SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Lamsburger
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Geen probleem hoor, er komen nog genoeg kansenquote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef zoem het volgende:
Sorry CE, ik wilde het topic aan jou overdragen maar je was net te laat![]()
![]()
Duo opdracht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Individuele opdracht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand houdt mij tegen![]()
Is er een app dan? Wat kun je daarmee?quote:
Je billen mee schoonvegenquote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is er een app dan? Wat kun je daarmee?![]()
![]()
Tjetten.quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is er een app dan? Wat kun je daarmee?
Gerechten beoordelen met 2 sterren, terwijl Juul en Kraan het een 8 gaven.
Jou favoriete dagwinnaar kiezen.Niemand houdt mij tegen![]()
Gaat dat niet vervelen?quote:Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Tjetten.
Gerechten beoordelen met 2 sterren, terwijl Juul en Kraan het een 8 gaven.
Smakelijkquote:Dare to unleash my rage..
Goede cuisson?quote:
Frisje?
Zuurtje?
Een lekkere crunch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach dat chatten is ook gewoon suf.quote:Op maandag 16 april 2012 18:06 schreef zoem het volgende:
Stom dat die app niet op de iphone/ipod kan![]()
Jawel, maar het percentage Topchef-kijkers met een iPad is veel lager dan het percentage met een iPad, iPhone of iPod. Nu bereiken ze veel minder mensen. Op een klein scherm kun je evengoed chatten.![]()
twitter:vossius twitterde op maandag 16-04-2012 om 18:23:00Friesland! Rindert startte goed @RTLTopchef de eerste dag bij de eerste opdracht, Barry laat het er niet bij zitten. @Smartcook reageer retweet
![]()
ja, paul was me net voorquote:
Achja, kan er niet wakker van liggenquote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef zoem het volgende:
Jawel, maar het percentage Topchef-kijkers met een iPad is veel lager dan het percentage met een iPad, iPhone of iPod. Nu bereiken ze veel minder mensen. Op een klein scherm kun je evengoed chatten.![]()
![]()
Bij Groningen zat er een man die Anne heette....
Bij Friesland deze week een vrouw die Barry heet...Niemand houdt mij tegen![]()
Not sure if...quote:Op maandag 16 april 2012 18:28 schreef Albertoooo het volgende:
Bij Groningen zat er een man die Anne heette....
Bij Friesland deze week een vrouw die Barry heet...
Ooh Friesland, daar kan alles![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Goede cuisson?
Frisje?
Zuurtje?
Een lekkere crunch?Nee, maar wel een biteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand houdt mij tegen![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 18:55 schreef roos85 het volgende:
Mijn goede vrienden! ga het niet redden vandaag denk!![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 18:55 schreef roos85 het volgende:
Mijn goede vrienden! ga het niet redden vandaag denk!
Niemand houdt mij tegen![]()
wow wat heb ik me gruwelijkkkkkk geirriteerd aan die vent vrijdag... delen meerdere mensen deze mening?quote:![]()
Absoluut niet, het is echt een eindbaas.quote:Op maandag 16 april 2012 18:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
wow wat heb ik me gruwelijkkkkkk geirriteerd aan die vent vrijdag... delen meerdere mensen deze mening?![]()
Nee, hij is een baas.quote:Op maandag 16 april 2012 18:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
wow wat heb ik me gruwelijkkkkkk geirriteerd aan die vent vrijdag... delen meerdere mensen deze mening?Niemand houdt mij tegen![]()
Neee, JJ is een baas!quote:Op maandag 16 april 2012 18:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
wow wat heb ik me gruwelijkkkkkk geirriteerd aan die vent vrijdag... delen meerdere mensen deze mening?![]()
Toch maar weer eens mee kijken
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Ja, maar dat mag je hier niet zeggen. Hier glijen ze allemaal op die eikel.quote:Op maandag 16 april 2012 18:57 schreef Deceit het volgende:
wow wat heb ik me gruwelijkkkkkk geirriteerd aan die vent vrijdag... delen meerdere mensen deze mening?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag je hier niet zeggen. Hier glijen ze allemaal op die eikel.![]()
![]()
Ik vind Hans van Wolde cool... maar dat mag je hier ook niet zeggen :pquote:Op maandag 16 april 2012 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag je hier niet zeggen. Hier glijen ze allemaal op die eikel.Dare to unleash my rage..
barry is een vrouw?? :-SCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
waar kan je dat kopen? ik zie het in de supermarkt niet bij het meelquote:
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Die Marrokaanse(?) chef vind ik echt een ontzettende mongool. Van het Brouwerskolkje volgens mij.quote:Op maandag 16 april 2012 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind Hans van Wolde cool... maar dat mag je hier ook niet zeggen :pKoning.![]()
Ja.... Hoe noordelijker, hoe gekker de namen...quote:
Groningen met een kerel die Anne heette, nu weer een vrouw die Barry heet.Niemand houdt mij tegen![]()
Laat staan die pittige tante uit Maasbracht.quote:Op maandag 16 april 2012 19:03 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Die Marrokaanse(?) chef vind ik echt een ontzettende mongool. Van het Brouwerskolkje volgens mij.![]()
Barry schuinbek
ik moet altijd denken aan New KIdsquote:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Fetih, typisch fries.... En de Takko is er ook
ik heb nog nooit een barbera barry genoemt
Noem ze altijd BBquote:Op maandag 16 april 2012 19:04 schreef Frag_adder het volgende:
ik heb nog nooit een barbera barry genoemt![]()
Ik alleen in het weekendquote:Op maandag 16 april 2012 19:04 schreef Frag_adder het volgende:
ik heb nog nooit een barbera barry genoemt(en andersom ook
)
Ken je ze niet, die tekenfilms van Hannah-Barry?quote:Op maandag 16 april 2012 19:04 schreef Frag_adder het volgende:
ik heb nog nooit een barbera barry genoemt![]()
Wat ies dese?Dare to unleash my rage..
quote:Op maandag 16 april 2012 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik alleen in het weekend(en andersom ook
)
![]()
![]()
Ik ken wel andere films van Halle Berryquote:Op maandag 16 april 2012 19:05 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ken je ze niet, die tekenfilms van Hannah-Barry?Niemand houdt mij tegen![]()
Halle, da's bij Brussel, niet Friesland.quote:Op maandag 16 april 2012 19:06 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Ik ken wel andere films van Halle Berry![]()
AARRRGGGHHHHHDare to unleash my rage..
Komt voor elkaar, chef.quote:Op maandag 16 april 2012 19:08 schreef Dekatria het volgende:
Die Suzanne moet echt eens goed doorgesmeerd worden. Godsjezus wat een seksloos hoofd.![]()
Hij lijkt op dat Troll-hoofd
De SM-pleisteres...quote:Op maandag 16 april 2012 19:09 schreef Albertoooo het volgende:
Godver.... weer Friesland met pleistersDare to unleash my rage..
koken met de oven is toch prima?
Als je 2 uur de tijd hebt welquote:
erg hèquote:Op maandag 16 april 2012 19:08 schreef Dekatria het volgende:
Die Suzanne moet echt eens goed doorgesmeerd worden. Godsjezus wat een seksloos hoofd.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag je hier niet zeggen. Hier glijen ze allemaal op die eikel.![]()
![]()
origineel hequote:
Neee, want Hans is viesquote:Op maandag 16 april 2012 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind Hans van Wolde cool... maar dat mag je hier ook niet zeggen :p![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 19:16 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ruilen tegen stinkende zwavelgassen?![]()
![]()
Het zijn Friezen, wat dacht je dan?quote:Op maandag 16 april 2012 19:17 schreef zoem het volgende:
barry
taco
rindert
weer genoeg namen om mee te trollen deze week![]()
als rindert het koken maar niet verhindertquote:Op maandag 16 april 2012 19:17 schreef zoem het volgende:
barry
taco
rindert
weer genoeg namen om mee te trollen deze week![]()
Daar gaan we alquote:Op maandag 16 april 2012 19:17 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
als rindert het koken maar niet verhindert![]()
![]()
De spanning zindertquote:Op maandag 16 april 2012 19:17 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
als rindert het koken maar niet verhindert![]()
Kut Ali B, Brownie en al die andere scheitmocro's/negers...
tijd dat ze van TV en Radio verdwijnenNiemand houdt mij tegen![]()
Lul d'r in en klaarquote:Op maandag 16 april 2012 19:20 schreef Albertoooo het volgende:
Wat een irritante stem heeft dat wijf.![]()
![]()
Tja nu ben je de sjaak.quote:Op maandag 16 april 2012 19:21 schreef zoem het volgende:
[..]
Over wie hadden we het, ik kwam net aanlopen![]()
quote:![]()
Ik dacht dat het over deze ging:quote:Op maandag 16 april 2012 19:08 schreef Dekatria het volgende:
De echte krijg je niet de provincie uit.quote:Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef Inkomen het volgende:
Ze klinken niet eens Fries, nep-Friezen.![]()
Kregen geen visum.quote:Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
De echte krijg je niet de provincie uit.![]()
Dan zal ie wel ondergesneeuwd worden tijdens de weekfinale.quote:Op maandag 16 april 2012 19:23 schreef zoem het volgende:
Die kerel met de bril heeft een beetje een Friso-hoofd![]()
Of bedolven onder kritiek?quote:Op maandag 16 april 2012 19:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan zal ie wel ondergesneeuwd worden tijdens de weekfinale.![]()
Of wordt bedolven onder de complimenten.quote:Op maandag 16 april 2012 19:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 19:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hadden ze twee moeten maken, een lege en een volle.quote:Op maandag 16 april 2012 19:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vandaar dat haar gerecht een leeggelopen cordonblue is.![]()
quote:quote:Op maandag 16 april 2012 19:08 schreef Dekatria het volgende:
Dan heeft ie nog wel even.quote:Op maandag 16 april 2012 19:28 schreef Albertoooo het volgende:
Ziet er uit als een eeuwige student, die Jeffrey![]()
Anders moet je het doortrekken...quote:Dare to unleash my rage..
wel bellequote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ze verrekt geen spier hequote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef Cateye2011 het volgende:
het lijkt wel een wassen kop van die meid![]()
![]()
Gewoon even doorspoelenquote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef Cateye2011 het volgende:
het lijkt wel een wassen kop van die meid![]()
![]()
Eerst de Taco, dan de ketchup.quote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef zoem het volgende:
Taco begint bij de ketchup, of was het nou Ketchup begint met taco?![]()
Nacho?quote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef zoem het volgende:
Taco begint bij de ketchup, of was het nou Ketchup begint met taco?![]()
ik weet niet wat ik daarvan vindertquote:Op maandag 16 april 2012 19:38 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
ja daardoor wordt zijn snelheid geminderd![]()
spijtig dat je werd gehinderdquote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef zoem het volgende:
collectant, wie durft mij te storen tijdens topchef
Niemand houdt mij tegen![]()
OP het raam kloppen, naar je tv wijzen en je vinger nonchelant links naar rechts bewegen. Dan begrijpen ze het wel.quote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef zoem het volgende:
collectant, wie durft mij te storen tijdens topchef![]()
![]()
Collectantburger.quote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef zoem het volgende:
collectant, wie durft mij te storen tijdens topchef![]()
![]()
Zoals die ene in die ene Cup-a-soup-reclame.quote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
OP het raam kloppen, naar je tv wijzen en je vinger nonchelant links naar rechts bewegen. Dan begrijpen ze het wel.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
OP het raam kloppen, naar je tv wijzen en je vinger nonchelant links naar rechts bewegen. Dan begrijpen ze het wel.![]()
![]()
Lamsburger is altijd leukquote:
Het siss-geluidje ook
Allebeiquote:
ik heb Paul een berichtje gestuurd, misschien kan ie het moment van Kraan die wegloopt en dan later spuugt, samenvoegen![]()
![]()
Veel schelen in friesland...Dare to unleash my rage..
quote:Op maandag 16 april 2012 20:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Na eindbaas Rico ging het inderdaad bergafwaarts.![]()
![]()
Klopt, het gaat helaas niet meer om talent..quote:Op maandag 16 april 2012 20:12 schreef zoem het volgende:
Topchef moet het vooral hebben van opvallende persoonlijkheden. Kijk maar naar vorige week.![]()
Ik heb 95% gemist.... Maar het was het waard
[ Bericht 74% gewijzigd door Burner82 op 16-04-2012 20:57:16 ]Dare to unleash my rage..
Heel erg, inderdaad.quote:
Hoewel die Taco wel kan koken.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
En ze proberen bij RTL op de webpagina van de Turk (????) Fetih een beetje een Fries te maken door hem Feth te noemen bij z'n foto.
http://www.topchef2012.nl/candidates/51/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Straks even terugkijken
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Culy.nl kijkt achter de schermen bij Topchef
Wel een leuk kijkje achter de schermen bij topchef, toevallig ook nog eens net de aflevering bij Jacob-Jan.![]()
![]()
hehequote:
Leuk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:52 schreef Paul-89 het volgende:
Culy.nl kijkt achter de schermen bij Topchef
Wel een leuk kijkje achter de schermen bij topchef, toevallig ook nog eens net de aflevering bij Jacob-Jan.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
twitter:RTLTopchef twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 09:44:43Gisteren lamsburger, vandaag een heerlijk zoet gerechtje #RTLTopchef topclass: gegrilde ananas met caramel! Het recept: http://t.co/Leo7C1UW reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:20 schreef golfer het volgende:
twitter:RTLTopchef twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 09:44:43Gisteren lamsburger, vandaag een heerlijk zoet gerechtje #RTLTopchef topclass: gegrilde ananas met caramel! Het recept: http://t.co/Leo7C1UW reageer retweet
![]()
![]()
Nog iets meer dan een uur
twitter:Smartcook twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 18:26:00voor deze 10-minutenopdracht heb je lef nodig, en 8 minuten. Gaat het mis, dan is het ook voorbij, om 19.00 op RTL5 @RTLTopchef @vossius reageer retweet
Een 10 minuten opdracht van 8 minuten. Jaja...quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:35 schreef golfer het volgende:
twitter:Smartcook twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 18:26:00voor deze 10-minutenopdracht heb je lef nodig, en 8 minuten. Gaat het mis, dan is het ook voorbij, om 19.00 op RTL5 @RTLTopchef @vossius reageer retweet
Zo rollen zij, jeweetquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een 10 minuten opdracht van 8 minuten. Jaja...![]()
![]()
We verwachten een hoog ritme!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een 10 minuten opdracht van 8 minuten. Jaja...![]()
Dat wordt spannend!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Groepsopdracht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Individueel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand houdt mij tegen![]()
twitter:vossius twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 18:55:00we geven spinazie en ananas vandaag als verplichting, en een mooi assortiment dagverse producten! @Smartcook @RTLTopchef reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:58 schreef Burner82 het volgende:
twitter:vossius twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 18:55:00we geven spinazie en ananas vandaag als verplichting, en een mooi assortiment dagverse producten! @Smartcook @RTLTopchef reageer retweet
Dagverse groentjes
LOS
Ach, de intro duurt toch 5 minutenquote:
TT tijd
Inspiratieloos!!quote:Dare to unleash my rage..
Ik heb betere TT's gezienquote:
quote:
Homecooking met fluwelen handschoentjes!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Fetish?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:04 schreef Paul-89 het volgende:
Je kunt in de promo al aan de arm zien wie er vrijdag doorgaat.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Vol!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Nu dan!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: