quote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef Drommeldaris het volgende:
KANEELSTOKJE JIJ EINDBAAS WANNEER KOM JE HIER WONEN![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Kree ? Hoe is het met je buurmeisje?
Als ik daar een baan kan vinden. Jwz.quote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef Drommeldaris het volgende:
KANEELSTOKJE JIJ EINDBAAS WANNEER KOM JE HIER WONEN![]()
![]()
WAT VOOR BAAN HEB JE NODIG?quote:Op maandag 16 april 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik daar een baan kan vinden. Jwz.
Oh kut ik wist dat deze vraag eraan zat te komenquote:Op maandag 16 april 2012 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Kree ? Hoe is het met je buurmeisje?
Zag laatst op tv een stuk over Utrecht. Daar hebben ze 8 agenten in de stad rondlopen die zich permanent bekommeren om de veiligheid van de mensen die daar uitgaan. Hier lopen er 2 of 4 afhankelijk van de avond en die hebben dan meestal bijna niks te doenquote:
Middelbare school docent biologie.quote:
Ja, ik ben vrij stil tijdens de seks. Het enige dat je hoort is haar gekreun en het kraken van de vloer.quote:Op maandag 16 april 2012 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
Oh kut ik wist dat deze vraag eraan zat te komen
Maargoed laatst gesmst over of internet het deed niks terug, daarna ben ik hier niet heel veel geweest meer en ben haar ook echt geen 1 keer meer spontaan tegen het lijf gelopen.
Voordeel, ze woont nog steeds wel naast me en ik heb nog niet veel gehoord van mannelijk bezoek
Hmmzz dat is niet echt goed nieuws toch?quote:Op maandag 16 april 2012 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
Oh kut ik wist dat deze vraag eraan zat te komen
Maargoed laatst gesmst over of internet het deed niks terug, daarna ben ik hier niet heel veel geweest meer en ben haar ook echt geen 1 keer meer spontaan tegen het lijf gelopen.
Voordeel, ze woont nog steeds wel naast me en ik heb nog niet veel gehoord van mannelijk bezoek
Er zit een fout in de TTquote:Op maandag 16 april 2012 21:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]KUT MN CAPSLOCKTOETS ZIT VAST DANKZIJ DEZE BAZENTT
Opzich niet, had wel een sms-je terug verwacht eigenlijk, maargoed wil verder ook niet al te veel zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzz dat is niet echt goed nieuws toch?
Dat zegt nietsquote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zag laatst op tv een stuk over Utrecht. Daar hebben ze 8 agenten in de stad rondlopen die zich permanent bekommeren om de veiligheid van de mensen die daar uitgaan. Hier lopen er 2 of 4 afhankelijk van de avond en die hebben dan meestal bijna niks te doen
Steden zonder chille sfeer
Friesland....kom op Drommel.quote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.vacaturevijver.nl/vacature-docent-biologie/272675/
Enige wat ik in de buurt kon vinden. Het is alleen maar 0,3 fte en in Friesland
Leeuwarden lijkt me best oke. En Heerenveen is best een leuke sportstad. Dan heb je alles wel gehad denk ik.quote:
Maar dan moet ik uit Leiden weg, weg bij al mijn vriendjes.quote:Op maandag 16 april 2012 21:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
20 minuten met de auto, is te doen
Ik zou haast naar Leiden voor al die AVNZMG-eindbazenquote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan moet ik uit Leiden weg, weg bij al mijn vriendjes.
Ben geen student dus wat heb ik daar aan?quote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben je ooit in Groningen uitgeweest?
13 bier 10 euro vent!
Er zijn ook wel kroegen waar je binnenkomt zonder student te zijnquote:Op maandag 16 april 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben geen student dus wat heb ik daar aan?
Vrouwelijke studenten zuipen ook bier. Protip, helemaal gratisquote:Op maandag 16 april 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben geen student dus wat heb ik daar aan?
Maar daar is het bier vast niet zo goedkoopquote:Op maandag 16 april 2012 21:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er zijn ook wel kroegen waar je binnenkomt zonder student te zijn
Dat weet ik en dat is ook een prequote:Op maandag 16 april 2012 21:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vrouwelijke studenten zuipen ook bier. Protip, helemaal gratis
Dan niet jungquote:Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar daar is het bier vast niet zo goedkoop
[..]
Dat weet ik en dat is ook een pre
Precies en Leiden ligt naast Leiderdorp, de meest toffe plaats van Nederland.quote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan moet ik uit Leiden weg, weg bij al mijn vriendjes.
Leijuhhhhhquote:Op maandag 16 april 2012 21:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Precies en Leiden ligt naast Leiderdorp, de meest toffe plaats van Nederland.
Woon je ook vlak bij het strand?quote:Op maandag 16 april 2012 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
Leijuhhhhh
Laat mij maar in Katwijk blijven, hoewel leiden ook wel gezellig is, maar half uur met de bus dussss tjah zit hier best.
Nu nog dichterbij als eerst 300m lopen ofzo en ik zie een stukje zee vanuit hierquote:Op maandag 16 april 2012 21:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Woon je ook vlak bij het strand?
Dat is wel tof.quote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nu nog dichterbij als eerst 300m lopen ofzo en ik zie een stukje zee vanuit hier
Als het nou ook nog eens strandweer gaat worden...quote:
Mijn jeugd, mijn dorp.quote:Op maandag 16 april 2012 21:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Precies en Leiden ligt naast Leiderdorp, de meest toffe plaats van Nederland.
Vorig jaar ging ik nog wel eens na therapie even naar Noordwijk aan zee. Dat was voor mij zo rustgevend, omdat het doordeweeks ook vrij rustig is. Drukke stranden zijn niets voor mij.quote:Op maandag 16 april 2012 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
Als het nou ook nog eens strandweer gaat worden...
Maar goed terrasje al dan niet overdekt is ook al leuk op het strand, zit er nog liever als in een overvolle kroeg eigenlijk.
Nu alleen nog een meisje vinden om mee te gaan
Owh het is hier ook erg hoor voor het dorp dan.quote:Op maandag 16 april 2012 21:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vorig jaar ging ik nog wel eens na therapie even naar Noordwijk aan zee. Dat was voor mij zo rustgevend, omdat het doordeweeks ook vrij rustig is. Drukke stranden zijn niets voor mij.
ik geloof je gewoon niet is dat zo raar?quote:
Mijn jeugd ligt nog voor een deel in Zoetermeer.quote:Op maandag 16 april 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn jeugd, mijn dorp.
Helaas is er niet zo heel veel te beleven.
Maar de LEGO heb je wel meegenomenquote:Op maandag 16 april 2012 21:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
Mijn jeugd ligt nog voor een deel in Zoetermeer.
Standtenten boeien me niet zo. Sowieso zijn die buiten het seizoen dicht.quote:Op maandag 16 april 2012 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
Owh het is hier ook erg hoor voor het dorp dan.
Maar als je 2 km verderop loopt richting noordwijk of wassenaar dan is het vrij rustig.
Alleen geen strandtenten dan.
Wel nudisten.quote:Op maandag 16 april 2012 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
Owh het is hier ook erg hoor voor het dorp dan.
Maar als je 2 km verderop loopt richting noordwijk of wassenaar dan is het vrij rustig.
Alleen geen strandtenten dan.
klopt, maar het is wel makkelijk om effe wat te halen af en toe.quote:Op maandag 16 april 2012 22:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Standtenten boeien me niet zo. Sowieso zijn die buiten het seizoen dicht.
Ohja dat vergat ik nog even te vertellen, maar km verder dan ben je er weer vanafquote:
Daarom had ik ook altijd een flesje drinken bij me.quote:Op maandag 16 april 2012 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
klopt, maar het is wel makkelijk om effe wat te halen af en toe.
Arme meid.quote:Op maandag 16 april 2012 21:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Mijn jeugd ligt nog voor een deel in Zoetermeer.
Batman lego?quote:Op maandag 16 april 2012 22:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Over twee weken ben ik jarig en dan krijg ik nog meer Lego.
Strandmeet van de zomer?quote:Op maandag 16 april 2012 22:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Daarom had ik ook altijd een flesje drinken bij me.
Vaak zat gedaan, maar met de hondjes dan.quote:Op maandag 16 april 2012 22:05 schreef twi het volgende:
Wat het lekkerste is, is als het hard waait en misschien zelfs regent. En dan met wind mee het strand af lopen terwijl er geen hond is. En geen mens, uiteraard.
Wat is er mis met in je eentje over het strand lopen?quote:Op maandag 16 april 2012 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan, maar met de hondjes dan.
Ben ook weer niet zo van ik ga in m'n eentje even over strand lopen, hoewel het best lekker kan zijn.
Maar voor mijn idee dan weer zo doelloos.
Doet me denken aan een vakantie op Ameland. Ik ging met de hond wandelen en voor een groot stuk was er niemand. Het strand was er ook nog eens heel breed, dus het was net of je op een andere planeet was.quote:Op maandag 16 april 2012 22:05 schreef twi het volgende:
Wat het lekkerste is, is als het hard waait en misschien zelfs regent. En dan met wind mee het strand af lopen terwijl er geen hond is. En geen mens, uiteraard.
Zeg toch niet dat er wat mis mee is..quote:Op maandag 16 april 2012 22:08 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is er mis met in je eentje over het strand lopen?
InB4 "Wat is er mis met in je eentje op een terrasje zitten"
Vragen ze: "Is het een cadeautje?"quote:Op maandag 16 april 2012 22:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, die ga ik zelf kopen.
Het wordt een schip van Pirates of the Caribbean.
Zit er niet zo ver van af toch?quote:Op maandag 16 april 2012 22:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vakantie op Ameland. Ik ging met de hond wandelen en voor een groot stuk was er niemand. Het strand was er ook nog eens heel breed, dus het was net of je op een andere planeet was.
Had je het ook gedaan als je niet met je hond ging?quote:Op maandag 16 april 2012 22:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vakantie op Ameland. Ik ging met de hond wandelen en voor een groot stuk was er niemand. Het strand was er ook nog eens heel breed, dus het was net of je op een andere planeet was.
LOTR sets ga je zeker ook kopen? Die kwamen toch uit in augustusquote:Op maandag 16 april 2012 22:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, die ga ik zelf kopen.
Het wordt een schip van Pirates of the Caribbean.
Er zijn wel meer volwassenen die lego voor zichzelf kopen, dus ik denk niet dat ze raar kijken. Bij duplo zou het een andere verhaal worden.quote:Op maandag 16 april 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vragen ze: "Is het een cadeautje?"
Ik wil best hun gezicht zien als je zegt dat het voor je zelf is.
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 16 april 2012 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
Had je het ook gedaan als je niet met je hond ging?
Ik heb niks met LOTR, maar ik ga er zeker lego van kopen. Hoop ook dat er een game van komt.quote:Op maandag 16 april 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LOTR sets ga je zeker ook kopen? Die kwamen toch uit in augustus
Boooh ik wil ook weer met lego spelenquote:Op maandag 16 april 2012 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
[..]
Ik heb niks met LOTR, maar ik ga er zeker lego van kopen. Hoop ook dat er een game van komt.
Zijn die lego games leuk?quote:Op maandag 16 april 2012 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
[..]
Ik heb niks met LOTR, maar ik ga er zeker lego van kopen. Hoop ook dat er een game van komt.
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 16 april 2012 22:15 schreef screwloose het volgende:
[..]
Boooh ik wil ook weer met lego spelen
Het is gewoon in de speelgoedwinkel te koop, dus wat houd je tegen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:15 schreef screwloose het volgende:
[..]
Boooh ik wil ook weer met lego spelen
Ok maar waar ik op doelde, dat je een hond hebt die uitgelaten moet worden is vaak de reden dat ik zo wandelingetje doe.quote:
Het is vooral heel humoristisch.quote:Op maandag 16 april 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn die lego games leuk?
Ik heb van Star Wars van lego een keer een filmpje gezien. Super gaaf. Yoda van lego
Ho ho ho rustig an he ik heb hier een hele doos in de berging staan. Ik ga al!quote:Op maandag 16 april 2012 22:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is gewoon in de speelgoedwinkel te koop, dus wat houd je tegen.
Denk niet dat ik me erg meer zou vermaken.quote:Op maandag 16 april 2012 22:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is gewoon in de speelgoedwinkel te koop, dus wat houd je tegen.
Pics.quote:Op maandag 16 april 2012 22:18 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ho ho ho rustig an he ik heb hier een hele doos in de berging staan. Ik ga al!
Je moet je er ook wel toe zetten ja. Maar als je het eenmaal een paar keer doet, dan heb je er meer lol in. Hoef ook niet samen met iemand te lopen, liever niet zelfs. Moet ik weer wachten tot ze hier zijn, kan ik niet lekker muziek op m'n kop zetten en moet je rekening houden met route en wandeltempo enzo. Bah.quote:Op maandag 16 april 2012 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ok maar waar ik op doelde, dat je een hond hebt die uitgelaten moet worden is vaak de reden dat ik zo wandelingetje doe.
Zonder hond denk ik eerder van best geen zin om te lopen nu.
Ja eens, denk dat het wel zo is ja.quote:Op maandag 16 april 2012 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet je er ook wel toe zetten ja. Maar als je het eenmaal een paar keer doet, dan heb je er meer lol in. Hoef ook niet samen met iemand te lopen, liever niet zelfs. Moet ik weer wachten tot ze hier zijn, kan ik niet lekker muziek op m'n kop zetten en moet je rekening houden met route en wandeltempo enzo. Bah.
Wat een eindbaasquote:Op maandag 16 april 2012 22:21 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit is dan wel weer leuk stond ooit op de fok weblog http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=60907
En dan begin je er zelf aan en faal je, omdat je het niet zo mooi krijgt als op die plaatjesquote:Op maandag 16 april 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zelden zo erg met lego willen spelen. Wat een prachtige bouwsels.
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 16 april 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
En dan begin je er zelf aan en faal je, omdat je het niet zo mooi krijgt als op die plaatjes
quote:Op maandag 16 april 2012 22:21 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit is dan wel weer leuk stond ooit op de fok weblog http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=60907
Klopt. Het lijkt alsof je me grondig kent.quote:Op maandag 16 april 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
En dan begin je er zelf aan en faal je, omdat je het niet zo mooi krijgt als op die plaatjes
Dé tip om Captain_Maximum naar je huis te lokken:quote:Op maandag 16 april 2012 22:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]![]()
Ik wil echt veel geld en veel ruimte.
Ik heb dat zelf ook altijd. Onzettend enthousiast over iets worden, en als ik er dan zelf aan begin en iets wat minder mooi is produceer, wil ik 't het liefste uit frustratie door de hele tent gooien.quote:Op maandag 16 april 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Het lijkt alsof je me grondig kent.
Ben niet zo van de computergamesquote:Op maandag 16 april 2012 22:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is vooral heel humoristisch.
Perfectionistenquote:Op maandag 16 april 2012 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf ook altijd. Onzettend enthousiast over iets worden, en als ik er dan zelf aan begin en iets wat minder mooi is produceer, wil ik 't het liefste uit frustratie door de hele tent gooien.
Dat doet me nog denken aan de tijd dat ik op de kunstacademie zat. Zag je een professioneel in een paar seconde met een klodder zo een hand verven, terwijl het bij mij na vele minuten gewoon een klont verf op doek bleef.quote:Op maandag 16 april 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Liever met meubels dan..quote:Op maandag 16 april 2012 22:29 schreef kree het volgende:
model pakketjes, vliegtuigjes enzo. lekker knoeien met die verf en lijm
quote:Op maandag 16 april 2012 22:29 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dé tip om Captain_Maximum naar je huis te lokken:
Een grote bak Lego
Wat?quote:
Daar hebben kunstenaars natuurlijk wel een excuus voor. "Dit is mijn interpretatie van De Hand", en iedereen vindt 't ineens geweldig.quote:Op maandag 16 april 2012 22:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat doet me nog denken aan de tijd dat ik op de kunstacademie zat. Zag je een professioneel in een paar seconde met een klodder zo een hand verven, terwijl het bij mij na vele minuten gewoon een klont verf op doek bleef.
Op de kunstacademie werkt dat alleen niet.quote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Daar hebben kunstenaars natuurlijk wel een excuus voor. "Dit is mijn interpretatie van De Hand", en iedereen vindt 't ineens geweldig.
Educatie elimineert out-of-the-box denkenquote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Op de kunstacademie werkt dat alleen niet.![]()
Yup, maar dat zul je altijd houden, aangezien smaak iets persoonlijks is.quote:Op maandag 16 april 2012 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Educatie elimineert out-of-the-box denken
Misschien wordt het tijd voor een nieuw bedquote:Op maandag 16 april 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer mezelf al een uur naar bed te praten.
Dat ik faal om vrouwen mijn bed in te praten, is tot daar aan toe. Maar het lukt me niet eens meer bij mezelf. Treurig.
En op date naar Legolandquote:Op maandag 16 april 2012 22:29 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een grote bak Lego
quote:
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 22:37 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor een nieuw bed
Niks, ze is banhappy.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks, ze is banhappy.
Tja je zeurt een hoop, maar daar ben je niet de enige in. Ik zeur ook vaak.
Kan er alweer inquote:Op maandag 16 april 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks, ze is banhappy.
Tja je zeurt een hoop, maar daar ben je niet de enige in. Ik zeur ook vaak.
Mogen transformers ook?quote:Op maandag 16 april 2012 22:29 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een grote bak Lego
Uh wacht een even? Explainquote:Op maandag 16 april 2012 22:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wacht al 3 maanden op een Transformer Prime.
Ik heb alle molds van de serie Binaltechs (sommingen komen 2 keer voor met ander kleurtje enzo, ik heb daar dan maar 1 van) een paar Masterpieces en een paar Leaders van de filmseriequote:Op maandag 16 april 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had Optimus Prime en Soundwave.
Wat zal niet zo erg zijn Strawberry_hill?quote:Op maandag 16 april 2012 22:45 schreef strawberry_hill het volgende:
kaneelstokje,zo erg zal het toch niet zijn ?
Heb je Starscream?quote:Op maandag 16 april 2012 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb alle molds van de serie Binaltechs (sommingen komen 2 keer voor met ander kleurtje enzo, ik heb daar dan maar 1 van) een paar Masterpieces en een paar Leaders van de filmserie
Wel toen je 'm bande op de TC, en daar gaat het momenteel overquote:
Oh, nou eigenlijk probeer ik niks. Dus het is niet het probleem dat ik afgewezen wordt ofzo.quote:
En ik maar denken dat je een echte hosselbaas bentquote:Op maandag 16 april 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, nou eigenlijk probeer ik niks. Dus het is niet het probleem dat ik afgewezen wordt ofzo.
Een keer geweest echt tofquote:
Goeie tactiek niets proberen dan wordt je ook niet afgewezenquote:Op maandag 16 april 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, nou eigenlijk probeer ik niks. Dus het is niet het probleem dat ik afgewezen wordt ofzo.
Die kende ik eerder dan Transformersquote:
Waarom probeer je het niet ?quote:Op maandag 16 april 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik pas mijn hosselskills alleen toe op waardige vrouwen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:50 schreef Tangledup het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een echte hosselbaas bent
Ik vind die film dingen echt nergens op lijken, sorry.quote:Op maandag 16 april 2012 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb masterpiece Skywarp en movie leader Starscream
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi ding, wel.quote:
Maar ik blijf wel forever alone.quote:Op maandag 16 april 2012 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goeie tactiek niets proberen dan wordt je ook niet afgewezen
Die zien er wel chic uit.quote:Op maandag 16 april 2012 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb masterpiece Skywarp en movie leader Starscream
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En lesbisch zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik pas mijn hosselskills alleen toe op waardige vrouwen.
Dat wil zeggen: Fotomodellen met een universitaire titel die licht alternatief zijn en nerdhobbies hebben.
Dream onquote:Op maandag 16 april 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wil zeggen: Fotomodellen met een universitaire titel die licht alternatief zijn en nerdhobbies hebben.
Nee man, TMNT.quote:
Omdat ik niemand kan vinden die me boeit.quote:Op maandag 16 april 2012 22:53 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet ?
Jammer dat jij al bezet bentquote:
Ik heb nog veel meer hoor. En ze zijn ook heel lastig om te transformeren enzo.quote:
Daar had ik ook wel aardig wat vanquote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man, TMNT.
Ik had ze bijna allemaal.
FAXIEquote:Op maandag 16 april 2012 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog veel meer hoor. En ze zijn ook heel lastig om te transformeren enzo.
Keertje langskomen om saampjes met de transformers te spelen en horrors te kijken?
Ik zal ook een doos lego kopen
Ohja, die vergeet ik wel eens.quote:
Ik sta tot nu toe op 1.quote:
Klopt. Ik ga niet zo maar voor de eerste de beste.quote:
Welk onderdeel niet?quote:
aha pointy kneesquote:Op maandag 16 april 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind die film dingen echt nergens op lijken, sorry.
[..]
Mooi ding, wel.
[..]
Maar ik blijf wel forever alone.
En dat werkte niet.. dus je moet juist iets anders proberen nuquote:
Dat is wel jammer danquote:
Ze twijfeltquote:
Gelukkig voor hem niet inderdaadquote:Op maandag 16 april 2012 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft kaneel mij niet te hosselen he.
Hmm ok.quote:Op maandag 16 april 2012 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze twijfelt
Was wel iets meer gespannen enzo...
Maar ze wilt nog wel een keer hier langskomen enzo om filmpje te kijken, dat dan weer wel....
http://www.tmnttoys.com/figures.htmlquote:
Ja, helaas. Al ben ik daar wel van af aan het stappen.quote:
Klopt. Ik laat me nu hosselen. 2 flirts momenteel.quote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef Tangledup het volgende:
[..]
En dat werkte niet.. dus je moet juist iets anders proberen nu
Nee, tegen Newb kan ik niet op.quote:Op maandag 16 april 2012 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft kaneel mij niet te hosselen he.
Zal volgende week doordeweeks worden. Moet competitie spelen dit weekend en deze week tot 2200 werken.quote:Op maandag 16 april 2012 22:59 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hmm ok.
Nou dan wordt het tijd om een filmpje te kijken he? Heb je al een datum geprikt?
Ik ga naar Utrechtquote:Nee, tegen Newb kan ik niet op.
En iedere week naar Wageningen is ook niks voor me.
Succes!quote:Op maandag 16 april 2012 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal volgende week doordeweeks worden. Moet competitie spelen dit weekend en deze week tot 2200 werken.
Nu denk ik ook wel dat ze gewoon voorzichtig is... hoop het maar...
Kutte is dat ik nu wel volop gevoelens heb
Hoort erbij.. ik vind dat juist altijd wel leuk, die spanning.. niet weten wat er komt en alles nog mogelijk is.quote:Op maandag 16 april 2012 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal volgende week doordeweeks worden. Moet competitie spelen dit weekend en deze week tot 2200 werken.
Succes komt wel goed manquote:Op maandag 16 april 2012 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is al beter te doen, maar toch. Newb enzulks.quote:
Heb ik hier al eens verteld. 2 maisjes van studie die me meer dan aardig lijken te vinden. Was vandaag ook wel weer erg leuk, hihi.quote:
Ja ik ben benieuwd... bang dat ik helemaal niks ga durvenquote:
Ik vind het verschrikkelijkquote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hoort erbij.. ik vind dat juist altijd wel leuk, die spanning.. niet weten wat er komt en alles nog mogelijk is.
Vraag ze uitquote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is al beter te doen, maar toch. Newb enzulks.
[..]
Heb ik hier al eens verteld. 2 maisjes van studie die me meer dan aardig lijken te vinden. Was vandaag ook wel weer erg leuk, hihi.
Die onzekerheid?quote:
Met z'n banaan?quote:Op maandag 16 april 2012 23:05 schreef strawberry_hill het volgende:
gaaat toch prima zo kaneel niet zo onzeker zijn.Gaan met die banaan!
Dat doe ik niet om 2 redenen, maar die zijn niet voor dit topic verder. Komt van de week wel op de tc ofzo. Ik moet nu echt slapen.quote:
Ja hoor, alleen lijk ik me niet echt aangetrokken te voelen tot mensen.quote:Op maandag 16 april 2012 23:05 schreef strawberry_hill het volgende:
gaaat toch prima zo kaneel niet zo onzeker zijn.Gaan met die banaan!
Helaas begrijp ik maar al te goed wat jij bedoeld. Geen oplossing helaasquote:
Het is lente.quote:Op maandag 16 april 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja hoor, alleen lijk ik me niet echt aangetrokken te voelen tot mensen.
Wie is hier perv?quote:Op maandag 16 april 2012 23:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het is een uitdrukking,jij perv
Stiekem ben je wel geinteresseerd in hem he?quote:Op maandag 16 april 2012 23:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het is een uitdrukking,jij perv
Dat laatste valt vies tegen, nou ja vind ze wel aardig of leuk alleen mij zien ze namelijk niet zitten... 95% van de wereld bevolking is datquote:Op maandag 16 april 2012 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, leuk is niet objectief.
Er kunnen wel mensen bestaan die je leuk vindt.
Tangledup mijn gaan met die banaan comment gebruiken voor evil..quote:
gevalletje projectie anyone ?quote:Op maandag 16 april 2012 23:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Stiekem ben je wel geinteresseerd in hem he?
Hoe komt dat?quote:Op maandag 16 april 2012 23:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat laatste valt vies tegen, nou ja vind ze wel aardig of leuk alleen mij zien ze namelijk niet zitten... 95% van de wereld bevolking is dat
Kan hij die banaan liever ergens anders voor gebruikenquote:Op maandag 16 april 2012 23:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Tangledup mijn gaan met die banaan comment gebruiken voor evil..
Evil?quote:Op maandag 16 april 2012 23:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Tangledup mijn gaan met die banaan comment gebruiken voor evil..
95% van de mensheid heeft geen respect voor je? Da's wel naar.quote:Op maandag 16 april 2012 23:17 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Diepgang respect... weinig mensen die dat nog kunnen opbrengen
Durf jij dan te beweren dat meer dan 5% van de mensheid wél respect voor jou heeft?quote:Op maandag 16 april 2012 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
95% van de mensheid heeft geen respect voor je? Da's wel naar.
Nee men leeft teveel in zijn eigen kringetje als er iets gebeurt op straat bijvoorbeeld dan loopt men maar gewoon door en dat geld voor zoveel dingen word ik enorm vervelend vanquote:Op maandag 16 april 2012 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
95% van de mensheid heeft geen respect voor je? Da's wel naar.
Van het deel van de mensheid dat ik ontmoet wel hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 23:20 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Durf jij dan te beweren dat meer dan 5% van de mensheid wél respect voor jou heeft?
quote:Op maandag 16 april 2012 23:20 schreef strawberry_hill het volgende:
Ik uhm nee hoor valt wel mee denk ik.. jij bent zo pervers als ik preuts ben denk ik zo
Pervers en preuts kan prima samengaanquote:Op maandag 16 april 2012 23:20 schreef strawberry_hill het volgende:
Ik uhm nee hoor valt wel mee denk ik.. jij bent zo pervers als ik preuts ben denk ik zo
En hoe hoog schat je het percentage?quote:Op maandag 16 april 2012 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van het deel van de mensheid dat ik ontmoet wel hoor.
Die stel ik dan even representatief voor de hele mensheid.
Je hebt ervaring?quote:Op maandag 16 april 2012 23:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pervers en preuts kan prima samengaan
Ik heb niet zo vaak de indruk dat mensen me minachten ofzo. Waarom zouden ze geen respect voor me hebben? Ik vind het al respect als ik netjes behandeld word.quote:Op maandag 16 april 2012 23:25 schreef Tangledup het volgende:
[..]
En hoe hoog schat je het percentage?
Pervers vind ik toch vooral in daden zitten....quote:Op maandag 16 april 2012 23:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pervers is toch vooral met woorden en preuts een houding. Ik denk dus ja.
Of gedachten.quote:Op maandag 16 april 2012 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pervers vind ik toch vooral in daden zitten....
ik ben een kneus in alles,maar vooral in de liefdequote:
per·vers bn, bw tegennatuurlijk, verdorven in daden woorden en gedachten dus.quote:
quote:
Nou dan zit je hier goedquote:Op maandag 16 april 2012 23:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben een kneus in alles,maar vooral in de liefde
[..]
per·vers bn, bw tegennatuurlijk, verdorven in daden woorden en gedachten dus.
Trouwen?quote:Op maandag 16 april 2012 23:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 23:31 schreef strawberry_hill het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2012 23:34 schreef strawberry_hill het volgende:
ik legde alleen het woord pervers uit ,mijn ziel is zo puur als pasgevallen sneeuw
En hoe noem je je poes nu dan?quote:Op maandag 16 april 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
Ik had vroeger een kat die "kneusje" heette. Omdat die een wazig oogje had.
En dan noemen ze mij een pervquote:
water dus, met wat stofdeeltjes?quote:Op maandag 16 april 2012 23:34 schreef strawberry_hill het volgende:
ik legde alleen het woord pervers uit ,mijn ziel is zo puur als pasgevallen sneeuw
Ik ben ook een kneusje volgens die logicaquote:Op maandag 16 april 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
Ik had vroeger een kat die "kneusje" heette. Omdat die een wazig oogje had.
Ik wordt gewoon kneus genoemdquote:Op maandag 16 april 2012 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ben ook een kneusje volgens die logica
google op weekend-ovquote:Op maandag 16 april 2012 23:43 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand of het weekend-ov wel de hele zomervakantie gratis reizen is?
Ik wil gratis reizen.
Neequote:Op maandag 16 april 2012 23:43 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand of het weekend-ov wel de hele zomervakantie gratis reizen is?
Ik wil gratis reizen.
Zover was ik al.quote:
Een echte Hollander in hart en nieren.quote:
Alleen in het weekend gratis volgens mijquote:Op maandag 16 april 2012 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zover was ik al.
Er staat wel bij dat de week-ov in de zomervakantie nog alleen korting is, maar over het weekend-ov staat er niets.
Voor zover ik weet alleen korting in de vakantie met weekend ov.quote:Op maandag 16 april 2012 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zover was ik al.
Er staat wel bij dat de week-ov in de zomervakantie nog alleen korting is, maar over het weekend-ov staat er niets.
Dus als ik voor de vakantie van een week-ov even overschakel naar een weekend-ov. Kan ik ineens de weekenden wel gratis reizen, terwijl de week-ov helemaal geen gratis dagen heeft.quote:Op maandag 16 april 2012 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alleen in het weekend gratis volgens mij
Staat (of stond) trouwens op je kaart wanneer je kon reizen, maar met die chip weet ik het niet meerquote:Op maandag 16 april 2012 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus als ik voor de vakantie van een week-ov even overschakel naar een weekend-ov. Kan ik ineens de weekenden wel gratis reizen, terwijl de week-ov helemaal geen gratis dagen heeft.
Dan doe ik dat. Dan zou iedereen dat moeten doen.
Kan maar 1 keer switchen in een tijdspan van een jaarquote:Op maandag 16 april 2012 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus als ik voor de vakantie van een week-ov even overschakel naar een weekend-ov. Kan ik ineens de weekenden wel gratis reizen, terwijl de week-ov helemaal geen gratis dagen heeft.
Dan doe ik dat. Dan zou iedereen dat moeten doen.
Nu denk ik echt dat de wereld vergaat dit jaarquote:
Oh, damned.quote:Op maandag 16 april 2012 23:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan maar 1 keer switchen in een tijdspan van een jaar
Nee, daar was ik al.quote:Op maandag 16 april 2012 23:50 schreef kree het volgende:
Myr, hier nog wat aan?
http://ismijnovgeldig.nl/wanneer
quote:Op maandag 16 april 2012 23:52 schreef Myraela het volgende:
Het was een fopjen, ik houd wel van piemels, hihihihiih.
Ik lees dit:quote:
Ik ben erg gehecht aan m'n piemel. Zowel letterlijk als figuurlijk. Maar houden van is een groot woord.quote:
I got one for ya.quote:
Ik ben een goede bron: weekend ov is altijd geldigquote:Op maandag 16 april 2012 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ik lees dit:
bochie
Toch gevonden: Antwoord
"Van 16 juli tot 16 augustus is het zomerperiode.
Heb je een weekabonnement? Met een weekabonnement reis je in deze periode de hele week tegen het kortingstarief.
Heb je een weekendabonnement? Dan verandert er niets voor je tijdens de zomerperiode.
Kijk voor uitgebreide informatie over wanneer je gratis reist op of korting reist op de website van DUO."
KUTzooi
Dus toch wel geldig, alleen geen betrouwbare bron, dit moet toch wel op de ibg groep site staan ergens?
Zou best kunnen, ik weet het ook niet en waagde een zoekpoging maar net als myr zegt je komt verschillende antwoorden tegen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben een goede bron: weekend ov is altijd geldig
I'm not surprised.quote:
Maar ik hou ook van mezelf. Mn piemel is gewoon onderdeel van mezelfquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:01 schreef Myraela het volgende:
Zie ze allemaal van hun eigen piemel houden.
Nee, ik heb gelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik weet het ook niet en waagde een zoekpoging maar net als myr zegt je komt verschillende antwoorden tegen.
Maargoed, Myr IBG bellen zou ik zeggen, weet je het zeker.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zijn van die gespecialiseerde zeker?
Is dat niet een beetje koud?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren een kei mooie zilveren.
Doeiie doeiiequote:Op dinsdag 17 april 2012 00:06 schreef kree het volgende:
Slapie slapie, ik ga er vandoor tot morgen en trusten.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren een kei mooie zilveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet nog wel wat een momentjequote:Op dinsdag 17 april 2012 00:07 schreef kutkloon7 het volgende:
weet iemand nog goede pr0n dm mij
gr gr minibeer
Serieus?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik moest lachen, sick fuck die ik ben
Hoeveel? Mijn ouders vinden dat ik veel te veel geld uitgeef, ik vind het zelf wel meevallen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:14 schreef debeterebob het volgende:
Maand geen saldo gekeken. Conclusie: ik geef te veel geld uit
Neen, ik ga slapen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pak jij ondertussen een van je speeltjes?
Ik had 2 maanden extra bijgeleend om saldo wat te verhogen; is het minder gewordenquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoeveel? Mijn ouders vinden dat ik veel te veel geld uitgeef, ik vind het zelf wel meevallen.
Ja. Maar ik denk dat dat fase 1 is van de trauma.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb er toch wel 3 dagen lang redelijk vaak aan gedacht, soort van minitrauma
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik had 2 maanden extra bijgeleend om saldo wat te verhogen; is het minder geworden
Dan ben jij zoiezo/soberso/zowiezo erger dan ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik had 2 maanden extra bijgeleend om saldo wat te verhogen; is het minder geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |