Ach ja ze moeten wel, die online bende van de Wii kan echt niet meer.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Nintendo zich nu duidelijk ook richt op de markten van Sony en Microsoft: uitgebreide online mogelijkheden, controller die duidelijk gericht is op dit publiek en shooters e.d. makkelijker maken enz.
Dat jij die functionaliteiten niet hoeft, prima. Maar er is een grote groep die het wel wil en uiteindelijk doet het niets af aan de ervaring die jij er uit wil halen: je hebt er geen last van in ieder geval
Als Rockstar bij Microsoft gewoon 1 trailer dropt; steelt het de show.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
rockstar zelf is niet groots aanwezig. Heel misschien een trailer bij 1 van de persconferenties, maar dan heel misschien
Zelda niet, new super mario bros wel. Maar daar wacht ik niet echt op, dat was toch al een zekerheid. Ik wil juist de rest zien!quote:Op maandag 4 juni 2012 14:13 schreef gniffie het volgende:
Nintendo met een nieuwe zelda en mario.
Insta Win
Last Guardian zou misschien een trailer kunnen krijgen, maar is niet aanwezig als speelbaar. Mario Kart? Tja, het kan, Smash Bros, kan ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef theguyver het volgende:
hoop dat er iets duidelijk word over last guardian nieuwe mario kart en smash brothers.
en ZELDA![]()
btw heb ps3 en xbox 360 en wii dus ga zoveel mogelijk kijken maar op de games hier boven hoop ik echt meer te horen.
Nee man, weg met Nintendo. Voor de 360 en PS3 aub. En graag een aankondiging van nieuwe consoles van MS en Sony.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef Pheno het volgende:
Als Nintendo GTA V op Wii U laat zien, dat zou pas instant WINNING zijn. En Charly Sheen die de trailer als special guest aankondigt. BAM, winning E3-presentatie ooit.
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:13 schreef gniffie het volgende:
Insta Win
Net zoals vorig jaar, toen kwamen ze alleen met de lego versie.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef Pheno het volgende:
Als Nintendo GTA V op Wii U laat zien, dat zou pas instant WINNING zijn. En Charly Sheen die de trailer als special guest aankondigt. BAM, winning E3-presentatie ooit.
Ik zal het ze vragenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee man, weg met Nintendo. Voor de 360 en PS3 aub. En graag een aankondiging van nieuwe consoles van MS en Sony.
En dan bij die xbox360 controller look a likequote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef Pheno het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef Pheno het volgende:
Met Uncharted 3 graphics iddquote:Op maandag 4 juni 2012 14:13 schreef gniffie het volgende:
Insta Win
Twitch.tv werkt bij mij niet op mijn werk dus kijk het maar via gametrailers.comquote:
Toemaar op je werk kijken.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:15 schreef RPG het volgende:
[..]
Twitch.tv werkt bij mij niet op mijn werk dus kijk het maar via gametrailers.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |