nee, zodra je inlogt zou je het moeten zien, maar wordt niet bij iedereen tegelijkertijd geactiveerd..quote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Zelfde hier, je krijgt geen bericht toch als je van de nieuwe gebruik kunt maken ?
Ik ben ooit toen ING nog NMB geweigerd bij een kasopname toen ik dringend geld nodig had (vrijdagmiddag)en ik dat zwart op wit kon aantonen en alleen maar omdat ik de tijdslimiet dat iemand als nieuwe rekeninghouder kon rood staan nog niet bereikt had (pas 3 weken lid dus)quote:Op maandag 16 april 2012 18:19 schreef EL_Presidente het volgende:
Sinds vandaag een andere layout van internetbankieren bij MijnING. Ik weet niet of het bij iedereen al toegepast is, maar het is wel even wennen vind ik.. Wat vinden jullie er van?
Erg relevante post wbt de nieuwe interface van Mijn ING.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik ben ooit toen ING nog NMB geweigerd bij een kasopname toen ik dringend geld nodig had (vrijdagmiddag)en ik dat zwart op wit kon aantonen en alleen maar omdat ik de tijdslimiet dat iemand als nieuwe rekeninghouder kon rood staan nog niet bereikt had (pas 3 weken lid dus)
Na dat het salaris die maandag daarop binnen was gekomen,nam ik alles op en vertrok ik als rekeninghouder naar een andere Bank en ben er nooit meer wedergekeerd.
Je wilt binnen 3 weken na opening al rood staan? Jij ben ver gekomen zekerquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik ben ooit toen ING nog NMB geweigerd bij een kasopname toen ik dringend geld nodig had (vrijdagmiddag)en ik dat zwart op wit kon aantonen en alleen maar omdat ik de tijdslimiet dat iemand als nieuwe rekeninghouder kon rood staan nog niet bereikt had (pas 3 weken lid dus)
Na dat het salaris die maandag daarop binnen was gekomen,nam ik alles op en vertrok ik als rekeninghouder naar een andere Bank en ben er nooit meer wedergekeerd.
Ja natuurlijk zetten ze er geen negatieve reacties neer!quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:52 schreef Specularium het volgende:
Louter positieve reacties hier:
http://www.ing.nl/particu(...)-reacties/index.aspx
ING likt zijn wonden nu nog door jouw vertrek.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
quote:Geachte klant ING-gebruikers
U bent met uw online gegevens in te dienen voor update voor de bevestiging proces.
U bent nu verplicht om de onderstaande link te volgen en in de benodigde velden in te vullen.
Klik op Log in om Online Bankingte blijven het verificatieproces
en zorgen voor en ervoor zorgen dat uw account-veiligheid. Het gaat over uw veiligheid.
Dank u voor uw medewerking ING Security Service.
klantenservice-ING Online .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |