We hadden wel echt afgesproken om samen op vakantie gaan, wel afgesproken te gaan spraren etc. Alleen nog niet geboekt omdat we daar nog niet voor zijn gaan zitten omdat we het te druk hadden.quote:Op maandag 16 april 2012 18:39 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja, jullie waren natuurlijk wel uit elkaar toen hij dat met die vriend heeft afgesproken... En met jou was nog niet echt wat afgesproken begrijp ik. Dus daar valt van zijn kant nog wat voor te zeggen. Sowieso lijkt de communicatie tussen jullie niet echt goed, want jij begint al te sparen en je ergens op te verheugen en hij heeft daar blijkbaar geen benul van.
Verder: ga lekker zelf met een vriend(in) op vakantie in die periode
Dit is informatie genoeg. Stop ermee, definitief deze keer.quote:Deze relatie is altijd onstabiel geweest en we zijn dan ook meerdere keren uit elkaar geweest.
Ook een vorm van een relatie.quote:Op maandag 16 april 2012 18:48 schreef trigt013 het volgende:
volgens mij is dit geen relatie maar een wederzijdse angst om alleen te zijn.
vooral een negatieve relatie, maar knipperlicht relatie zijn per definitie niet volwassen. Als volwassene praat je problemen uit en verbreek je niet gelijk een relatie. Verkeerde vorm van probleemoplossing.quote:
Je vroeg toch om meningen?quote:Op maandag 16 april 2012 18:54 schreef bambii het volgende:
Dus kunnen we dat het is geen relatie, we zijn bang om alleen te zijn etc alsjeblieft laten voor wat het is?
Daar heb je gelijk in, maar daar hebben we hulp bij gezocht. Het ging idd weer een keer fout en dat zou niet moeten. Maar ook daar praten we nu goed over en we werken er hard aan.quote:Op maandag 16 april 2012 18:51 schreef trigt013 het volgende:
[..]
vooral een negatieve relatie, maar knipperlicht relatie zijn per definitie niet volwassen. Als volwassene praat je problemen uit en verbreek je niet gelijk een relatie. Verkeerde vorm van probleemoplossing.
Lees nu nog eens een paar keer wat je zelf schrijft...quote:Op maandag 16 april 2012 18:54 schreef bambii het volgende:
Ik snap echt wel wat jullie bedoelen, ik probeer niet excuses of wat dan ook te zoeken. Maar dat is geweest. Het gaat nu beter. De vorige ruzie was lullig en onnodig dat het daarom uitging, maar daar hebben we over gepraat en we weten waar het vandaan komt.
Dus kunnen we dat het is geen relatie, we zijn bang om alleen te zijn etc alsjeblieft laten voor wat het is?
38 en vader van twee kinderen, gelukkig getrouwd. Hoezo?quote:
Daar gaat het mij niet om. Betekent gewoon dat hij geen verantwoordelijkheidsgevoel heeft. Anders zeg je je baan niet op zonder dat je wat nieuws hebt. En ik maak me geen zorgen om belastingcenten. Een uitkering heb je geen recht op als je ontslag neemt.quote:Op maandag 16 april 2012 18:59 schreef bambii het volgende:
@ civilian: laat even duidelijk zijn dat hij werkeloos is omdat hij ontslag heeft genomen nadat hij een burn out door zijn werk (mentaal en lichamelijk zwaar werk) heeft gehad. Hij heeft zelf deze keuze gemaakt, en heeft/wil dan ook geen uitkering. Hij heeft zelf meer dan genoeg gespaart om dit te kunnen betalen en mag dit dan ook volledig zelf beslissen. Wees niet bang jouw belastingcentjes gaan er niet naar toe hoor.
Het is niet erg als je af en toe woorden hebt, manier waaroop je daarmee omgaat is waar het om gaat, dit kinderachtige gezeik wil je toch ook gewoon niet?!quote:Op maandag 16 april 2012 18:55 schreef bambii het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar daar hebben we hulp bij gezocht. Het ging idd weer een keer fout en dat zou niet moeten. Maar ook daar praten we nu goed over en we werken er hard aan.
THEY WERE ON A BREAK!quote:Op maandag 16 april 2012 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het behoorlijk lullig van hem dat hij met jou afspreekt om op vakantie te gaan, je droomvakantie nog wel en vervolgens doodleuk beslist op een moment dat hij boos is, dat hij dat met iemand anders gaat doen.
Vooral ook omdat hij binnen een week besluit met een vriend op vakantie te gaan en niet met TS.quote:Op maandag 16 april 2012 19:05 schreef Bill_E het volgende:
Werkloos en een 3 weeks vakantie naar balie boeken?
Vijf jaar lang een probleem relatie ?
Naar de psycholoog om een relatie te laten werken?
Klinkt als een hopeloos verhaal.. Hier moet je mee stoppen.
Nee je stelt je niet teveel aan, je staat gewoon onvolwassen in deze relatie waar je teveel waarde aan hecht. Je verdient beter dan hem.quote:Op maandag 16 april 2012 19:05 schreef bambii het volgende:
We waren onstabiel, omdat we beide issues hadden en daardoor elkaar niet konden aanvullen.
Toen zijn we meer dan een half jaar uit elkaar geweest en hebben individueel besloten om aan onze eigen problemen te werken en daar hulp bij te zoeken. Later zijn we toch weer in gesprek gekomen en besloten dat we van elkaar houden en niet zonder elkaar willen. We zijn dingen anders aan gaan pakken en dat is gaan werken.
Nee, want jullie maken nog steeds dezelfde fouten.
Vorige week liepen bepaalde dingen te veel op en toen hebben we idd een impulsieve stomme beslissing gemaakt, die ik ook echt niet meer in mijn relatie wil hebben.
Wel want je wilt hem terug, dus ook zijn gedrag.
Dit praat ik niet goed
Dat doe je wel.
en hier zit ik zelf ook mee, ik wil echt niet dat dit nog een keer gebeurt en die instabielheid heb. Hier moeten we inderdaad anders mee omgaan, moge dat duidelijk zijn.
Dat heb je alle vorige keren ook gezegd en niet waargemaakt
En we gaan dit ook nog wel verder bespreken dit kwam gister laat pas na voren en ik heb er vanacht veel over na zitten denken. Helaas kan ik nu nog niet met hem spreken, maar vanavond pas dus ik wou gewoon even pijlen of ik mij te veel aanstelde.
Ja dat steekt mij dus ook.quote:Op maandag 16 april 2012 19:06 schreef nikky het volgende:
[..]
Vooral ook omdat hij binnen een week besluit met een vriend op vakantie te gaan en niet met TS.
Na een week ruzie notabene. Als de breuk nou weeeeken had geduurt, oke, maar een week? Hij had van mij de rambam kunnen krijgen.
Jij stelt je niet aan, het is belachelijk, maar om eerlijk te zijn, is je hele relatie belachelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 19:05 schreef bambii het volgende:
We waren onstabiel, omdat we beide issues hadden en daardoor elkaar niet konden aanvullen.
Toen zijn we meer dan een half jaar uit elkaar geweest en hebben individueel besloten om aan onze eigen problemen te werken en daar hulp bij te zoeken. Later zijn we toch weer in gesprek gekomen en besloten dat we van elkaar houden en niet zonder elkaar willen. We zijn dingen anders aan gaan pakken en dat is gaan werken.
Vorige week liepen bepaalde dingen te veel op en toen hebben we idd een impulsieve stomme beslissing gemaakt, die ik ook echt niet meer in mijn relatie wil hebben. Dit praat ik niet goed en hier zit ik zelf ook mee, ik wil echt niet dat dit nog een keer gebeurt en die instabielheid heb. Hier moeten we inderdaad anders mee omgaan, moge dat duidelijk zijn.
En we gaan dit ook nog wel verder bespreken dit kwam gister laat pas na voren en ik heb er vanacht veel over na zitten denken. Helaas kan ik nu nog niet met hem spreken, maar vanavond pas dus ik wou gewoon even pijlen of ik mij te veel aanstelde.
Nee ik vind dat je groot gelijk hebt. Ik had alleen het gevoel dat we dat dit keer wel hadden, afgelopen half jaar/jaar (wat het ook is). Dit van vorige week was dus wel een klap in mijn gezicht en dat ie dan meteen een afspraak met een vriend maakt om met hem op vakantie te gaan dubbel op. Dat het nog 1x fout ging zou inderdaad al niet moeten, maar daar kon ik nog wel overheen stappen denk ik (waar is de grens dan wel hoor ik je denken). En ik heb die dingen afgelopen jaar ook echt gevoeld. Alleen ik weet niet of ik dus idd wel met het feit dat het weer een week uit was en hij alleen op deze vakantie gaat, kan omgaan. En ook niet of ik hier wel mee wil kunnen omgaan.quote:Op maandag 16 april 2012 19:17 schreef trigt013 het volgende:
Meid, je verdient toch gewoon een stabiele relatie waarin je veiligheid en respect voelt. Als hij misschien veel gemeen met je heeft en je maatje is moet je gewoon vrienden worden met hem. Maar de basis is eerlijkheid, veiligheid en trouw. Zonder dat is het kansloos. Als hij het je nu niet geeft zal hij het echt nooit geven. Maar je bent zelf diegene die bepaald of jij het waard bent en blijkbaar vind je dat je dit verdient!
Dit...quote:Op maandag 16 april 2012 18:46 schreef Jojoortje het volgende:
Vijf jaar een relatie en je weet niet of je relatie het aan kan als je kerel 3 weken op vakantie gaat? En na vijf jaar nog steeds instabiel? Lijkt me geen fijne relatie... als je het überhaupt al een relatie kunt noemen.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:18 schreef trigt013 het volgende:
Voor wie het wil weten, mijn zoontje ligt net in bed en noemt iedereen zijn naam op met wie hij een leuke dag heeft gehad. Het knulletje is 2 jaar nu.
Ik zie het.quote:Op maandag 16 april 2012 19:05 schreef bambii het volgende:
We zijn dingen anders aan gaan pakken en dat is gaan werken.
Kom nou, ze hoeft niet al het advies te accepteren of goed te vinden. En zeker niet wat hier wordt gegeven.quote:Op maandag 16 april 2012 21:02 schreef Bill_E het volgende:
Bambii je vraagt om advies, maar wil het niet horen.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:31 schreef bambii het volgende:
Sinds een half jaar is onze relatie een stuk verandert, we zijn rustiger geworden en hebben elkaar nu echt leren kennen.
'Continu gevochten wordt'.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe 'instabiel' je relatie vroeger was, maar wat je vervolgens verteld over ruzies die jullie nu hebben, en dat hij nog vorige week 'de relatie verbroken had omdat hij het effe niet aankon', doet me het ergste vermoeden...
ga gewoon eens heel diep bij jezelf te raden en houd eens op bij voorbaat al te roepen 'dat je absolut bij hem wil blijven'...
'vechten' voor een relatie is an sich iets goed, vooral als die elatie hetwaard is...
maar een relatie die enkel stand kan houden als er continue gevochten wordt, is het niet meer waard en je doet jezelf tekort als je kennelijk zo hardnekkig weigert misschien even een harde en duidelijke keuze te maken (en mogelijk dat oo die neiging altijd maar weer terug te komen ook een negatieve uitwerking op je 'vriend', denkt die alles te kunnen doen, omdat je hem toch vergeeft)
Sommige vrouwen die mishandelt werden in hun relatie bleven ook bij hun man omdat hij ooit goed was en nog het goed in hem zagen. Dit waren vrouwen die geslagen en vernederd werden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
'Continu gevochten wordt'.
Ik vind het zo treurig als forumgebruikers denken aan de hand van een verhaal de 'werkelijke situatie' goed in te kunnen schatten, ook als de verteller van dat verhaal dat ontkent. Wat weet jij nou?
Als zij hem 'sowieso niet kwijt wil' zal er wel wat te halen zijn uit die relatie, ze hoeft toch niet alle pluspunten hier ook nog voor jullie op te schrijven? Daar gaat het topic immers niet over.
Ik ga zoveel mogelijk uit van haar eigen woorden en woorkkeuzes, en ze verteld nu juist zelf 'dat de relatie nu rustiger geworden is, maar ook dat haar vriend nog een week terug 'de relatie verbrak'.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het zo treurig als forumgebruikers denken aan de hand van een verhaal de 'werkelijke situatie' goed in te kunnen schatten, ook als de verteller van dat verhaal dat ontkent. Wat weet jij nou?
Als zij hem 'sowieso niet kwijt wil' zal er wel wat te halen zijn uit die relatie, ze hoeft toch niet alle pluspunten hier ook nog voor jullie op te schrijven? Daar gaat het topic immers niet over.
Ach gut... het mannetje toch. Mentaal en lichamelijk zwaar.quote:Op maandag 16 april 2012 18:59 schreef bambii het volgende:
@ civilian: laat even duidelijk zijn dat hij werkeloos is omdat hij ontslag heeft genomen nadat hij een burn out door zijn werk (mentaal en lichamelijk zwaar werk) heeft gehad.
Er zijn mensen voor wie er never nooit iets anders in zal zitten tot ze een jaar of 40 zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is informatie genoeg. Stop ermee, definitief deze keer.
Zo simpel is het volgens mij ook...quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vind het verder ook wel opvallend dat iedereen roept dat ze maar uit elkaar moeten gaan en zelfs het wel/niet werken van de man wordt aangevallen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:41 schreef Taurus het volgende:
Mocht 'ie toch gaan zonder jou; dat vertrouwensgebeuren ligt bij jezelf, als jij geen reden hebt om aan hem te twijfelen moeten die drie weken weg van jou gewoon kunnen. Zorg dat je zelf ook een leuke tijd hebt in die periode en uit vooral niet te veel zorgen naar hem over jouw onzekerheid.
In een relatie moet je gewoon lekker op vakantie met vrienden of vriendinnen kunnen, naar mijn mening.quote:Op maandag 16 april 2012 19:21 schreef bambii het volgende:
[..]
Nee ik vind dat je groot gelijk hebt. Ik had alleen het gevoel dat we dat dit keer wel hadden, afgelopen half jaar/jaar (wat het ook is). Dit van vorige week was dus wel een klap in mijn gezicht en dat ie dan meteen een afspraak met een vriend maakt om met hem op vakantie te gaan dubbel op. Dat het nog 1x fout ging zou inderdaad al niet moeten, maar daar kon ik nog wel overheen stappen denk ik (waar is de grens dan wel hoor ik je denken). En ik heb die dingen afgelopen jaar ook echt gevoeld. Alleen ik weet niet of ik dus idd wel met het feit dat het weer een week uit was en hij alleen op deze vakantie gaat, kan omgaan. En ook niet of ik hier wel mee wil kunnen omgaan.
Als je je twijfels al had voor dit hele voorval, dan zou die vakantieweigering toch JUIST een eye-opener moeten zijn? Dat zou toch juist je teken van boven moeten zijn om er helemaal mee te kappen. Ik zou het gretig aanpakken die kans, en een vakantie boeken waar je het ook daadwerkelijk naar je zin gaat hebben, bij voorkeur met iemand die wel om je geeft (als vriend/vriendin/familielid, maar NIET met hem).quote:Op maandag 16 april 2012 19:21 schreef bambii het volgende:
[..]
Nee ik vind dat je groot gelijk hebt. Ik had alleen het gevoel dat we dat dit keer wel hadden, afgelopen half jaar/jaar (wat het ook is). Dit van vorige week was dus wel een klap in mijn gezicht en dat ie dan meteen een afspraak met een vriend maakt om met hem op vakantie te gaan dubbel op. Dat het nog 1x fout ging zou inderdaad al niet moeten, maar daar kon ik nog wel overheen stappen denk ik (waar is de grens dan wel hoor ik je denken). En ik heb die dingen afgelopen jaar ook echt gevoeld. Alleen ik weet niet of ik dus idd wel met het feit dat het weer een week uit was en hij alleen op deze vakantie gaat, kan omgaan. En ook niet of ik hier wel mee wil kunnen omgaan.
Denk dat he tmeer gaat om het feit dat er afspraken verbroken worden zonder dat daarover gepraat is. En meer afstand zal ze wellicht rust geven, maar hoeveel afstand is acceptabel als je het over een liefdesrelatie hebt? Dan zou je toch juist close moeten zijn. Ik denk dat t probleem is dat ze niet bij elkaar passen, of beiden te egoistisch zijn...quote:Op woensdag 18 april 2012 15:06 schreef Hallmark het volgende:
[..]
In een relatie moet je gewoon lekker op vakantie met vrienden of vriendinnen kunnen, naar mijn mening.
Ook zou ik hem wat meer los laten. Gun hem zijn vakantie, en zijn lol met vrienden. Jij kunt ook lekker op vakantie gaan. Ik denk dat die afstand tussen jullie ervoor kan zorgen dat er een beetje rust in jullie leven komt.
Afspraken vallen kennelijk amper te maken in deze relatie. Dat is gewoon de realiteit. Vriend van TS kan afspraken maken met vrienden, want daar heeft hij gewoon minder gesodemieter mee. Geldt voor beiden, natuurlijk. Maar dat TS zich verraden voelt omdat hij de vakantie afspraak verbreekt, dat vind ik ietwat onrealistisch.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:38 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Denk dat he tmeer gaat om het feit dat er afspraken verbroken worden zonder dat daarover gepraat is.
Het lijkt me beter als ze wat afstand houden, voor de komende tijd. Later kun je altijd naar elkaar toe groeien. Jij probeert een soort regel in te voeren ("zou close moeten zijn") maar die regels gaan niet voor elke relatie op. Zeker niet voor deze, zo te lezen.quote:En meer afstand zal ze wellicht rust geven, maar hoeveel afstand is acceptabel als je het over een liefdesrelatie hebt? Dan zou je toch juist close moeten zijn.
Ja dat dus....quote:Op donderdag 19 april 2012 11:54 schreef Craptacular het volgende:
Als jij het nu niet stopt, gaat hijdat zeker een keer doen. Ik dat een van beide gewoon wacht op het nieuwe paar schoenen.
Op vakantie met zijn vriendquote:
Duh. Drie weken op vakantie met je chick staat in dit geval/deze relatie vrijwel garant voor minimaal twee weken ruzie. Plus ruzie in de aanloop, en na de vakantie. Deze kerel kiest gewoon eieren voor zijn geld: nu het gezeik, straks drie weken relaxen. De ene week "uit" was alle tijd die hij nodig had om dat "legit" te kunnen regelen.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:36 schreef paintmeester het volgende:
Die vriend is gewoon een baas. Hij gaat liever met een maat op vakantie dan met zijn vriendin uit een instabiele relatie.
Blijkbaar was jij niet de enige die zich had verheugd op die vakantie, en heeft hij na jullie breuk tegen zichzelf gezegd: "fuck die bitch, ik ga gewoon.". Nogal egoïstisch dat je nu die vakantie probeert toe te eigenen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:31 schreef bambii het volgende:
...
Nu hadden we nog niks geboekt of gedaan, maar ik heb me er wel echt op verheugd en was begonnen met sparen. Ik was zo blij dat we dit eindelijk samen konden doen.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |