22.00quote:Op maandag 16 april 2012 16:37 schreef plopkweker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
21:00 na flying wild alaska dacht ik?
Blijf ik ook altijd kijken. toch thanksquote:
Kijk ik ook altijd jaquote:Op maandag 16 april 2012 16:52 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Blijf ik ook altijd kijken. toch thanks![]()
anders had ik gedacht dat ik het had gemist
Waarom is er bij mij extreme engineering? Leuke zender Discovery, er klopt alleen geen fuck van de programmering.quote:
Wat? In welk land zit jij dan?quote:Op maandag 16 april 2012 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom is er bij mij extreme engineering? Leuke zender Discovery, er klopt alleen geen fuck van de programmering.
Gewoon Nederland. Enige verschil is dat ik via de schotel kijk?quote:
Dat is op Discovery HD volgens de programmagids van Canal Digitaal. De niet-HD zender heeft nu Gold Rush.quote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon Nederland. Enige verschil is dat ik via de schotel kijk?
Eurosport is ook zo'n zender waar de programmering nooit van klopt bij mij.
Correctquote:Op maandag 16 april 2012 22:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat is op Discovery HD volgens de programmagids van Canal Digitaal. De niet-HD zender heeft nu Gold Rush.
Kan wel jaquote:Op maandag 16 april 2012 22:43 schreef plopkweker het volgende:
Deze aflevering was toch dat die opa van parker een hartaanval kreeg???![]()
zag je de hele tijd in the reclame voorstukje van deze aflevering afgelopen weekquote:
Zie mn laatste post, zal vast aan het einde komenquote:Op maandag 16 april 2012 22:49 schreef Meike26 het volgende:
Is dat dan niet volgende week ? Lijkt me een te groot issue om dat in laatste kwartiertje te stoppen.
Nee, het is wel echt ja.quote:Op maandag 16 april 2012 22:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die mij kan vertellen hoe 'echt' deze serie is? Of is het allemaal fake?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |