abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110404640
Sinds vandaag een andere layout van internetbankieren bij MijnING. Ik weet niet of het bij iedereen al toegepast is, maar het is wel even wennen vind ik.. Wat vinden jullie er van? :P
pi_110404711
Hier niks verandert
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
pi_110404736
Even kijken, brb.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_110404769
Nee

[ Bericht 53% gewijzigd door Five_Horizons op 17-04-2012 17:05:21 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_110404807
ik vind het jammer dat je niet in het Mijn ING overzicht behalve je lopende rekening ook je spaarrekening- en creditcardsaldo in één oogopslag kunt zien..
pi_110405765
Heb gewoon de oude layout. Wat ik uit de screens kan opmaken ziet het er beter uit, en niet meer zo kaal en oudbollig.
pi_110412942
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 18:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hier niks verandert
Zelfde hier, je krijgt geen bericht toch als je van de nieuwe gebruik kunt maken ?
pi_110413131
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef Zethiel het volgende:

[..]

Zelfde hier, je krijgt geen bericht toch als je van de nieuwe gebruik kunt maken ?
nee, zodra je inlogt zou je het moeten zien, maar wordt niet bij iedereen tegelijkertijd geactiveerd.. ;)
  dinsdag 17 april 2012 @ 10:20:16 #9
189961 ex
aperture science
pi_110429849
Wordt deze maand gefaseerd uitgerold inderdaad. Ik heb wat screenies gezien en vond het wel mooi.. Ze zijn sowieso goed bezig bij de ING de laatste tijd. De mobiele app is ook relaxed.
The cake is a lie!
pi_110430533
Screens?

Mobiele app moet alleen nog de mogelijkheid krijgen om een foto van de machinereadable code te maken aan de onderkant van een acceptgiro, zodat alles automatisch ingevuld wordt. Heeft de Rabo ook.
Adresboek was wel een goede toevoeging inderdaad :P
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_110439818
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:19 schreef EL_Presidente het volgende:
Sinds vandaag een andere layout van internetbankieren bij MijnING. Ik weet niet of het bij iedereen al toegepast is, maar het is wel even wennen vind ik.. Wat vinden jullie er van? :P
Ik ben ooit toen ING nog NMB geweigerd bij een kasopname toen ik dringend geld nodig had (vrijdagmiddag)en ik dat zwart op wit kon aantonen en alleen maar omdat ik de tijdslimiet dat iemand als nieuwe rekeninghouder kon rood staan nog niet bereikt had (pas 3 weken lid dus)
Na dat het salaris die maandag daarop binnen was gekomen,nam ik alles op en vertrok ik als rekeninghouder naar een andere Bank en ben er nooit meer wedergekeerd.
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:12:05 #12
62913 Blik
The one and Only!
pi_110441280
Bij mij heeft mijnING nog niet de nieuwe lay-out, ben wel benieuwd naar de praktijk
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:38:19 #13
189961 ex
aperture science
pi_110442426
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik ben ooit toen ING nog NMB geweigerd bij een kasopname toen ik dringend geld nodig had (vrijdagmiddag)en ik dat zwart op wit kon aantonen en alleen maar omdat ik de tijdslimiet dat iemand als nieuwe rekeninghouder kon rood staan nog niet bereikt had (pas 3 weken lid dus)
Na dat het salaris die maandag daarop binnen was gekomen,nam ik alles op en vertrok ik als rekeninghouder naar een andere Bank en ben er nooit meer wedergekeerd.
Erg relevante post wbt de nieuwe interface van Mijn ING. :')
The cake is a lie!
pi_110444746
quote:

[..]

Je wilt binnen 3 weken na opening al rood staan? Jij ben ver gekomen zeker :')
pi_110573703
Nou,

Ik vind het echt helemaal niets, ik kan allebei mijn rekeningen tegelijk het saldo zien, en nu via tabjes ipv linkjes mijn bij en afschrijvingen zien. Verder is het vervelend ingedeeld, menu staat uitesrst rechts, in het midden heb je een stukje met interessant voor U(lees nutteloze reclame) en de helpfiles.

Echt 2012 - not

Je zou denken dat ze inmiddels een website bedachten waarbij je zelf kleuren, lettertype en highlinghts aan kunt geven, en natuurlijk zelf je eigen mijn ing pagina kunt indelen.

Dit lijkt er meer op alsof ze een beginnend IT-er hebben laten schuiven met de menu-opties.
Op zijn zachst gezegd teleurstellend, als je groot tamtam maakt over je update verwacht je wel dat er iets nieuws aan de horizon gloort.

Verder blijft het een fijne bank hoor :-)
pi_110573790
Geen idee mang.

Was laatst mijn wachtwoord vergeten, wilde ik nieuwe aanvragen, stond ik nog met een oud adres bekend daar, en voordat ik mn adres kan aanpassen moet ik eerst kunnen inloggen.

Geen zin in. Duurt lang.
pi_110573933
Had liever de oude layout. Vind hem onduidelijk en rommelig.
pi_110574297
quote:
Ja natuurlijk zetten ze er geen negatieve reacties neer!
pi_110575027
Waardeloos. Ik gebruik al 30" monitors maar ik moet nu overstappen naar 4k 60" want ze hebben 2x de gebruikelijke webpagina breedte nodig. Verder lijkt het wel door een Arabier ontworpen te zijn omdat de opdrachten rechts en onder in beeld staan en de resultaten daarvan links en boven.
Gelukkig ben ik klant bij meerdere banken.
pi_110575199
Word je niet gephist?
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:37:00 #22
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_110576464
quote:

[..]

ING likt zijn wonden nu nog door jouw vertrek.
From feudal serf to spender.
pi_110608419
Ik kreeg net deze mail:

quote:
Geachte klant ING-gebruikers
U bent met uw online gegevens in te dienen voor update voor de bevestiging proces.
U bent nu verplicht om de onderstaande link te volgen en in de benodigde velden in te vullen.
Klik op Log in om Online Bankingte blijven het verificatieproces
en zorgen voor en ervoor zorgen dat uw account-veiligheid. Het gaat over uw veiligheid.
Dank u voor uw medewerking ING Security Service.
klantenservice-ING Online .
:')
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 22 april 2012 @ 00:31:00 #24
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_110618831
Kort samengevat: Ik vind het een Tokkie-layout, en het lijkt net of het een website van oplichters is. Het contrast met oranje en tekst/cijfers is te groot zodat het storend over komt. :X
Ik hoop eigenlijk dat ze minstens even veel tijd/moeite in de beveiliging hebben gestoken als de layout...
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_110639154
Online transacties storneren met een muisklik! _O_

Dat zou Fok!kers toch aan moeten spreken.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_110648734
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 april 2012 20:49 schreef junkiexp het volgende:
Ik kreeg net deze mail:

[..]

:')
uit welke taal zouden ze dat met google translate vertaald hebben?
pi_110648845
Hier is ie nog steeds niet vernieuwd.

Kreeg wel een reclame te zien dat Kees Schimmel erg in zijn nopjes is met de nieuwe lay-out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')