Ja, vermeld het alleen voor mensen met een xbox.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:02 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Je kan het via vele sites volgen hoor.
Ah ok.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:03 schreef Margasul het volgende:
[..]
Ja, vermeld het alleen voor mensen met een xbox.
Geforceerde controller? Waarom kannje dan ook de controller gebruiken die ze hebben aangekondigd? Of gewoon wiimote met nunchuck? Of gewoon de classic controller van de wii?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:36 schreef Zipportal het volgende:
Wat wordt de Wii U een kut apparaat niet normaal meer. Ze hebben voor de E3 zonet een video online gezet, om alles uit te leggen.
http://www.nintendo.co.jp(...)3_2012/nl/index.html
Wat een bagger apparaat. Wii U, Miiserve,
Allemaal maar moeilijk doen, met Mii/Wii. Maar uiteindelijk is dit gewoon een tablet met een geforceerde console. Focus lag er op het tweede scherm.
Het gaat erom dat Nintendo zich nu duidelijk ook richt op de markten van Sony en Microsoft: uitgebreide online mogelijkheden, controller die duidelijk gericht is op dit publiek en shooters e.d. makkelijker maken enz.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:37 schreef DennisDeBengel het volgende:
Geef mij maar gewoon een normale console, al die randzaken die ze in dat Pre E3 filmpje laten zien zal mij worst wezen. Uiteindelijk zullen het vast leuke gimmicks zijn, maar zal de 'ouderwetse' manier altijd sneller en effectiever zijn.
Tja, dat dacht ik ook met de Wii (een vorige generatie console met een motion controller was 'revolutionair'?) en die verkocht als een achterlijke. Er is haast geen pijl op te trekken wat wel en niet verkoopt, maar dit ziet er nog iets onverstandiger uit iddquote:Op maandag 4 juni 2012 00:36 schreef Zipportal het volgende:
Wat wordt de Wii U een kut apparaat niet normaal meer. Ze hebben voor de E3 zonet een video online gezet, om alles uit te leggen.
http://www.nintendo.co.jp(...)3_2012/nl/index.html
Wat een bagger apparaat. Wii U, Miiserve,
Allemaal maar moeilijk doen, met Mii/Wii. Maar uiteindelijk is dit gewoon een tablet met een geforceerde console. Focus lag er op het tweede scherm.
Waarom is dit nou precies onverstandiger dan? Wat doen ze in jouw ogen verkeerd? Of te riskant? Of gewoon dwaas?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, dat dacht ik ook met de Wii (een vorige generatie console met een motion controller was 'revolutionair'?) en die verkocht als een achterlijke. Er is haast geen pijl op te trekken wat wel en niet verkoopt, maar dit ziet er nog iets onverstandiger uit idd
Het is net alsof Nintendo kijkt hoe ver ze kunnen gaan.
Het komt ongericht en niet ergonomisch op me over. Ik kan me niet echt een doelgroep voor dit apparaat voorstellen en het komt uitermate 'gimmicky' over. Als ze de specs van de console zelf nog omhoog gooien maakt dat niet zoveel uit, maar momenteel gooien ze wederom alles op de controller lijkt het.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Waarom is dit nou precies onverstandiger dan? Wat doen ze in jouw ogen verkeerd? Of te riskant? Of gewoon dwaas?
Ze weten zelf niet wat je met zo'n schermpje moet? Ik hoop dat je een grapje maakt. De trailer van Rayman Legends (okai, niet Nintendo) laat al zien dat je met dat scherm real-time aanpassingen kan maken in de game. Te vet. En dat is niet eens Nintendo, wat er altijd om bekend staat het maximale uit hun eigen console/controllers/games te halen. Wacht morgen maar even af, dan zal je wel wat zienquote:Op maandag 4 juni 2012 12:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het komt ongericht en niet ergonomisch op me over. Ik kan me niet echt een doelgroep voor dit apparaat voorstellen en het komt uitermate 'gimmicky' over. Als ze de specs van de console zelf nog omhoog gooien maakt dat niet zoveel uit, maar momenteel gooien ze wederom alles op de controller lijkt het.
Ze weten zelf niet eens wat je nou eigenlijk met zo'n schermpje in je controller moet.
Sowieso een NSMB Wii U bij launch. Voor de rest laat ik het inderdaad over me heenkomenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:31 schreef Pheno het volgende:
Ik oordeel pas na de games. Dinsdag zien we wat we er echt mee gaan spelen.
Hij was speelbaar, maar toen nog een Tech-demo en dus geen zekerheid dat het een game zou worden. Gister bij nintendo direct hebben ze heel kort nog een stukje laten zien met nieuwe footage, dus is het waarschijnlijk wel een game. En ik gok bij launch, zodat ze weer een Mario game bij launch hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:40 schreef Pheno het volgende:
Die was vorig jaar ook al speelbaar. En een apart ritmegame met een piraat, al was dat imho een leuke minigame, geen volwaardig iets. Ik ben dus inderdaad ook van: show me your software. En laat me het spelen natuurlijkmaar dat komt ook 100% zeker goed. Zonder wachtrijen
rockstar zelf is niet groots aanwezig. Heel misschien een trailer bij 1 van de persconferenties, maar dan heel misschienquote:
Ik zie Gimmick zeker wel als per definitie negatief voor de kern van een console. Als je controller gimmicky is dan is hij of beperkt bruikbaar, of zit zijn gimmick in de weg bij het 'normale' gebruik. Dat is niet zo'n probleem als het gewoon een controller was, maar de hele console wordt er omheen gebouwd. Net zoals je voor de wii natuurlijk ook controllers had, is toch vrijwel elke game voor de wiimote gemaakt, dat krijg je als je je console zo verkoopt. Het los verkopen van de controller gaat dan weer amper omdat het ding te duur is en er daarom waarschijnlijk nooit games voor zouden worden gemaakt. Het is een enorme beperking in de hoop dat er 'iets' uit komt.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:11 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ze weten zelf niet wat je met zo'n schermpje moet? Ik hoop dat je een grapje maakt. De trailer van Rayman Legends (okai, niet Nintendo) laat al zien dat je met dat scherm real-time aanpassingen kan maken in de game. Te vet. En dat is niet eens Nintendo, wat er altijd om bekend staat het maximale uit hun eigen console/controllers/games te halen. Wacht morgen maar even af, dan zal je wel wat zien
Daarbij komt de controller gimmicky over omdat het een gimmick is. Een gimmick is per definitie niets negatiefs though, het is net als alle andere gimmicks en moet ertoe dienen om de game-ervaring te vergroten. En voor mensen die daar niet op wachten, hebben ze dus de Pro controller bekend gemaakt: geen gimmick, pure gameplay.
Zo is er voor ieder wat wils en dat is dus de doelgroep die ze nu proberen te raken: iedereen.
niet speelbaar. Wel last of us en de nieuwe van quantum theory.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:57 schreef Dutchguy het volgende:
Hopelijk toch iets meer van The Last Guardian.
Denk ik ook. Misschien toch nog dit jaar ik hoop het zoooo!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar ik denk dat we teleurgesteld gaan worden.
Dat denk ik niet. Rockstar trekt toch wel veel tijd uit voor haar marketingcampagnes en tot nu toe hebben we slechts één trailer mogen aanschouwen. We weten niet eens op welke platforms het spel gaat verschijnen. En ik verwacht niet dat ze zo kort na Max Payne 3 al met GTA zullen komen, aangezien ze daarmee de aandacht voor hun eigen spel zullen laten ondersneeuwen. Ik denk dat 2013 (Q1 of Q2) realistischer is.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Denk ik ook. Misschien toch nog dit jaar ik hoop het zoooo!
Ben benieuwd.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet speelbaar. Wel last of us en de nieuwe van quantum theory.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |