te beginnen met spuiten, zo spannend weer!
pi_111356990
Oh klumsy wat spannend! *duimt fanatiek mee*

DV geniet van je vakantie! Je zorgen maken kan heus een weekje wachten! (Lekker makkelijk praten he :-) was het maar zo makkelijk!

Ik ben nu sinds 24 april decopeptyl aan het prikken en sinds gisteren gonal f. Gister ook echo gehad (eerste) en er waren 9 eitjes zichtbaar. Ik was zelf wel blij hiermee maar de arts reageerde wat gematigd.. kon ik niet echt hoogte van krijgen.. ik hou me daarom maar vast aan positieve gevoel.
Ik heb wel behoorlijke last van mezelf (hormonen). Heb het vaak heel warm en ben ook veel emotioneler.. valt me eigenlijk best tegen..
Maandag volgende echo.. lijkt best voorspoedig te gaan!
pi_111357715
Dananana mooi toch 9 eitjes. Succes hoor.

Klums, spannend. Ik duim met iedereen mee!

Hier was ik gisteren even 'van de kook/leg'. We hadden met de gyn in Brussel de definitieve startdatum op 1 juni gezet. So far so good... tot ik vandeweek mailde wanneer ik moest stoppen met de pil. Ik ben 2 mei aan deze strip begonnen en had duidelijk in mijn mail gezet dat ik 1 juni moest starten met spuiten. Enfin, zij redeneerden wat anders, oké mevrouw is 2 mei begonnen, dus stopt gewoon op 22 mei en dan 27 mei spuiten. Maarrrr ik heb dus met het lumc geregeld dat ik daar op 1 juni bloed komt prikken tbv de eerste spuit puregon. Pfff een heel heen en weer gemail volgde. Uiteindelijk heb ik gezegd dat ik op vakantie was tijdens Pinksteren en toen mocht ik wel gewoon op 1 juni starten, dus op 27 mei laatste pil nemen. Ik zag m'n geest al dwalen... het lumc straks over de zeik over de andere startdatum blabla... maar goed startdatum blijft dus 1 juni. Das al over een paar weekjes. :)
pi_111357991
Pfoe nikki wat een gedoe! Vervelend dat het zo'n wirwar aan afspraken leek te worden! Ik heb het geloof ik niet helemaal gevolgd.... Je doet de behandeling in brussel maar voor de bloedtesten ga je naar lumc?
Fijn dat het nu geregeld is iig!
pi_111361068
Nikki; wat een gedoe, maar gelukkig een storm in een glas water en 1 juni is al heel snel!

Danana; 9 eitjes is toch een mooi aantal! Succes de komende dagen en vergeet jezelf niet te verwennen met een stukje chocola, warm bad of iets anders!
pi_111365389
Dananana punctie en tp doe ik in Brussel en echo's en bloedtesten in lumc. Komt omdat ik pgd doe en de behandeling zoals ik hem doe niet is toegestaan in Nederland. Hier mag het alleen voor gendragers en in Brussel mag het ook voor risicodragers van een fout gen. Ik ben dus risicodrager.
pi_111369300
Dana, 9 is toch hartstikke mooi. Lijkt mij dan hoor. Hopelijk gaat het verder goed.
Met een meidenkwartet
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:29:03 #285
171422 LadyBlack
paint it black
pi_111372952
Dananana, vervelend dat de reactie van de arts niet zo positief leek :{ hou inderdaad je eigen gevoel maar aan. En sterkte nog even met de hormonen :*

Nikki, ai, communiceren met 2 ziekenhuizen lijkt me ook lastig. Gelukkig staan de neuzen nu dezelfde kant op!

Poezebeest ook al heel snel weer dus! Scheelt het nou dat je dit al eerder hebt gedaan? Ik ben al zo blij namelijk dat ik hier ervaringen kan lezen, lijkt me toch minder zenuwpezen als je het al eens hebt gedaan... (en dus ook al weet wat kans van slagen heeft!) Of klopt dat niet?
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:33:26 #286
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_111373090
Dananana 9 eitjes klinkt goed.. Hopelijk blijven ze allemaal mooi doorgroeien..

pff nikki ook niet handig, gelukkig dat je het nog goed geregeld kreeg. Ik zou daar helemaal van in de stress schieten zeg :o

poezebeest, wauw voor jou komt het ook steeds dichter bij.

Ik vind het toch best bijzonder dat een hoop van jullie nu voor een 2e gaan. Hopelijk met snel resultaat :*

Hier al in echte vakantiestemming en mijn lijf heeft ook meteen vakantie.. Veel slapen en een kop vol snot. Mijn lijf is zo voorspelbaar.. Iedere keer weer ben ik de eerste dagen lamlendig. Maar plus puntje, ik heb het idee dat de Lucrin al flink is uitgewerkt *O* dus lekker hormoonloos op vakantie O+
Be happy with the little things in life
pi_111374462
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:31 schreef dananana het volgende:
Oh klumsy wat spannend! *duimt fanatiek mee*

DV geniet van je vakantie! Je zorgen maken kan heus een weekje wachten! (Lekker makkelijk praten he :-) was het maar zo makkelijk!

Ik ben nu sinds 24 april decopeptyl aan het prikken en sinds gisteren gonal f. Gister ook echo gehad (eerste) en er waren 9 eitjes zichtbaar. Ik was zelf wel blij hiermee maar de arts reageerde wat gematigd.. kon ik niet echt hoogte van krijgen.. ik hou me daarom maar vast aan positieve gevoel.
Ik heb wel behoorlijke last van mezelf (hormonen). Heb het vaak heel warm en ben ook veel emotioneler.. valt me eigenlijk best tegen..
Maandag volgende echo.. lijkt best voorspoedig te gaan!
Bij ons waren het 7 eitjes. 3 daarvan bevrucht. 2 bleven er plakken. 1 daarvan ben ik met 11 weken verloren. En de ander is een mooie gezonde dreumes! Dus die 9 zijn ontzettend mooi :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_111374788
En na 2 dagen zonder ben ik net weer ongesteld geworden :')
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:21:14 #289
171422 LadyBlack
paint it black
pi_111374814
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:20 schreef Tally het volgende:
Damn.... :{
pi_111375020
Aan de ene kant denk ik, ik wacht wel tot 11 juni. Aan de andere kant denk ik dat ik misschien toch maar eerder een afspraak moet maken daarvoor :')
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:37:47 #291
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_111382064
quote:
:( Lekker dan... Kun je niet eerder bij de gyn terecht? Dit lijkt me toch ook niet helemaal normaal..
Be happy with the little things in life
pi_111386759
Tally; dat klinkt niet fijn!

LB; het scheelt dat ik weet wat er gaat komen en dat ik me niet druk hoef te maken omdat het allemaal ontzettend meevalt. Ik vind het wel spannend of het gaat lukken en hoe lang het gaat duren. Dat ik al een kleintje heb maakt het dan weer makkelijker, als het niet lukt is dat jammer maar helaas, ik ben immers al mama.

Dv; lekker hormoonloos op vakantie! Geniet ervan!
pi_111396282
quote:
Aww rot! Ik ben langs de huisarts geweest toen mijn cyclus van het padje af ging. Toen heb ik een stootkuur progesteron gehad om het bloedden te stoppen. Dat was erg fijn, want het ging nogal lang en extreem bij mij. Misschien een optie om eens bij de huisarst te buurten, mocht je niet eerder terecht kunnen bij de gynecoloog?
pi_111396740
Alweer Tally? ik zou denk ik wel bellen, het voorleggen en kijken wat het ziekenhuis te zeggen heeft.

Ik denk dat ik zo maar eens naar bed ga, morgen ochtend testen, spannend!!
het is nog wel een beetje vroeg, maar ik ben ongeduldig :P
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_111397921
Ik duim zo hard voor je, Klumsy ^O^
pi_111398106
Ik zal eens een rondje bellen morgen mocht ik de kans krijgen. Dank jullie :)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 07:06:01 #297
313574 klumsy
Lola O+
pi_111407872
Vanmorgen getest maar deze was negatief.
Zat op 11 dpo dus was ook wel aan de vroege kant. Denk dat ik zondag nog een test ga doen :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_111408037
Oooh wat jammer klums! Maar idd over een paar dagen nog eentje doen! *duimerdeduim*
pi_111408335
Jammer Klumsy. Maar ik blijf nog ff duimen voor je
pi_111408527
Oh klums! Ik blijf duimen hoor! :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')