SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je moeder
quote:Op maandag 16 april 2012 16:31 schreef Arcadia het volgende:
Eindelijk zeg je eens iets zinnig Spiked.
Jij bent één en al tijdverspilling, en toch vraag ik mij af wat jou werkelijk beweegt.quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Goeie grap! Niemand heeft bewijs namelijk! Dus nee laat maar, mensen als jij heb ik al tig keer voorbij zien komen en ze praten alleen maar over sprookjes.
Fijn voor je dat ik dat ben.quote:Op maandag 16 april 2012 16:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jij bent één en al tijdverspilling, en toch vraag ik mij af wat jou werkelijk beweegt.
Sarcasm of forreal ? Het klinkt als sarcasm maar dat verwacht ik niet van jou dus ben ik in de warquote:Op maandag 16 april 2012 16:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen haat hè, jij weet hoe erg ik jou waardeer.
Niemand kan het je uitleggen!? Iemand nodigt je uit om het uit te leggen en jouw antwoord:quote:Op maandag 16 april 2012 16:32 schreef Erkannn het volgende:
Zolang niemand mij kan uitleggen hoe het kan dat de maan in tweeen is gegaan zal ik nooit, maar dan nooit een gelovige serieus nemen op het gebied van geloof.
quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Goeie grap! Niemand heeft bewijs namelijk! Dus nee laat maar, mensen als jij heb ik al tig keer voorbij zien komen en ze praten alleen maar over sprookjes.
Dat de maan in 2 gespleten is, is één lezing van het gebeuren, een ander lezing is dat de maan verduisterde.quote:Op maandag 16 april 2012 16:32 schreef Erkannn het volgende:
ach ach ach....ik haal iets aan en ze zijn met zn allen op hun pik getrapt.
Zolang niemand mij kan uitleggen hoe het kan dat de maan in tweeen is gegaan zal ik nooit, maar dan nooit een gelovige serieus nemen op het gebied van geloof.
Ga lekker in sprookjes geloven. En dan nog durven te zeggen dat ze mij niet geloven. Geloof je het zelf?
Er wordt jou op een hoffelijke manier uitgenodigd om in discussie te gaan, maar je weigert en blijft doorgaan met je accusaties?quote:Op maandag 16 april 2012 16:32 schreef Erkannn het volgende:
ach ach ach....ik haal iets aan en ze zijn met zn allen op hun pik getrapt.
Ga lekker in sprookjes geloven. En dan nog durven te zeggen dat ze mij niet geloven. Geloof je het zelf?
Fo' real brotha.quote:Op maandag 16 april 2012 16:33 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Sarcasm of forreal ? Het klinkt als sarcasm maar dat verwacht ik niet van jou dus ben ik in de war
Mensen zien mij meestal aan voor een Turk of Nederlander. Ik heb blijkbaar niet zo'n Oost-Europees uiterlijk. Dus ik kan wel doen alsof ik geen Roemeen ben. Alleen is mijn achternaam wel heel erg Roemeens.quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Jij kan dat wellicht wel, maar ik kan dat niet altijd. Ik lijk gewoon echt op een rasechte Turk...kan niet mis gewoon. Of ik moet mn haren laten groeien, dan verwarren ze mij met een Marokkaan....daar was ik al helemaal niet zo trots op, dus mijn haren zijn nu altijd kort(kort is bij mij centimetertje of 10 tot 15)
Alice iksteeljefiets?quote:Op maandag 16 april 2012 16:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Mensen zien mij meestal aan voor een Turk of Nederlander. Ik heb blijkbaar niet zo'n Oost-Europees uiterlijk. Dus ik kan wel doen alsof ik geen Roemeen ben. Alleen is mijn achternaam wel heel erg Roemeens.
Dat vind ik dus totaal nietquote:Op maandag 16 april 2012 16:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Mensen zien mij meestal aan voor een Turk
quote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Alice iksteeljefiets?
Grapje, is ook een lichte inside joke, als je je beledigt voelt, dan moet je me maar aanspreken per DM, dan leg ik het wel uit.
Roemenen staan er eerder bekend om dat ze scammen. Niet dat ze fietsen stelen. Voel me niet beledigdquote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Alice iksteeljefiets?
Grapje, is ook een lichte inside joke, als je je beledigt voelt, dan moet je me maar aanspreken per DM, dan leg ik het wel uit.
quote:
dit dusquote:Op maandag 16 april 2012 16:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Roemenen staan er eerder bekend om dat ze scammen. Niet dat ze fietsen stelen. Voel me niet beledigd.
Een paar miljard jaar geleden is de kleine tweelingzus van de Aarde op haar geknald, van het puin ontstond de maan...quote:Op maandag 16 april 2012 16:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat de maan in 2 gespleten is, is één lezing van het gebeuren, een ander lezing is dat de maan verduisterde.
Gefeliciteerd, bak een taart en vier het.quote:Op maandag 16 april 2012 16:41 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Een paar miljard jaar geleden is de kleine tweelingzus van de Aarde op haar geknald, van het puin ontstond de maan...
Ik denk dat je niet beseft hoe belangrijk die gebeurtenis was voor ons. Zonder die botsing hadden wij geen zware ijzerkern gekregen, en hadden wij geen maan die 10x te groot is voor onze planeet. Deze maan heeft ons miljarden jaren bescherm en ons de getijden gegeven die het eerste leven mogelijk maaktequote:Op maandag 16 april 2012 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, bak een taart en vier het.
Kan hij/zij niet. Fixedquote:Op maandag 16 april 2012 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, steel een taart en vier het.
Denk wat je wilt, jij bent in geen positie om mijn denken te definiëren als mogelijk denigrerend, dan wel onderschattend, voor de ontwikkelingen in het universum als ik mij daar zelf niet over heb uitgelaten.quote:Op maandag 16 april 2012 16:44 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet beseft hoe belangrijk die gebeurtenis was voor ons. Zonder die botsing hadden wij geen zware ijzerkern gekregen, en hadden wij geen maan die 10x te groot is voor onze planeet. Deze maan heeft ons miljarden jaren bescherm en ons de getijden gegeven die het eerste leven mogelijk maakte
Beetje een mixquote:Op maandag 16 april 2012 16:40 schreef AliceWonder het volgende:
[..]. Waar lijk ik volgens jou op dan?
Jij geil sletje.quote:Op maandag 16 april 2012 16:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Beetje een mixWel een beetje Oost-Europees, beetje Frans/Zuid-Europees, beetje Nederlands
Je doet zelf denigrerend vriend... of vind je "Gefeliciteerd, bak een taart en vier het" niet provocatief en beledigend bedoeld?quote:Op maandag 16 april 2012 16:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk wat je wilt, jij bent in geen positie om mijn denken te definiëren als mogelijk denigrerend, dan wel onderschattend, voor de ontwikkelingen in het universum als ik mij daar zelf niet over heb uitgelaten.
Gast, ga spelen man <------ Kijk nu doe ik het weer.quote:Op maandag 16 april 2012 16:50 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Je doet zelf denigrerend vriend... of vind je "Gefeliciteerd, bak een taart en vier het" niet provocatief en beledigend bedoeld?
Kijk liever deze documentaire, dan onzinnige reacties te geven:
Als je gebral nou enige inhoud hadden waren ze zo'n soort reacties gerechtvaardigd geweest.quote:Op maandag 16 april 2012 16:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, ga spelen man <------ Kijk nu doe ik het weer.
Reageer inhoudelijk op wat ik zeg, ipv te quoten met irrelevante reacties en vervolgens mijn denken te definieren, kom nou
Bewaar een stukje van je taart aub.quote:Op maandag 16 april 2012 16:52 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Als je gebral nou enige inhoud hadden waren ze zo'n soort reacties gerechtvaardigd geweest.
Mijn zusje heeft vandaag een taart gebakken. Wil je een stukje?quote:Op maandag 16 april 2012 16:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bewaar een stukje van je taart aub.
Wat voor taart?quote:Op maandag 16 april 2012 16:53 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft vandaag een taart gebakken. Wil je een stukje?
quote:Op maandag 16 april 2012 16:54 schreef zarGon het volgende:
Gebruik jullie mondjes nuttig, zuig mijn penis.
Dat geheen en geweer telkens.
....quote:Op maandag 16 april 2012 16:54 schreef zarGon het volgende:
Dat geheen en weer kan ook wel lekker zijnquote:Op maandag 16 april 2012 16:54 schreef zarGon het volgende:
Jij reactionair!quote:Op maandag 16 april 2012 16:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat geheen en weer kan ook wel lekker zijn
Stil jij, jij heb al een lekkere vriendin.quote:Op maandag 16 april 2012 16:54 schreef zarGon het volgende:
LOLquote:Op maandag 16 april 2012 16:56 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Stil jij, jij heb al een lekkere vriendin.
Gâteau à l’Orange . Joodse sinasappel taart/cake.quote:
Iemand wil mij uitleggen dat God alles heeft gedaan. Dan haak ik af, ik geloof niet in fictieve personen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niemand kan het je uitleggen!? Iemand nodigt je uit om het uit te leggen en jouw antwoord:
[..]
Give me some sweet mama.quote:Op maandag 16 april 2012 16:57 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Gâteau à l’Orange . Joodse sinasappel taart/cake.
Hahaha wat tof! Nee niet zo eentjequote:
Wat wil je nu zeggen? Leg mij maar eens uit hoe dit wetenschappelijk te verklaren is.quote:Op maandag 16 april 2012 16:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat de maan in 2 gespleten is, is één lezing van het gebeuren, een ander lezing is dat de maan verduisterde.
Ja, ik vind persoonlijk aardbeientaart toch lekkerder.quote:Op maandag 16 april 2012 16:57 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Gâteau à l’Orange . Joodse sinaasappel taart/cake.
Jij legt hier iets wat dubieuze voorwaarden op, sinds wanneer is geloof onderworpen aan wetenschappelijke empiriciteit?quote:Op maandag 16 april 2012 16:58 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen? Leg mij maar eens uit hoe dit wetenschappelijk te verklaren is.
Ja, kom maar op met die discussie. Ik hoef geen discussie waarom God iets heeft geschapen, want dat laatste is niet bewezen. God is een illusie.quote:Op maandag 16 april 2012 16:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Er wordt jou op een hoffelijke manier uitgenodigd om in discussie te gaan, maar je weigert en blijft doorgaan met je accusaties?
Yajhalu.
Vraag dan niet om bewijsquote:Op maandag 16 april 2012 16:57 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Iemand wil mij uitleggen dat God alles heeft gedaan. Dan haak ik af, ik geloof niet in fictieve personen.
Chocoladequote:Op maandag 16 april 2012 16:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, ik vind persoonlijk aardbeientaart toch lekkerder.
Sinds wanneer kan de maan in tweeen gespleten worden? Het gaat hier om een letterlijke boodschap, want de profeet wilde dit juist als bewijs laten zien.quote:Op maandag 16 april 2012 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij legt hier iets wat dubieuze voorwaarden op, sinds wanneer is geloof onderworpen aan wetenschappelijke empiriciteit?
Dus moet ik het maar "geloven"...hoe stom is dat dan wel niet.quote:
Het gaat hier om een letterlijke boodschap? Zeg mij eens, wat waren de Arabische woorden waarin dit gebeuren wordt overgeleverd?quote:Op maandag 16 april 2012 17:00 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan de maan in tweeen gespleten worden? Het gaat hier om een letterlijke boodschap, want de profeet wilde dit juist als bewijs laten zien.
Ik lees alleen in het Turks en Nederlands.quote:Op maandag 16 april 2012 17:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gaat hier om een letterlijke boodschap? Zeg mij eens, wat waren de Arabische woorden waarin dit gebeuren wordt overgeleverd?
Je vraagt eerst om uitleg en bewijs en vervolgens haak je af. Maar je hebt je al 10x tegengesproken dus ik reageer niet eens meer op je.quote:Op maandag 16 april 2012 17:00 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Dus moet ik het maar "geloven"...hoe stom is dat dan wel niet.
Fijn dat je het zelf aankaart, dan is het 1 niet letterlijk, 2 een vertaling is ALTIJD een interpretatie van de vertaler.quote:Op maandag 16 april 2012 17:01 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik lees alleen in het Turks en Nederlands.
Hoe kun jij lezen in het Turks als jij geen Turks kanquote:Op maandag 16 april 2012 17:01 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik lees alleen in het Turks en Nederlands.
Zal ik het opsturen?quote:
Ik vraag om bewijs van god, niet het bewijs dat hij alles heeft geschapen. Bewijs maar eens.quote:Op maandag 16 april 2012 17:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je vraagt eerst om uitleg en bewijs en vervolgens haak je af. Maar je hebt je al 10x tegengesproken dus ik reageer niet eens meer op je.
Moment, ik zal het speciaal voor je zoeken. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug. Maar tot op heden heeft niemand mij hier een uitleg op kunnen geven...zoals jij. Iedereen ontwijkt de vraag!quote:Op maandag 16 april 2012 17:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fijn dat je het zelf aankaart, dan is het 1 niet letterlijk, 2 een vertaling is ALTIJD een interpretatie van de vertaler.
Jij eerst. Volgens EL_Presidente is mijn UI al een soort van naaktfoto.quote:
Sorry, hoor, maar jij ontwijkt net zo mijn post als je anderen er van beticht, heb je dat niet door?quote:Op maandag 16 april 2012 17:03 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Moment, ik zal het speciaal voor je zoeken. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug. Maar tot op heden heeft niemand mij hier een uitleg op kunnen geven...zoals jij. Iedereen ontwijkt de vraag!
EL_Presidente fapt op lippen...quote:Op maandag 16 april 2012 17:04 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij eerst. Volgens EL_Presidente is mijn UI al een soort van naaktfoto.
Dat dacht ik dus niet hequote:Op maandag 16 april 2012 17:04 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
msnk is heaumeau, wie wil er nou geen naaktfotos van meisjes ?
En volgens hem was ik een conservatieve moslim die het hier naar een moskee liet lijkenquote:Op maandag 16 april 2012 17:04 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij eerst. Volgens EL_Presidente is mijn UI al een soort van naaktfoto.
Waar ontwijk ik jou dan? Misschien heb ik het over het hoofd gezien?quote:Op maandag 16 april 2012 17:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, hoor, maar jij ontwijkt net zo mijn post als je anderen er van beticht, heb je dat niet door?
Hij noemde mij jouw pionquote:Op maandag 16 april 2012 17:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En volgens hem was ik een conservatieve moslim die het hier naar een moskee liet lijken
Jij gaat daarvoor nog een paar vuisten krijgen jaquote:Op maandag 16 april 2012 17:05 schreef Arcadia het volgende:
TS, lieven berichtjes van mij in je FoBo he.
Die gastquote:Op maandag 16 april 2012 17:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En volgens hem was ik een conservatieve moslim die het hier naar een moskee liet lijken
Ben je moslim?quote:Op maandag 16 april 2012 17:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De discussies op gang houden.quote:Op maandag 16 april 2012 17:06 schreef Erkannn het volgende:
En trouwens...de meeste zijn niet eens Turks hiero...wtf doen jullie in dit topic?
Hier.quote:Op maandag 16 april 2012 17:05 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Waar ontwijk ik jou dan? Misschien heb ik het over het hoofd gezien?
FOK!ken. Siktir lan.quote:Op maandag 16 april 2012 17:06 schreef Erkannn het volgende:
En trouwens...de meeste zijn niet eens Turks hiero...wtf doen jullie in dit topic?
Hij fapt op allesquote:
Mwuah, eerder een queen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij noemde mij jouw pion.
Ik ben op zijn minst een toren.
Klinkt interessant.quote:Op maandag 16 april 2012 16:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Beetje een mixWel een beetje Oost-Europees, beetje Frans/Zuid-Europees, beetje Nederlands
Discriminatie zeg ik je!quote:Op maandag 16 april 2012 17:06 schreef Erkannn het volgende:
Omdat die tweede gewoon toch kan? Daar is niets mis mee, ik ben benieuwd naar het bewijs voor het splijten van de maan. Dit is wetenschappelijk gezien gewoon onmogelijk!!!!!quote:Op maandag 16 april 2012 17:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hier.
Ik zeg dat het splijten een interpretatie is, dat verduistering een ander is en jij blijft op mij maar reageren met één selectieve lezing van de twee, vanwaar die vermijding van het tweede?
Ben ik toch ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Wel de foto'squote:Op maandag 16 april 2012 17:06 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Die gast. Geen taart meer voor jou iig.
Ik kan je eerlijk zeggen, jij hebt geen Turkse cultuur, waarden, normen, gedachtegoed, of iets anders wat je kan relateren met het Turk zijn buiten je DNA, deze mensen zijn meer Turks dan jij ooit wenst te zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 17:06 schreef Erkannn het volgende:
Walgelijk zulke mannen. En ons nerds noemenquote:Op maandag 16 april 2012 17:08 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hij fapt op Julis zijn foto(s)Zal zarGon niet blij mee zijn
Chillquote:Op maandag 16 april 2012 17:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik kan je eerlijk zeggen, jij hebt geen Turkse cultuur, waarden, normen, gedachtegoed, of iets anders wat je kan relateren met het Turk zijn buiten je DNA, deze mensen zijn meer Turks dan jij ooit wenst te zijn.
Haha?quote:
Ja, hoi, dan moet je niet het splijten wegzetten als de letterlijke claim.quote:Op maandag 16 april 2012 17:08 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Omdat die tweede gewoon toch kan? Daar is niets mis mee, ik ben benieuwd naar het bewijs voor het splijten van de maan. Dit is wetenschappelijk gezien gewoon onmogelijk!!!!!
Met wat voor meisjes heb jij contact Triggershot? Als je dat al als flirten ziet.quote:
Ik dacht eerst hij probeert een grapjas te zijn, maar hoor dit :quote:Op maandag 16 april 2012 17:09 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Walgelijk zulke mannen. En ons nerds noemen.
Geen, zolderkamer nerd, af en toe vraag ik welles wat aan een kassameisje, maar dat duurt korter dan een orgasme.quote:Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Met wat voor meisjes heb jij contact Triggershot? Als je dat al als flirten ziet.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:11 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik dacht eerst hij probeert een grapjas te zijn, maar hoor dit :
Bortecinem : Mijn hangmat is nat dus kun je er niet op liggen
EL_Presidente : Maakt niet uit je word tog nat als ik naar je toe kom
Nu ben ik het zat ook met je BS, lees dit maar eens goed na dan:quote:Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, hoi, dan moet je niet het splijten wegzetten als de letterlijke claim.
Zo nu en dan.quote:Op maandag 16 april 2012 17:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok, maar ben je ook een moslim of niet?
Lolquote:Op maandag 16 april 2012 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen, zolderkamer nerd, af en toe vraag ik welles wat aan een kassameisje, maar dat duurt korter dan een orgasme.
Maar even serieus. Vind jij dat flirten? Nee toch zeker?quote:Op maandag 16 april 2012 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen, zolderkamer nerd, af en toe vraag ik welles wat aan een kassameisje, maar dat duurt korter dan een orgasme.
Wat zeg ik nou net over vertalingen?quote:Op maandag 16 april 2012 17:11 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nu ben ik het zat ook met je BS, lees dit maar eens goed na dan:
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=34070
Ik wil wel de vers uit de koran pakken, maar ik kan het niet snel genoeg vinden. Ik kom hier zeker op terug.
Nog even en we zouden nummers uitwisselen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:12 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Maar even serieus. Vind jij dat flirten? Nee toch zeker?
Ok ik snap je sarcasme al.quote:Op maandag 16 april 2012 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog even en we zouden nummers uitwisselen.
Heb je het wel gelezen?!?!?!?! Daar staat juist dat het LETTERLIJK is.quote:Op maandag 16 april 2012 17:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net over vertalingen?
De wereldreligieën worden gedefinieerd door de jouw opgelegde voorwaarden, wat is hier nou de grap?quote:Op maandag 16 april 2012 17:13 schreef Erkannn het volgende:
Maar ook hier...
ze doen hier allemaal wel heilig en gelijk op hun pik getrapt, maar geen 1 moslim die mij nu eindelijk een keer kan uitleggen hoe de maan in tweeen is gesplitst zonder dat dit maar enige invloed op de aarde had.
Zolang niemand dit doet, dan kun je ervan uitgaan dat de Islam net als het Christendom en Jodendom 1 grote grap is!
Lees jij wel wat ik zeg?quote:Op maandag 16 april 2012 17:13 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Heb je het wel gelezen?!?!?!?! Daar staat juist dat het LETTERLIJK is.
Nee, dat niet. Maar ik ben wel van mening dat weinig moslims serieus de koran lezen. Het is allemaal mond op mond en angst.quote:Op maandag 16 april 2012 17:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De wereldreligieën worden gedefinieerd door de jouw opgelegde voorwaarden, wat is hier nou de grap?
Is dat een ja of een nee? Duidelijk zijn a.u.b .quote:
Hoezo?quote:Op maandag 16 april 2012 17:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Abicim, alsjeblieft, je begint weer beetje vaag te doen
Volgens mij dringt het bij jou niet door maar goed....quote:Op maandag 16 april 2012 17:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lees jij wel wat ik zeg?
Het enige wat letterlijk is, is het Arabisch, rest zijn ALLEMAAL interpretaties van vertalers... dringt dat tot je door? ?!?!?!?
Ja en ik heb 4 jaar lang de Koran door en door bestudeerd in 2 Arabische landen, spreek de taal en ben officieel ook nog eens vertaler, dus wat nu?quote:Op maandag 16 april 2012 17:15 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik ben wel van mening dat weinig moslims serieus de koran lezen. Het is allemaal mond op mond en angst.
Ik zei toch heel duidelijk nee?quote:Op maandag 16 april 2012 17:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Is dat een ja of een nee? Duidelijk zijn a.u.b .
Leg dan uit wat het betekent????quote:Op maandag 16 april 2012 17:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en ik heb 4 jaar lang de Koran door en door bestudeerd in 2 Arabische landen, spreek de taal en ben officieel ook nog eens vertaler, dus wat nu?
Wil iedereen die denkt dat Erkan het niet snapt even een ":')" posten en iedereen die denkt dat ik het niet snap eenquote:Op maandag 16 april 2012 17:16 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Volgens mij dringt het bij jou niet door maar goed....
Ok. Maakt ook niet meer uit. Ik flirtte dus niet met je. Dat je het even weet.quote:
Wat een narcist ben je zeg...quote:Op maandag 16 april 2012 17:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wil iedereen die denkt dat Erkan het niet snapt even een ":')" posten en iedereen die denkt dat ik het niet snap een
Ik kan je nu al vertellen dat nergens in de vers 'two' terug komt, dat vooropquote:Op maandag 16 april 2012 17:17 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Leg dan uit wat het betekent????
Hier het bewijs...zal wel verkeerd vertaald zijn door al de jaren heen, maar gezien jij de vertaler bent zal jij de rest van de wereld wel even verbeteren of nie?
http://quran.com/54
Waarom neem je het zo serieus?quote:Op maandag 16 april 2012 17:18 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ok. Maakt ook niet meer uit. Ik flirtte dus niet met je. Dat je het even weet.
Overigens...zoveel tegen mij alleen. Dus dit raakt noch kant noch wal.quote:Op maandag 16 april 2012 17:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wil iedereen die denkt dat Erkan het niet snapt even een ":')" posten en iedereen die denkt dat ik het niet snap een
Je begrijpt leestekens toch wel?quote:Op maandag 16 april 2012 17:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat nergens in de vers 'two' terug komt, dat voorop
Ten tweede, je wilt echt niet snappen wat vertalingen betreft hé? OOK mijn interpretatie is een vertaling.
Het is geen competitie hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 17:19 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Overigens...zoveel tegen mij alleen. Dus dit raakt noch kant noch wal.
Nee, wel triest dat je het in een topic vraagt waar die figuren al tegen mij zijn omdat ik hun denkbeeldige vriend heb beledigd.quote:
Snap jij wat de gevolgen zijn van leestekens of niet? Juist, onbedoelde toevoegingen, om er een betekenis voor de lezer aan te geven.quote:Op maandag 16 april 2012 17:20 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Je begrijpt leestekens toch wel?
Maar ga nou niet omheen lullen, want je weet het gewoon niet. Geef maar toe.
Ik dacht dat je een grapje maakt maar je liet me twijfelen. Ik wil alleen duidelijk maken dat ik niet zo'n persoon ben. Die met andere jongens flirt. Maar laat ook maar ik had er ook niet op moeten reagerenquote:
bla bla blaquote:Op maandag 16 april 2012 17:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Snap jij wat de gevolgen zijn van leestekens of niet? Juist, onbedoelde toevoegingen, om er een betekenis voor de lezer aan te geven.
The fuck kan mij dat schelen, ik ben toch in gesprek met jou alleen en namens mij zelf?quote:Op maandag 16 april 2012 17:21 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee, wel triest dat je het in een topic vraagt waar die figuren al tegen mij zijn omdat ik hun denkbeeldige vriend heb beledigd.
Oh, echt item met msnk?quote:Op maandag 16 april 2012 17:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakt maar je liet me twijfelen. Ik wil alleen duidelijk maken dat ik niet zo'n persoon ben. Die met andere jongens flirt. Maar laat ook maar ik had er ook niet op moeten reageren.
En daarom ga je je vriendjes vragen of ze een smiley achter willen laten.....jaaaaaaaa jaquote:Op maandag 16 april 2012 17:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
The fuck kan mij dat schelen, ik ben toch in gesprek met jou alleen en namens mij zelf?
Ja Trigger dat zijn we echt.quote:
Vooral doorgaan met ontwijken idd!quote:Op maandag 16 april 2012 17:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lezen is echt een mentale uitdaging zie ik.
Ik ken hier niemand man, vriendjes.quote:Op maandag 16 april 2012 17:23 schreef Erkannn het volgende:
[..]
En daarom ga je je vriendjes vragen of ze een smiley achter willen laten.....jaaaaaaaa ja
Haha ok dan!quote:Op maandag 16 april 2012 17:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan nee, was je niet aan het flirten, maar alleen dan!
Ja toch? Je weet het zelf niet eens....zoals ik had verwacht hoor.quote:
Ja toch.quote:Op maandag 16 april 2012 17:25 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja toch? Je weet het zelf niet eens....zoals ik had verwacht hoor.
wuhahahhahahahahahahahahahaha, nee gewoon nietquote:Op maandag 16 april 2012 17:25 schreef Erkannn het volgende:
@SpikedPsych:
Nee stop met alle geloven.....of doe dat in de efteling, waar sprookjes nog bestaan. Wuahahahaha
Mag wel, maar ik val op vrouwen. Sorry.quote:Op maandag 16 april 2012 17:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ga ik met Erkan flirten, Erkan, mag ik je nummer?
Zoenen,zoenen,maak me gekquote:Op maandag 16 april 2012 17:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ga ik met Erkan flirten, Erkan, mag ik je nummer?
Gewoon x proberen, ik kan je vast plezieren.quote:Op maandag 16 april 2012 17:27 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Mag wel, maar ik val op vrouwen. Sorry.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:27 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Trigger is heel lief hoorquote:Op maandag 16 april 2012 17:27 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Word.quote:Op maandag 16 april 2012 17:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Trigger is heel lief hoor.
Terugkrabbelen hequote:
quote:
Ja hoor, ik weet dat heel erg zekerquote:Op maandag 16 april 2012 17:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Trigger is heel lief hoor.
Been there, done that, ik heb liever een preuts Turks joch, die toch niet gelooft en dus waarbij het geen probleem zal zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 17:29 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja hoor, ik weet dat heel erg zekerTrigger mag anders wel bij een homobar aankloppen
quote:Op maandag 16 april 2012 17:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt hè, de promiscuiteit vam Alice is echt schandalig!!!!!!
Als jullie denken dat ik flirt met andere mannen vind ik dat heel grappig. Maar dat is dus niet zo. Dus hou maar op.quote:
Aha, ok...kan. Alleen ben je bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op maandag 16 april 2012 17:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Been there, done that, ik heb liever een preuts Turks joch, die toch niet gelooft en dus waarbij het geen probleem zal zijn.
Jij amateur.quote:Op maandag 16 april 2012 17:30 schreef SpikedPsych het volgende:
Dit liedje![]()
Arcadia ik wil wedden of je dit heb gehoord
Geef me een kans schatje.quote:Op maandag 16 april 2012 17:30 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Aha, ok...kan. Alleen ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Dat is mijn schatjequote:
Die hoeveelheid '!!!!!!!' duidde volgens mij heel hard erop dat het ongemeend wasquote:Op maandag 16 april 2012 17:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
[..]
Als jullie denken dat ik flirt met andere mannen vind ik dat heel grappig. Maar dat is dus niet zo. Dus hou maar op.
Ze zeggen toch dat homo zijn geen keuze is? Maar dat jij weinig begrijpt van eea is nu wel duidelijk.quote:
Gast!quote:Op maandag 16 april 2012 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heel FOK! heeft msnk al afgewerkt hoor.
Homoseksuele ervaringen opdoen is wel een keus, misschien bevalt het je wel?quote:Op maandag 16 april 2012 17:32 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat homo zijn geen keus is? Maar dat jij weinig begrijpt van eea is nu wel duidelijk.
Vond ik niet zo duidelijk. Maargoed ik ga mijn gedrag ook niet aanpassen doordat mensen vinden dat ik flirt. Het gaat me er alleen om dat mijn vriend weet dat dat niet zo is.quote:Op maandag 16 april 2012 17:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Die hoeveelheid '!!!!!!!' duidde volgens mij heel hard erop dat het ongemeend was
Arkadasim, wees respectvol.quote:Op maandag 16 april 2012 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geintje, hè.quote:Op maandag 16 april 2012 17:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
[..]
Als jullie denken dat ik flirt met andere mannen vind ik dat heel grappig. Maar dat is dus niet zo. Dus hou maar op.
Jij ook?quote:Op maandag 16 april 2012 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, dank je. Probeer arcadia eens, hij zal er vast en zeker voor openstaan!quote:Op maandag 16 april 2012 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Homoseksuele ervaringen opdoen is wel een keus, misschien bevalt het je wel?
Niemand zei dat je dat deed, er werd een ongemeende grap gemaakt, jij bent heus niet aan het flirten en dat weten we allemaal, kunnen we dit nu achter ons latenquote:Op maandag 16 april 2012 17:32 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Vond ik niet zo duidelijk. Maargoed ik ga mijn gedrag ook niet aanpassen doordat mensen vinden dat ik flirt. Het gaat me er alleen om dat mijn vriend weet dat dat niet zo is.
Homoseksualiteit is geen keuze hé, ik wil jouquote:Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee, dank je. Probeer arcadia eens, hij zal er vast en zeker voor openstaan!
quote:Op maandag 16 april 2012 17:30 schreef SpikedPsych het volgende:
Dit liedje![]()
Arcadia ik wil wedden of je dit heb gehoord
Dan is het mijn beurt.quote:
Sucks to be youquote:Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is geen keuze hé, ik wil jou
Als meerdere personen dat tegen mij zeggen ga ik het wel serieus opvatten. Vandaar dus. Zand erover.quote:Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niemand zei dat je dat deed, er werd een ongemeende grap gemaakt, jij bent heus niet aan het flirten en dat weten we allemaal, kunnen we dit nu achter ons laten?
Ik weet het, k dacht ff DAFUQ !!!!quote:
Hoeft niet gelijk, wacht wel op jou lieverd.quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Sucks to be youJe kan zoveel willen, betekent niet gelijk dat je het ook krijgt.
hahahaquote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef Triggershot het volgende:
Wil Erkan ook wetenschappelijk bewijs voor hoe dit kan btw?
hahaha kun je nog lang wachten.quote:Op maandag 16 april 2012 17:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeft niet gelijk, wacht wel op jou lieverd.
Vraag maar aan msnk wat hij ervan vindt.quote:
Mij nietquote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trigger heeft zowat iedereen hier misbruikt
Ik heb jou nog niet gehad Spikequote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trigger heeft zowat iedereen hier misbruikt
Weet je....anders kom maar naar de cockring in Amsterdam. Ik ben er morgen om 21:00...wel daar zijn he!!!quote:
Over precies 3 uur, 43 minuten 36 seconden gaat trigger jou penetrerenquote:Op maandag 16 april 2012 17:36 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Vraag maar aan msnk wat hij ervan vind.
[..]
Mij niet.
Wil ik je niet aandoenquote:Op maandag 16 april 2012 17:36 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Vraag maar aan msnk wat hij ervan vind.
Doe normaal manquote:Op maandag 16 april 2012 17:37 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Over precies 3 uur, 43 minuten 36 seconden gaat trigger jou penetreren
Overmorgen, morgen is msnkquote:Op maandag 16 april 2012 17:38 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Shit, ben ik nog vergeten ook. Morgen ?
No contest schatjequote:Op maandag 16 april 2012 17:36 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Vraag maar aan msnk wat hij ervan vindt.
Omg.quote:Op maandag 16 april 2012 17:37 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Over precies 3 uur, 43 minuten 36 seconden gaat trigger jou penetreren
quote:
luisteren vanaf 3:10 :0quote:Op maandag 16 april 2012 17:38 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Srry, k zal het de volgende keer geheim houden
Ik in plaats van trigger mag ook welquote:Op maandag 16 april 2012 17:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Omg.Nee. Gewoon nee. Jij mag wel in mijn plaats.
Allah kabul etsin.quote:Op maandag 16 april 2012 17:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet meer, iedereen begint weer vreemd te doen. Ik ga iig bidden.
Je weet de plekken wel te vinden zo te zien.quote:Op maandag 16 april 2012 17:37 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Weet je....anders kom maar naar de cockring in Amsterdam. Ik ben er morgen om 21:00...wel daar zijn he!!!
Ja, je had mij een PM gestuurd...weet je nog?quote:Op maandag 16 april 2012 17:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je weet de plekken wel te vinden zo te zien.
Had je gedroomd.quote:Op maandag 16 april 2012 17:40 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik in plaats van trigger mag ook wel
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok, ok ik penetreer jou wel ipv msnk's chick, nou beter.
Hoe voorspelbaar. Ga maar lekker slapen dan.quote:
Dafuq, moet je altijd mensen van achter nemen ? Dit keer weten ze tenminste dat je er ben nieuwe belevingquote:Op maandag 16 april 2012 17:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Landverrader, ze zouden jou moeten ophangen
Dafuq, jij denkt dat iedereen hier serieus reageertquote:Op maandag 16 april 2012 17:41 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar. Ga maar lekker slapen dan.
Ik heb het echt meerdere malen gelezen, maarree, wat?quote:Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dafuq, moet je altijd mensen van achter nemen ? Dit keer weten ze tenminste dat je er ben nieuwe beleving
Je hebt zowat iedereen op fok! van achter geneukt, dit keer weet ze dat je er bent dus is het een nieuwe belevingquote:Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb het echt meerdere malen gelezen, maarree, wat?
Hoe veel zielen heb je dit al aangedaan?quote:
OKe...quote:Op maandag 16 april 2012 17:43 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je hebt zowat iedereen op fok! van achter geneukt, dit keer weet ze dat je er bent dus is het een nieuwe beleving
quote:Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef Arcadia het volgende:
Erkan.
In de trant van veni, vidi, vici.
Geldi, yikti, gitti.
IHVK en zG zijn mijn absolute liefdes hiero, met MSNK heb ik een liefde-haat verhouding.quote:Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hoe veel zielen heb je dit al aangedaan?
Want ik doe wel lekker serieus? Ik ben die zogenaamde grappige reacties een beetje zat aan het worden. Ik weet wel dat je het niet meent. Maar ik vind het gewoon niet grappig meer. Vandaar.quote:Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dafuq, jij denkt dat iedereen hier serieus reageert
Ben bir yere gitmedim...quote:Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef Arcadia het volgende:
Erkan.
In de trant van veni, vidi, vici.
Geldi, yikti, gitti.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef Che_ het volgende:
Deze reeks gaat nu echt voorgoed weg uit MyAT
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |