Bij ons waren het 7 eitjes. 3 daarvan bevrucht. 2 bleven er plakken. 1 daarvan ben ik met 11 weken verloren. En de ander is een mooie gezonde dreumes! Dus die 9 zijn ontzettend mooiquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:31 schreef dananana het volgende:
Oh klumsy wat spannend! *duimt fanatiek mee*
DV geniet van je vakantie! Je zorgen maken kan heus een weekje wachten! (Lekker makkelijk praten he :-) was het maar zo makkelijk!
Ik ben nu sinds 24 april decopeptyl aan het prikken en sinds gisteren gonal f. Gister ook echo gehad (eerste) en er waren 9 eitjes zichtbaar. Ik was zelf wel blij hiermee maar de arts reageerde wat gematigd.. kon ik niet echt hoogte van krijgen.. ik hou me daarom maar vast aan positieve gevoel.
Ik heb wel behoorlijke last van mezelf (hormonen). Heb het vaak heel warm en ben ook veel emotioneler.. valt me eigenlijk best tegen..
Maandag volgende echo.. lijkt best voorspoedig te gaan!
Damn....quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:20 schreef Tally het volgende:
En na 2 dagen zonder ben ik net weer ongesteld geworden
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:20 schreef Tally het volgende:
Aww rot! Ik ben langs de huisarts geweest toen mijn cyclus van het padje af ging. Toen heb ik een stootkuur progesteron gehad om het bloedden te stoppen. Dat was erg fijn, want het ging nogal lang en extreem bij mij. Misschien een optie om eens bij de huisarst te buurten, mocht je niet eerder terecht kunnen bij de gynecoloog?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:20 schreef Tally het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |