Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
alsof je ooit met fifa kan stoppenquote:Op maandag 16 april 2012 19:09 schreef pascal08 het volgende:
Ja, maar Burn Crize heeft me weer hoop gegeven. Ik won 5-3 van hem.
Het is mij ook gelukt met WoW, dus fifa moet niet al te moeilijk zijnquote:Op maandag 16 april 2012 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof je ooit met fifa kan stoppenverslavend als de pest
Gewoon je UT verwijderenquote:Op maandag 16 april 2012 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof je ooit met fifa kan stoppenverslavend als de pest
Doe je dat ook als je straks iemand gaat informeren over levensverzekeringen?quote:Op maandag 16 april 2012 19:09 schreef Fuszy het volgende:
Ik zei alleen dat 1,5 + 2x 1 voor 4 chem zou zorgen, jullie gingen verder. Geen idee of ik juist was.
Boem.quote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe je dat ook als je straks iemand gaat informeren over levensverzekeringen?
>"Ja, zo bent u prima gedekt."
<"Weet u dat zeker?"
>"Ja, ja, ik denk het"
* Persoon komt te overlijden
<"U heeft ons verkeerd geïnformeerd"
>"HOU EENS OP!! Ik word gek van al die berekeningen"
* Persoon moet begraven worden in een kartonnen doos -> niet leuk -> mensen boos, enz. enz.
Moraal van het verhaal: nooit schatten, altijd zeker weten.
Ik hoop dat iemand mij het tegendeel wilt bewijzen. Ik zit al klaar met m'n excelletje.quote:Op maandag 16 april 2012 19:11 schreef Thorb het volgende:
Straks komen al Pascal zijn excelletjes weer
quote:Op maandag 16 april 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zijn ze alleen maar aan het pace abusen tegenwoordig
Waar is jouw oude UI man?quote:
Jazekerquote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe je dat ook als je straks iemand gaat informeren over levensverzekeringen?
>"Ja, zo bent u prima gedekt."
<"Weet u dat zeker?"
>"Ja, ja, ik denk het"
* Persoon komt te overlijden
<"U heeft ons verkeerd geïnformeerd"
>"HOU EENS OP!! Ik word gek van al die berekeningen"
* Persoon moet begraven worden in een kartonnen doos -> niet leuk -> mensen boos, enz. enz.
Moraal van het verhaal: nooit schatten, altijd zeker weten.
Vind ik nou ook. Nu lijkt het net of Lindgren. een klein straatnegertje is. Niets ten nadele van kleine straatnegertjes trouwens, voordat ik weer iemand beledig...quote:Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar is jouw oude UI man?
Staat je beter
Met je G-Unitquote:Op maandag 16 april 2012 19:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vind ik nou ook. Nu lijkt het net of Lindgren. een klein straatnegertje is. Niets ten nadele van kleine straatnegertjes trouwens, voordat ik weer iemand beledig...
Oefening baart kunst.quote:Op maandag 16 april 2012 19:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jazeker. Daarnaast smeer ik ze geen verzekeringen aan en controleer ik alleen of het juist is. Ik heb nu pas mijn eerste les gehad, dus dat komt wel goed
Altijd als ik tegen Wynne moet staat hij op de goede plek (zelfs met 5 chemistry) maar toen ik hem had nietquote:Op maandag 16 april 2012 19:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tegen zo'n gast met een BBVA team. Meneer vond vast dat er niet genoeg pace aanwezig was achterin, dus gooit hij Wynne er maar even tussen.
KSIOladjiedebeetee vind ik nog het bestequote:Op maandag 16 april 2012 19:20 schreef Fuszy het volgende:
http://www.twitch.tv/aa9skillz
favoriete gangstah FUT'erop Rijst na natuurlijk
KSI is echt homo, die vent overdrijft zo hard. Dat is gewoon niet leuk meer.quote:Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
KSIOladjiedebeetee vind ik nog het beste
Beetje humor en speelt leuk fifa
Mwa, waarin overdrijft 'ie?quote:Op maandag 16 april 2012 19:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
KSI is echt homo, die vent overdrijft zo hard. Dat is gewoon niet leuk meer.
Doe IF Richards, dan heb je alles IF.quote:Op maandag 16 april 2012 19:24 schreef Thorb het volgende:
http://futhead.com/12/squad/495256 Zoiets lijkt me ook nog wel leuk, maar komt wel na toty ofzo, want eigenlijk moet IF Song erin.
Hij schreeuwt gewoon als een gek, meer nietquote:
grapjes, lachen en idioot doen. Al kan hij niets doen aan dat laatste, want dat is hij gewoonquote:
Heb je die Best Quotes of KSI al eens gezien?quote:Op maandag 16 april 2012 19:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
grapjes, lachen en idioot doen. Al kan hij niets doen aan dat laatste, want dat is hij gewoon
Fuszy PM'en.quote:Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef Reemi het volgende:
Goed gespeeld DutchSL.
Wie zet de uitslagen in het Google doc? Reemi - DutchSL 4-0
Ok, thanks.quote:
Doe ik wel eventjes.quote:Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef Reemi het volgende:
Goed gespeeld DutchSL.
Wie zet de uitslagen in het Google doc? Reemi - DutchSL 4-0
Ook goed, bedankt.quote:Op maandag 16 april 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe ik wel eventjes.
Staat erin!
Hij maakte een scorpion kick goal netquote:Op maandag 16 april 2012 19:20 schreef Fuszy het volgende:
http://www.twitch.tv/aa9skillz
favoriete gangstah FUT'erop Rijst na natuurlijk
Gelukkig hielp Fuszy me daarbijquote:Op maandag 16 april 2012 19:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ook goed, bedankt.Hij is enkel niet verwerkt bij de stand.
Ja die was wel lekker.quote:Op maandag 16 april 2012 19:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij maakte een scorpion kick goal net
4-3-3 team. Komt Lavezzi veel meer tot zijn recht.quote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Ben ik weer met teambouw-vragen
Ben nu heel erg aan het twijfelen of ik dat lastige team met ibrahimovic 433 doe ( http://futhead.com/12/squad/488437 ) , of dit team http://futhead.com/12/squad/495405
Heeft er iemand misschien nog suggesties voor dat laatste team?![]()
Denk dat ik uiteindelijk gewoon muntje moet opgooien
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 19:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
4-3-3 team. Komt Lavezzi veel meer tot zijn recht.
H2H hadden we 2-2 gespeeld met Bayern (ik) tegen Real (hij) en ik stond 1-0 voor met ManC tegen zijn Brazilië tot hij weg moest.quote:
Geef je FUT coins weg en ga H2H spelenquote:Op maandag 16 april 2012 19:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
H2H hadden we 2-2 gespeeld met Bayern (ik) tegen Real (hij) en ik stond 1-0 voor met ManC tegen zijn Brazilië tot hij weg moest.
Hetzelfde als tegen jou dus, dan ben ik veel beter (minder slecht) in H2H dan in FUT. Die speelsnelheid doet me de das om denk ik..
Same for me, maar dan juist bij H2H.quote:Op maandag 16 april 2012 19:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die speelsnelheid doet me de das om denk ik..
Ja, maar H2H is saai en is echt 95% van de matches een ragequit al is het maar 2-1 in de 88e minuut stoppen ze er nog meequote:Op maandag 16 april 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geef je FUT coins weg en ga H2H spelen
Gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, maar H2H is saai en is echt 95% van de matches een ragequit al is het maar 2-1 in de 88e minuut stoppen ze er nog mee
Ik heb net mijn team verkochtquote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga even wat eten en dan kan ik weer spelen voor het toernooi (over een half uurtje ofzo).
Ik heb precies hetzelfde. Ik ben beter in verdedigen dan in aanvallen en die speelsnelheid in FUT is zo hoog dat ik geen tijd heb om m'n verdediging goed neer te zetten bij een counter.quote:Op maandag 16 april 2012 19:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
H2H hadden we 2-2 gespeeld met Bayern (ik) tegen Real (hij) en ik stond 1-0 voor met ManC tegen zijn Brazilië tot hij weg moest.
Hetzelfde als tegen jou dus, dan ben ik veel beter (minder slecht) in H2H dan in FUT. Die speelsnelheid doet me de das om denk ik..
Zeker,quote:
Welke league zit je dan?quote:Op maandag 16 april 2012 19:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Ik ben beter in verdedigen dan in aanvallen en die speelsnelheid in FUT is zo hoog dat ik geen tijd heb om m'n verdediging goed neer te zetten bij een counter.
In H2H heb ik ook nog geen wedstrijd verloren.
betekent. Puta = hoer.quote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef Rijst het volgende:
hahaha ik speelde net tegen een ragende Spanjaard. hij had zn headset aan. Maar je hoorde hem gewoon schreeuwen in het spaans. Ik hoorde vaak PUTA PUTA PUTA. Weet iemand wat dat betekend?
Was we leen spannende pot. Ik had 35% balbezit maar toch gewonnenin 120e de winnende gescoord en toen draaide hij door
quote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef Rijst het volgende:
hahaha ik speelde net tegen een ragende Spanjaard. hij had zn headset aan. je hoorde hem gewoon schreeuwen in het spaans. Ik hoorde vaak PUTA PUTA PUTA. Weet iemand wat dat betekend?
Jij had toen toch ook die ragende Spanjaard?quote:
Nee, maar als je zelf een puta bent moet je wel weten wat je bent ... vieze puta !quote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat? Is dat soms common sense? Hoor ik dat te weten?
Ja, dat is algemene kennisquote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja, echt iedereen weet wat puta betekent..maar volgens mij ben je aan het trollenquote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb dan ook helemaal NIKS met Spanjequote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, echt iedereen weet wat puta betekent..maar volgens mij ben je aan het trollen
Italiaan.quote:Op maandag 16 april 2012 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij had toen toch ook die ragende Spanjaard?
Jij valt ook precies in zijn doelgroepquote:Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
KSIOladjiedebeetee vind ik nog het beste
Beetje humor en speelt leuk fifa
quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
He Lindgren, Klaas, GekkeZuiden, Marcie, iemand voor het toernooi spelen?
Boateng + Hernanes voor Ramires en Lucas.quote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/487626
Tips om Ibra 9chem te krijgen?
Alleen lavezzi mag er niet uit.
Kan alleen met een Zweedse OF een Serie A RW. Anders moet je 4-3-3 gaan spelen met een Milan CM.quote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/487626
Tips om Ibra 9chem te krijgen?
Alleen lavezzi mag er niet uit.
Woow nice hoee?quote:Op maandag 16 april 2012 20:26 schreef laucas het volgende:
Zo, alle Ben Afro's zijn verkocht. Ruim 100K profit, niet slecht voor zo weinig moeite
Om Ibra op 9 te krijgen wel inderdaad. Anders: http://futhead.com/12/squad/496316quote:Op maandag 16 april 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan alleen met een Zweedse OF een Serie A RW. Anders moet je 4-3-3 gaan spelen met een Milan CM.
Nee ibra blijft 7 chem.quote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Boateng + Hernanes voor Ramires en Lucas.
Hij vraagt letterlijk om tips om Ibra op 9 chem te krijgen tochquote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Om Ibra op 9 te krijgen wel inderdaad. Anders: http://futhead.com/12/squad/496316
quote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Goed gespeeld Lindgren. Meteen de return?
quote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb in ieder geval mijn slechtste wedstrijd van het toernooi alvast gespeeld. Meteen de return, Gerrit?
Gewoon alles van de markt afhalen direct na het verschijnen van TOTW, en alleen de duurste opstellingen. Gemiddeld voor 1.5K ingekocht en voor 4K gingen ze de deur uit.quote:
What the fuck did I just do? Ik lees gewoon de vraag en vervolgens vervang ik twee spelers wat totaal geen zin heeft.quote:Op maandag 16 april 2012 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij vraagt letterlijk om tips om Ibra op 9 chem te krijgen toch
Ooh ik wil de volgende x mee doen(volgende TOTW ) als het kan, maar speel je op de ps3?quote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Gewoon alles van de markt afhalen direct na het verschijnen van TOTW, en alleen de duurste opstellingen. Gemiddeld voor 1.5K ingekocht en voor 4K gingen ze de deur uit.
Ik zei toen nog: iemand zin in een mini pricefix? Maar iedereen heeft een trauma opgelopen ofzo
ik ben stomquote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Gewoon alles van de markt afhalen direct na het verschijnen van TOTW, en alleen de duurste opstellingen. Gemiddeld voor 1.5K ingekocht en voor 4K gingen ze de deur uit.
Ik zei toen nog: iemand zin in een mini pricefix? Maar iedereen heeft een trauma opgelopen ofzo
i'm inquote:Op maandag 16 april 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ooh ik wil de volgende x mee doen(volgende TOTW ) als het kan, maar speel je op de ps3?
Lijkt me wel leuk om te proberen, maar dan moet er wel 1 iemand de leiding nemen en iedereen moet zich dan aan de regels houden.quote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef laucas het volgende:
[..]
anders krijg je een gevalletje Taiwoquote:Op maandag 16 april 2012 20:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om te proberen, maar dan moet er wel 1 iemand de leiding nemen en iedereen moet zich dan aan de regels houden.
IF Sessegnon lijkt me echt bruut. Die AA speelde net een compleet elftal weg met die man.quote:Op maandag 16 april 2012 20:40 schreef Fuszy het volgende:
Is het mogelijk om een team te maken met IF/SIF ben arfa, TIF Kagawa, IF Segnesson en SIF Miralas?
quote:Op maandag 16 april 2012 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
anders krijg je een gevalletje Taiwo
Als je zin hebt mag je die 4 in een team zettenquote:Op maandag 16 april 2012 20:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
IF Sessegnon lijkt me echt bruut. Die AA speelde net een compleet elftal weg met die man.
Nee (er is ook geen MIlan RW). Je moet een Serie A RW hebben..of een RW die uit Zweden komt.quote:Op maandag 16 april 2012 20:33 schreef marcie216 het volgende:
Dus ibra 9chem moet ik een milan rw hebben?
Maakt het zoveel verschil, 9 chem en 7 chem?
Nee vind 4-3-2-1 het fijnst, heb trouwens alleen 4-2-3-1,3-4-3 en 5-2-2-1 gespeeld. Maar wil zoiezo lavezzi + ibra.quote:Op maandag 16 april 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee (er is ook geen MIlan RW). Je moet een Serie A RW hebben..of een RW die uit Zweden komt.
Of je moet een andere formatie nemen.
Ik ga het proberen, maar denk niet dat het kan.quote:Op maandag 16 april 2012 20:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je zin hebt mag je die 4 in een team zetten
Ja.quote:Op maandag 16 april 2012 20:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee vind 4-3-2-1 het fijnst, heb trouwens alleen 4-2-3-1,3-4-3 en 5-2-2-1 gespeeld. Maar wil zoiezo lavezzi + ibra.
En maakt 9 chem zoveel uit i.v.m 7 chem
Ja ik ben al wel een toffe tegengekomen met SIF Hazard, TIF Kagawa, TIF Menez (of sif) en SIF Ben arfaquote:Op maandag 16 april 2012 20:42 schreef Thorb het volgende:
Zonder Kagawa kan het wel, met wordt er lastig denk ik.
Zonder Sessegnon lukt het me. Alleen Fellaini met 7 chem, maar dat is denk ik niet zo heel erg.quote:Op maandag 16 april 2012 20:40 schreef Fuszy het volgende:
Is het mogelijk om een team te maken met IF/SIF ben arfa, TIF Kagawa, IF Segnesson en SIF Miralas?
Oh shit. Heb je andere opstelling? 4-4-2 misschien maar vallen de lm en rm dan wel beetje aan?quote:
Fetfa in de spits vind ik ook wat minder, maar toch goed bedachtquote:Op maandag 16 april 2012 20:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zonder Sessegnon lukt het me. Alleen Fellaini met 7 chem, maar dat is denk ik niet zo heel erg.
http://futhead.com/12/squad/496500
Zet gewoon Krasic RW dan..zo ingewikkeld is het niet.quote:Op maandag 16 april 2012 20:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh shit. Heb je andere opstelling? 4-4-2 misschien maar vallen de lm en rm dan wel beetje aan?
Fixed.quote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Fetfa in de spits vind ik ook wat minder, maar toch goed bedacht
quote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
Die eerste won je verdient, Gerrit, maar die tweede.noh wat kut.
Goed gespeeld en gefeliciteerd wel!
Krasic is niks haha,quote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zet gewoon Krasic RW dan..zo ingewikkeld is het niet.
4-2-3-1 in het echt, 4-3-3 in FIFA.quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Walxie het volgende:
In welke formatie speelt het Nederlands-elftal eigenlijk?
Krasic is goed, jij bent gewoon slecht.quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Krasic is niks haha,
Ga wrs 4-4-2 spelen dan.
4-2-3-1 daarom komt RvP er ook niet aan te pas.quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Walxie het volgende:
4-2-3-1quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Walxie het volgende:
Een soort 4231.quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Walxie het volgende:
dit.quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krasic is goed, jij bent gewoon slecht.
wie wilde je dan RM/RW zetten?quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Krasic is niks haha,
Ga wrs 4-4-2 spelen dan.
Hulk, wacht team komt zoquote:
als je CM's geen goede rates hebben ben je al gauw de lul. Verder heel chill.quote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef marcie216 het volgende:
Mensen die hier 4-4-2 spelen en wat +en - punten kunnen gevn?
StijnDaquote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Was er hier niet iemand die een 4-3-3 Hutchinson nodig had? Ik kreeg er net 1 in een pack.
Nog een aanpassing, kijk maar of je het wat vindt.quote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Fetfa in de spits vind ik ook wat minder, maar toch goed bedacht
die heeft die van mij al gekregenquote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
StijnDa
Doe jij is een UI trouwens.
Jep.quote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoeveel was het eerste potje?2-0?
quote:Op maandag 16 april 2012 20:54 schreef Walxie het volgende:
Ze spelen inderdaad 4321, in Fifa is het beste 433 denk ik.
quote:
Ik weet niet wat voor UI ik moet hebben. Ik sta juist bekend als de member zonder UIquote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
StijnDa
Doe jij is een UI trouwens.
je staat bekend als de user die alles weet over bronzes en silverquote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor UI ik moet hebben. Ik sta juist bekend als de member zonder UI
quote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor UI ik moet hebben. Ik sta juist bekend als de member zonder UI
Da's waar ookquote:Op maandag 16 april 2012 20:54 schreef Thorb het volgende:
Reemi dan kan je cabaye toch gewoon vervangen door Sess?
http://futhead.com/12/squad/496316quote:Op maandag 16 april 2012 20:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik ben al wel een toffe tegengekomen met SIF Hazard, TIF Kagawa, TIF Menez (of sif) en SIF Ben arfa
[ afbeelding ]
lijkt me zeer sick
Dan zal het wel waar zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 20:56 schreef Walxie het volgende:
Ja, kunnen jullie wel gaan'en maar ik kom het net tegen op internet.
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 20:56 schreef Walxie het volgende:
!quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 20:56 schreef Walxie het volgende:
Ik las net op een advertentie naast FOK! dat geile Russische chicks mij willen neuken. Dat was echt fantastisch.quote:Op maandag 16 april 2012 20:56 schreef Walxie het volgende:
Nee, ik maak een Japans team nou goed.quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef Rijst het volgende:
Wil je een Nederlands team maken voor ERBIJ?
Gefeliciteerd, word je toch nog in je leven ontmaagd!!quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik las net op een advertentie naast FOK! dat geile Russische chicks mij willen neuken. Dat was echt fantastisch.
NEE HET IS NIET GOEDquote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef Walxie het volgende:
[..]
Nee, ik maak een Japans team nou goed.Nee, ik ben aan het klooien op fut nou goed.
Niet alles maar wel veel, vooral over 0 weight spelersquote:Op maandag 16 april 2012 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je staat bekend als de user die alles weet over bronzes en silver
Wordt*quote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef Walxie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, word je toch nog in je leven ontmaagd!!
CM's zijn goed zo.quote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/496601
Zo moet hij dan worden, de 2cm's zijn gokjes. Mag veranderd worden.
Robert M.quote:
fixedquote:Op maandag 16 april 2012 21:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik weet het, ik ben een entertainer
Volgende keer maar mijn hersenen gebruiken voordat ik post
quote:Op maandag 16 april 2012 21:02 schreef Walxie het volgende:
Ok wordt. Toch altijd leuk dat GJE er met verbeteringen overheen gaat
Oh, dankjequote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:02 schreef Walxie het volgende:
Ok wordt. Toch altijd leuk dat GJE er met verbeteringen overheen gaat
Dit slaat wel allesquote:
Ach, ik ben niet zo een grammarboii..quote:
jazeker, met Boateng heb je een aanvallende en verdedigende en Gustavo alleen verdedigend dus dat is prima. Dat wordt genieten voor jouquote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, dankje
Heb gewoon snel gekozen, maar een verdedigende zoiezo. Heeft het ook iets met workrates te maken?
Ik zit pas in de 3equote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef Rijst het volgende:
OH MIJN GOD. JULLIE ZIJN ZO DOM HE!!! DIT IS DUS DE TOEKOMST HE
Ik dacht ik doe even interessantquote:
Dat wilt zijn propedeuse halen met 2 vingers in zijn neus.quote:Op maandag 16 april 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
toen ik in de 3de zat wist ik tenminste de d/t regel
Niet de verledentijd, met je ninja-editquote:Op maandag 16 april 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
toen ik in de 3de zit wist ik tenminste de d/t regel
tis wat, snel typen. Ja het was een fout, gelukkig zag ik hem zelf in.quote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet de verledentijd, met je ninja-edit
Denk dat ik voor Havo > VWO > Uni gaquote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat wilt zijn propedeuse halen met 2 vingers in zijn neus.
En nog steeds niet aan de drankquote:
dat wordt niksquote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat ik voor Havo > VWO > Uni ga
Hansie wil het liefst weglopen hahaquote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie kijkt er VI? Geniale afleveringHansie
quote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En nog steeds niet aan de drank
Gebruik je je vrouwelijke klasgenootjes al wel als handpop?
Nog een jaartje, dan kan ik aan de drank.quote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tim strikes again!quote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:
gouden squad fitness is goedkoper dan de zilverenquote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef pascal08 het volgende:
Check die prijs van de zilveren squad fitness gaan.
jouw werk?quote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef pascal08 het volgende:
Haha was dat genieten sarcastisch?quote:Op maandag 16 april 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jazeker, met Boateng heb je een aanvallende en verdedigende en Gustavo alleen verdedigend dus dat is prima. Dat wordt genieten voor jou
Ik had al ontmaagd kunnen zijnquote:Op maandag 16 april 2012 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
Dit is leuker dan VI, Walxie de noob en GJE de eeuwige moagd.
PS3?quote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef pascal08 het volgende:
daar moet je minstens een 9,5 voor staan wil je slagen op het VWO, laat staan de uniquote:Op maandag 16 april 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom niet?
De vakken waarin ik geinteresseerd ben sta ik gemiddeld een 7,5 gewoon
nee serieus, ik vind het ziek chillquote:Op maandag 16 april 2012 21:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha was dat genieten sarcastisch?
Je opblaaspop was leeg?quote:Op maandag 16 april 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik had al ontmaagd kunnen zijn
..maar je besloot om toch maar een potje FUT te gaan spelen?quote:Op maandag 16 april 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik had al ontmaagd kunnen zijn
Moet ik hier nou op ingaan?quote:Op maandag 16 april 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Inderdaad, nu al 1 van de beste afleveringen van de afgelopen wekenquote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie kijkt er VI? Geniale afleveringHansie
Easy as piequote:Op maandag 16 april 2012 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar moet je minstens een 9,5 voor staan wil je slagen op het VWO, laat staan de uni
Nu lijk je ook 14.quote:Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, nu al 1 van de beste afleveringen van de afgelopen weken
Ik heb nu toch maar een UI gekozen
Ze was een hoer.quote:Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
..maar je besloot om toch maar een potje FUT te gaan spelen?
nee, GJE, echt gewoon nee.quote:
Okee heb het budget niet, maarja heb ik iets te sparen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee serieus, ik vind het ziek chill
quote:Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ze was een hoer.
Nu wel spijt overigens, ze is fucking lekker geworden
Ken je ene Twayla?quote:Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ze was een hoer.
Gym?quote:Op maandag 16 april 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Smerige opmerking manquote:Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We hadden het niet over je moeder ....
Stond ze bovenaan de bangalijst?quote:Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ze was een hoer.
Paar minuten..2 goals van Wigan in 2 minuten tijd ofzoquote:
Dat heb ik nóg niet geleerdquote:Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, GJE, echt gewoon nee.
And if so, wil jij dan even de massa van de aarde voor mij uitrekenen met Fgrav?
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paar minuten..2 goals van Wigan in 2 minuten tijd ofzo
Was er toen nog niet..quote:
Nice, kun je binnenkort eens nakijken of hij inderdaad 5* weak foot heeft?quote:
quote:
Ik doe gewoon die wiskunde met 2 vingers in m'n neusquote:
Beetje entertainen, dit datquote:Op maandag 16 april 2012 21:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]is dat teruglezen toch nog ergens goed voor. damn jij blijft ook altijd op hetzelfde niveau posten he.
Ben ik altijd bro.quote:Op maandag 16 april 2012 21:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was er toen nog niet..
Maar jij bent wel scherp vandaag man
overstaande / aanliggendequote:Op maandag 16 april 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon die wiskunde met 2 vingers in m'n neus
Alleen tangens
Dat krijg je niet bij wiskunde.quote:Op maandag 16 april 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen tangens
quote:Op maandag 16 april 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen tangens
Ja, had laatst al wat erover gevraagd aan Dudeweiserquote:
Hij bedoelde tanga'squote:
Is gewoon niet m'n beste vak..quote:Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]die opgave was zo makkelijk dat ik dacht dat het een strikvraag was
Nee, hij reageerde op het berekenen van de massa van de aarde!quote:
Tangens moeilijk vindenquote:Op maandag 16 april 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen tangens
quote:Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is gewoon niet m'n beste vak..
quote:Op maandag 16 april 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen tangens
Had gewoon iets verkeerd getekendquote:
Wat gebeurde er man?quote:Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef Thorb het volgende:
Had ik toch bijna de afstandsbediening door de TV gegooid
een driehoek fout tekenenquote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had gewoon iets verkeerd getekend
Tja..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |